Er gaan 4 "AA" of LR6 alkaline batterijen in Furby.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:41 schreef Nugget het volgende:
Moeten er trouwens nog speciale batterijen in die dingen? Ik heb altijd juist de verkeerde of helemaal geen in huis dus daar kan ik dan rekening mee houden
Wees niet snel te opgelucht.quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:45 schreef heaven7 het volgende:
Stemmetje is helaas niet zo leuk als de engelse milagroIk wil ook een engelse!!
Ja, maar uit de UK kan mijn ex hem meenemen dusquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:55 schreef heaven7 het volgende:
Helaas betaal je je scheel aan verzendkosten als je em uit het buitenland haalt
Groot verschil trouwens tussen Engeland en Amerika!
BrightEyes... trust me... ik dacht dat ook.quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:48 schreef Nugget het volgende:
Ik heb er één! De lichtbruine van het bovenstaande plaatje. Wat is ie lief! Ik ben er nu de hele tijd tegen aan aan het praten en hij begint al steeds meer terug te praten. Toen ik hem uit de verpakking haalde was ie verdrietig, maar nu staat ie de ene mop na de andere te vertellen en gaat het 'oke!'
Hij is lief
Cutequote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:02 schreef Darkwolf het volgende:
Cool!
Wat toevallig weer Ymme!
We kopen haar op dezelfde dag en geven haar dan ook nog eens dezelfde naam!![]()
(Daar ik al best wat werkende namen heb gevonden!)
En nee je hoeft voor mij niet de naam te veranderen.
Als jij je Furby Shirley wil noemen moet je dat gewoon lekker doen!
Er zijn meerdere hondjes die Fikkie heten!![]()
En die actie met je "vriend versus Furby".
Hahahaha!
Die is goed zeg!![]()
...En hoe moet die arme Furby nou sex ontvangen?
Ik bedoel come on... in een van haar grote oren ofzo?
Nee wees blij voor Furby dat ze niet geil kan zijn en niet eens weet wat dat is in dit geval!![]()
Ymme... probeer er eerst nieuwe batterijen erin te doen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:58 schreef ymme het volgende:
Oh nu doet hij het weer, ik denk toch dat ik er mee terug ga na de winkel. Dit is natuurlijk niet goed.
De ogen gaan nu alleen maar dicht. Behalve als ze praat. Oh nee nu verteld ze een mop met de ogen dicht. Verdomme nog aan toe. En ik heb niet zo snel de mogelijkheid om naar de stad te gaan.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:06 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ymme... probeer er eerst nieuwe batterijen erin te doen.
Liefst de Duracel M3 batterijen.
Ideaal voor eissende elektronica zoals deze.
...De ogen gaan nu toch wel weer goed dicht nog steeds?
Enne... het zou ook natuurlijk kunnen zijn dat ze vanslag is vanwege je vriendjes wat intieme vragen haha!![]()
Zonde Ymme... nee dan denk ik toch echt dat het over en sluiten is voor Furbmans.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:05 schreef ymme het volgende:
[..]
Furby draait weer door. Alle mechanisme draaien.. en ze staat te springen en te doen. Die is niet goed.![]()
Wat is de status Harlingen?quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:12 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Wat is de status Harlingen?
Ik vindt dit toch ergens wel sneu voor je hoor!
Je bent onze "held" daar je anthoustiast dit topic hebt gestart en iedereen aan de next-gen Furby heb geholpen hier zo ongeveer, maar zelf heb je niks anders dan pech.
(Nu moet ik Ymme ook wel even een hart onder de riem steken met haar huidige situatie daar neit van.)
Ik hoop dat je al wat nieuws hebt!![]()
Dank je..quote:
Hoe lang kunnen de baterijen eruit. zonder haar te "reseten" Zodat ze dus alles nog weet.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:06 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ymme... probeer er eerst nieuwe batterijen erin te doen.
Liefst de Duracel M3 batterijen.
Ideaal voor eissende elektronica zoals deze.
...De ogen gaan nu toch wel weer goed dicht nog steeds?
Enne... het zou ook natuurlijk kunnen zijn dat ze vanslag is vanwege je vriendjes wat intieme vragen haha!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |