abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29508522
Ik wil dolgraag de nieuwe Furby kopen, er is sinds kort een nieuw model uit die woorden kan leren (150 stuks dacht ik) en je kan ermee praten e.d.

Nou denkt iedereen, wat moet je ermee, nou...
zie hier een filmpje van dit superding: http://images.amazon.com/media/i3d/02/furby_working.mpg

Ik wou hem op www.furby.com bestellen, maar die versturen alleen naar Amerika... zucht

Op www.amazon.com mag ik hem niet kopen ofzo omdat er restricties zitten aan de Furby verkoop? Waar koop ik zo'n ding op internet (nieuw, niet gebruikt)?
  maandag 8 augustus 2005 @ 23:08:50 #2
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29508560
Ik wil hem ook! Heb hem in Nederland nog niet gezien, maar zal toch niet lang meer duren?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_29508577
ik denk dat die vanzefw el over zal waaien naar nederland?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_29508723
ja, ik zie nu dat hij op www.amazon.de te pre-orderen is... maar dan praat hij vast Duits (onze Oosterburen kennende....) en ik wil een Engelse of een Nederlandse en het liefst morgen al

Er moet toch wel een online speelgoedwinkel zijn die hem naar Nederland wil sturen?
  maandag 8 augustus 2005 @ 23:17:32 #5
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_29508768
Mega grote kans dat hij dus geen nederlands spreekt.. ( althans nog niet)

En sorry dat ik het zeg maar dat filmpje viel mijn mega tegen. Dat ding reageerd pas na 1-2 seconde op commando's. Ene als hij slaapt maakt hij dus de hele tijd geluid? die accu zal ook snel leeg zijn gok ik zo dan
pi_29508820
Vet! Die waren leuk

"Down! Down! "
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_29508872
Hij is eigenlijk voor mijn vrouw, maar ik wil proberen de Furby allemaal vieze woorden te leren Het is net een papegaai als ik het zo begrijp van de sites.
pi_29508949
Dat filmpje is eng man

Maar hij zegt nog steeds precies dezelfde dingen dus. Ik denk niet dat je hem dan ook echt woorden kunt leren.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_29509108
Mijn god begint dat nu weer?
pi_29509128
Je kunt ook vrienden zoeken
pi_29509192
miss idd meer iets voor gad? zwiepje dus
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_29509209
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 23:26 schreef Scandalous het volgende:
Dat filmpje is eng man

Maar hij zegt nog steeds precies dezelfde dingen dus. Ik denk niet dat je hem dan ook echt woorden kunt leren.
Jazeker wel, 150 woorden kan je hem leren (misschien voorgeprogrammeerde woorden, maar dat weet ik niet zeker).

Ik wilde hem net op ebay kopen, maar mijn paypal zegt dit:
There was a problem processing your credit card. To complete this payment, please add a different credit card below.

Probeer het morgen nog wel een keer. Wat specs van de Furby 2005:

Meet FURBY-a cuddly little creature that wants nothing more than to be your best friend! Take FURBY home with you and start to play. . . At first you'll hear only the FURBISH language, but as you interact, your friend will "learn" English and talk to you, tell jokes, sing, dance. . . even "converse" to other FURBY pets! Moving eyes, ears. . . even a working beak show you changing moods! With the ability to speak hundreds of words and "understand" dozens of phrases and commands, you'll be amazed at what this wild and wooly new friend can do!

Er is trouwens ook een versie uit met een baby furby en een normale oude furby en de nieuwe, 3 in 1 doos, maar die verzendkosten zijn nogal hoog... die set kost trouwens 100 dollar...
pi_29509242
klik hier

Verzenden ook naar Nederland .
pi_29509451
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 23:36 schreef schatje het volgende:
klik hier

Verzenden ook naar Nederland .
Bedankt!!!!!!

Ik heb er 1 besteld, de grijze met witte buik . Wel absurde verzendkosten (bijna 34 euro!!!), maar ja, dan heb ik ook wat.
quote:
Thank you for your order with ToyWiz.com! We will process and ship your order
as quickly as possible. Most orders leave our warehouse 1-3 business days after
being placed.

In the event that your order is not available for immediate shipping, you will
be emailed with the estimated shipping time.

FOR "PRE-ORDERS" ONLY PLEASE READ THE FOLLOWING:
Your credit card will not be charged until the product ships to you! We do our
best to list the most accurate shipping dates, however please understand that we
have no control over when the manufacturer actually releases the product to us.
Therefore, 'pre-order' dates ARE SUBJECT TO CHANGE. Please check our website and
weekly newsletter for the most current information! Thank you.

Name Code Qty Each Options
------------------------------------------------------------------------
Hasbro Electronic Grey GreyPinkfurbyfurbies 1 42.99
with Pink Belly Furby
Pre-Order ships August
Subtotal 42.99
Shipping 33.75
Tax 0.00
Total 76.74
Nu maar zien wanneer ik dat ding krijg, ik heb hem pre ordered, maar het is al augustus en hij moet al verkrijgbaar zijn. Afijn, afwachten nu. Ik plaats filmpjes/foto's als ik hem heb.
pi_29509723
Lijkt mij helemaal nix zo'n ding, waarschijnlijk is in dat filmpje alles wat tie kan, en als tie beweegd hoor echt veel herrie van dat meganisme dat erin zit, lijkt me echt irritant.
pi_29509821
quote:
Note: Please don't ask us where you can purchase a Furby of your own...we have no idea. Ours was bought for scientific purposes only, and frankly, we find him much more amusing dead than he was alive.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_29510106
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 23:51 schreef rickystyle het volgende:
Lijkt mij helemaal nix zo'n ding, waarschijnlijk is in dat filmpje alles wat tie kan, en als tie beweegd hoor echt veel herrie van dat meganisme dat erin zit, lijkt me echt irritant.
Ja, dat is juist waarom ik heb wil hebben. Mega irritant zijn die dingen, al je vrienden zitten eraan als ze erlangs lopen en dan gaat dat ding een kwartier geluiden maken en roepen om aandacht. Ik kom niet meer bij van het lachen, heerlijk! Ook erg grappig is het feit dat iedereen die bij ons langskomt en het meeste afgeeft op deze dingen er toch het meeste aanzit.
pi_29510168
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 23:43 schreef harlingen het volgende:

[..]

Bedankt!!!!!!

Ik heb er 1 besteld, de grijze met witte buik . Wel absurde verzendkosten (bijna 34 euro!!!), maar ja, dan heb ik ook wat.
[..]

Nu maar zien wanneer ik dat ding krijg, ik heb hem pre ordered, maar het is al augustus en hij moet al verkrijgbaar zijn. Afijn, afwachten nu. Ik plaats filmpjes/foto's als ik hem heb.
Ik denk dat ie tegen gaat vallen...
Jij verwacht nu een grijze met witte buik he?
Ik denk zelf eerlijk gezegd dat hij een roze buik zal hebben.
"pink" betekend namelijk, bij mijn weten, al een hele tijd "roze" en niet wit......
The waves you made will always be
pi_29510215
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 00:07 schreef pepper_961 het volgende:

[..]

Ik denk dat ie tegen gaat vallen...
Jij verwacht nu een grijze met witte buik he?
Ik denk zelf eerlijk gezegd dat hij een roze buik zal hebben.
"pink" betekend namelijk, bij mijn weten, al een hele tijd "roze" en niet wit......
pi_29510260
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 00:09 schreef harlingen het volgende:

[..]

pi_29510319
Wat een puinding zeg, je zou verwachten dat ze tegenwoordig meer zouden kunnen. Wel leuk als interactief doel op de schietbaan.
pi_29510321
In het nieuws zeiden ze dat deze versie wèl Nederlands kon spreken.

Als 'ie in Nederland uitkomt, kan je hem meestal gewoon in de speelgoedwinkel vinden.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_29510415
quote:

[..]

Ah joh, je kunt vast nog wel je aankoop annuleren?
En anders verf je het toch gewoon wit!
The waves you made will always be
pi_29510496
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 00:14 schreef Jordy-B het volgende:
In het nieuws zeiden ze dat deze versie wèl Nederlands kon spreken.

Als 'ie in Nederland uitkomt, kan je hem meestal gewoon in de speelgoedwinkel vinden.
Dan heb ik dus een allochtoontje straks in huis die alleen Engels kan

Kleur maakt me trouwens niet zoveel uit, hij gaat toch naar mijn vrouw.

Ik koop terzijnertijd nog wel een blauwe (als die er komen) die Nederlands kan, kunne ze lekker met elkaar babbelen. Hij zal alleen wel weer superduur worden hier ben ik bang. Als hij al in Amerika 40 dollar kost...
pi_29510548
quote:

[..]

Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

Webicon max 100kB, geen 260kB
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')