Jazeker wel, 150 woorden kan je hem leren (misschien voorgeprogrammeerde woorden, maar dat weet ik niet zeker).quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:26 schreef Scandalous het volgende:
Dat filmpje is eng man
Maar hij zegt nog steeds precies dezelfde dingen dus. Ik denk niet dat je hem dan ook echt woorden kunt leren.
Bedankt!!!!!!quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:36 schreef schatje het volgende:
klik hier
Verzenden ook naar Nederland.
Nu maar zien wanneer ik dat ding krijg, ik heb hem pre ordered, maar het is al augustus en hij moet al verkrijgbaar zijn. Afijn, afwachten nu. Ik plaats filmpjes/foto's als ik hem heb.quote:Thank you for your order with ToyWiz.com! We will process and ship your order
as quickly as possible. Most orders leave our warehouse 1-3 business days after
being placed.
In the event that your order is not available for immediate shipping, you will
be emailed with the estimated shipping time.
FOR "PRE-ORDERS" ONLY PLEASE READ THE FOLLOWING:
Your credit card will not be charged until the product ships to you! We do our
best to list the most accurate shipping dates, however please understand that we
have no control over when the manufacturer actually releases the product to us.
Therefore, 'pre-order' dates ARE SUBJECT TO CHANGE. Please check our website and
weekly newsletter for the most current information! Thank you.
Name Code Qty Each Options
------------------------------------------------------------------------
Hasbro Electronic Grey GreyPinkfurbyfurbies 1 42.99
with Pink Belly Furby
Pre-Order ships August
Subtotal 42.99
Shipping 33.75
Tax 0.00
Total 76.74
quote:Note: Please don't ask us where you can purchase a Furby of your own...we have no idea. Ours was bought for scientific purposes only, and frankly, we find him much more amusing dead than he was alive.
Ja, dat is juist waarom ik heb wil hebben. Mega irritant zijn die dingen, al je vrienden zitten eraan als ze erlangs lopen en dan gaat dat ding een kwartier geluiden maken en roepen om aandacht. Ik kom niet meer bij van het lachen, heerlijk! Ook erg grappig is het feit dat iedereen die bij ons langskomt en het meeste afgeeft op deze dingen er toch het meeste aanzit.quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:51 schreef rickystyle het volgende:
Lijkt mij helemaal nix zo'n ding, waarschijnlijk is in dat filmpje alles wat tie kan, en als tie beweegd hoor echt veel herrie van dat meganisme dat erin zit, lijkt me echt irritant.
Ik denk dat ie tegen gaat vallen...quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:43 schreef harlingen het volgende:
[..]
Bedankt!!!!!!
Ik heb er 1 besteld, de grijze met witte buik. Wel absurde verzendkosten (bijna 34 euro!!!), maar ja, dan heb ik ook wat.
[..]
Nu maar zien wanneer ik dat ding krijg, ik heb hem pre ordered, maar het is al augustus en hij moet al verkrijgbaar zijn. Afijn, afwachten nu. Ik plaats filmpjes/foto's als ik hem heb.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:07 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie tegen gaat vallen...
Jij verwacht nu een grijze met witte buik he?
Ik denk zelf eerlijk gezegd dat hij een roze buik zal hebben.
"pink" betekend namelijk, bij mijn weten, al een hele tijd "roze" en niet wit......
Ah joh, je kunt vast nog wel je aankoop annuleren?quote:
Dan heb ik dus een allochtoontje straks in huis die alleen Engels kanquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:14 schreef Jordy-B het volgende:
In het nieuws zeiden ze dat deze versie wèl Nederlands kon spreken.
Als 'ie in Nederland uitkomt, kan je hem meestal gewoon in de speelgoedwinkel vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |