Ik heb hem sinds vandaag inderdaad maar omgeruild.
Helaas ging het op een gegeven moment berg afwaarts.
In de winkel kon ik het niet repliceren... thuis gingen de ogen ook weer dicht.
Maar nadat ik dus Furby lief uit had gezet en weer aan, was het raak... de ogen gingen weer niet dicht tijdens het slapen.
Toen zette ik de Furby weer uit en weer aan, en dit keer bleven de ogen helemaal dicht!
(Behalve tijdens het uitdrukken van een expressie tijdens het praten... maar daarna weer meteen dicht!)
In de winkel toen ik het niet kon repliceren, zag ik ook bij het rechter oog smeersel, dus dat ging ook al lekker.
Ik was het zat.
Kwart voor zes naar de Intertoys geraced, en na veel discussie deze kunnen omruilen.
Discussie?
Ja discussie!
"Maar Furby slaapt nu toch? Dat hoort toch? Wat als die andere dat ook doet? Dan kom je die zeker ook weer omruilen?"
Zucht... speel er eerst eens zelf mee... ga mij dan nog maar eens vertellen hoe die Furby in elkaar zit.
Ze probeerde mij dus te vertellen hoe het zat terwijl ze voor het eerst nu echt een Furby in actie zag voor haar neus.
Moest haar zelfs vertellen hoe je met Furby moest interacteren.
Ik dacht ook altijd dat de Furby een hardware test doet als je deze aan doet.
Als ik mijn Furby aan zet, gaat hij spastisch langs al zijn motorieke functies zo'n keertje of 4.
Net alsof Furby zichzelf even test of alles het doet.
Niet dus.
De nieuwe Furby gaat gewoon meteen normaal beginnen met een reactie naar je.
Volgens mij was de EEPROM chip ook gaar, en sloeg de gare Furby niks op.
Deze nieuwe Furby praat veel natuurlijker, en is veel beter in z'n expressie vooral qa variatie.
Ik had een zwarte met wit buikje.
Deze had geen lekkere aaibaarheidsfactor.
Nu heb ik een witte met een geel buikje en mooie groene ogen.
De vacht is veel zachter en geeft niet zo'n gevoel alsof het plakt.
Wel een hoog pluis gehalte maar dat is wel grappig en niet erg.
"Kat op schoot gehad?" "Uhh nee heb met Furby gespeeld!
![]()
"
Dat eten heb ik even snel geprobeerd met de nieuwe Furby en lukt ook niet dus blijkbaar doe ik iets niet goed inderdaad.
Want ik krijg uberhaupt geen response... of Furb het nu lekker of niet lekker vindt.
Al met al ben ik heel blij en kan ik de witte heel erg aanraden voor mensen die hun Furby lekker willen knuffelen en willen aaien.
Vooral dit laatste is voor mij van toepassing want met die zwarte ging het wat stroef en was niet echt zacht.
Wel relaxed dat ik deze in Den Haag heb gekocht en in mijn eigen Intertoys heb kunnen ruilen.
Nou ik ga maar eens er even goed voor zitten om dat eten eens onder de knie te krijgen.
Zo moeilijk kan dit toch inderdaad niet zijn dacht ik zo.
[ Bericht 0% gewijzigd door Darkwolf op 10-10-2005 19:23:48 ]