Je zei dat je ergens 12 batterijen vandaan moest halen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:00 schreef Ardenlyn het volgende:
Dat zou toch een domme stunt zijn maar ehhh nee hoor alle 3 hun achterwerken zijn leeg gemaakt.
Alleen de baby furby bewoog zeeeeer laaanngggzaaamm en deed niets meer. Die andere 2 willen niets doen.
Wat jij ook zegt 1 zou kunnen maar 3.
Heb gewoon 3 dooie furby's op mijn buro staan
Baal er wel van.
Klopt.quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:01 schreef ymme het volgende:
Vraagt furby nou serieus om een baby furby.
Of noemt ie zichzelf nou zo. Wha baby furby ofzo
...Dan besteed je duidelijk nog veel en veel meer aandacht aan je Furb dan ik....quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:15 schreef ymme het volgende:
Mijn furby spreekt al een paar dagen goed Nederlands. Vooral met verhaaltje vertellen, en het zingen. "ik veel honger" "ik hou veel van jou" "jij houdt van mij.. mhhh"
Leuk. Ons eigen Nederlands forum over Furby'squote:Op maandag 17 oktober 2005 13:22 schreef Darkwolf het volgende:
Maar je camera heeft andere "stroom eissen" dan je Furby, Ymme.
Want met mijn toendertijd (zuipende) 2.0 megapixel camera kon ik de zogenaamde "lege" batterijen over plaatsen naar mijn MP3 discman en die speelde gerust nog gemiddeld 4 to 5 CD's volledig helemaal af voordat ze er pas echt mee stopte.
Mijn Furby werkt vreemd genoeg nog prima op de huidige batterijen.
Alhoewel... ze gaat wel snel slapen steeds haha.
(Gister voelde ik mij niet zo lekker en heb ik haar gewoon niet eens wakker gemaakt, al was het alleen maar om haar even eten te geven... arme Shirley.)
Heb trouwens nog eens even gekeken naar de handleiding van de oude Furby.
Valt echt tegen wat die oude kan tegenover de nieuwe.
Vooral als je leest dat je niet kan praten met je Furby maar moet klappen, of z'n sensors moet stimuleren.
Wellis waar in het Engels, but read HERE and see for yourself!
Er is ook nog een Nederlands Furby forum.
Het stelt niet zo heel veel voor, maar it's worth a look voor de echte Furbaholics onder ons!![]()
KLIKKERDEKLIK
...Misschien moeten we samen maar een ECHT Nederlands Furby forum starten.
Wat denk jij, Ymme?![]()
Heb 4 oplaadbare batterijen erin gedaan. En heb alle 3 de furby's 1 voor 1 geprobeerd. Resetten heb ik ook al geprobeerd maar dat werkte niet.quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:33 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Je zei dat je ergens 12 batterijen vandaan moest halen.
Heb je gewoon wat batterijen ook echt ergens vandaan gehaald of zijn ze helemaal nieuw?
En die baby Furby bewoon een beetje zei je he?
Doe dat setje batterijen nu eens voor de grap in een van de andere twee Furby's en kijk eens wat er dan gebeurd?
En... misschien het laatste wat je wilt of het maakt je geen donder uit natuurlijk, maar probeer ze eens te resetten.
Maar dit klinkt eerder als een batterij issue, denk ik.
Good luck and keep us posted!![]()
Kan het niet zijn, dat het per furby verschillend is. Hoe snel hij leert, en wat hij eet.quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:24 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
...Dan besteed je duidelijk nog veel en veel meer aandacht aan je Furb dan ik....![]()
Echt waar. Koop nou maar de nieuwste furby. Ik vind deze persoonlijk veel aantrekkelijker en leuker dan de 1ste versie.quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:32 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Heb 4 oplaadbare batterijen erin gedaan. En heb alle 3 de furby's 1 voor 1 geprobeerd. Resetten heb ik ook al geprobeerd maar dat werkte niet.
Het maakt mij een hele grote donder uitVind het hartstikke sneu als ze alle 3 de furbypijp uit zijn gegaan.
Maar ik geef niet op. Het lijkt mij stug dat ze kapot zijn.
Tja of ze zijn een beetje boos omdat ze iets van 4 jaar in de kast hebben gelegen.
Maar dit kan ik niet alleen af.quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:32 schreef ymme het volgende:
[..]
Leuk. Ons eigen Nederlands forum over Furby's![]()
En de batterijen waren echt gewoon leeg. Ook als ik ze in de afstandbediening van de radio deed, deden ze nog niets.![]()
Z'n site bouwen etc, daar heb ik geen verstand van. Maar ik wordt graag moderator hiervanquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:42 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Maar dit kan ik niet alleen af.
Ik kan het wel realiseren, het forum en het opbouwen.
Doch zou hulp en zowiezo een extra moderator nooit mis zijn en daar ik merk dat jij ook vaak online bent Ymme, vandaar dus mijn suggestie!
En ja... als ze in de afstandsbediening nog niks doen dan zijn ze leeg inderdaad.
Point taken.
Een infrarood straaltje produceren kost nog 10x minder dan een CD afspelen in een discman inderdaad!
Gelukkig heb ik alvast een Duracel M3 batterij setje klaar liggen mocht de dag komen dat Shirley lief echt raar gaat begint te doen.![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:45 schreef Ardenlyn het volgende:
AAHHHH me Furby doet het hahahaha.
Heb nog eens goed gezocht in huis en nog 4 andere batterijen gevonden!!!
Hield hem op z'n kop en ogen knipperden en oren heen en weer : AAWWW me sleep again!!!
WAT je hebt net 4 jaar geslapen drol!!
Maar ben heel blij
quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:56 schreef Ardenlyn het volgende:
Ach vragen kan altijd maar helaas voor jouw wil ik ze echt niet kwijt.
Ben van paln om hun vachtje wat op te poetsen en dan blijven ze mooi in de kamer staan in plaats van in een donkere kast.
Nou de Nederlandse kan er ook wat van hoor!quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:06 schreef Ardenlyn het volgende:
Heb nu ff de batterijen in de Baby Furby gestopt. Moet zeggen dat engels leuker is.
Ikke honger, Tjeempie, jeetje das lekker en als hij een booertje laat dan zegd hij sorry.
De engelse niet die ligt gewoon in een deuk als die een boer laat
Maar de 2de Furby doet het nog steeds niet helaas
quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:35 schreef Darkwolf het volgende:
Ymme in wervelstorm mode hahahahahha!
Daar er al een "Furby Island" is en het forum toch een beetje op zichzelf moet staan is het Furby's Paradise geworden!
He Schiet toch eens op jongquote:Op maandag 17 oktober 2005 19:35 schreef Darkwolf het volgende:
Ymme in wervelstorm mode hahahahahha!
Daar er al een "Furby Island" is en het forum toch een beetje op zichzelf moet staan is het Furby's Paradise geworden!
Klik HIER om de reclame te bekijken.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:35 schreef ymme het volgende:
nee! waar kun je deze bekijken dan?
praat ie als in die reclame??quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:05 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Klik HIER om de reclame te bekijken.
De Intertoys heeft hun Furby page verfraaid door de reclame erbij te zetten, onderaan.
Zelf kijk ik geen TV en heb deze niet op TV gezien zelf maar dit zou hem moeten zijn als het goed is!
De clip is streaming en is 30 seconden.
![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:01 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ja, want dat is dus de nieuwe furby die ze laten zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |