leuk ideequote:
Ga met Sun en een fototoestel bij de Gouden Wok wokkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik had oevrigens wel een idee, maar die heb ik al 2 x langs zien komen
ik wacht uds nog op een origineler idee dat aan mijn brein zal ontspruiten.
naar wij hopen.
ssst!..quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 08:32 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ga met Sun en een fototoestel bij de Gouden Wok wokken
Vraag wel om stokjes
Sun moet met stokjes eten, jij moet foto's makenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
als ik met stokjes ga eten, moet ik alles eraan rijgen
ik ben niet zo goed met stokjes
mmm...is het eigenlijk wel duidelijk dat ze op het vel van n trommel liggen, linkend naar het feit dat iedereen die normaal niet met stokjes eet als eerst begint te trommelen met zijn stokjes...?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:26 schreef k_man het volgende:
Xollox1, ik ben niet héél enthousiast. Beetje saai. Sorry.
mmm...is het eigenlijk wel duidelijk dat ze op het vel van n trommel liggen, linkend naar het feit dat iedereen die normaal niet met stokjes eet als eerst begint te trommelen met zijn stokjes...?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:26 schreef k_man het volgende:
Xollox1, ik ben niet héél enthousiast. Beetje saai. Sorry.
Een Japanse tempel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:47 schreef Olio het volgende:
k_man waar kwam je foto nou vandaan?
Mwoa ik ook welquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:47 schreef Olio het volgende:
Misschien wat vergezocht, maar ik zie er wat oosters in. En jullie?
[afbeelding]
met visagie is een hoop te bereikenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:12 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een aziatisch model....anyone??
Ik ken ook geen turkse of marokaanse meisjesquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:47 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
met visagie is een hoop te bereiken
btw: Turks is ook al Oosters, dat moet het toch makkelijker maken.
Je bent etnisch eenkennig?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ken ook geen turkse of marokaanse meisjes
In het vorige SC-topic stond de Van Dale definitie van Oosters als 'ten Oosten van de Balkan' Dus Turks is Oosters.quote:en dat is toch niet oosters?
Het is gewoon niet op mijn pad gekomen...in Friesland kende ik wel veel Molukse meisjes, maar helaas dat vind ik net iets te ver fietsen vanuit Brabolandquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:54 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Je bent etnisch eenkennig?
[..]
Drents dus niet Toeps
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het is gewoon niet op mijn pad gekomen...in Friesland kende ik wel veel Molukse meisjes, maar helaas dat vind ik net iets te ver fietsen vanuit Braboland
Re had naar Kessel een Aziatische schone bij zichquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:12 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een aziatisch model....anyone??
Kevertje doet het prima! Was gewoon een uitdrukkingquote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:05 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]Fietsen? Is je kevertje al weer stuk?
er zit trouwens een foutje in je sighttp://www.seeklyrics.com/lyrics/SKUNK-ANANSIE/Weak.html
waarom zo klein?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:40 schreef Flipper01 het volgende:
Ik heb gisteravond wat gespeeld met een rode lamp en een fles wijn:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Re had naar Kessel een Aziatische schone bij zich
Mooie dame hoor
archief?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:39 schreef Sasami het volgende:
Wat vinden jullie hier van?
Dit wordt waarschijnlijk mijn inzending heb deze maand weinig tijd ivm vakantie (ben der zelf niet helemaal tevreden over maar goed zoals ik al zei weinig tijd )
[afbeelding]
een simpele vraag is voor jou kennelijk al genoeg aanleiding om te zeiken....ik las iets van 'geen tijd i.v.m. vakantie' dus nam ik aan dat dit archief is. Gewoon een vraag...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:05 schreef k_man het volgende:
[..]
Hoe lang gaan we daar nog over doorzeiken?
Evenals tvd en Snuggle neem ik aan..quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:59 schreef Puckzzz het volgende:
archief?
Dankjequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:20 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Evenals tvd en Snuggle neem ik aan..
Mooie foto's Puckzz (y)
Edit: nog wat foto's genomen, nu zijn alleen de batterijen leeg..
[afbeelding]
ALS je daar mag fotograferenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 07:56 schreef Toeps het volgende:
Nou, ik ben best enthousiast, maar verder dan een roze Boeddha kom ik niet. Ik moet nog ff inspiratie opdoen. Al weet ik een moskee in Chinatown, daar moet wat van te maken zijn.
er is geen probleem met archiefquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:17 schreef SnuggLe het volgende:
Wat is het probleem met archief overigens?
Tis voor het eerst dat ik meedoe met een wedstrijdje..... en veel tijd om er op uit te gaan hier in Den Haag heb ik zo even niet.
je komt al verder in het Oosten dan mij Toeps. Ik kom niet verder dan de Perzische Tapijten in onze woonkamer.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 07:56 schreef Toeps het volgende:
Nou, ik ben best enthousiast, maar verder dan een roze Boeddha kom ik niet. Ik moet nog ff inspiratie opdoen. Al weet ik een moskee in Chinatown, daar moet wat van te maken zijn.
Tafel weghalen, wat mooie satijnen kussentjes neergooien, een grote waterpijp in het midden en wat vrienden in kaftans er omheen gooienquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:30 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
je komt al verder in het Oosten dan mij Toeps. Ik kom niet verder dan de Perzische Tapijten in onze woonkamer.![]()
Daar heb ik er ook nog een bult van, maar laat ik het zo zeggen; toen was ik nog niet echt met fotografie bezig ;-) Dus weinig zullen het echt doen. Maar, mijn inzending nu is meer een snapshot, en zal wel niet heel hoog komenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
er is geen probleem met archiefIn dit thema kan ik begrijpen dat er archieffoto's ingestuurd worden van een eerdere reis ofzo.
In een ander thema had ik het leuk gevonden als mensen er tijd en aandacht aan zouden besteden, maar ik begrijp dat we nu niet allemaal massaal ff naar China afreizen om een foto van de muur te maken
dat mag nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:17 schreef tvd het volgende:
@Puckzzz: ik vind 2 ook het mooiste, alleen heeft het model hier wel heel duidelijk geen oosterse ogen... Misschien een beetje morphen met photoshop??
was een grapje, is gewoon mijn oerhollandse vriendinquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:38 schreef tvd het volgende:
Ok dan. Das best goed gelukt lijkt me.....
Ik denk dat dit twee redenen heeftquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 07:43 schreef Puckzzz het volgende:
Dankjehet enthousiastme voor de wedstrijden lijkt een beetje in te kakken of zie ik dat nou verkeerd?
Owjaaa!! Daar is het heel erg mooiquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:52 schreef Sasami het volgende:
[..]
Nee dat was in de Hortus in Haren woensdag dus foto is net gemaakt
Ehmm jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:58 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit twee redenen heeft
- vakantietijd
- geen binding met het onderwerp
De laatste vind ik wel een beetje vreemd, aangezien er toch 12 mensen op dit onderwerp hebben gestemd..
Ja die Japanse tuin was echt geweldig helaas dat het weer niet meezat .quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Owjaaa!! Daar is het heel erg mooiMaar daar hebben ze toch een hele grote japanse tuin? was dit de mooiste? (hij is mooi hoor, maar een beetje erg in het midden enzo
)
Zeker een oosterse uitstralingquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 12:37 schreef Olio het volgende:
Mijn vorige plaatje werd niet begrepen!
Deze dan? Oerhollandse dame, maar de ogen in combinatie met de kleurtjes, ik zie wat oosters, en jullie?
[afbeelding]
Dankjulliequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:24 schreef Esto het volgende:
Pfff... Ik heb zoveel Oosterse spullen en ik krijg het gewoon níet leuk op de foto
@ Puckzzz: Die onderste vind k ook mooi!![]()
Jep, ik heb onwijs veel boeddha's, een paar draken, wierook, olifanten, koffertje/ doosjes, boeken, stokjes etc.....quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
DankjullieIk twijfel nog tussen die onderste en de twee op de vorige pagina....ik weet het nog niet
Esto: wat voor spulletjes heb je allemaal dan? Ook beeldjes en wierook enzo? Probeer eens een soort altaartje te maken, misschien is dat leuk?
Niet doen. Die laatste is verreweg de mooiste van de 4, bij #2 is de blik wat leeg.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen die onderste en de twee op de vorige pagina....ik weet het nog niet
Het is helemaal niet van belang of een foto archiefwerk is of niet. Ik dacht dat we die discussie onderhand wel genoeg gevoerd hadden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:09 schreef Puckzzz het volgende:
een simpele vraag is voor jou kennelijk al genoeg aanleiding om te zeiken....ik las iets van 'geen tijd i.v.m. vakantie' dus nam ik aan dat dit archief is. Gewoon een vraag...
K_man je leest verkeerd, ik zie nergens dat Puckzzz hier zegt dat het van belang is, ze vraag alleen of het archief werk is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:52 schreef k_man het volgende:
[..]
Het is helemaal niet van belang of een foto archiefwerk is of niet. Ik dacht dat we die discussie onderhand wel genoeg gevoerd hadden.
Precies. En dat doet er helemaal niet toe.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:58 schreef stil het volgende:
K_man je leest verkeerd, ik zie nergens dat Puckzzz hier zegt dat het van belang is, ze vraag alleen of het archief werk is.
Ja! Rellen!quote:Maar jij hebt vast weer zin in een onnodige discussie![]()
Archief?quote:
probeer eens onder de "H" van humor te zoeken in het woordenboek...als je dat niet kan vinden kijk dan verder onder de "S" van sarcasmequote:
Nee jij legt de zaal platquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:29 schreef k_man het volgende:
hu·mor (de ~ (m.))
1 situatie of uitspraak die vrolijke verbazing en gelach opwekt
En nu? Zie je al mensen lachen om je flauwiteiten?
Zie je mij beweren dat ik humor heb dan? Wat denk je überhaupt te bereiken met dit getroll Puckzzz?quote:
Joh! Haal die knoop uit je reet man!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:52 schreef k_man het volgende:
[..]
Zie je mij beweren dat ik humor heb dan? Wat denk je überhaupt te bereiken met dit getroll Puckzzz?
Bevordert dit de sfeer? Maakt dit dat meer mensen zich geroepen voelen mee te doen? Is dit jouw manier om de animo te verhogen?
Gedraag je eens een beetje volwassen.
Waarschijnlijk kun je je energie inderdaad beter in fotograferen steken. Het is voor iedereen beter als je de 'humor' aan anderen overlaat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:11 schreef Puckzzz het volgende:
Iedereen hier weet dat ik serieus met de wedstrijd en met fotografie bezig ben.
Ik zou jou willen adviseren om de dingen ietsje minder serieus te nemen. maar okee....quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:18 schreef k_man het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kun je je energie inderdaad beter in fotograferen steken. Het is voor iedereen beter als je de 'humor' aan anderen overlaat.![]()
och ik ben in een speelse bui vandaagquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:25 schreef k_man het volgende:![]()
En stug blijven reageren hč? Volgens mij heb je niet helemaal door wie degene is die steeds hapt, maar het is je vergeven.
Ik kon er wel om lachen. Je bijt ook zo snelquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:18 schreef k_man het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kun je je energie inderdaad beter in fotograferen steken. Het is voor iedereen beter als je de 'humor' aan anderen overlaat.![]()
Zie mijn post van 00:25...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:41 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik kon er wel om lachen. Je bijt ook zo snel
Indisch archief?quote:
Nee, ik heb niets van aziatische landen in m'n archiefquote:
Ga voor de zekerheid bij Glanerbrug over de grens heen fotograferen. Dan weet je zeker dat er geen NLers nog oostelijker wonenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:01 schreef Subhuman het volgende:
Ik maak een foto van Enschede, mag dat ook? Ligt tenslotte ook in het oosten!
waarvoor mijn dankquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:49 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
De foto van Puckzzz staat ook in het wedstrijd topic.
Jaa dat is een goed idee! De grens met Duitsland op de foto zetten!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ga voor de zekerheid bij Glanerbrug over de grens heen fotograferen. Dan weet je zeker dat er geen NLers nog oostelijker wonen
alles tot en met Engelandquote:
Ligt er aan van welke kant je het bekijktquote:
MahJongquote:Op zondag 14 augustus 2005 10:10 schreef dubbellu het volgende:
Weer eens weinig tijd maar om toch tegen het (waarschijnlijk) hoge archiefgehalte van deze maand in te gaan even snel deze foto gemaakt:
[afbeelding]
tssssssssssk Wij leveren hier geen prutswerk af he?quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:43 schreef E.T. het volgende:
Ik ga vanavond maar 'ns prutsen op zolder
Ik moet eerst prutsen voor ik 'n foto kan makenquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
tssssssssssk Wij leveren hier geen prutswerk af he?![]()
Dat blokje zag ik idd later ookquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:35 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik zou voor nr3 of 4 gaan,
Ik vind 3 wel de mooiste van kleur maar op een of andere manier lijkt dat ene, blokje op z'n kop, af te leiden.
Nr4 is van opzet leuker, je ziet meer van het spelbord in het onscherpe deel.
Het wierrookhoudertje is een zak sodaquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:15 schreef Puckzzz het volgende:
ET,
laat de waaier iets verder ingevouwen, dan krijg je denk ik een leuk lijnenspel van schaduw, kan het wierookhoudertje er ook bij op?
daar kan je vast meer mee, zo'n onbegrijpelijke vertaalde manual ofzoquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:00 schreef Schanulleke het volgende:
Aangezien iedereen al kiest voor de 'mystieke' kant van het oosten ga ik denk ik maar voor de economische kant. Azië als opstomende economische grootmacht, 'het gele gevaar'.
"Made in China"
[afbeelding]
Ik zat er ook aan te denken, maar dan een merk "toyota" of "Nikon" of "Sanyo" of "Panasonic" of andere Japanse zooi...quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:00 schreef Schanulleke het volgende:
Aangezien iedereen al kiest voor de 'mystieke' kant van het oosten ga ik denk ik maar voor de economische kant. Azië als opstomende economische grootmacht, 'het gele gevaar'.
"Made in China"
[afbeelding]
NAD herequote:Op maandag 15 augustus 2005 23:32 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik zat er ook aan te denken, maar dan een merk "toyota" of "Nikon" of "Sanyo" of "Panasonic" of andere Japanse zooi...
Helaas heb ik die gasten uit Eindhoven teveel gesponsord, dus een japanse stereo zit er niet in
Mwoa, volgens mij ligt Nieuweschans oostelijker hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ga voor de zekerheid bij Glanerbrug over de grens heen fotograferen. Dan weet je zeker dat er geen NLers nog oostelijker wonen
ojaaaquote:
gewoon ideetjes hoor, een wat minder uitvoerbaar dan de ander he-hequote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
de ideeen die ik had, zijn al behandeld hier
en ik wil graag wel met iets origineels voord e dag komen..
volgens mij wordt het weer helemaal niks..
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:07 schreef Puckzzz het volgende:
De container van onze leverancier uit China kwam vandaag aan. Beter dan mijn huidige inzending?
[afbeelding]
en ik die hem achtervolgde maar hij hield er mee opquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:17 schreef McPhearson het volgende:
Leuk idee
Dat grijze plukje op z'n hoofd![]()
Een japanner die ophoudt met fotograferen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:24 schreef Re het volgende:
[..]
en ik die hem achtervolgde maar hij hield er mee op
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Een japanner die ophoudt met fotograferen?![]()
misschien had je je moeten scheren Re, zag je er zo onguur uit?
ff in de vaarwasser of in badquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:59 schreef McPhearson het volgende:
[afbeelding]
Niet al het stof gaat er af!![]()
Hij is al onder de kraan geweestquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:25 schreef Re het volgende:
[..]
ff in de vaarwasser of in bad
en dank je toeps
nee joh lekker mee in bad effe goed doorweken enzo tandenborstel erover ff scrubben en glimmen maarquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:40 schreef McPhearson het volgende:
[..]
Hij is al onder de kraan geweest
Ach ja, dan mag ie morgenochtend mee onder de douchequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:43 schreef Re het volgende:
[..]
nee joh lekker mee in bad effe goed doorweken enzo tandenborstel erover ff scrubben en glimmen maar
aan zijn lach te zien vindt tie dat vast niet ergquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:47 schreef McPhearson het volgende:
[..]
Ach ja, dan mag ie morgenochtend mee onder de douche
Ik dacht dat jij al op bed lagquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:22 schreef Offy het volgende:
Dubbellu, hij is erg leuk, maar ik vind je huidige mooier
Potverdikkie LU!! Ik had precies hetzelfde idee!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:01 schreef dubbellu het volgende:
Nog even een ideetje uitgewerkt:
[afbeelding]
Is het wat?
ja is wel wat, ik had de korrel toch tegen het wat donkere achtergrond gepositioneerd nu valt tie wat weg in het lichtequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:01 schreef dubbellu het volgende:
Nog even een ideetje uitgewerkt:
[afbeelding]
Is het wat?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Potverdikkie LU!! Ik had precies hetzelfde idee!Ik vind 'm leuk uitgewerkt, ik weet niet welke ik mooier vind
We have a winner!quote:
En het verrotte wagentje ervoor staat symbool voor de snelheid van Fok?quote:
Ik vind ze allebei niet echt geslaagd. Ze zijn een beetje saai en de eerste is toch echt aan de donkere kantquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:50 schreef Esto het volgende:
Pfff... Ik zit te twijfelen tussen deze twee... Ik denk zelf aan de eerste... Ik weet niks beters..
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, ik vind ze ook niet geslaagd, maar ik weet niks andersquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:31 schreef McPhearson het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei niet echt geslaagd. Ze zijn een beetje saai en de eerste is toch echt aan de donkere kant. Kan je niet iets leukers doen met dat hoofd van de laatste foto?
Dank voor de reminder.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:04 schreef Puckzzz het volgende:
K-man waar blijf je nou met je inzending?![]()
IK denk dat ze bedoelt dat je je handen lichtjes moet vouwen. Op zn Oosters dusquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:09 schreef Esto het volgende:
EhSorry maar je bedoeld dat ik het hoofd vast moet houden en er dan bijv. kaarsjes om heen?
Dank je.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:33 schreef Puckzzz het volgende:
Mooie foto k-man...jammer van die vage waas linksonder maar ach..kniesoor enzo
Verstandig. Ik vind idee en uitvoering mooi, maar je model oogt niet echt Oosters. Bij deze valt dat wat minder op, dus weegt dat ook minder zwaar.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:07 schreef Puckzzz het volgende:
Ik denk dat ik mijn inzending nog ga wijzigen naar deze:
[afbeelding]
mja die vind ik wat TE simpel, ik vind 'm ook wel mooi, maar niet voor de wedstrijd.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:11 schreef Toeps het volgende:
Ik vond die container het mooist, Puckzzie.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:22 schreef Puckzzz het volgende:
maar twijfel nog tussen kleur of ZW
quote:
ja de laatste jah (waar mn naam logische wijze bij staat)quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]hihi neeh het wordt de kleurenversie hoor
@Yonilo: welke is nu van jou dan? Die met dat rijstveld?
Ik had geen zin om terug te gaan naar het wedstrijdtopicquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:35 schreef yonielo het volgende:
[..]
ja de laatste jah (waar mn naam logische wijze bij staat)
ok thnx, dan weet ik genoegquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik had geen zin om terug te gaan naar het wedstrijdtopic
ik zou je huidige doen, het eerste wat ik dacht toen ik die zag was WAUW! die's mooi! En dat heb ik niet bij je bovenstaande. Die is ook mooi, maar die had niet het 'wauw effect' bij mij
Ziet eruit alsof het in april 2003 geschoten isquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:30 schreef yonielo het volgende:
[[url=http://members.lycos.nl/yonielo/BudhaPark-SichuanProvincekl.jpg]afbeelding]
[/url]
ik twijfelde of deze misschien niet meer oosters was, vinden jullie deze beter?
haha nou dan zit je totaal fout, een maandje geleden geschoten, kben net terug van 2 maanden chinaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ziet eruit alsof het in april 2003 geschoten is
riekt naar archief![]()
![]()
Maar wel een mooie foto
Mooier dan die andere eigenlijk....
ja klopt dat heb ik later veranderd, maar hoe weten jullie dat nou weerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:04 schreef Schanulleke het volgende:
De datum op je camera staat verkeerd ingesteld dan
ja nouja jullie moeten me maar geloven dan dat het vorige maand genomen is, maar ik heb de tijden ook veranderd, dus ik heb alsnog 100en foto;s die wel in de goeie tijd staan als een soort van bewijs, want die hebben wel daaropvolgende nummers, hoewel jullie dat hier dan weer net niet kunnen zien. Nouja het is echt ergens midden juli 2005 genomen, trust me..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:07 schreef Schanulleke het volgende:
We kunnen de EXIF-data van je foto bekijken.
Daar staat o.a. de datum in.
Camera Make: CASIO COMPUTER CO.,LTD
Camera Model: EX-Z4
Image Date: 2003:04:05 00:05:00
Flash Used: No
Focal Length: 5.8mm (35mm equivalent: 35mm)
Exposure Time: 0.0025 s (1/400)
Aperture: f/2.6
White Balance: Auto
Metering Mode: Matrix
Exposure: program (Auto)
ja nouja ik bedacht me net, ik kan het wel bewijzen, ik heb namelijk ook foto's met mezelf erop, en dan zou ik nu ook een foto van mezelf kunnen nemen met iets van fok ofzo, en dan zou je kunnen zien dat ik totaal niet veranderd benquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:15 schreef Schanulleke het volgende:
Het maakt ook niet uit hoor, er zijn geen regels over archief materiaal. (wel regelmatig oeverloze discussies)
Met hoofd en zonder postzegelformaatquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:05 schreef Puckzzz het volgende:alleen een tipje van mijj komt er zo aan, ff shoppen
de kaarsjes zijn gewoon niet mooi zo'n kaal waxinelichtje.
[afbeelding]
maar de handen op 2 vind ik mooier gevouwen, alleen dan moet wel het hele hoofd van het beeldje erop.
En kun je de foto's 550 maken? postzegelformaat hoeft echt niet hoor
Eg welquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:44 schreef Puckzzz het volgende:is toch veel mooier dan zo'n statisch beeldje zo?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:32 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
@Puckzzz
Ik heb je foto gewisseld.
Met photoshop >> informatie >> kun je de tijd en sluitertijd en camera en dat soort grappen van een foto bekijkenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:17 schreef yonielo het volgende:
[..]
ja nouja ik bedacht me net, ik kan het wel bewijzen, ik heb namelijk ook foto's met mezelf erop, en dan zou ik nu ook een foto van mezelf kunnen nemen met iets van fok ofzo, en dan zou je kunnen zien dat ik totaal niet veranderd ben
Dank je vliegvrager, zal nog even wat spelen, heb nog en paar dagenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:22 schreef Vliegvrager het volgende:
Mooi stil, als de reflecties van de flitser (vooral die op de broek) weghaalt is ie nog mooier
He waarom wordt ik niet genoemdquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:04 schreef Puckzzz het volgende:
Mensen!! Het is de 23e al hoor!![]()
jullie hebben nog maar 5 dagen!
ff wat mensen onder de kont schoppen:
Re stuur die Japanner eens ff vlug in![]()
H_G_T jij mag als modje zeker niet achterblijven![]()
Pea ik heb jou eens in zo'n chinees jurkje gezien, hup poseren(zelfontspanner
)
Fles stuur je mannetje van Sail eens ff in![]()
K-man waar blijf je nou met je inzending?![]()
A_N ook jij bent verdacht stil![]()
zow dat is eruit
Omdat jij dan weer bij de 1ste drie bentquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:56 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
He waarom wordt ik niet genoemd![]()
Ik vind nummer 2 het mooiste, die is wat sprekender en beter scherp op de juiste plaats..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:34 schreef Schanulleke het volgende:
Had ik al gezegd dat ik het een rukonderwerp vind?
Toch maar weer eens van idee veranderd en (ook) een beeldje op de foto gezet.
1/
[afbeelding]
2/
[afbeelding]
Wat vinden jullie er van?
Mr. Miyagi!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:34 schreef Schanulleke het volgende:
...
2/
[afbeelding]
Wat vinden jullie er van?
als de compositie een beetje boeiend is scoort het vast beter en levert het ook meer punten opquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:03 schreef yonielo het volgende:
jullie nemen de foto's behoorlijk direct, ook wel leuk. Als dat een hogere waardering opleverd zou ik dat ook eens moeten overwegen, heb veel chineze spullen en kleren hier rondliggen maar maar weinig ervaring met deze wedstrijden. Ik weet niet wat hier hoog scoord...
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
haha, nu ben ik niet in leiden, en komt er een idee langs..
ik ga geloof ik weer niks inzenden..![]()
pssst, karate-mensen zijn niet eng hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:58 schreef Schanulleke het volgende:
Leuke poses
Maar oosterse vechtsport is natuurlijk absoluut oosters!
Ik vind het trouwens goed van je dat je daar zo makkelijk op af stapt. Ik had ook wel met een (paar) dergelijk(e) ideeën gespeeld, maar ben dan te terughoudend om het daadwerkelijk te vragen.
De bovenste denk ik. De onderste vind ik te geposeerd er uit zien.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:11 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
pssst, karate-mensen zijn niet eng hoor![]()
voorkeur voor een van de twee iemand?
De onderste twee heb je ze helemaal in beeld, en dat vind ik wel mooier.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:56 schreef Vliegvrager het volgende:
Vandaag ook nog even naar een jiu-jiutsu les geweest. Daar was meer daglicht, dus de mogelijkheid voor wat betere actiefoto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Beter dan de karatefoto's?
Ik vind em mooiquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:13 schreef PankPinther het volgende:
ik had eigenlijk iets anders in gedachten, maarja... het is alweer de laatste dag![]()
buikdanseres:
[afbeelding]
alstie niet is binnengekomen moet je deze er maar ff afplukken
Oops, ik stuur net een foto naar HGT, ik dacht dat het sloot om 2200 uur...nou ja, het was toch al niet veel...quote:Op zondag 28 augustus 2005 18:14 schreef Subhuman het volgende:
Oproepje:
Kan iedereen die een foto heeft gemaild, maar die nog niet in het centrale topic staat, deze foto nogmaals mailen naar fok@emielhollander.nl? Dan plaats ik ze alsnog in het centrale topic. De uiterlijke inzendtermijn is 8 uur vanavond! Vanaf dan zal het stemmen beginnen.
Hoef je geen sorry voor te zeggen, ik ben juist blij met inhoudelijk commentaar. Ik zou wel graag wat meer toelichting willen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 18:16 schreef MaRySe het volgende:
Ik vind niet dat je de actie echt goed in beeld hebt gebracht
Bij foto 2 gebeurt er bijv. nog helemaal niks en bij foto1 lijkt de actie ook niet helemaal gelukt en bij foto 3 is het net het verkeerde moment van de worp.
En de dojo is ook lelijk
Sorry voor mijn commentaar.
Ik heb heul lang aan judo gedaanquote:Op maandag 29 augustus 2005 10:24 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Hoef je geen sorry voor te zeggen, ik ben juist blij met inhoudelijk commentaar. Ik zou wel graag wat meer toelichting willen.
1: ik ben geen kenner, maar ik meen dat deze actie vrij aardig lukte. Het was een stoot-ontwijk oefening. Kennelijk brengt de foto dat niet goed over, misschien kun jij aangeven waarom de foto bij jou de indruk wekte dat de actie niet lukte?
3: Ik heb vrij veel foto's gemaakt ter plaatse (niet allemaal van dezelfde worp natuurlijk) en volgens mij was dit het moment waarop er het meeste beweging in zat. Ik wil niet beweren dat dat dus ook het beste moment is, maar het sprak mij -als niet kenner- het meeste aan. Had ik eerder of juist later moeten afdrukken volgens jou?
En die lelijke dojo? Dit was nog de mooiste kantt is er trouwens wel een met historie: opgericht door Anton Geesink zelf, ligt ook in de Anton Geesinkstraat.
Iedereen mag stemmen , ongeacht of je met de wedstrijd mee doetquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:03 schreef MaRySe het volgende:
Oja die beeldjes vind ik echt lame
Sorry
Mag je ook stemmen als je geen foto's hebt gemaakt?
Zeur eens niet zoquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:03 schreef MaRySe het volgende:
Sorry
sorry?quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:48 schreef k_man het volgende:
Wat is volgens jou het idee van een fotowedstrijd Vliegvrager?![]()
Wat een commentaar zeg. Waar is jouw inzending??quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:03 schreef MaRySe het volgende:
Sorry
Mag je ook stemmen als je geen foto's hebt gemaakt?
Wat het idee is? De essentie. Waar draait het om?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:58 schreef Vliegvrager het volgende:
sorry?
laat het vraag-antwoord-spelletje maar zitten, zie mijn edit hierbovenquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:21 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat het idee is? De essentie. Waar draait het om?
Er is niets mís met commentaar, zo lang je het maar een beetje aardig houdt. Niemand heeft iets als je zegt 'goh, dat ziet er achterlijk uit' terwijl iemand er misschien erg zijn/haar best voor heeft gedaan. Opbouwende kritiek is okay, ongegrond commentaar nietquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:11 schreef MaRySe het volgende:
Alsof er iets mis is met commentaarIs echt niet het enige wat ik in dit topic heb gezegd.
Ik ontdekte dit topic te laat, daarom geen inzending van mij
Wat een ondoordacht verhaal joh.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:22 schreef Vliegvrager het volgende:
laat het vraag-antwoord-spelletje maar zitten, zie mijn edit hierboven
Niet alles wat jij niet begrijpt is ondoordacht hoorquote:
Je schiet lekker door hoor, en daarmee laat je zien dat je het ofwel niet begrepen hebt, ofwel dat je niet bereid bent deze discussie op een normale manier te voeren. Tuurlijk bestaan er altijd verschillen. Als PSV speelt tegen een amateurclub bestaan er ook verschillen: betere spelers, beter materiaal, en verschillen in hoeveel tijd deze mensen in hun sport kunnen steken. Helemaal geen punt, nog steeds een wedstrijd en geen sprake van 'concurrentievervalsing' of 'oneerlijk'. Maar natuurlijk wel met dezelfde regels, met aan beide zijden een even groot doel. Dan heeft de beste de meeste kans om te winnen.quote:Denk je dat de mogelijkheden voor iedereen gelijk zijn met het uitsluiten van vakantiefoto's? Misschien moet je de mensen die thuis genoeg ruimte hebben voor een eigen studio ook maar uitsluiten. Dat hebben anderen ook niet. Da's echt oneerlijk! En mensen met hele goede, hele dure objectieven ook. Bah, concurrentievervalsing! Mensen zonder fulltime baan kun je trouwens beter ook uitsluiten. Die hebben veel meer tijd ter beschikking. Die hebben een volle maand de tijd gehad, terwijl anderen alleen de weekenden hadden. Zo oneerlijk!
Dat is jouw interpetatie, en die is niet per defintie fout. Maar je zou ook kunnen zeggen dat de essentie van een fotowedstrijd is dat de beste fotograaf wint. Zie ook de term 'moge de beste winnen 'en het gebruik van 'handicaps' in tal van sporten.quote:Oftewel: er is nooit sprake van gelijke kansen voor iedereen. Nooit. De essentie van een fotowedstrijd is dat de mooiste foto wint.
Tja, die punt zegt heel veel over jou en je stijl van discussiëren. Je had hem ook aan het begin van je post kunnen zetten, want feitelijk ben je helemaal niet tot dialoog bereid. Die punt stond er dus al lang.quote:Punt.
Nog een mooi staaltje doorschieten geef je hier. 'Goedwillende newbies' zouden volgens jou dus niet in staat zijn aan een fotowedstrijd mee te doen als ze geen vakantiefoto's in mogen sturen? Lekkere opsteker voor die 'goedwillende newbies'. Hoe moeten die arme stumpers nou in de volgende ronde nog meedoen?quote:Tenslotte vind ik het jammer dat je kennelijk helemaal niks hebt meegekregen van de oproep vorige maand om de fotowedstrijd een beetje toegankelijk te houden voor iedereen en niet zelf nog allerlei aanvullende regeltjes te gaan bedenken. Op deze manier maak je het alleen maar onaantrekkelijker voor goedwillende newbies om ook eens mee te doen en een leuke foto in te sturen (een vakantiefoto ja) en blijft het weer hetzelfde kliekje. Dat lijkt me nou juist het tegengestelde van wat je beoogt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |