Indisch archief?quote:
Nee, ik heb niets van aziatische landen in m'n archiefquote:
Ga voor de zekerheid bij Glanerbrug over de grens heen fotograferen. Dan weet je zeker dat er geen NLers nog oostelijker wonenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:01 schreef Subhuman het volgende:
Ik maak een foto van Enschede, mag dat ook? Ligt tenslotte ook in het oosten!
waarvoor mijn dankquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:49 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
De foto van Puckzzz staat ook in het wedstrijd topic.
Jaa dat is een goed idee! De grens met Duitsland op de foto zetten!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ga voor de zekerheid bij Glanerbrug over de grens heen fotograferen. Dan weet je zeker dat er geen NLers nog oostelijker wonen
alles tot en met Engelandquote:
Ligt er aan van welke kant je het bekijktquote:
MahJongquote:Op zondag 14 augustus 2005 10:10 schreef dubbellu het volgende:
Weer eens weinig tijd maar om toch tegen het (waarschijnlijk) hoge archiefgehalte van deze maand in te gaan even snel deze foto gemaakt:
[afbeelding]
tssssssssssk Wij leveren hier geen prutswerk af he?quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:43 schreef E.T. het volgende:
Ik ga vanavond maar 'ns prutsen op zolder
Ik moet eerst prutsen voor ik 'n foto kan makenquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
tssssssssssk Wij leveren hier geen prutswerk af he?![]()
Dat blokje zag ik idd later ookquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:35 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik zou voor nr3 of 4 gaan,
Ik vind 3 wel de mooiste van kleur maar op een of andere manier lijkt dat ene, blokje op z'n kop, af te leiden.
Nr4 is van opzet leuker, je ziet meer van het spelbord in het onscherpe deel.
Het wierrookhoudertje is een zak sodaquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:15 schreef Puckzzz het volgende:
ET,
laat de waaier iets verder ingevouwen, dan krijg je denk ik een leuk lijnenspel van schaduw, kan het wierookhoudertje er ook bij op?
daar kan je vast meer mee, zo'n onbegrijpelijke vertaalde manual ofzoquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:00 schreef Schanulleke het volgende:
Aangezien iedereen al kiest voor de 'mystieke' kant van het oosten ga ik denk ik maar voor de economische kant. Azië als opstomende economische grootmacht, 'het gele gevaar'.
"Made in China"
[afbeelding]
Ik zat er ook aan te denken, maar dan een merk "toyota" of "Nikon" of "Sanyo" of "Panasonic" of andere Japanse zooi...quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:00 schreef Schanulleke het volgende:
Aangezien iedereen al kiest voor de 'mystieke' kant van het oosten ga ik denk ik maar voor de economische kant. Azië als opstomende economische grootmacht, 'het gele gevaar'.
"Made in China"
[afbeelding]
NAD herequote:Op maandag 15 augustus 2005 23:32 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik zat er ook aan te denken, maar dan een merk "toyota" of "Nikon" of "Sanyo" of "Panasonic" of andere Japanse zooi...
Helaas heb ik die gasten uit Eindhoven teveel gesponsord, dus een japanse stereo zit er niet in
Mwoa, volgens mij ligt Nieuweschans oostelijker hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ga voor de zekerheid bij Glanerbrug over de grens heen fotograferen. Dan weet je zeker dat er geen NLers nog oostelijker wonen
ojaaaquote:
gewoon ideetjes hoor, een wat minder uitvoerbaar dan de ander he-hequote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
de ideeen die ik had, zijn al behandeld hier
en ik wil graag wel met iets origineels voord e dag komen..
volgens mij wordt het weer helemaal niks..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |