Helaas vind ik je foto ff te veel van het goede,het hoort allemaal wel bij elkaar,maar het lijkt net of je gewoon de hele ontbijt tafel hebt gefotografeerd.quote:Op donderdag 21 juli 2005 08:34 schreef stil het volgende:
Je bent de laatste foto van trancethrust vergeten en die vind ik persoonlijk mooier als de eerst.
Ik ben zo vrij om die dan maar even te plaatsenuit de doofpot halen![]()
[afbeelding]
Je hebt gelijk, bij de theepot en de sleutel heb ik wat aan hue/saturation gedaan. Bij de theepot heb ik alle kleuren behalve groen op -100 saturatie gezet (bij het slot allemaal behalve rood en geel). Ik dacht dat dat toegestaan was omdat het een effect was dat op de hele foto is toegepast. Maar om allerlei vervelende discussies te vermijden zal ik zie zo NIET gebruiken voor de wedstrijd.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:02 schreef k_man het volgende:
Die met theepot lijkt gesoept?
Geen Noord Pool naast een Zuid Pool. Die horen niet bij elkaarquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
O ja dingen die bij elkaar horen...helemaal vergeten
Ik zoek wel wat moois uit die batch die ik net in Polen gemaakt heb
Leuke foto, maar wat hoort er bij elkaar?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 06:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
zeg, wat vindt men van deze, in de wedstrijdgeest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |