abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 23:00:18 #261
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_30013548
Ik vind hem zo prima hoor, naar mijn mening een stuk beter dan de drukke achtergrond van vanmiddag.
Life is what you make it.
pi_30017906
jullie nemen de foto's behoorlijk direct, ook wel leuk. Als dat een hogere waardering opleverd zou ik dat ook eens moeten overwegen, heb veel chineze spullen en kleren hier rondliggen maar maar weinig ervaring met deze wedstrijden. Ik weet niet wat hier hoog scoord...
-*YoNielo*-
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 01:54:51 #263
262 Re
Kiss & Swallow
pi_30019242
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 01:03 schreef yonielo het volgende:
jullie nemen de foto's behoorlijk direct, ook wel leuk. Als dat een hogere waardering opleverd zou ik dat ook eens moeten overwegen, heb veel chineze spullen en kleren hier rondliggen maar maar weinig ervaring met deze wedstrijden. Ik weet niet wat hier hoog scoord...
als de compositie een beetje boeiend is scoort het vast beter en levert het ook meer punten op
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 08:43:19 #264
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_30021876
De foto die je hebt staan is al erg mooi Yonielo, ik denk niet dat je met een kunstmatige foto hoger zal scoren.
pi_30022022
Ik waag ook eens een poging. Gisteren langsgeweest bij een karateschool en gevraagd of ik foto's mocht nemen. Tijdens de training was het lastig om mooie foto´s te maken: die gasten bewegen de hele tijd Maar ze wilden na afloop ook even poseren:

Oosters genoeg?
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 09:58:13 #266
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_30022431
Leuke poses
Maar oosterse vechtsport is natuurlijk absoluut oosters!
Ik vind het trouwens goed van je dat je daar zo makkelijk op af stapt. Ik had ook wel met een (paar) dergelijk(e) ideeën gespeeld, maar ben dan te terughoudend om het daadwerkelijk te vragen.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 10:13:03 #267
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_30022585
Voor diegenen die het nog steeds niet weten:

Siebold Huis te Leiden
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_30022929
haha, nu ben ik niet in leiden, en komt er een idee langs..
ik ga geloof ik weer niks inzenden..
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 10:48:00 #269
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_30023085
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 10:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
haha, nu ben ik niet in leiden, en komt er een idee langs..
ik ga geloof ik weer niks inzenden..

Ik zag al daaagen die affiche voor het S. huis hangen, maar elke keer vergeten om em hier te melden

volgende keer beter.....
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_30023101
dank je wel hoor..
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_30023494
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 09:58 schreef Schanulleke het volgende:
Leuke poses
Maar oosterse vechtsport is natuurlijk absoluut oosters!
Ik vind het trouwens goed van je dat je daar zo makkelijk op af stapt. Ik had ook wel met een (paar) dergelijk(e) ideeën gespeeld, maar ben dan te terughoudend om het daadwerkelijk te vragen.
pssst, karate-mensen zijn niet eng hoor

voorkeur voor een van de twee iemand?
Mijn DeviantART gallery
,
pi_30023938
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 11:11 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

pssst, karate-mensen zijn niet eng hoor

voorkeur voor een van de twee iemand?
De bovenste denk ik. De onderste vind ik te geposeerd er uit zien.
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_30040363
Vandaag ook nog even naar een jiu-jiutsu les geweest. Daar was meer daglicht, dus de mogelijkheid voor wat betere actiefoto's:

Beter dan de karatefoto's?
Mijn DeviantART gallery
,
pi_30054554
ik had eigenlijk iets anders in gedachten, maarja... het is alweer de laatste dag

buikdanseres:

alstie niet is binnengekomen moet je deze er maar ff afplukken
pi_30055924
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:56 schreef Vliegvrager het volgende:
Vandaag ook nog even naar een jiu-jiutsu les geweest. Daar was meer daglicht, dus de mogelijkheid voor wat betere actiefoto's:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Beter dan de karatefoto's?
De onderste twee heb je ze helemaal in beeld, en dat vind ik wel mooier.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
  zondag 28 augustus 2005 @ 18:14:57 #276
40714 Subhuman
Televised confession
pi_30057610
Oproepje:

Kan iedereen die een foto heeft gemaild, maar die nog niet in het centrale topic staat, deze foto nogmaals mailen naar fok@emielhollander.nl? Dan plaats ik ze alsnog in het centrale topic. De uiterlijke inzendtermijn is 8 uur vanavond! Vanaf dan zal het stemmen beginnen.
pi_30057628
Ik vind niet dat je de actie echt goed in beeld hebt gebracht
Bij foto 2 gebeurt er bijv. nog helemaal niks en bij foto1 lijkt de actie ook niet helemaal gelukt en bij foto 3 is het net het verkeerde moment van de worp.

En de dojo is ook lelijk

Sorry voor mijn commentaar.
pi_30058512
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 14:13 schreef PankPinther het volgende:
ik had eigenlijk iets anders in gedachten, maarja... het is alweer de laatste dag

buikdanseres:
[afbeelding]

alstie niet is binnengekomen moet je deze er maar ff afplukken
Ik vind em mooi
Mond dicht, stil genieten dus, wees blij..
  zondag 28 augustus 2005 @ 20:47:38 #279
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_30059378
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 18:14 schreef Subhuman het volgende:
Oproepje:

Kan iedereen die een foto heeft gemaild, maar die nog niet in het centrale topic staat, deze foto nogmaals mailen naar fok@emielhollander.nl? Dan plaats ik ze alsnog in het centrale topic. De uiterlijke inzendtermijn is 8 uur vanavond! Vanaf dan zal het stemmen beginnen.
Oops, ik stuur net een foto naar HGT, ik dacht dat het sloot om 2200 uur...nou ja, het was toch al niet veel...
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_30061490
Gestemd
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
pi_30061537
Er wordt al massaal gestemd ja.

ik moet er nog eens over nadenken
pi_30066327
een mededeling

Wegens een probleem met de mail zijn er nog 2 foto's toegevoegd.
De foto van Vliegenvanger en van Pea4fun staan ook in Fotowedstrijd augustus 2005 - Centraal topic

Stil, als je je stem wil wijzigen door deze nieuwe foto's (en je edit tijd is verstreken) zet je maar een nieuwe post, dan haal ik of Sub je oude wel weg.
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
pi_30068462
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 18:16 schreef MaRySe het volgende:
Ik vind niet dat je de actie echt goed in beeld hebt gebracht
Bij foto 2 gebeurt er bijv. nog helemaal niks en bij foto1 lijkt de actie ook niet helemaal gelukt en bij foto 3 is het net het verkeerde moment van de worp.

En de dojo is ook lelijk

Sorry voor mijn commentaar.
Hoef je geen sorry voor te zeggen, ik ben juist blij met inhoudelijk commentaar. Ik zou wel graag wat meer toelichting willen.

1: ik ben geen kenner, maar ik meen dat deze actie vrij aardig lukte. Het was een stoot-ontwijk oefening. Kennelijk brengt de foto dat niet goed over, misschien kun jij aangeven waarom de foto bij jou de indruk wekte dat de actie niet lukte?

3: Ik heb vrij veel foto's gemaakt ter plaatse (niet allemaal van dezelfde worp natuurlijk) en volgens mij was dit het moment waarop er het meeste beweging in zat. Ik wil niet beweren dat dat dus ook het beste moment is, maar het sprak mij -als niet kenner- het meeste aan. Had ik eerder of juist later moeten afdrukken volgens jou?

En die lelijke dojo? Dit was nog de mooiste kant t is er trouwens wel een met historie: opgericht door Anton Geesink zelf, ligt ook in de Anton Geesinkstraat.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_30070278
Vliegenvrager, over wat jij in het stemtopic zei; is natuurlijk jouw point of view omdat jij waarschijnlijk gewoon niet recent in het oosten was. Iedereen heeft zijn voordelen zoals beeldjes die je bezit etc. die had ik hier ook thuis liggen btw. Mja iedereen heeft zijn foto's zelfgenomen en daar gaat het nou eigenlijk om lijkt mij. Bij andere onderwerpen hebben andere mensen weer voordelen, wegens het toevallig in bezit hebben van gerelateerde spulletjes, of het dichtbij wonen van een gerelateerde plaats enzv enzv en dat dan gecombineerd met een goeie compositie voìla.

De vraag is nu echter wat is de meest en mooiste oosterse foto....
-*YoNielo*-
pi_30071067
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 10:24 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Hoef je geen sorry voor te zeggen, ik ben juist blij met inhoudelijk commentaar. Ik zou wel graag wat meer toelichting willen.

1: ik ben geen kenner, maar ik meen dat deze actie vrij aardig lukte. Het was een stoot-ontwijk oefening. Kennelijk brengt de foto dat niet goed over, misschien kun jij aangeven waarom de foto bij jou de indruk wekte dat de actie niet lukte?

3: Ik heb vrij veel foto's gemaakt ter plaatse (niet allemaal van dezelfde worp natuurlijk) en volgens mij was dit het moment waarop er het meeste beweging in zat. Ik wil niet beweren dat dat dus ook het beste moment is, maar het sprak mij -als niet kenner- het meeste aan. Had ik eerder of juist later moeten afdrukken volgens jou?

En die lelijke dojo? Dit was nog de mooiste kant t is er trouwens wel een met historie: opgericht door Anton Geesink zelf, ligt ook in de Anton Geesinkstraat.
Ik heb heul lang aan judo gedaan en heb ook wel eens deze lessen gezien en in beide zitten aspecten van elkaar Mijn leraar gaf ook wel eens jiujitsu technieken in de judo les omdat die wat minder soft waren dan judo.

Ik weet niet precies hoe ze beter zouden kunnen, kun je misschien beter in sport vragen.. Die laatste foto lijkt een soort worp maar is niet echt duidelijk welke Ik had hem van de zijkant genomen en iets eerder.

Volgens mij werkt jiujitsu met hetzelfde systeem als judo qua banden, dat wil zeggen dat ze het nog niet echt kunnen gezien de band Ik zou volgende keer mensen met een hogere band fotograferen of kindjes Kinderen zijn vaak veel fanatieker en voeren de worpen ook beter uit.
Het was misschien ook leuk geweest als je van hun gezichtsuitdrukking een foto gemaakt zou hebben. Dit zijn echt van die snapshots. Of maak foto's bij een examen! Dan is de zaal versierd en is iedereen veel serieuzer en plechtiger. Of maak foto's van een wedstrijd.

Nou ja kort om, mijn moeder heeft leukere foto's van mijn judo lessen gemaakt en die weet amper hoe een fototoestel werkt.
pi_30071342
Oja die beeldjes vind ik echt lame
Sorry

Mag je ook stemmen als je geen foto's hebt gemaakt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')