Dat gaat wat moeilijk met je hand op mijn keel.quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:26 schreef Twisted_fok het volgende:
* Twisted_fok oefent met communicatieve vaardigheden.![]()
Oh, ik vond het communicatief gezien best duidelijk. Ik praat, jij bent aan het luisteren. Maar zo moet het dus niet?quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:31 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat gaat wat moeilijk met je hand op mijn keel.
quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:39 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Oh, ik vond het communicatief gezien best duidelijk. Ik praat, jij bent aan het luisteren. Maar zo moet het dus niet?
Ik had niet eens in de gaten dat het jouw keel was.![]()
Ik kan me niet zo goed concentreren als mijn keel dichtgeknepen wordt, en ik in ademnood kom.quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:39 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Oh, ik vond het communicatief gezien best duidelijk. Ik praat, jij bent aan het luisteren. Maar zo moet het dus niet?
Ik had niet eens in de gaten dat het jouw keel was.![]()
Ik weet niet hoe het beleid is bij jouw werkgever.quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:55 schreef marcb1974 het volgende:
Gefeliciteerd Wolkje![]()
Zou het verboden zijn om collega's heel langzaam dood te martelen?
Iemand die dood gemarteld is valt weinig meer aan op te lappen voor een ziekenhuis..quote:Op maandag 8 augustus 2005 15:00 schreef marcb1974 het volgende:
T is een ziekenhuis, misschien zien ze het als klanten genereren?
Ik doe het rustig aan, het is tegenwoordig voor een ziekenhuis veel gunstiger om iemand maar 1 nacht op te nemen, ga ik na die nacht weer verderquote:Op maandag 8 augustus 2005 15:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Iemand die dood gemarteld is valt weinig meer aan op te lappen voor een ziekenhuis..
Ik ga hier niet neerzetten waarom ik al klaar was met werkenquote:Op maandag 8 augustus 2005 16:05 schreef melismay het volgende:
Nu al klaar met werken Pheno?
En Marcb1974, maak je niet te druk, dat is slecht voor je hart
Wat je ook kan doen is je collegas verdoven en dan bij de anatomieles brengen, kijk eens, vers vleesquote:Op maandag 8 augustus 2005 16:36 schreef marcb1974 het volgende:
Van dat martelen![]()
Hebben ze toch nog enig nut gehad als collega
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 8 augustus 2005 13:18 schreef Wolkje het volgende:
Ik ben helemaal vrolijk aan het inpakken en ik word af en toe gebeld door lieve vrienden (en vanochtend door mijn ouders) om me te feliciteren![]()
Ze hebben je weggeschopt ??quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:15 schreef Pheno het volgende:
Ik ga hier niet neerzetten waarom ik al klaar was met werken![]()
nee, ik ben eigenlijk foeiquote:
quote:
Dan doe ik het echt liever zelfquote:Op maandag 8 augustus 2005 17:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
Wat je ook kan doen is je collegas verdoven en dan bij de anatomieles brengen, kijk eens, vers vlees
me 2quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:44 schreef nixxx het volgende:
ja.. forum is nu weer beter bereikbaar en net heel leuk naar Qyroz op fokradio geluisterd
Ik zou niet weten wat er cool aan me isquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:08 schreef melismay het volgende:
Ow kom op Pheno, het zou onwijs cool zijn!!!
* melismay weet nog niet eens of ze wel komt: is er al een datum en een plek bekend?
Bedtijd voor de scriptkiddiesquote:
Vrijdagavond is sowieso niks voor me, maar goed, dit is meer discussie voor het andere topic en ik wacht gewoon even af enzoquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:19 schreef Pheno het volgende:
Maar waarom 9 september? Ik kan dan erg moeilijk...leuk en handig voor de mensen die in de buurt van utrecht wonen, maar voor de rest is er avondspits
Nixxx mag gewoon komen wat mij betreft, hooguit even een paar posts voor de vorm in Singles makenquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:24 schreef melismay het volgende:
Dan moet je even komen posten daar, hoewel ik wel vind dat jij mag komen, maar dan word ik weer teruggepakt op eerdere uitspraken enzo
Ja maar dat kwam door de prachtige muziekquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nixxx mag gewoon komen wat mij betreft, hooguit even een paar posts voor de vorm in Singles maken.
* Litpho heeft Nixxx eerder gemeet en dat was gezellig*
Ik heb uitspraken gedaanquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nixxx mag gewoon komen wat mij betreft, hooguit even een paar posts voor de vorm in Singles maken.
* Litpho heeft Nixxx eerder gemeet en dat was gezellig*
* nixxx agrees..quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:34 schreef Pheno het volgende:
* Pheno gaat niet meer naar een meeting als het aapjes kijken wordt. Geen zin in.
ken je mij?quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
aapjes hebben zware beharing over hun hele lichaam..niet mijn ding zelfs niet om naar te kijken
Zeg niet zo roddelen over mij he.quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:28 schreef melismay het volgende:
Ik vind het niet wanhopig over komen, weet je waarom? Omdat je het niet te serieus moet zien allemaal, ik vind het vooral gezellig om te ouwehoeren en om mijn postaantal op te krikken enzoHeb er trouwens al wel een tweetal leuke vrienden aan overgehouden...
Ik wacht rustig af welke mensen er komen en aan de hand daarvan beslis ik wel of ik er wel of niet naartoe ga.quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:39 schreef Pheno het volgende:
dat wordt het toch wel. Na de vorige singles meet heb ik ernstige twijfels. Er waren meer niet vaste posters dan vaste posters, en dat gebeurt denk ik weer.
En mensen kennen mij maar van 1 ding, dus ....
Ik zal haar wel even een linkje doorspelen. Het zou zonde zijn als dergelijk geslijm niet bij de rechthebbende terecht zou komenquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja maar dat kwam door de prachtige muziek*slijm slijm*
Eerst een datum waarop ik ook zou kunnen, dat is vereiste nummer 1quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik wacht rustig af welke mensen er komen en aan de hand daarvan beslis ik wel of ik er wel of niet naartoe ga.![]()
En die ander is je secret lover, waar zelfs twist niets over weetquote:
Ik weet alles.quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
En die ander is je secret lover, waar zelfs twist niets over weet
* Pheno laat deze nog even bezinkenquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:52 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik weet alles.
Behalve dan de dingen die ze niet aan me verteld.![]()
Zeker, MM is er spontaan niet goed van geworden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:00 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hij was dan ook wel erg diepzinnig!
Slechte timing!quote:
Ja, ga maar weer weg.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Slechte timing!![]()
Ik ga ook mijn bed verblijden met mijn verheven aanwezigheid.
Nice talking to you though.![]()
Trusten!
Hey dawg. Alles goed in het zonovergoten zuiden?quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:36 schreef melismay het volgende:
Jij leest maar! Ik heb niks te verbergen
Het zuiden bedoel je. Ik heb nog geen zon gezien helaas.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hey dawg. Alles goed in het zonovergoten zuiden?.
Yup. Door de Fok!stoornissen hier andere dingen gevonden om me mee te vermaken, de oude klus is afgerond en de nieuwe langzamerhand begonnen en verder loopt alles hier zo z'n gangetjequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:39 schreef dawg het volgende:
[..]
Het zuiden bedoel je. Ik heb nog geen zon gezien helaas.
Maar wel alles goed hier. Daar ook?
Mooi zo. En inderdaad wat een tijd er bespaart wordt als Fok! griep heeft. Helaas is het nu weer snel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Yup. Door de Fok!stoornissen hier andere dingen gevonden om me mee te vermaken, de oude klus is afgerond en de nieuwe langzamerhand begonnen en verder loopt alles hier zo z'n gangetje.
kijk eens naar de klokquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hey dawg. Alles goed in het zonovergoten zuiden?.
Zelfs niet als ik zou komen ??quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:12 schreef melismay het volgende:
Volgens mij was het 9 september, maar dan kom ik sowieso niet, moet zaterdag echt te vroeg op om zulke dingen te gaan doen op vrijdag![]()
Wellesquote:
quote:
Ik denk het ookquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 07:32 schreef ThunderChild het volgende:
Ziek, aangestoken door Melismay![]()
![]()
![]()
Komt letterlijk m'n neus en oren uit . . .
Ik weet dat ik gelijk hebquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
[..]
Ik denk het ookGoedemorgen trouwens
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:51 schreef Twisted_fok het volgende:
*snotter snotter*
Damn, ik nies me helemaal kapot!![]()
Ik heb iets anders dan Melis.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:33 schreef nixxx het volgende:
[..]ook aangestoken door melismay??? nou gaat mijn fantasie overuren draaien hoor
Leuk, leuk...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:03 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog iets leuks te vertellen?
Zelfs dan nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 07:29 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zelfs niet als ik zou komen ??![]()
![]()
Ow wat ben ik toch altijd blij als mensen de verkeerde conclusies trekkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
[..]
Ik denk het ookGoedemorgen trouwens
zelfs ik niet?quote:
Klopt, ik was helemaal niet verkouden!quote:
Dat zeg ik, ik ben erg benieuwd naar jullie allen, maar vrijdag is voor mij gewoon rottig omdat ik de volgende dag om 7 uur moet werken en dus 6.30 mijn bed uit moetquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:47 schreef Copycat het volgende:
Wat kunnen collega's toch schatten zijn!
Ik heb dus vorige week een auto gekocht en toen meteen een kwart aanbetaald. Vorige week zou een flink bedrag op mijn rekening worden gestort waarmee ik de rest kon betalen.
Maar die storting laat nog steeds op zich wachten en na contact blijkt het op z'n vroegst midden volgende week gestort te worden.
Biedt een collega spontaan aan me het resterende bedrag voor te schieten, zodat degene van wie ik mijn auto heb gekocht niet langer op het resterende bedrag hoeft te wachten.
Vind dat zo ontzettend tof. Nu nog even een manier verzinnen om deze (vrouwelijke en hetero) collega te bedanken...
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:49 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ik ben erg benieuwd naar jullie allen, maar vrijdag is voor mij gewoon rottig omdat ik de volgende dag om 7 uur moet werken en dus 6.30 mijn bed uit moet
Ja dat is tof!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:47 schreef Copycat het volgende:
Wat kunnen collega's toch schatten zijn!
Ik heb dus vorige week een auto gekocht en toen meteen een kwart aanbetaald. Vorige week zou een flink bedrag op mijn rekening worden gestort waarmee ik de rest kon betalen.
Maar die storting laat nog steeds op zich wachten en na contact blijkt het op z'n vroegst midden volgende week gestort te worden.
Biedt een collega spontaan aan me het resterende bedrag voor te schieten, zodat degene van wie ik mijn auto heb gekocht niet langer op het resterende bedrag hoeft te wachten.
Vind dat zo ontzettend tof. Nu nog even een manier verzinnen om deze (vrouwelijke en hetero) collega te bedanken...
quote:
Ja dat zal, maar ik niet en ik vind het dus een goede reden om het op vrijdagavond niet al te laat te makenquote:
Niet?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:53 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Dat zal ze vast en zeker een geweldig cadeau vinden!
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat veel vaste posters het laten afweten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:54 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja dat zal, maar ik niet en ik vind het dus een goede reden om het op vrijdagavond niet al te laat te maken
Nou ja, ik vind op een andere dag prima, maar op vrijdag en zaterdag kan ik gewoon niet zo makkelijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat veel vaste posters het laten afweten.
I see your seven o'clock and raise you a six o'clockquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:49 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ik ben erg benieuwd naar jullie allen, maar vrijdag is voor mij gewoon rottig omdat ik de volgende dag om 7 uur moet werken en dus 6.30 mijn bed uit moet
quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja maar dat kwam door de prachtige muziek*slijm slijm*
Hebben jullie zo'n geheim postbodenetwerk? Waar je alle andere postbodes kent ook enzo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
I see your seven o'clock and raise you a six o'clock
tpg, prachtbedrijf
Ha! Fout! Hij komt altijd op mijn werk, en hij heeft een vriendin, dus het moet zwaar geheim blijvenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:24 schreef nixxx het volgende:
Hoi Blinky! Snel weer lijkt me leuk!!
Tuurlijk hebben we een geheim postbodenetwerk... waarom denk je anders dat ik alles van je "geheime" lover weet, leuk huisje heb je trouwens, hij heeft er fotos van gemaakt.
http://postbodes.fok.nl/melismay/fotos/7augustus.html
quote:
He, ik moet wel het centrum van Hilversum door om broodjes te halenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het gaan eten duurde langer dan het eten zelf.
quote:
Bedankt voor het meedenken, Blinky!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:39 schreef Blinky het volgende:
CC: Tof dat je collega dat heeft voorgeschoten! Neem haar mee naar de bioscoop ofzo? Of geef een kadobon zodat zij met haar vriend/man kan gaan? Of als je haar erg dankbaar bent en je hebt wat meer geld, kun je een bon bij een partijcentrum overwegen? De meesten zullen best zo'n arrangement hebben.Misschien is dat iets?
Zullen we binnenkort even bellen/msn en? Ik schrik er wel een beetje van, ik had het niet verwacht!quote:
Cool!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:34 schreef Copycat het volgende:
Ik heb net even op cadeaubonnen gegoogled en je hebt wel heel veel verschillende mogelijkheden.
Ik kan 'r bijvoorbeeld voor75 euro een half uur in een Ferrari laten rijden...
Mijn vakantie in Luxemburg gaat niet doorquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:20 schreef Copycat het volgende:
Waar baal je van, Marc?
Ik ben verre van balen nu mijn bolide ook van cdspeler is voorzien.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn vakantie in Luxemburg gaat niet door
Thnx Blinkquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:24 schreef Blinky het volgende:
[..]
Zullen we binnenkort even bellen/msn en? Ik schrik er wel een beetje van, ik had het niet verwacht!
* Blinky Nixxx kop-op-knuffel geeft...
Ja, het is erg onpersoonlijk, net als geld geven.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bedankt voor het meedenken, Blinky!
Is een bon niet erg onpersoonlijk en makkelijk, vraag ik me af?
Ze houden wel erg van een bioscoopje pikken en een etentje, dat dan weer wel.
Ik ga straks maar eens even kijken welke mogelijkheden er allemaal zijn.
Omdat de aanvraag van mijn hotel blijkbaar niet goed is gegaan. En er dus in dat dorp, waar ik wel heel graag wil zitten, verder geen 1 persoonskamers zijnquote:
Daar heb je gelijk in! Zo heel goed ken ik haar -en haar smaak- inderdaad ook weer niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:27 schreef Blinky het volgende:
Maar.... je kunt je ook afvragen wat uiteindelijk voor je collega leuker is: je koopt zelf iets waarvan je niet (zeker) weet of ze het leuk vindt, of je geeft haar een bon wetende dat ze van bijvoorbeeld lekker eten houdt en op een dag dat het haar/hen uitkomt ervan kunnen genieten?
Dat is balen inderdaad! Kan er alsnog niet iets geregeld worden? Als het hun fout is kun je volgens mij een andere kamer eisen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat de aanvraag van mijn hotel blijkbaar niet goed is gegaan. En er dus in dat dorp, waar ik wel heel graag wil zitten, verder geen 1 persoonskamers zijn![]()
er staan hier 7 lege kratten dus dat valt niet opquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
dus je hebt die lege krat niet gezien achter de gordijnen, hips, ben beetje los gegaan
Ong Bak is echt gaaaaaf.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:49 schreef nixxx het volgende:
Als het met deze snelheid doorgaat kan ik vrijdag Ong Bak kijken.. eens zien of Pheno filmsmaak heeft
Insgelijks marcb1974!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:49 schreef marcb1974 het volgende:
Goedemorgen Pheno, Blinky en de rest die al wakker is
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:53 schreef marcb1974 het volgende:
Ik moet eerst mijn geld zien terug te krijgen van het reisburo, daarna boeken via het inet denk ik
Heb al wel wat gevonden wat zou kunnen lukken
Vanavond zie ik mijn vriendje weerquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:42 schreef marcb1974 het volgende:
Thx,
Gaat er iemand nog wat leuks doen vandaag?
Is er daadwerkelijk een boek voor geschreven? Wow, die dummies reeks slaat wel een beetje doorquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:03 schreef Blinky het volgende:
[..]
Nu wacht ik nog op een CD uit Engeland van Jean-Jacques Goldman én op het boek 'hardlopen voor Dummies'.![]()
welke cd van JJ goldman ?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:03 schreef Blinky het volgende:
Vanavond zie ik mijn vriendje weer![]()
Na het werk rij ik door naar huis, even de post opruimen enzo... ik zag dat de nieuwe CD van Stéphan Eicher (zanger uit Zwitserland) die ik via internet heb besteld, binnen is.
Nu wacht ik nog op een CD uit Engeland van Jean-Jacques Goldman én op het boek 'hardlopen voor Dummies'.![]()
Waar ik dan wel weer trots op ben is dat ik die sport serieus opneem en mezelf zo wil motiveren om het (lang) vol te houden. Voor de rest schaam ik me er ook wel voor. Maar goed. Ik accepteer mijn zwakhedenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is er daadwerkelijk een boek voor geschreven? Wow, die dummies reeks slaat wel een beetje door
Ik hoop voor je dat je het dan ook echt gaat volhouden. Begin je wel rustigquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:32 schreef Blinky het volgende:
[..]
Waar ik dan wel weer trots op ben is dat ik die sport serieus opneem en mezelf zo wil motiveren om het (lang) vol te houden. Voor de rest schaam ik me er ook wel voor. Maar goed. Ik accepteer mijn zwakheden
Dat je wilt sporten is goed. Maar ik zou naar een trainer gaan om uitleg en tips te vragen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:32 schreef Blinky het volgende:
[..]
Waar ik dan wel weer trots op ben is dat ik die sport serieus opneem en mezelf zo wil motiveren om het (lang) vol te houden. Voor de rest schaam ik me er ook wel voor. Maar goed. Ik accepteer mijn zwakheden
Deze:quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:09[/url] schreef petitlapin het volgende:
[..]
welke cd van JJ goldman ?![]()
samen met mylène farmer toch één van de meest favoriete artiesten van mijn thuisland( van de oude garde dan
)
oeh, de links werken niet ...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:35 schreef Blinky het volgende:
deze:
En Jean-Jacques is gaaf, gaaf, gaaf!
Mylène trouwens ook inderdaad. Ik heb een album van haar, deze:
[url=http://www.universalmusic.it/dbcommon/file/albums/default/92882.jpg]http://www.universalmusic.it/dbcommon/file/albums/default/92882.jpg
De clip van ' que mon coeur lache is errug mooi gemaakt! Weleens gezien? (Is welliswaar al uit 1994 geloof ik, aar die heb ik toendertijd 'per ongeluk' eens opgenoen van TV5)
Ik zat net enorm te rommelen, maar ik heb het bericht inmiddels ge-edit.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:41 schreef petitlapin het volgende:
[..]
oeh, de links werken niet ...
jaja, que mon coeur lâche ken ik, de clip dan. Ik heb al haar video's en concerten op dvd, en bijna al haar cd's ( innamoramento is mijn favoriet ;-)). JJ Goldman heeft ook wel enkele pareltjes geschreven ... là-bas, puisque tu pars ...
prachtig
Ik las sportkaasjesquote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:05 schreef Pheno het volgende:
* Pheno gaat straks eten halen, maar weet nog niet wat.
En wat andere boodschappen. En sportkaartjes voor het bedrijf.
Goh, zelfs in de pauze druk
Klinkt goed. Ik doe het wel met mijn heerlijke bruine boterham met een plakje boterhamworst, en als dat op is, een plakje light-kaas.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:35 schreef nixxx het volgende:
lekkere vers afgebakken broodjes met pate
appartenir? zegt me niets, ... van Goldman ken ik zeker niet allesquote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:00 schreef Blinky het volgende:
Ik zat net enorm te rommelen, maar ik heb het bericht inmiddels ge-edit.
Ja, die nummers zijn prachtig, wat denk je van Appartenir? Kort nummer, op zich lijkt het niet zo heel veel bijzonders, maar ik vind de tekst zeer pakkend door de laatste regel. De eerste keer dat ik het nummer hoorde was ik gewoon even verbluft.
Oeh... alle cd's van Mylène en de DVDs ook? Wow!!![]()
Ik heb veel van Bruel... hint, hint?
Ruilen?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:53 schreef petitlapin het volgende:
[..]
appartenir? zegt me niets, ... van Goldman ken ik zeker niet alles, ik zal het dan eens beluisteren. En die cd van mylène heb ik uiteraard ook, de best of, heel heel mooi, c'est une belle journée is mijn favoriet aller tijden
![]()
![]()
bruel vind ik ook heel goed, maar ik heb er geen cd's van. 'Place des grands hommes'
![]()
![]()
Oké... sowwie. Ik liet me gaan in mijn enthousiasme over Franse muziek.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:30 schreef nixxx het volgende:
Tikkie, Blinky is de topickiller
* nixxx tikkie doet en giebelend wegrent
Over topickillers gesproken, melismay al weer even niet gezien hier. Is ze soms met twist op vakantie
moet ik daarvoor door 4 singles topics heen gaan spitten?quote:
Het is alleen een vermoedenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:59 schreef nixxx het volgende:
[..]
moet ik daarvoor door 4 singles topics heen gaan spitten?of kan je een linkje geven
nee, en je weet waaromquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:02 schreef melismay het volgende:
Uhm jij praat niet over "ons" en "we" als je het over jou en je vrienden heb?
Als ik in meervoud zou spreken dan heb ik het hoog in de bolquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:13 schreef melismay het volgende:
Nee, goed, jij bent dan misschien niet het goede voorbeeld
gaaf, allemaal meidendingen gedaan ?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:34 schreef melismay het volgende:
Hai Nixxx!
Twist is nog onderweg naar huis denk ikHet was wel ubergezellig!
Niet alleen met format c . Ook met d:\setupquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
Ik spreken ook in meervoud want ik zijn klaar met format c:
mickey & goofyquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:41 schreef Pheno het volgende:
he, twist en jij zijn als peppi en kokki, jullie horen bij elkaar
Gekookt, films gekeken en gekletst... zijn dat meiden dingen?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
gaaf, allemaal meidendingen gedaan ?
Ja, niet echt, heel ergquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:45 schreef melismay het volgende:
[..]
Gekookt, films gekeken en gekletst... zijn dat meiden dingen?
het onderwerp van het kletsen maakt het een meidendingquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:45 schreef melismay het volgende:
[..]
Gekookt, films gekeken en gekletst... zijn dat meiden dingen?
nee hoor, doe ik ook als ik meer tijd heb.. maar waarom ik post... is er iemand die thais verstaat en vlakbij delft woont om me de film uit te leggen, er zitten geen ondertitels bijquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:54 schreef Pheno het volgende:
Wat is er mis met wat meer aandacht aan het koken? Of ben ik nu verwijfd
Ik ga in november naar Thailand, maar daar heb je zeker niets aan?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee hoor, doe ik ook als ik meer tijd heb.. maar waarom ik post... is er iemand die thais verstaat en vlakbij delft woont om me de film uit te leggen, er zitten geen ondertitels bij
LOLquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee hoor, doe ik ook als ik meer tijd heb.. maar waarom ik post... is er iemand die thais verstaat en vlakbij delft woont om me de film uit te leggen, er zitten geen ondertitels bij
Je leeft nog! Was ze goed ?quote:
Damn woman! Ik deed nog zo mijn best dat niet te veroorzaken!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Sterker nog, ze was lekker.
*helpt graag wat roddels de wereld in*![]()
Als kiespijnquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:53 schreef melismay het volgende:
Dus schatjes, jullie hebben ons gemist?![]()
quote:
Oh, vertel!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Sterker nog, ze was lekker.
*helpt graag wat roddels de wereld in*![]()
Die was heul niet spannendquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:26 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb d'r in een spannend nachthemdje gezien!![]()
Traag uit doen is leukquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
Traagheid in een spannend nachthemdje
het was niet echtquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:39 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jij bent ook slecht in roddels de wereld in helpen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |