nee, en je weet waaromquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:02 schreef melismay het volgende:
Uhm jij praat niet over "ons" en "we" als je het over jou en je vrienden heb?
Als ik in meervoud zou spreken dan heb ik het hoog in de bolquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:13 schreef melismay het volgende:
Nee, goed, jij bent dan misschien niet het goede voorbeeld
gaaf, allemaal meidendingen gedaan ?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:34 schreef melismay het volgende:
Hai Nixxx!
Twist is nog onderweg naar huis denk ikHet was wel ubergezellig!
Niet alleen met format c . Ook met d:\setupquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
Ik spreken ook in meervoud want ik zijn klaar met format c:
mickey & goofyquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:41 schreef Pheno het volgende:
he, twist en jij zijn als peppi en kokki, jullie horen bij elkaar
Gekookt, films gekeken en gekletst... zijn dat meiden dingen?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
gaaf, allemaal meidendingen gedaan ?
Ja, niet echt, heel ergquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:45 schreef melismay het volgende:
[..]
Gekookt, films gekeken en gekletst... zijn dat meiden dingen?
het onderwerp van het kletsen maakt het een meidendingquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:45 schreef melismay het volgende:
[..]
Gekookt, films gekeken en gekletst... zijn dat meiden dingen?
nee hoor, doe ik ook als ik meer tijd heb.. maar waarom ik post... is er iemand die thais verstaat en vlakbij delft woont om me de film uit te leggen, er zitten geen ondertitels bijquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:54 schreef Pheno het volgende:
Wat is er mis met wat meer aandacht aan het koken? Of ben ik nu verwijfd
Ik ga in november naar Thailand, maar daar heb je zeker niets aan?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee hoor, doe ik ook als ik meer tijd heb.. maar waarom ik post... is er iemand die thais verstaat en vlakbij delft woont om me de film uit te leggen, er zitten geen ondertitels bij
LOLquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee hoor, doe ik ook als ik meer tijd heb.. maar waarom ik post... is er iemand die thais verstaat en vlakbij delft woont om me de film uit te leggen, er zitten geen ondertitels bij
Je leeft nog! Was ze goed ?quote:
Damn woman! Ik deed nog zo mijn best dat niet te veroorzaken!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Sterker nog, ze was lekker.
*helpt graag wat roddels de wereld in*![]()
Als kiespijnquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:53 schreef melismay het volgende:
Dus schatjes, jullie hebben ons gemist?![]()
quote:
Oh, vertel!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Sterker nog, ze was lekker.
*helpt graag wat roddels de wereld in*![]()
Die was heul niet spannendquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:26 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb d'r in een spannend nachthemdje gezien!![]()
Traag uit doen is leukquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
Traagheid in een spannend nachthemdje
het was niet echtquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:39 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jij bent ook slecht in roddels de wereld in helpen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |