Slechte timing!quote:
Ja, ga maar weer weg.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Slechte timing!![]()
Ik ga ook mijn bed verblijden met mijn verheven aanwezigheid.
Nice talking to you though.![]()
Trusten!
Hey dawg. Alles goed in het zonovergoten zuiden?quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:36 schreef melismay het volgende:
Jij leest maar! Ik heb niks te verbergen
Het zuiden bedoel je. Ik heb nog geen zon gezien helaas.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hey dawg. Alles goed in het zonovergoten zuiden?.
Yup. Door de Fok!stoornissen hier andere dingen gevonden om me mee te vermaken, de oude klus is afgerond en de nieuwe langzamerhand begonnen en verder loopt alles hier zo z'n gangetjequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:39 schreef dawg het volgende:
[..]
Het zuiden bedoel je. Ik heb nog geen zon gezien helaas.
Maar wel alles goed hier. Daar ook?
Mooi zo. En inderdaad wat een tijd er bespaart wordt als Fok! griep heeft. Helaas is het nu weer snel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Yup. Door de Fok!stoornissen hier andere dingen gevonden om me mee te vermaken, de oude klus is afgerond en de nieuwe langzamerhand begonnen en verder loopt alles hier zo z'n gangetje.
kijk eens naar de klokquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hey dawg. Alles goed in het zonovergoten zuiden?.
Zelfs niet als ik zou komen ??quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:12 schreef melismay het volgende:
Volgens mij was het 9 september, maar dan kom ik sowieso niet, moet zaterdag echt te vroeg op om zulke dingen te gaan doen op vrijdag![]()
Wellesquote:
quote:
Ik denk het ookquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 07:32 schreef ThunderChild het volgende:
Ziek, aangestoken door Melismay![]()
![]()
![]()
Komt letterlijk m'n neus en oren uit . . .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |