Hebben jullie zo'n geheim postbodenetwerk? Waar je alle andere postbodes kent ook enzo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
I see your seven o'clock and raise you a six o'clock
tpg, prachtbedrijf
Ha! Fout! Hij komt altijd op mijn werk, en hij heeft een vriendin, dus het moet zwaar geheim blijvenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:24 schreef nixxx het volgende:
Hoi Blinky! Snel weer lijkt me leuk!!
Tuurlijk hebben we een geheim postbodenetwerk... waarom denk je anders dat ik alles van je "geheime" lover weet, leuk huisje heb je trouwens, hij heeft er fotos van gemaakt.
http://postbodes.fok.nl/melismay/fotos/7augustus.html
quote:
He, ik moet wel het centrum van Hilversum door om broodjes te halenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het gaan eten duurde langer dan het eten zelf.
quote:
Bedankt voor het meedenken, Blinky!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:39 schreef Blinky het volgende:
CC: Tof dat je collega dat heeft voorgeschoten! Neem haar mee naar de bioscoop ofzo? Of geef een kadobon zodat zij met haar vriend/man kan gaan? Of als je haar erg dankbaar bent en je hebt wat meer geld, kun je een bon bij een partijcentrum overwegen? De meesten zullen best zo'n arrangement hebben.Misschien is dat iets?
Zullen we binnenkort even bellen/msn en? Ik schrik er wel een beetje van, ik had het niet verwacht!quote:
Cool!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:34 schreef Copycat het volgende:
Ik heb net even op cadeaubonnen gegoogled en je hebt wel heel veel verschillende mogelijkheden.
Ik kan 'r bijvoorbeeld voor75 euro een half uur in een Ferrari laten rijden...
Mijn vakantie in Luxemburg gaat niet doorquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:20 schreef Copycat het volgende:
Waar baal je van, Marc?
Ik ben verre van balen nu mijn bolide ook van cdspeler is voorzien.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn vakantie in Luxemburg gaat niet door
Thnx Blinkquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:24 schreef Blinky het volgende:
[..]
Zullen we binnenkort even bellen/msn en? Ik schrik er wel een beetje van, ik had het niet verwacht!
* Blinky Nixxx kop-op-knuffel geeft...
Ja, het is erg onpersoonlijk, net als geld geven.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bedankt voor het meedenken, Blinky!
Is een bon niet erg onpersoonlijk en makkelijk, vraag ik me af?
Ze houden wel erg van een bioscoopje pikken en een etentje, dat dan weer wel.
Ik ga straks maar eens even kijken welke mogelijkheden er allemaal zijn.
Omdat de aanvraag van mijn hotel blijkbaar niet goed is gegaan. En er dus in dat dorp, waar ik wel heel graag wil zitten, verder geen 1 persoonskamers zijnquote:
Daar heb je gelijk in! Zo heel goed ken ik haar -en haar smaak- inderdaad ook weer niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:27 schreef Blinky het volgende:
Maar.... je kunt je ook afvragen wat uiteindelijk voor je collega leuker is: je koopt zelf iets waarvan je niet (zeker) weet of ze het leuk vindt, of je geeft haar een bon wetende dat ze van bijvoorbeeld lekker eten houdt en op een dag dat het haar/hen uitkomt ervan kunnen genieten?
Dat is balen inderdaad! Kan er alsnog niet iets geregeld worden? Als het hun fout is kun je volgens mij een andere kamer eisen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat de aanvraag van mijn hotel blijkbaar niet goed is gegaan. En er dus in dat dorp, waar ik wel heel graag wil zitten, verder geen 1 persoonskamers zijn![]()
er staan hier 7 lege kratten dus dat valt niet opquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
dus je hebt die lege krat niet gezien achter de gordijnen, hips, ben beetje los gegaan
Ong Bak is echt gaaaaaf.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:49 schreef nixxx het volgende:
Als het met deze snelheid doorgaat kan ik vrijdag Ong Bak kijken.. eens zien of Pheno filmsmaak heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |