Dat gaat wat moeilijk met je hand op mijn keel.quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:26 schreef Twisted_fok het volgende:
* Twisted_fok oefent met communicatieve vaardigheden.![]()
Oh, ik vond het communicatief gezien best duidelijk. Ik praat, jij bent aan het luisteren. Maar zo moet het dus niet?quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:31 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat gaat wat moeilijk met je hand op mijn keel.
quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:39 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Oh, ik vond het communicatief gezien best duidelijk. Ik praat, jij bent aan het luisteren. Maar zo moet het dus niet?
Ik had niet eens in de gaten dat het jouw keel was.![]()
Ik kan me niet zo goed concentreren als mijn keel dichtgeknepen wordt, en ik in ademnood kom.quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:39 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Oh, ik vond het communicatief gezien best duidelijk. Ik praat, jij bent aan het luisteren. Maar zo moet het dus niet?
Ik had niet eens in de gaten dat het jouw keel was.![]()
Ik weet niet hoe het beleid is bij jouw werkgever.quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:55 schreef marcb1974 het volgende:
Gefeliciteerd Wolkje![]()
Zou het verboden zijn om collega's heel langzaam dood te martelen?
Iemand die dood gemarteld is valt weinig meer aan op te lappen voor een ziekenhuis..quote:Op maandag 8 augustus 2005 15:00 schreef marcb1974 het volgende:
T is een ziekenhuis, misschien zien ze het als klanten genereren?
Ik doe het rustig aan, het is tegenwoordig voor een ziekenhuis veel gunstiger om iemand maar 1 nacht op te nemen, ga ik na die nacht weer verderquote:Op maandag 8 augustus 2005 15:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Iemand die dood gemarteld is valt weinig meer aan op te lappen voor een ziekenhuis..
Ik ga hier niet neerzetten waarom ik al klaar was met werkenquote:Op maandag 8 augustus 2005 16:05 schreef melismay het volgende:
Nu al klaar met werken Pheno?
En Marcb1974, maak je niet te druk, dat is slecht voor je hart
Wat je ook kan doen is je collegas verdoven en dan bij de anatomieles brengen, kijk eens, vers vleesquote:Op maandag 8 augustus 2005 16:36 schreef marcb1974 het volgende:
Van dat martelen![]()
Hebben ze toch nog enig nut gehad als collega
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 8 augustus 2005 13:18 schreef Wolkje het volgende:
Ik ben helemaal vrolijk aan het inpakken en ik word af en toe gebeld door lieve vrienden (en vanochtend door mijn ouders) om me te feliciteren![]()
Ze hebben je weggeschopt ??quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:15 schreef Pheno het volgende:
Ik ga hier niet neerzetten waarom ik al klaar was met werken![]()
nee, ik ben eigenlijk foeiquote:
quote:
Dan doe ik het echt liever zelfquote:Op maandag 8 augustus 2005 17:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
Wat je ook kan doen is je collegas verdoven en dan bij de anatomieles brengen, kijk eens, vers vlees
me 2quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:44 schreef nixxx het volgende:
ja.. forum is nu weer beter bereikbaar en net heel leuk naar Qyroz op fokradio geluisterd
Ik zou niet weten wat er cool aan me isquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:08 schreef melismay het volgende:
Ow kom op Pheno, het zou onwijs cool zijn!!!
* melismay weet nog niet eens of ze wel komt: is er al een datum en een plek bekend?
Bedtijd voor de scriptkiddiesquote:
Vrijdagavond is sowieso niks voor me, maar goed, dit is meer discussie voor het andere topic en ik wacht gewoon even af enzoquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:19 schreef Pheno het volgende:
Maar waarom 9 september? Ik kan dan erg moeilijk...leuk en handig voor de mensen die in de buurt van utrecht wonen, maar voor de rest is er avondspits
Nixxx mag gewoon komen wat mij betreft, hooguit even een paar posts voor de vorm in Singles makenquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:24 schreef melismay het volgende:
Dan moet je even komen posten daar, hoewel ik wel vind dat jij mag komen, maar dan word ik weer teruggepakt op eerdere uitspraken enzo
Ja maar dat kwam door de prachtige muziekquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nixxx mag gewoon komen wat mij betreft, hooguit even een paar posts voor de vorm in Singles maken.
* Litpho heeft Nixxx eerder gemeet en dat was gezellig*
Ik heb uitspraken gedaanquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nixxx mag gewoon komen wat mij betreft, hooguit even een paar posts voor de vorm in Singles maken.
* Litpho heeft Nixxx eerder gemeet en dat was gezellig*
* nixxx agrees..quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:34 schreef Pheno het volgende:
* Pheno gaat niet meer naar een meeting als het aapjes kijken wordt. Geen zin in.
ken je mij?quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
aapjes hebben zware beharing over hun hele lichaam..niet mijn ding zelfs niet om naar te kijken
Zeg niet zo roddelen over mij he.quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:28 schreef melismay het volgende:
Ik vind het niet wanhopig over komen, weet je waarom? Omdat je het niet te serieus moet zien allemaal, ik vind het vooral gezellig om te ouwehoeren en om mijn postaantal op te krikken enzoHeb er trouwens al wel een tweetal leuke vrienden aan overgehouden...
Ik wacht rustig af welke mensen er komen en aan de hand daarvan beslis ik wel of ik er wel of niet naartoe ga.quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:39 schreef Pheno het volgende:
dat wordt het toch wel. Na de vorige singles meet heb ik ernstige twijfels. Er waren meer niet vaste posters dan vaste posters, en dat gebeurt denk ik weer.
En mensen kennen mij maar van 1 ding, dus ....
Ik zal haar wel even een linkje doorspelen. Het zou zonde zijn als dergelijk geslijm niet bij de rechthebbende terecht zou komenquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja maar dat kwam door de prachtige muziek*slijm slijm*
Eerst een datum waarop ik ook zou kunnen, dat is vereiste nummer 1quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik wacht rustig af welke mensen er komen en aan de hand daarvan beslis ik wel of ik er wel of niet naartoe ga.![]()
En die ander is je secret lover, waar zelfs twist niets over weetquote:
Ik weet alles.quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
En die ander is je secret lover, waar zelfs twist niets over weet
* Pheno laat deze nog even bezinkenquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:52 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik weet alles.
Behalve dan de dingen die ze niet aan me verteld.![]()
Zeker, MM is er spontaan niet goed van geworden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:00 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hij was dan ook wel erg diepzinnig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |