moet ik even nadenken Diaan...heb je een voorkeur?quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:37 schreef Diaan73 het volgende:
Pos heb jij nog een plaatje?
Niet te moeilijkquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:38 schreef pos het volgende:
[..]
moet ik even nadenken Diaan...heb je een voorkeur?
quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:51 schreef Diaan73 het volgende:
Steel Pulse?
quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:58 schreef fotoloog het volgende:
Andrew Jenner is correct
Dankquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:55 schreef pos het volgende:
[..]
de zanger, David Hinds
vanavond Diaan, zal mn camera even opladen
dank je wel...heb er echt enorme zin inquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dankvoor deze foto alvast.... baal toch wel dat we niet kunnen...
ben zeer benieuwd naar je foto's en verslag... en voor het geval ik het vergeet of je vandaag niet weer spreek: heel veel plezier vanavond!!!
Ik heb er wel een goed gevoel bij,morgen om 15:00 de volgende..quote:
* beetje jaloersquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:01 schreef pos het volgende:
[..]
dank je wel...heb er echt enorme zin in
nog zo'n buro bedoel je?...hoop dat het wat wordt...betaald denk ik wel goedquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:04 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Ik heb er wel een goed gevoel bij,morgen om 15:00 de volgende..
wil je wel mn mobiele nr. geven...kan je me bellen en mee luisterenquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
* beetje jaloers![]()
Nu het plaatje van Z.... ik heb vooralsnog geen idee.
quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:07 schreef pos het volgende:
[..]
wil je wel mn mobiele nr. geven...kan je me bellen en mee luisteren![]()
Ach je hebt nog heel veel optredens tegoed dit jaar...quote:
Ik heb mijn neef nog niet gesproken. Ben nog bij mijn moeder om dozen in te pakken. Vanavond ga ik de pc ophalen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:52 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgenheeft kaarsje branden/gebedje nog geholpen?
Spannend dus....quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb mijn neef nog niet gesproken. Ben nog bij mijn moeder om dozen in te pakken. Vanavond ga ik de pc ophalen.
Neef net gemaild, hij zegt dat mijn pc het gewoon goed doet. Nu nog even bidden dus wat betreft mijn internet. Maar ik weet nu wel zeker dat het niet aan mijn pc ligt!quote:
Gelukkig dat je weet dat het niet aan je pc ligt.... kaarsje blijft branden!!quote:Op maandag 8 augustus 2005 12:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Neef net gemaild, hij zegt dat mijn pc het gewoon goed doet. Nu nog even bidden dus wat betreft mijn internet. Maar ik weet nu wel zeker dat het niet aan mijn pc ligt!![]()
ik ga ook nog 3 rozenkransen doen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 13:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gelukkig dat je weet dat het niet aan je pc ligt.... kaarsje blijft branden!!
Amerikaan, hij heeft ook een zusje dat acteert.quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:26 schreef Diaan73 het volgende:
Hij lijkt wel iets op die blonde van Jiskefet, maar het is zeker geen NL acteur?
To Easy for you!quote:
Michael Madsen, die zat ook o.a. in Kill Bill 2, best bekende acteur.quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:46 schreef Diaan73 het volgende:
Tuurlijk Michael Madsen??ik heb er nog nooit van gehoord.
Is dat de begraafplaats in Nijmegen?
Ik ben zoooooooooooo slecht in het onthouden van namen van acteurs....quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:51 schreef Neleos het volgende:
[..]
Michael Madsen, die zat ook o.a. in Kill Bill 2, best bekende acteur.
Ken alleen Arlington, maar daar staan volgens mij alleen kruizen.quote:
Zuiderburenquote:Op maandag 8 augustus 2005 15:28 schreef mr_anonimous het volgende:
België? Dan gok ik op Bastogne.
Inderdaad, een van de beruchtste uit de recente geschiedenis.quote:Op maandag 8 augustus 2005 21:57 schreef Diaan73 het volgende:
Ziet er als een boef uit...
ik vond van welquote:Op maandag 8 augustus 2005 22:45 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk ook helemaal niet grappig.
quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:57 schreef peaceman het volgende:
krijgen we nog een plaaaaaaaaaaaaaaaaatje.. ?![]()
Nee fouter. Piraat is goed, maar daar moet nog wat voor.quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:04 schreef peaceman het volgende:
Pirateneiland dan?
In één woord Geweldigquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:51 schreef Diaan73 het volgende:
hee pos hoe was steelpulse?
Christa McAuliffe inderdaad, ik kon ook niet meer op haar naam komen vanachtendquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:45 schreef Neleos het volgende:
Is het die lerares die is omgekomen met dat ongeluk met een spaceshuttle?
Kan hier moeilijk 120 foto's plaatsenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
uitgebreid verslag en foto's volgen nogCool dat het geweldig was!
![]()
Mwah.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:12 schreef Diaan73 het volgende:
Z hoe smaakte je rechterschoen?
120 foto's pfff zijn er veel zeg. Gooi ze maar op de mail dan vallen we de anderen er ook niet mee lastigquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:16 schreef pos het volgende:
[..]
Kan hier moeilijk 120 foto's plaatsenWel een paar natuurlijk of wil je ze liever per mail?
Ja tss...waar gaat dit in hemelsnaam over Scrut?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht laat ik nog maar eens een muziekneger posten, nu het nog kan
Volgens mij hebben ze al lang besloten dat deze reeks moet verdwijnen. Ze willen er alleen nog zo'n draai aan geven dat dat is wat de users willen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:49 schreef peaceman het volgende:
Tijd dat ik hier ga kijken.. ben alleen nog maar bezig geweest om die mods te laten inzien dat ze lezen wat ze willen lezen en niet wat wij willen...![]()
Dan hadden ze er gewoon eerlijk over moeten zijn. Zal dan trouwens een stuk stiller in C&H worden.. maar dat merken ze dan wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze al lang besloten dat deze reeks moet verdwijnen. Ze willen er alleen nog zo'n draai aan geven dat dat is wat de users willen.
Anders zou het ook fout op de foto gestaan hebbenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:06 schreef wyccie het volgende:
Aletta jacobs is hartstikke goed!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Anders zou het ook fout op de foto gestaan hebben
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Anders zou het ook fout op de foto gestaan hebben
Iedereen heeft zijn portie lol voor vandaag gehad? Mij een beetje uitlachen he...quote:
Ik zou het ook zonder je foutjes wel geweten hebben. Hetgeen niet het geval is bij de huidige opgavequote:
Solly Wycquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn portie lol voor vandaag gehad? Mij een beetje uitlachen he...![]()
Ben blij als ik dekan zijn, als jullie maar lol hebben!
Correct, ik ben daar weleens boven geweestquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het Witte Huis in Rotterdam, ooit het hoogste kantoorgebouw van Europa. Rotterdam's eerste 'wolkenkrabber'.
Heerlijk, vroeger voor een kwartje te koop in het voetbalstadion. Melkchocolade, want koetjesrepen waren niet in bitter.quote:
Nee dat is een blauw koe, rundquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:02 schreef Smirnov het volgende:
Is dat niet de kerk in Melk?
quote:
ik ben niet echt een "soep mens" en deze ken ik zeker nietquote:
mmm, ik weet toch zeker dat mijn ouders me hier vroeger langs hebben gesleept. Is het wel in Oostenrijk?quote:
Ja hoor....ik snap hem weer nu pasquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:22 schreef tong80 het volgende:
Je wilde toch een tussendoortje. Ik ken dit merk ook niet maar lijkt me wel verantwoord.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:29 schreef Smirnov het volgende:
Tis echt wel Melk, zie hier het bewijs
ik begon al aan mezelf te twijfelen
Dat is inderdaad het klooster van Melk (Oostenrijk)quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:02 schreef Smirnov het volgende:
Is dat niet de kerk in Melk?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dat komt natuurlijk uit Battlestar Gallactica
ach, melk, koeien is allemaal een pot natquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
ik dacht dat je het over die foto van de koetjesreep had![]()
quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:10 schreef Smirnov het volgende:
Iets met de Tros
We maken een prachtig topic in FOTquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:18 schreef Diaan73 het volgende:
het discussietopic is gesloten..... Tong en Foto jullie gaan ons toch niet verlaten
Raad je foto voor Fotologen en aanhang??? deel 1quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:23 schreef fotoloog het volgende:
[..]
We maken een prachtig topic in FOT
FF overleggen...
Hmmm heeft ie zich zeker vermomd?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:18 schreef peaceman het volgende:
ik zal het maar zeggen: het is de knapzak van douwe dabbert
Dus meteen afstraffen en laten zien wie er de baas is?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:49 schreef Nuongirl het volgende:
Als fotoloog met ons overlegd had, was er niets aan de hand geweest. Dit was een eenmansactie van hem, zonder dat de FA`s of wij als modjes van C&H er iets van wisten.
De USERS (waar het ten slotte allemaal om draait) hadden er geen problemen mee....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:49 schreef Nuongirl het volgende:
Als fotoloog met ons overlegd had, was er niets aan de hand geweest. Dit was een eenmansactie van hem, zonder dat de FA`s of wij als modjes van C&H er iets van wisten.
Afstraffen ?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:50 schreef pos het volgende:
[..]
Dus meteen afstraffen en laten zien wie er de baas is?
Nee dat hadden we niet afgesproken dat was jullie voorstel en niemand was er blij mee. Op fotoloogs forum konden we wel op de oude voet verder gaan en waren we wel welkom op de oude manier.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:55 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Afstraffen ?
Als mod zijnde wist Fotoloog dat niet kon. En ja, nu zijn wij de boeman en boevrouw, maar wij waren niet fout bezig. Voordat Fotoloog besloot het topic te verhuizen naar FOT was er toch afgesproken dat we zo verder zouden gaan, zoals de twee dagen daarvoor ?
Afgesproken ?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:55 schreef Nuongirl het volgende:
Afstraffen ?
Als mod zijnde wist Fotoloog dat niet kon. En ja, nu zijn wij de boeman en boevrouw, maar wij waren niet fout bezig. Voordat Fotoloog besloot het topic te verhuizen naar FOT was er toch afgesproken dat we zo verder zouden gaan, zoals de twee dagen daarvoor ?
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee dat hadden we niet afgesproken dat was jullie voorstel en niemand was er blij mee. Op fotoloogs forum konden we wel op de oude voet verder gaan en waren we wel welkom op de oude manier.
Het selectief lezen was zeker een criterium om in dit forum mod te worden ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |