Anders zou het ook fout op de foto gestaan hebbenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:06 schreef wyccie het volgende:
Aletta jacobs is hartstikke goed!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Anders zou het ook fout op de foto gestaan hebben
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Anders zou het ook fout op de foto gestaan hebben
Iedereen heeft zijn portie lol voor vandaag gehad? Mij een beetje uitlachen he...quote:
Ik zou het ook zonder je foutjes wel geweten hebben. Hetgeen niet het geval is bij de huidige opgavequote:
Solly Wycquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn portie lol voor vandaag gehad? Mij een beetje uitlachen he...![]()
Ben blij als ik dekan zijn, als jullie maar lol hebben!
Correct, ik ben daar weleens boven geweestquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het Witte Huis in Rotterdam, ooit het hoogste kantoorgebouw van Europa. Rotterdam's eerste 'wolkenkrabber'.
Heerlijk, vroeger voor een kwartje te koop in het voetbalstadion. Melkchocolade, want koetjesrepen waren niet in bitter.quote:
Nee dat is een blauw koe, rundquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:02 schreef Smirnov het volgende:
Is dat niet de kerk in Melk?
quote:
ik ben niet echt een "soep mens" en deze ken ik zeker nietquote:
mmm, ik weet toch zeker dat mijn ouders me hier vroeger langs hebben gesleept. Is het wel in Oostenrijk?quote:
Ja hoor....ik snap hem weer nu pasquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:22 schreef tong80 het volgende:
Je wilde toch een tussendoortje. Ik ken dit merk ook niet maar lijkt me wel verantwoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |