abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29520526
Als de anderen het ermee eens zijn, denk ik dus dat RJPvD niet meer naar FOT hoeft toch?
Is iedereen het ermee eens dat het dan hiermee afgesloten is?
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 15:15:22 #152
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_29520722
Als de discussie nu dan ook echt duidelijk en afgelopen is, kan ik me er wel mee verenigen dat RJPvD hier blijft en niet naar FOT hoeft..... als anderen daar anders over denken, vind ik het ook prima. Het belangrijkste voor mij is dat ik RJPvD kan blijven bezoeken en daar posten. Waar het topic staat, dat maakt mij op zich niet uit.
Make love, not war ☮
pi_29521687
Ik ben het er niet mee eens. Ik stel voor dat het personenassociatiespel met RJP wordt samengevoegd en in de RJP-topic voor dummy's worden zo nu en dan foto's van toiletzetels geplaatst om ons er allemaal aan te doen herinneren dat we alle gelijk zijn.

Wie kan zich hier niet in vinden?
pi_29521966
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 16:36 schreef beeer het volgende:
Ik ben het er niet mee eens. Ik stel voor dat het personenassociatiespel met RJP wordt samengevoegd en in de RJP-topic voor dummy's worden zo nu en dan foto's van toiletzetels geplaatst om ons er allemaal aan te doen herinneren dat we alle gelijk zijn.

Hou 's op met je gesneeer...
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 17:21:57 #155
114177 Diaan73
pi_29522176
quote:

Jeetje wat een flauwe reactie, wil er verder geen woorden aan vuil maken.
Make love, not war ☮
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 17:45:37 #156
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29522421
quote:

Weer een reden waarom we dus geen samenvoeging willen! Stel je toch voor dat we jouw intelectuele hoofdje provoceren met een foto van Tita Tovenaar... nee, dat zouden we niet willen...
Wij doen wel RJPvD .... misschien niet intelectueel bij tijden, maar wel reuze intelligent aangezien google niet gebruikt wordt
  Trouwste user 2022 dinsdag 9 augustus 2005 @ 18:47:35 #157
7889 tong80
Spleenheup
pi_29523197
Gooi hem in hemelsnaam naar Foto. Daar zit een mod met affiniteit met het topic en affiniteit met de users. Onder het mom van we willen het met jullie bespreken wordt er nu een topic om zeep geholpen. Hoe ik bij die conclusie kom ? Omdat de desbetreffende modjes totaal niet hebben meegekregen en hebben gelezen wat wij als standpunten heben ingevoerd. Er werden conclusies getrokken die totaal niet correspondeerden met het overleg dat we heben gevoerd.

Als je blief Fotoloog neem ons mee naar een nieuwe horizon.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 19:37:00 #158
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_29524119
Tong, wat doe je zuur. Natalie heeft al verschillende keren gezegd, dat we helemaal niks van plan zijn te doen, voordat we precies weten, wat users willen en ervan denken. Dit topic is bedoeld als brainstorm, maar iedereen trekt er onmiddellijk conclusies uit en speelt de beledigde onschuld. RJP blijft gewoon staan, RJPvD voorlopig ook en een topic verplaatsen naar een forum, puur omdat de mod van dat forum er aan meedoet, is natuurlijk totaal niet aan de orde.

Er is een paar keer uitgelegd, wat het 'probleem' is wat we met RJP(vD) hebben en er is aangegeven, dat we input van de users willen over onze gedachten. Die input hebben we gekregen en daar handelen we ook naar.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 19:45:32 #159
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29524238
De enige die dat 'probleem' hebben zijn jullie. Niet wij.
  Trouwste user 2022 dinsdag 9 augustus 2005 @ 19:46:57 #160
7889 tong80
Spleenheup
pi_29524252
Ja die input hebben we gegeven. Maar wat jullie er mee doen stuit me tegen de borst.

Ook vreemd dat we het pagina's lang over RJPvD hebben gehad en jullie vervolgens melden dat dat een vergissing was omdat het over RJP zou gaan. Nou ik heb één user uit RJP gezien in deze discussie en daar gingen m'n haren recht van overeind staan. Laat die elitaire zooi lekker googlen en hun vermeende intellectualisme in hun zelf verklaarde heiligdom posten.

Het mergen van die twee topics zou iig betekenen dat Tong er niet meer zal posten en met mij 9 van de tien anderen.

En dat Fotoloog toevallig mod is van Foto doet niet ter zaken. Ik weet zeker dat er nog wel 4 subforums zijn waar ze ons, met dit briljante goedlopende voor iedereen toegankelijke topic, met open armen zullen ontvangen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 19:53:35 #161
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_29524358
Nogmaals dan: Er is nooit sprake van geweest om RJP(vD) op te heffen. We hebben erover gesproken om het te mergen met RJP, omdat het in principe hetzelfde soort topic is, en we eigenlijk van mening zijn, dat iedereen zijn lol in zo'n topic moet kunnen hebben. Dat idee hebben we hier losgelaten en uit de reacties blijkt, dat er voldoende draagvlak lijkt te zijn voor zowel RJP als RJPvD. Het enige punt waar we wel aandacht voor wilden vragen was, dat m.n. RJPvD een beetje afdwaalde van C&H, qua plaatjes. Dat lijkt door jullie te zijn opgepakt (er zijn niet alleen meer plaatjes van zangers en acteurs en zo te zien), dus dat probleem is nu ook min of meer opgelost. Voorlopig willen we de boel dus zo laten.

En de reactie van beeer was inderdaad van een bedroevend niveau. Maar ik denk niet dat zijn reactie maatgevend is voor de posters in RJP.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 19:57:52 #162
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_29524420
Goed, mensen, het is wel goed met dit topic.
Jullie houden RJPvD mét die bredere variatie aan plaatjes hier in C&H.
Jullie het topic, wij de gewenste variatie.
Opgelost.
Wat mij betreft zijn we dan nu klaar en gaat dit op slot.
(Un)masking for the greater good.
  Trouwste user 2022 dinsdag 9 augustus 2005 @ 20:01:33 #163
7889 tong80
Spleenheup
pi_29524485
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 19:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dat lijkt door jullie te zijn opgepakt (er zijn niet alleen meer plaatjes van zangers en acteurs en zo te zien), dus dat probleem is nu ook min of meer opgelost. Voorlopig willen we de boel dus zo laten.
Ok maar dat Tong er niet meer post zegt je niks ?

Wat mot ik nou met een aftands kerkhof uit België ?

Ik wil Negerinnen die cultureel verantwoord zongen en acteurs die historisch van invloed zijn geweest op de vorming van de hedendaagse mens.

Of denk je dat er zonder James Dean mannen in een spijkerbroek zouden lopen en zonder Lizz Taylor Patty Brard 6 keer had kunnen scheiden.

Ik ben blij dat de bovenmeester blij is dat de leerlingen naar hem hebben geluisterd.

Maar ik haat volgzame leerlingen. Krijg je alleen maar Jan Petertjes van.

pi_29524524
Gelukkig heeft Tong80 altijd gelijk.

Die Lord was ook moderator in POL, is best een geschikte peer hoor - moet gewoon even zijn geurspoor uitzetten.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 20:05:06 #165
114177 Diaan73
pi_29524549
Tong... je gaat ons nu toch niet verlaten?
Make love, not war ☮
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 20:11:10 #166
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_29524675
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 20:05 schreef Diaan73 het volgende:
Tong... je gaat ons nu toch niet verlaten?
Niet alleen tong....
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
  Voormalig Sport Koningin dinsdag 9 augustus 2005 @ 20:13:41 #167
35237 Nuongirl
pi_29524713
Jongens, het is nu opgelost. RJP en RJPvD blijven gewoon gescheiden
In RJPvD mét die bredere variatie aan plaatjes hier in C&H.

slotje
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')