Hou 's op met je gesneeer...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:36 schreef beeer het volgende:
Ik ben het er niet mee eens. Ik stel voor dat het personenassociatiespel met RJP wordt samengevoegd en in de RJP-topic voor dummy's worden zo nu en dan foto's van toiletzetels geplaatst om ons er allemaal aan te doen herinneren dat we alle gelijk zijn.
Wie kan zich hier niet in vinden?
Jeetje wat een flauwe reactie, wil er verder geen woorden aan vuil maken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:36 schreef beeer het volgende:
Ik ben het er niet mee eens. Ik stel voor dat het personenassociatiespel met RJP wordt samengevoegd en in de RJP-topic voor dummy's worden zo nu en dan foto's van toiletzetels geplaatst om ons er allemaal aan te doen herinneren dat we alle gelijk zijn.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:36 schreef beeer het volgende:
Ok maar dat Tong er niet meer post zegt je niks ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dat lijkt door jullie te zijn opgepakt (er zijn niet alleen meer plaatjes van zangers en acteurs en zo te zien), dus dat probleem is nu ook min of meer opgelost. Voorlopig willen we de boel dus zo laten.
Niet alleen tong....quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:05 schreef Diaan73 het volgende:
Tong... je gaat ons nu toch niet verlaten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |