In één woord Geweldigquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:51 schreef Diaan73 het volgende:
hee pos hoe was steelpulse?
Christa McAuliffe inderdaad, ik kon ook niet meer op haar naam komen vanachtendquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:45 schreef Neleos het volgende:
Is het die lerares die is omgekomen met dat ongeluk met een spaceshuttle?
Kan hier moeilijk 120 foto's plaatsenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
uitgebreid verslag en foto's volgen nogCool dat het geweldig was!
![]()
Mwah.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:12 schreef Diaan73 het volgende:
Z hoe smaakte je rechterschoen?
120 foto's pfff zijn er veel zeg. Gooi ze maar op de mail dan vallen we de anderen er ook niet mee lastigquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:16 schreef pos het volgende:
[..]
Kan hier moeilijk 120 foto's plaatsenWel een paar natuurlijk of wil je ze liever per mail?
Ja tss...waar gaat dit in hemelsnaam over Scrut?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht laat ik nog maar eens een muziekneger posten, nu het nog kan
Volgens mij hebben ze al lang besloten dat deze reeks moet verdwijnen. Ze willen er alleen nog zo'n draai aan geven dat dat is wat de users willen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:49 schreef peaceman het volgende:
Tijd dat ik hier ga kijken.. ben alleen nog maar bezig geweest om die mods te laten inzien dat ze lezen wat ze willen lezen en niet wat wij willen...![]()
Dan hadden ze er gewoon eerlijk over moeten zijn. Zal dan trouwens een stuk stiller in C&H worden.. maar dat merken ze dan wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze al lang besloten dat deze reeks moet verdwijnen. Ze willen er alleen nog zo'n draai aan geven dat dat is wat de users willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |