moet ik even nadenken Diaan...heb je een voorkeur?quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:37 schreef Diaan73 het volgende:
Pos heb jij nog een plaatje?
Niet te moeilijkquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:38 schreef pos het volgende:
[..]
moet ik even nadenken Diaan...heb je een voorkeur?
quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:51 schreef Diaan73 het volgende:
Steel Pulse?
quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:58 schreef fotoloog het volgende:
Andrew Jenner is correct
Dankquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:55 schreef pos het volgende:
[..]
de zanger, David Hinds
vanavond Diaan, zal mn camera even opladen
dank je wel...heb er echt enorme zin inquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dankvoor deze foto alvast.... baal toch wel dat we niet kunnen...
ben zeer benieuwd naar je foto's en verslag... en voor het geval ik het vergeet of je vandaag niet weer spreek: heel veel plezier vanavond!!!
Ik heb er wel een goed gevoel bij,morgen om 15:00 de volgende..quote:
* beetje jaloersquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:01 schreef pos het volgende:
[..]
dank je wel...heb er echt enorme zin in
nog zo'n buro bedoel je?...hoop dat het wat wordt...betaald denk ik wel goedquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:04 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Ik heb er wel een goed gevoel bij,morgen om 15:00 de volgende..
wil je wel mn mobiele nr. geven...kan je me bellen en mee luisterenquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
* beetje jaloers![]()
Nu het plaatje van Z.... ik heb vooralsnog geen idee.
quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:07 schreef pos het volgende:
[..]
wil je wel mn mobiele nr. geven...kan je me bellen en mee luisteren![]()
Ach je hebt nog heel veel optredens tegoed dit jaar...quote:
Ik heb mijn neef nog niet gesproken. Ben nog bij mijn moeder om dozen in te pakken. Vanavond ga ik de pc ophalen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:52 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgenheeft kaarsje branden/gebedje nog geholpen?
Spannend dus....quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb mijn neef nog niet gesproken. Ben nog bij mijn moeder om dozen in te pakken. Vanavond ga ik de pc ophalen.
Neef net gemaild, hij zegt dat mijn pc het gewoon goed doet. Nu nog even bidden dus wat betreft mijn internet. Maar ik weet nu wel zeker dat het niet aan mijn pc ligt!quote:
Gelukkig dat je weet dat het niet aan je pc ligt.... kaarsje blijft branden!!quote:Op maandag 8 augustus 2005 12:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Neef net gemaild, hij zegt dat mijn pc het gewoon goed doet. Nu nog even bidden dus wat betreft mijn internet. Maar ik weet nu wel zeker dat het niet aan mijn pc ligt!![]()
ik ga ook nog 3 rozenkransen doen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 13:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gelukkig dat je weet dat het niet aan je pc ligt.... kaarsje blijft branden!!
Amerikaan, hij heeft ook een zusje dat acteert.quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:26 schreef Diaan73 het volgende:
Hij lijkt wel iets op die blonde van Jiskefet, maar het is zeker geen NL acteur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |