Alweerquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:33 schreef Imberr het volgende:
eindelijkhad er zelf bijna weer 1 geopend
Btw mark :quote:
quote:6-8-2005 20:49:57 - (D) B.0.b.! Brak - - [Mark] samen gaan /6 ?
Jij? Beter niet doen, Brechtje krijgt kromzin van al die troep die je veroorzaakt.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:33 schreef Imberr het volgende:
eindelijkhad er zelf bijna weer 1 geopend
quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:34 schreef Eix het volgende:
[..]
Jij? Beter niet doen, Brechtje krijgt kromzin van al die troep die je veroorzaakt.
als die nou goeie kwaliteit hadquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:35 schreef Gabry het volgende:
Laat die zender maar stikke wat een kut muziek vanaaf![]()
kijk... als je dus zulk soort dingen zegt gaatut gegarandeerd misquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:36 schreef BaggerUser het volgende:
komt volgens mij eindleijk beetje snelheid in nu
net zoals in horrorfilms.. zeggen ze: er gebeurt niks joh!quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:37 schreef spenky het volgende:
[..]
kijk... als je dus zulk soort dingen zegt gaatut gegarandeerd mis![]()
lama's te kijken....? wtf dan?quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:38 schreef B_BOY het volgende:
yes een naamtopic ik zit nu lama';s te kijken dus ja ik reageer niet zoveel. sorry voor jullie.
huh.. pracht vergelijkingquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
net zoals in horrorfilms.. zeggen ze: er gebeurt niks joh!![]()
en dan opeens: *SLASH* kop eraf
jaa egt zo standaart scenario...quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
is al lang afgelopen ?quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:40 schreef B_BOY het volgende:
egt geniete de lama's
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:41 schreef B_BOY het volgende:
[..]
druk je op f5 en dan dit. dat is schrikken.
even ter informatie: dat ben ik nietquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:41 schreef B_BOY het volgende:
[..]
druk je op f5 en dan dit. dat is schrikken.
Ow ik had mijn eerste indruk over jouw alweer klaarquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:42 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
even ter informatie: dat ben ik niet![]()
yuriquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:42 schreef MMaRsu het volgende:
http://vangeenen.demon.nl/images/wegberg/images/yuri_schrikt.jpg
Euw, wie is dit
nu is het nog engeer as jij het was. wist ik dat het veilig was al sjij op fok! zit. nu weet k niet wie deze gek is dus ik kan hem niet in de gaten houden.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:42 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:42 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
Ehm, tijd voor n 18+ rating op de TT. Dalijk krijgen de meiskes nog n trauma.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:43 schreef Gabry het volgende:
[..]
[afbeelding]
Toen ik net begon met foto's editten![]()
Nu kan ik et wel wat beter tuwlijk
ben ik ook niet
te laatquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:45 schreef Eix het volgende:
[..]
Ehm, tijd voor n 18+ rating op de TT. Dalijk krijgen de meiskes nog n trauma.![]()
Als het 18+ zou zijn zou er juist extra veel geklikt wordenquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:45 schreef Eix het volgende:
[..]
Ehm, tijd voor n 18+ rating op de TT. Dalijk krijgen de meiskes nog n trauma.![]()
Slaap lekker Fok! Mascotte dat je bent.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:50 schreef Brechtje het volgende:
Hoi.
En weer is doei.
Ik ga slapen! doei allemaal![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:50 schreef Brechtje het volgende:
Hoi.
En weer is doei.
Ik ga slapen! doei allemaal![]()
Misschien is dat nu juist wat we nodig hebben om deze reeks weer te reanimeren. T ging namelijk vrij langszaam vandaag.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:50 schreef Gabry het volgende:
[..]
Als het 18+ zou zijn zou er juist extra veel geklikt worden![]()
het was gister zaterdag hequote:Op maandag 8 augustus 2005 00:51 schreef Eix het volgende:
[..]
Misschien is dat nu juist wat we nodig hebben om deze reeks weer te reanimeren. T ging namelijk vrij langszaam vandaag.
En eergister Vrijdag.quote:
Owja, je treinkaartje bepaald welke dag het isquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:53 schreef Eix het volgende:
[..]
En eergister Vrijdag.![]()
Maar tis vandaag nog eigelijk Zaterdag, immers, ik mag nog steeds met een treinkaartje van Zaterdag reizen nu.![]()
eig. is t nu al maandag dus was t gister zondagquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:53 schreef Eix het volgende:
[..]
En eergister Vrijdag.![]()
Maar tis vandaag nog eigelijk Zaterdag, immers, ik mag nog steeds met een treinkaartje van Zaterdag reizen nu.![]()
Oe, kut... ik dacht dat gister zaterdag was en t nu zondag was.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
eig. is t nu al maandag dus was t gister zondag
gaat niet samen neequote:Op maandag 8 augustus 2005 00:56 schreef Eix het volgende:
[..]
Oe, kut... ik dacht dat gister zaterdag was en t nu zondag was.
Vakantie en dagen.![]()
Aaarrgghhh maak het 21+quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:58 schreef MMaRsu het volgende:
Sorry hoor maar ff hetgehalte omhoog gooien met mezelf
[afbeelding]![]()
ik ken zequote:Op maandag 8 augustus 2005 00:59 schreef Eix het volgende:
Iemand trouwens hier van de Belgische groep Stash gehoord? Ben helemaal weg van ze!
Ja, ik heb je erover verteld.quote:
Ik ook ik begin me echt te vervelen thuisquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:04 schreef MMaRsu het volgende:
Ik wil binnenkort toch wel weer naar school hoor
Trustenquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:05 schreef Imberr het volgende:
mensen, ik ga slapen.. dus vandaag geen nachtelijke sc voor mijtenzij ik vannacht wakker word ofzo
naja..truste![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:05 schreef Imberr het volgende:
mensen, ik ga slapen.. dus vandaag geen nachtelijke sc voor mijtenzij ik vannacht wakker word ofzo
naja..truste![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:06 schreef Eix het volgende:
Ik ga ook slapen, moet morgen voor 11 uur op en moet vervolgens mn kamer weer gaan opruimen.
Tschuss.
We kunnen erom gaan dobbelequote:Op maandag 8 augustus 2005 01:08 schreef B_BOY het volgende:
en ik ga nu ff pissen. wie houd em vast.
Trustequote:Op maandag 8 augustus 2005 01:05 schreef Imberr het volgende:
naja..truste![]()
Je moederquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:08 schreef B_BOY het volgende:
en ik ga nu ff pissen. wie houd em vast.
zeg dat je wilt dat ze je op de eerste date pijpt.quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:13 schreef Gabry het volgende:
Ik had van de week een meisje beloofd om met dr uit te gaan een x...
maar nu vraagt ze er telkes op msn naar.. maar ik wil helemaal niet![]()
ze is gewoon lelijk, maar dat is ook weer zo lullig om te zeggen![]()
Heel ruig jongenquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:15 schreef B_BOY het volgende:
[..]
zeg dat je wilt dat ze je op de eerste date pijpt.
dan heb je 2 opties
of ze wil niet meer problem solved
of je word door een ontiegelijk lelijk wijf gepakt. je spuit der bek vol zaad en je hebt tog lol gehad. en je moet haar alsnog dumpen.
aan jou de keuze
Goed planquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:15 schreef B_BOY het volgende:
[..]
zeg dat je wilt dat ze je op de eerste date pijpt.
dan heb je 2 opties
of ze wil niet meer problem solved
of je word door een ontiegelijk lelijk wijf gepakt. je spuit der bek vol zaad en je hebt tog lol gehad. en je moet haar alsnog dumpen.
aan jou de keuze
gaan we zo nog ff crusaders spelen?quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:17 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Heel ruig jongen.
* De_Ananas geeft b_boy een pats irl![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |