Alweerquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:33 schreef Imberr het volgende:
eindelijkhad er zelf bijna weer 1 geopend
Btw mark :quote:
quote:6-8-2005 20:49:57 - (D) B.0.b.! Brak - - [Mark] samen gaan /6 ?
Jij? Beter niet doen, Brechtje krijgt kromzin van al die troep die je veroorzaakt.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:33 schreef Imberr het volgende:
eindelijkhad er zelf bijna weer 1 geopend
quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:34 schreef Eix het volgende:
[..]
Jij? Beter niet doen, Brechtje krijgt kromzin van al die troep die je veroorzaakt.
als die nou goeie kwaliteit hadquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:35 schreef Gabry het volgende:
Laat die zender maar stikke wat een kut muziek vanaaf![]()
kijk... als je dus zulk soort dingen zegt gaatut gegarandeerd misquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:36 schreef BaggerUser het volgende:
komt volgens mij eindleijk beetje snelheid in nu
net zoals in horrorfilms.. zeggen ze: er gebeurt niks joh!quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:37 schreef spenky het volgende:
[..]
kijk... als je dus zulk soort dingen zegt gaatut gegarandeerd mis![]()
lama's te kijken....? wtf dan?quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:38 schreef B_BOY het volgende:
yes een naamtopic ik zit nu lama';s te kijken dus ja ik reageer niet zoveel. sorry voor jullie.
huh.. pracht vergelijkingquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
net zoals in horrorfilms.. zeggen ze: er gebeurt niks joh!![]()
en dan opeens: *SLASH* kop eraf
jaa egt zo standaart scenario...quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
is al lang afgelopen ?quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:40 schreef B_BOY het volgende:
egt geniete de lama's
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:41 schreef B_BOY het volgende:
[..]
druk je op f5 en dan dit. dat is schrikken.
even ter informatie: dat ben ik nietquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:41 schreef B_BOY het volgende:
[..]
druk je op f5 en dan dit. dat is schrikken.
Ow ik had mijn eerste indruk over jouw alweer klaarquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:42 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
even ter informatie: dat ben ik niet![]()
yuriquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:42 schreef MMaRsu het volgende:
http://vangeenen.demon.nl/images/wegberg/images/yuri_schrikt.jpg
Euw, wie is dit
nu is het nog engeer as jij het was. wist ik dat het veilig was al sjij op fok! zit. nu weet k niet wie deze gek is dus ik kan hem niet in de gaten houden.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:42 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:42 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
Ehm, tijd voor n 18+ rating op de TT. Dalijk krijgen de meiskes nog n trauma.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:43 schreef Gabry het volgende:
[..]
[afbeelding]
Toen ik net begon met foto's editten![]()
Nu kan ik et wel wat beter tuwlijk
ben ik ook niet
te laatquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:45 schreef Eix het volgende:
[..]
Ehm, tijd voor n 18+ rating op de TT. Dalijk krijgen de meiskes nog n trauma.![]()
Als het 18+ zou zijn zou er juist extra veel geklikt wordenquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:45 schreef Eix het volgende:
[..]
Ehm, tijd voor n 18+ rating op de TT. Dalijk krijgen de meiskes nog n trauma.![]()
Slaap lekker Fok! Mascotte dat je bent.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:50 schreef Brechtje het volgende:
Hoi.
En weer is doei.
Ik ga slapen! doei allemaal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |