Die van mij ook.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:24 schreef CherryLips het volgende:
dammit ik was net een mooie tt aan het verzinnen!
maar m'n creativiteit is op.
Ik kan niet eens schaatsen.. laat staan 1500m in 2 minuten.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:31 schreef sungaMsunitraM het volgende:
op de 1500m onder de 2 minuten schaatsen
Ik kan het in 2.00,37quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:34 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik kan niet eens schaatsen.. laat staan 1500m in 2 minuten.![]()
Knap hoor!quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:36 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ik kan het in 2.00,37
In de laatste 250 meter heb ik het gvd laten liggen
Nee. Waarom interesseert je dat?quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:24 schreef Godlike02 het volgende:
Of iemand je heeft gepijpt in de afgelopen 10 minuten
Have funquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:29 schreef Beach het volgende:
Morgenochtend vroeg ga ik op vakantie, dus tot ziens singels![]()
![]()
Tot over 10 dagen.
Dank je.quote:
Corsicaquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:31 schreef melismay het volgende:
Fijne vakantie Beach! Waar ga je heen?
quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:33 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Cool, veel mooie meiden, meld ff hoeveel je dr gehad hebt![]()
Veel plezier.quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:29 schreef Beach het volgende:
Morgenochtend vroeg ga ik op vakantie, dus tot ziens singels![]()
![]()
Tot over 10 dagen.
Ja zeg! Ik vroeg of er nog iemand wakker was en jij antwoordde met ja. Vervolgens vraag je zomaar uit het niets wat ik wil weten.quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:32 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is wel heel weinig. Dan houden we het verder maar bij hoi- en doei-posts.
Waarom zou je anders nog willen weten of er iemand wakker is?quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:35 schreef Twisted_fok het volgende:
Ja zeg! Ik vroeg of er nog iemand wakker was en jij antwoordde met ja. Vervolgens vraag je zomaar uit het niets wat ik wil weten.
That's the spiritquote:
Gewoon zomaar. Ik ben in een totaal onzinnige bui vanavond. Dus.quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:36 schreef broer het volgende:
[..]
Waarom zou je anders nog willen weten of er iemand wakker is?
Het heeft wel effect gehad. Zelden is het zo druk geweest in dit topic als nu na jouw vraag.quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:38 schreef Twisted_fok het volgende:
Gewoon zomaar. Ik ben in een totaal onzinnige bui vanavond. Dus.
En ik hoefde er niet eens bij na te denken.quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:39 schreef broer het volgende:
[..]
Het heeft wel effect gehad. Zelden is het zo druk geweest in dit topic als nu na jouw vraag.
Jij bent gewoon een achterlijke arrogante lul, en God, wat zijn er toch veel domme mensen....quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:39 schreef broer het volgende:
[..]
Het heeft wel effect gehad. Zelden is het zo druk geweest in dit topic als nu na jouw vraag.
Ja zeg, ik heb besloten dat broer tof is!quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:42 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een achterlijke arrogante lul, en God, wat zijn er toch zoveel domme mensen....
Dat is altijd de beste manier. Nadenken is overrated.quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:40 schreef Twisted_fok het volgende:
En ik hoefde er niet eens bij na te denken.
Dat zeker broer!quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:43 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is altijd de beste manier. Nadenken is overrated.
Uiteraard had dat jouw besluit niet nodig, maar we (broer-fans) zijn blij dat je naar onze kant bent overgelopen na lang twijfelenquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:42 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja zeg, ik heb besloten dat broer tof is!![]()
Als ik het topic nog kon terugvinden, had ik je graag de post met uitleg laten zien. Maar aangezien ik geen idee meer heb wanneer het was, is dat helaas geen optie. Het was verder ook volstrekt onbelangrijk, trouwens.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteraard had dat jouw besluit niet nodig, maar we (broer-fans) zijn blij dat je naar onze kant bent overgelopen na lang twijfelen.
Uiteraardquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:44 schreef Twisted_fok het volgende:
Jij bent ook tof bevonden trouwens.
Ik heb zojuist besloten dat broer-fans sarcasme op waarde moeten weten te schatten.quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:44 schreef Litpho het volgende:
(broer-fans)
liever dom dan zoquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:45 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
God, wat zijn er toch veel domme mensen....
Het is wel uitermate gezellig in deze wereld vol domme mensen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:45 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
God, wat zijn er toch veel domme mensen....
* Litpho schat zelfs bovenstaande post op waardequote:Op maandag 8 augustus 2005 01:46 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb zojuist besloten dat broer-fans sarcasme op waarde moeten weten te schatten.
Jij voldoet!
Ja, ik ook. Maar wwh is daar niet van overtuigd.quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:42 schreef Twisted_fok het volgende:
Moet ik al gaan blozen of komt dat later pas?quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteraard. Er is geen reden om
'jes te vragen om minder
.
Jammer dat je er niks van snapt, kom wel weer in dit mooie topique als er weer normale mensen zijnquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Het is wel uitermate gezellig in deze wereld vol domme mensen.
Ook jij kunt, schijnbaar, niet alles hebben beste broer.quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:47 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar wwh is daar niet van overtuigd.
En dat terwijl die niet eens sarcastisch bedoeld was.quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:47 schreef Litpho het volgende:
* Litpho schat zelfs bovenstaande post op waarde. *
Dat komt later. Het verzoek tot het uitdoen van het licht in R&P is niet geheel ongerelateerd trouwensquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Moet ik al gaan blozen of komt dat later pas?
Ik twijfel waar ik meer onder lijd: mijn vrijgezellenbestaan of het gebrek aan waardering van wwh.quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:48 schreef Twisted_fok het volgende:
Ook jij kunt, schijnbaar, niet alles hebben beste broer.
Oeh! *rent naar anders topic*quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat komt later. Het verzoek tot het uitdoen van het licht in R&P is niet geheel ongerelateerd trouwens.
En jij weet donders goed waar dat gebrek aan respect door gekomen is, ik vergeet nooit iets, ik en al mijn klonenquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:50 schreef broer het volgende:
[..]
Ik twijfel waar ik meer onder lijd: mijn vrijgezellenbestaan of het gebrek aan waardering van wwh.
Ik besloot halverwege dat het te lang was. Ik waag morgen nog wel een poging.quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:56 schreef Beach het volgende:
iedereen aan het lezen neem ik aan?![]()
ik ben al klaar
Weekenden roelen, alleen zondagen sucken zwaarquote:Op maandag 8 augustus 2005 07:22 schreef QyRoZ het volgende:
Weer een nieuwe werkweek
Dat weekend is toch stom.
Vond je ervan? ik vond hem echt ubercoolquote:Op maandag 8 augustus 2005 09:04 schreef QyRoZ het volgende:
Hitchikers guide to the galaxy heb ik trouwens wel gezien, zaterdag in Enschede.
Jaaa, hij was erg tof, zelfs al heb ik het boek niet gelezen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 09:05 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Vond je ervan? ik vond hem echt ubercool![]()
Oberhausen? Leuk ritje. Geen snelheidslimietquote:Op maandag 8 augustus 2005 09:44 schreef 907 het volgende:
ik wil vandaag eens ergens heenrijden, ff winkelen ofzo ... maar rotterdam,den haag,utrecht & amsterdam zijn zo standaard ... iemand een ander ideetje?
is een te klein stukje dat je voluit kan gaan man!quote:Op maandag 8 augustus 2005 09:45 schreef TGT het volgende:
[..]
Oberhausen? Leuk ritje. Geen snelheidslimietEn leuk winkelen.
![]()
Ok dan Den Boschquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:02 schreef 907 het volgende:
[..]
is een te klein stukje dat je voluit kan gaan man!![]()
![]()
![]()
en vind t net wat tever eigenlijk om ff heen en weer te gaan.
voor t eerst dat ik me ff verveel zeg !tis zeker vakantie ofzo
hmmm is eigenlijk nieteens zo slecht idee!quote:
Ja ik.. Ow nee.. Ik was t alquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:25 schreef Pheno het volgende:
En? Iemand al single af?
kunnen we niet beter een lijstje maken met wie er single is?quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:25 schreef Pheno het volgende:
En? Iemand al single af?
Vanaf 1 uur hehquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:19 schreef 907 het volgende:
[..]
hmmm is eigenlijk nieteens zo slecht idee!hoop eigenlijk dat er op maandag wel genoeg open is ...
Breda zou ook nog kunnen ....![]()
Hoi, ik ken jou (nog) nietquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:27 schreef 907 het volgende:
[..]
kunnen we niet beter een lijstje maken met wie er single is?
hoiquote:
Net single?quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:34 schreef 907 het volgende:
[..]
hoi
ik jou ook (nog) niet
ik volg al een tijdje de singles topics, maar reageer haast nooit
zal nu denk ik wel een beetje veranderen
Dat kan, als je alleen in het weekend en 's avonds deze reeks volgtquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:34 schreef 907 het volgende:
[..]
hoi
ik jou ook (nog) niet
ik volg al een tijdje de singles topics, maar reageer haast nooit
zal nu denk ik wel een beetje veranderen
neuh alweer een tijdjequote:
neuh gewoon zin om te reageren ...quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan, als je alleen in het weekend en 's avonds deze reeks volgt
Hoe komt deze verandering? Is het de tijd van het jaar?
Inderdaad, gewoon lekker doorgaan met je leven, positief denken en dan komt alles vanzelf goedquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:39 schreef 907 het volgende:
[..]
neuh alweer een tijdje
opzich bevalt t me aan de ene kant goed: ken aardig wat leuke vrouwen, kan doen en laten wat ik wil...
maar aan de andere kant wil ik toch wel weer een leuke meid tegenkomen; leuke dingen met haar doen, haar lekker verwennen. ik merk toch dat ik veel dingen mis ...
komt vanzelf wel weer zeggen ze altijd ... toch?
daaromquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon lekker doorgaan met je leven, positief denken en dan komt alles vanzelf goed
Toch zeker 5 vrouwen hoorquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:41 schreef 907 het volgende:
[..]
daarom
zo goed volg ik de topics nou ook weer niet, maar volgens mij zijn t meer mannen die hier in dit topic zijn, of niet?
nog niet ...quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:42 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Toch zeker 5 vrouwen hoor
Maar die daten over het algemeen geen fokkers![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:43 schreef Pheno het volgende:
Zijn hier vrouwenIk dacht alleen klonen
ja, die keer op wintersport. Je had toen je familie ook bij jequote:Op maandag 8 augustus 2005 10:46 schreef Pheno het volgende:
* Pheno is geen kloon, hij is ooit in het wild gespot....
Pinguins zijn coolquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:49 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ja, die keer op wintersport. Je had toen je familie ook bij je
[afbeelding]
hoezo heb je ermee geholpen met ontwikkelen ofzo?quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:59 schreef Pheno het volgende:
*nostalgie van zijn oude project komt boven
Ik wil Pheno ook wel ff de kont beroeren met een knuppelquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:52 schreef 907 het volgende:
ik heb hem ook ergens gezien op een site ... ik dacht t iets was met yetisports.org ofzo![]()
Nee, we hadden weinig te doen, dus we hadden een competitie opgezet met ons teamquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:00 schreef 907 het volgende:
[..]
hoezo heb je ermee geholpen met ontwikkelen ofzo?
anders zou je nu weer verder kunnen gaan, yetisports is ermee gestopt
Wel jouw bijzondere vleesknuppel graagquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:02 schreef TGT het volgende:
[..]
Ik wil Pheno ook wel ff de kont beroeren met een knuppel![]()
ben blij dat je knuppel erbij had gezet ... anders had ik je doorverwezen naar t heaumeau-topicquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:02 schreef TGT het volgende:
[..]
Ik wil Pheno ook wel ff de kont beroeren met een knuppel![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:08 schreef Twisted_fok het volgende:
Ja hoi enzo!
Meeste mannen hier bekeren zich tot de herenliefde als ze te lang geen sex hebben gehadquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:05 schreef 907 het volgende:
[..]
ben blij dat je knuppel erbij had gezet ... anders had ik je doorverwezen naar t heaumeau-topic
heb trouwens ook maar ff gereageerd in t singles meeting-topic![]()
![]()
En? Hoe gaat het bij jou?quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:09 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Meeste mannen hier bekeren zich tot de herenliefde als ze te lang geen sex hebben gehad
Moet je even aan wennen, jij komt ongetwijfeld ook nog wel een keer aan de beurt![]()
goeiemorgenquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:08 schreef Twisted_fok het volgende:
Ja hoi enzo!
Ik hou het tegenwoordig bij vrouwen, nouja 1 danquote:
klinkt als ervaring ... heel veel ervaringquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:09 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Meeste mannen hier bekeren zich tot de herenliefde als ze te lang geen sex hebben gehad
Moet je even aan wennen, jij komt ongetwijfeld ook nog wel een keer aan de beurt![]()
Daar ben ik het mee eens.quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:42 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Kom naar de meeting dan regelen we watquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel jouw bijzondere vleesknuppel graag![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:44 schreef Litpho het volgende:
.... we (broer-fans) ....
Concurrentie.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:11 schreef 907 het volgende:
[..]
klinkt als ervaring ... heel veel ervaring
Ja, stoere heldin!quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:08 schreef Twisted_fok het volgende:
Ja hoi enzo!
Wordt GS niet jaloers dan?quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:11 schreef TGT het volgende:
[..]
Kom naar de meeting dan regelen we wat![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:14 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, stoere heldin!
Eindelijk een vrouw aanwezig die hier wat tegenwicht kan bieden.
overgewicht aan mannen in dit topicquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Hoooooi.
Waar moeten we tegenwicht aan bieden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |