hoezo heb je ermee geholpen met ontwikkelen ofzo?quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:59 schreef Pheno het volgende:
*nostalgie van zijn oude project komt boven
Ik wil Pheno ook wel ff de kont beroeren met een knuppelquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:52 schreef 907 het volgende:
ik heb hem ook ergens gezien op een site ... ik dacht t iets was met yetisports.org ofzo![]()
Nee, we hadden weinig te doen, dus we hadden een competitie opgezet met ons teamquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:00 schreef 907 het volgende:
[..]
hoezo heb je ermee geholpen met ontwikkelen ofzo?
anders zou je nu weer verder kunnen gaan, yetisports is ermee gestopt
Wel jouw bijzondere vleesknuppel graagquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:02 schreef TGT het volgende:
[..]
Ik wil Pheno ook wel ff de kont beroeren met een knuppel![]()
ben blij dat je knuppel erbij had gezet ... anders had ik je doorverwezen naar t heaumeau-topicquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:02 schreef TGT het volgende:
[..]
Ik wil Pheno ook wel ff de kont beroeren met een knuppel![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:08 schreef Twisted_fok het volgende:
Ja hoi enzo!
Meeste mannen hier bekeren zich tot de herenliefde als ze te lang geen sex hebben gehadquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:05 schreef 907 het volgende:
[..]
ben blij dat je knuppel erbij had gezet ... anders had ik je doorverwezen naar t heaumeau-topic
heb trouwens ook maar ff gereageerd in t singles meeting-topic![]()
![]()
En? Hoe gaat het bij jou?quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:09 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Meeste mannen hier bekeren zich tot de herenliefde als ze te lang geen sex hebben gehad
Moet je even aan wennen, jij komt ongetwijfeld ook nog wel een keer aan de beurt![]()
goeiemorgenquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:08 schreef Twisted_fok het volgende:
Ja hoi enzo!
Ik hou het tegenwoordig bij vrouwen, nouja 1 danquote:
klinkt als ervaring ... heel veel ervaringquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:09 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Meeste mannen hier bekeren zich tot de herenliefde als ze te lang geen sex hebben gehad
Moet je even aan wennen, jij komt ongetwijfeld ook nog wel een keer aan de beurt![]()
Daar ben ik het mee eens.quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:42 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja zeg, ik heb besloten dat broer tof is!![]()
Kom naar de meeting dan regelen we watquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel jouw bijzondere vleesknuppel graag![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:44 schreef Litpho het volgende:
.... we (broer-fans) ....
Concurrentie.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:11 schreef 907 het volgende:
[..]
klinkt als ervaring ... heel veel ervaring
Ja, stoere heldin!quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:08 schreef Twisted_fok het volgende:
Ja hoi enzo!
Wordt GS niet jaloers dan?quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:11 schreef TGT het volgende:
[..]
Kom naar de meeting dan regelen we wat![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:14 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, stoere heldin!
Eindelijk een vrouw aanwezig die hier wat tegenwicht kan bieden.
overgewicht aan mannen in dit topicquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Hoooooi.
Waar moeten we tegenwicht aan bieden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |