Dat was dan wel een hele makkelijke reparatiequote:Op zondag 7 augustus 2005 14:17 schreef Tha_T het volgende:
Geluidskaart was trouwens niet kapot. Ik had het volume uitgedraaid
3 streepjesquote:Op zondag 7 augustus 2005 14:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat is er met 3?
Ik helemaal moeilijk doen met nieuwe driversquote:Op zondag 7 augustus 2005 14:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat was dan wel een hele makkelijke reparatie.
quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:17 schreef Tha_T het volgende:
quote:
Het leek even zo jaquote:Of deed je het soms expres zodat je niet mee hoefde
Zwangerquote:
Sereniteit is okéquote:Op zondag 7 augustus 2005 16:08 schreef dolle_hond het volgende:
wat een rust
Ging mij meer om de keuzo ofzoquote:Op zondag 7 augustus 2005 16:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O ja, dat zal iedereen hier erg interesseren
quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:13 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en op een traag forum is dat vaak t geval
Bij wie kan ik ook een aanvraag doen, waar is nog een mod of FA nodigquote:Op zondag 7 augustus 2005 16:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O ja, dat zal iedereen hier erg interesseren
Of thee zettenquote:Op zondag 7 augustus 2005 16:25 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
toen wel idd
nu is t goed te combineren met douchen of zo
owquote:Op zondag 7 augustus 2005 16:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mwa. deze zondag is niet echt woepie zal ik maar zeggen.![]()
es gehtquote:Op zondag 7 augustus 2005 16:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De dag is bijna voorbij![]()
![]()
Hoe is het daar bij jou .
dagquote:Op zondag 7 augustus 2005 16:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
![]()
Wij gaan uiteten.
![]()
tot de volgende keer.
Daag allemaal.
het was weer gezelligquote:Op zondag 7 augustus 2005 16:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
![]()
Wij gaan uiteten.![]()
tot de volgende keer.
Daag allemaal.
Maar ze hebben wel een mooie nieuwe boot.quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:21 schreef qu63 het volgende:
Nieuwe boot belangrijker dan baby
trieste mensen
Indeed. "We hebben helemaal geen ki..... oh toch wel"quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:21 schreef qu63 het volgende:
Nieuwe boot belangrijker dan baby
trieste mensen
Och je hebt me zo vaak dronken gezienquote:Op zondag 7 augustus 2005 17:28 schreef Sandertje21 het volgende:
En dude met een blauwe kleur blijft een vreemd gezicht.
was je vanmiddag zeker ook weerquote:Op zondag 7 augustus 2005 17:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Och je hebt me zo vaak dronken gezien
quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
was je vanmiddag zeker ook weer
Maar dan wel ergens anders.. iig niet thuis
SpeedyHJ??quote:
Ja nee, kdacht dat je al terug thuis was in Den Haag...quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waarvan?
Ik ben de hele dag al thuis. Nou ja, bij Arty thuis.
Hoi
quote:
Daar zat ik ookquote:Op zondag 7 augustus 2005 18:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik bedoelde rechtdoor richting Groningen hè?
Nee ik ga morgenochtend pas naar huis (de vierdaagse werkweek heeft zo zijn voordelenquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja nee, kdacht dat je al terug thuis was in Den Haag...
Vraag me niet waar ik dat gehaald heb eh
welkom weer danquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:08 schreef Tha_T het volgende:
Zijt ik weer
profiteren nog welquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee ik ga morgenochtend pas naar huis (de vierdaagse werkweek heeft zo zijn voordelen) Dus nog even profiteren van een avondje bij de man
![]()
hij/jullie moet wat doen aan zijn reputatie daarquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En niemand die je kon helpen toen je zei: waar woont Arty????
Damn![]()
Ow da's idd wel handig.. Ik dacht gewoon dat je vaak thuis werkte, wist niet dat het slechts 4 dagen was.quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee ik ga morgenochtend pas naar huis (de vierdaagse werkweek heeft zo zijn voordelen) Dus nog even profiteren van een avondje bij de man
![]()
Alweer een levenloze dag gevierdquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:20 schreef Duderinnetje het volgende:
En wat hebben we allemaal gedaan vandaag?
In februari wonen we in het centrum. We zullen ons best doen ons dan wat beter te profilerenquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
hij/jullie moet wat doen aan zijn reputatie daar
Ach gos!quote:
Jannes en Katja drop doen me niks. Wat nu?quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ach gos!
* Aai over bolletje geeft
Misschien kun je anders wat imaginary friends nemen. Beter dan niets toch?
Jannes, de zangerquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
v.d. Wal?
Nee, maar die is dan ook dood
Ik werk di/vrijdag.quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow da's idd wel handig.. Ik dacht gewoon dat je vaak thuis werkte, wist niet dat het slechts 4 dagen was.
Deed ik vroeger ook altijd, de maandagmorgen om 5.45u vertrekken van bij phille, gewoon om nog een nachtje bij hem te kunnen blijven...
Is ondertussen ook al bijna een jaar geleden
ik heb met Tha_T meegedaan geloof ikquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:20 schreef Duderinnetje het volgende:
En wat hebben we allemaal gedaan vandaag?
Toch leukquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik werk di/vrijdag.
En inderdaad daar zeker twee dagen van thuis![]()
Nee andere baan.quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:37 schreef leonieke het volgende:
[..]
Toch leuk
Hoe ga je dat nu oplossen als je definitief verhuisd bent? Constant thuis werken? of andere job?
Lieverd?quote:
Leuke woordspelingquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Altijd leuk, weer iets nieuws proberen
quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
Leuke woordspeling
Mss bij een Grunnse krant?
Ik weet ook niet wat je pcies doet bij de krant...quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik schud ze zo uit mijn mouw
Neh, niet bij een grunnse krant, denk ik. Is toch allemaal een beetje anders dan mijn huidige werk. Bovendien ben ik altijd erg van alles of niets. Lijkt me leuk om nu dan ook juist iets heel aanders te gaan doen!
We zien wel. Ik heb nog even.
oh jaquote:
Hoi dudequote:
toch welkom hoorquote:
En ga je in dezelfde branche zoeken of echt iets totaal anders zoals ik een jaar geleden deed?quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee andere baan.
Je kan als je bij een krant werkt en er is iets nieuwswaardig aan de hand niet zeggen: oké, stop de persen, ik ben over een uur of drie op de redactie!
Dus ik ga gewoon wat anders zoeken. Och, na acht jaar op dezelfde plek vind ik dat ook wel eens tijd worden. Altijd leuk, weer iets nieuws proberen
Ik wil niet 'de rest' zijnquote:
Jannes is altijd mijn laatste reddingmiddelquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Lieverd?
Dat zegt me geen fuck.
Maar als je er niet vrolijk van wordt, mot je 'm afzetten
quote:
En bedanktquote:
*maar niets zegtquote:Op zondag 7 augustus 2005 20:19 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Jannes is altijd mijn laatste reddingmiddel
[afbeelding]
Jannes staat nu in de Top 40 met Een Beetje meer
Ik zal maar niet zeggen waar ik ligquote:Op zondag 7 augustus 2005 20:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
uiteindelijk ga je vanavond toch wel naar bed
Mwoah, maakt me niet zo veel uit.quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
En ga je in dezelfde branche zoeken of echt iets totaal anders zoals ik een jaar geleden deed?
quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen waar ik lig![]()
Ik zal hier geen bijdehand antwoord op gevenquote:Op zondag 7 augustus 2005 20:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En je denkt dat je dat niet bent?
Of niet van mij, dat kan ook![]()
![]()
Vraag me nu af, welke bijdehandte opmerking je zou plaatsen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zal hier geen bijdehand antwoord op geven
Djiezus, wat klus je nóu weer??quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:40 schreef D.Rose het volgende:
ik overweeg ff een boortje te gaan halen bij m'n moeder zodat ik verder kan klussen
Wat ben je aan het maken ?quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:40 schreef D.Rose het volgende:
ik overweeg ff een boortje te gaan halen bij m'n moeder zodat ik verder kan klussen
Dat kan ik dus niet zeggen, want dan heb ik toch antwoord gegevenquote:Op zondag 7 augustus 2005 20:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vraag me nu af, welke bijdehandte opmerking je zou plaatsen.![]()
ben bezig met mijn bureauquote:Op zondag 7 augustus 2005 20:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Djiezus, wat klus je nóu weer??![]()
zie vorige postquote:Op zondag 7 augustus 2005 20:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat ben je aan het maken ?
Trouwens hoe staat het met dat gevaarte ?
quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij wou geen rest zijn![]()
Je ben speciaalal is het door de blauwe kleur
Heel erg bekendquote:
Oke, tot zo.quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zie vorige post
tenminste, neem aan dat je het over het bureau had
*ff boortje gaat halen
vannacht om half 4 gaan slapen... wel redelijk goed geslapen... zit alleen geestelijk een beetje met mezelf in de knoop...quote:
dat komt ooit goedquote:Op zondag 7 augustus 2005 20:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oke, tot zo.
Maar vroeg me ook af hoe het met dat zwarte "monster" stond en zo
Uhm, dat is ook geen pretje natuurlijk.quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
vannacht om half 4 gaan slapen... wel redelijk goed geslapen... zit alleen geestelijk een beetje met mezelf in de knoop...
Ja zeker, maar kon zijn dat ik het niet gelezen hadquote:Op zondag 7 augustus 2005 21:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
denk je niet dat ik het dan wel al had laten weten?
Nee, geen boortje in de juiste maatquote:Op zondag 7 augustus 2005 21:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja zeker, maar kon zijn dat ik het niet gelezen had![]()
Ga je nu klussen?
films kijken vooral... om wakker te blijven en ter ontspanning... verder zorgen m'n vrienden ook voor wat ontspanning...quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhm, dat is ook geen pretje natuurlijk.
Wat doe je voor ontspanning ? Of probeer je, aangezien je rug niet altijd meewerkt.
Hoiquote:
je kan nog blij zijn?quote:
dank u, u ookquote:Op zondag 7 augustus 2005 22:26 schreef leonieke het volgende:
hallo![]()
Nog even goeienacht komen wensen aan iedereen![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:30 schreef Bengeltje het volgende:
Fok, blijft sloom![]()
Ik ga een spelletje doen, sorry![]()
D. slaap lekker strakjes![]()
Ik ook, weinig posts vandaag hierquote:Op zondag 7 augustus 2005 22:26 schreef leonieke het volgende:
hallo![]()
Nog even goeienacht komen wensen aan iedereen![]()
wat werktquote:Op zondag 7 augustus 2005 22:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kijk dat werkt wel . Fok kan luisteren![]()
Het viel zowaar mee vandaagquote:
vervelend hequote:Op zondag 7 augustus 2005 22:39 schreef Bengeltje het volgende:
Waarom gaat het het ene moment wel snel en het andere weer niet![]()
Leg voor de zekerheid wat kalmerende middelen klaar.quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:39 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het viel zowaar mee vandaagMorgen weer werken en krijg de hele week een logee over de vloer. Zal ook wel weer niet echt veel Fok! worden ben ik bang...
Mijn leven, wat doe je!
Geen idee.... Maar goed we genieten maar van de momenten dat het goed gaatquote:Op zondag 7 augustus 2005 22:39 schreef Bengeltje het volgende:
net het leven, ups en downsquote:Op zondag 7 augustus 2005 22:39 schreef Bengeltje het volgende:
dan gaat fok nog beter dan/als mijn levenquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee.... Maar goed we genieten maar van de momenten dat het goed gaat
Niet nodig, ik ben nog ziek ookquote:Op zondag 7 augustus 2005 22:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Leg voor de zekerheid wat kalmerende middelen klaar.![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ongeveer![]()
Dit scherm kan ik zo dichtgooien, heb ik er geen last meer van
Ben je nu al ziek van je logé ?quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Niet nodig, ik ben nog ziek ookToch in de tussentijd vrij druk met van alles regelen (werk, sociale aangelegenheden etc)..
dat moet ook niet door een trechterquote:Op zondag 7 augustus 2005 22:50 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik wel.. forum gaat toch als dikke stront door een trechter
echwelquote:Op zondag 7 augustus 2005 22:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik kan dat.![]()
Niemand die iets voelt hoor.![]()
Weer met van die rustgevende kruiden?quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga me nogeens een lekker theetje zetten
ja zoietsquote:Op zondag 7 augustus 2005 22:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weer met van die rustgevende kruiden?
Heerlijkquote:Op zondag 7 augustus 2005 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja zoietsgewoon een speciaal avond-theetje
Ga je lekker van slapen
al hen die zonder jou achter blijvenquote:Op zondag 7 augustus 2005 22:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Echt wel? Wie dan ?![]()
Dat wil ik niet op mijn geweten hebben.![]()
Dat moet ik dan ook maar eens proberenquote:Op zondag 7 augustus 2005 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja zoietsgewoon een speciaal avond-theetje
Ga je lekker van slapen
quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
al hen die zonder jou achter blijven
soms, soms nietquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Slaap jij anders zo slecht? Is het niet zo, hoofd op het kussen en zzzzzzzz![]()
Pfff, ben ik even blij dat als ik de lampt uit doe en ga liggen ik zo vertrokken benquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
soms, soms nietLigt er ook een beetje aan of ik heel intensief met fok bezig geweest ben en of ik keihard gezopen heb
![]()
Daarom heb ik gisteravond ook maar doorgetrokken tot kwart voor 2, toen begon ik wel een beetje in te kakken
Wacht nog maar even, ik ben er nog niet klaar voor.quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal ik zometeen maar eens m'n bedje in duiken?er is weer genoeg gepost voor vandaag
Jij bent er nog niet klaar voor dat ik in bed duik? Over welk bed gaat dit?quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wacht nog maar even, ik ben er nog niet klaar voor.![]()
jij? genoeg?quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal ik zometeen maar eens m'n bedje in duiken?er is weer genoeg gepost voor vandaag
Niet? Wat jammer, dan gooi ik de boel zo maar dicht.quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tja, dan kan ik er ook niets aan doen
Niet over een gezamelijke Flash , dan sliep je helemaal niet meer.quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent er nog niet klaar voor dat ik in bed duik? Over welk bed gaat dit?
daar hoopte ik wel op, maar kennelijk laat je me hier zomaar achterquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet? Wat jammer, dan gooi ik de boel zo maar dicht.
Ben best moe![]()
Of komt er nog iets interessants.
oeh maak me gekquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet over een gezamelijke Flash , dan sliep je helemaal niet meer.![]()
Je mag ook mee gaan.quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
daar hoopte ik wel op, maar kennelijk laat je me hier zomaar achter
Mwoaquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
daarom juist
die liggen meestal nogal hoog bij jou
dan ga ik ook zo naar bedquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je mag ook mee gaan.![]()
En anders, je bent een grote jongendus dat achterlaten zal wel meevallen.
![]()
ohquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zei dan dus ook niet gezamelijk.![]()
Jij hebt je rust nodig.
vandaarquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoaben weer ff in een productieve bui de laatste weken ja
Ik ga vandaag voor de 11e dag op rij over de 300 heenquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vandaar
als ik vandaag 100 posts heb gehaald dan is dat veel
jij gaat mij dit jaar nog voorbij?quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga vandaag voor de 11e dag op rij over de 300 heen
om naar bed te gaan?quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oke![]()
Is ook wel een mooie tijd dacht ik zo.
Flash je knoeitquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh
*weer verder slobbert aan rustgevend theetje
Het ene wat meer dan het anderequote:Op zondag 7 augustus 2005 23:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
om naar bed te gaan?
Of om te gaan slapen?
Weet niet, eerst Arcee oprollenquote:
we zien je wel verschijnenquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet niet, eerst Arcee oprollendan even dat groepje die nu rond de 60-65k zitten, en dan kom ik me wel bij jou en stuart en printscreen melden en zo
Nou en?quote:
Dan was het helemaal een troep gewordenquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou en?
Wees blij dat ik niet met mijn lepeltje tegen de binnenkant tikte
Mwoa als ik daarbij aan kan sluiten voor de kerst dan is daar nog wel serieus wat voor nodig hoorquote:
*meegaatquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan kies ik wel het ene
welterusten allen
B
Ik vind je een schat, maar dit klinkt lichtelijk gestoord eerlijk gezegdquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa als ik daarbij aan kan sluiten voor de kerst dan is daar nog wel serieus wat voor nodig hoorBen gewoon ff dit reeksje aan het doortrekken, kijken hoe ver ik kan komen. Zint me niks dat d_h mijn 13 x 200+ reeks afgesnoept heeft en er zelf 14 van gemaakt heeft. 250+ was al van mij, wordt nu nog wat scherper, en de 300+ reeks zal ook wel een record zijn. Dat mogen d_h en Arcee gaan uitpluizen
Ja, we all doquote:
Ik ga emigreren denk ik.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, we all do![]()
Maar jij hebt tenminste nog even in die sferen verkeerd.
Hoe is l'amour en zo trouwens?
Ook bruin!quote:
En hoe is het met appelsap?quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:19 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ook bruin!
Verder wel ok allemaal.
Morgen nog lekker vrij, en dinsdag een kort weekje werken.
Zie je fotoboek.
Oeh gelukkig dat het sap niet bedorven bleek na de vakantiequote:Op maandag 8 augustus 2005 00:07 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik ga emigreren denk ik.
Prima, morgen zit ik weer aan de sap!
En daar kwam het antwoord op mijn voorafgaande vraag.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oeh gelukkig dat het sap niet bedorven bleek na de vakantie![]()
Dat wordt dus wel helemaal wat
En vroeg eruit hoef je ook niet toch?quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:25 schreef gurlie het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik helemaal niet moe.
Nee niet echt.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En vroeg eruit hoef je ook niet toch?
Jawel, en dan vertrek ik ook in de loop van de ochtend. Maar zondagsavobd in de trein is erg saai en naar. En ik lig liever nog een nachtje tegen hem aanquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:29 schreef gurlie het volgende:
Hoeft Arty morgen ook niet te werken, omdat je lekker nog een nachtje daar blijft?
Romantisch.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jawel, en dan vertrek ik ook in de loop van de ochtend. Maar zondagsavobd in de trein is erg saai en naar. En ik lig liever nog een nachtje tegen hem aan![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:34 schreef gurlie het volgende:
[..]
Romantisch.
Dan voelt het ook niet meteen zo leeg he, als je thuiskomt.
Ik had het ook kunnen weten.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik heb hier meteen weer een verkeerde associatie bij
Ik ga onder de wol! Truste
Jaja, en met zn 2en sext het ook gewoon wat makkelijker.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jawel, en dan vertrek ik ook in de loop van de ochtend. Maar zondagsavobd in de trein is erg saai en naar. En ik lig liever nog een nachtje tegen hem aan![]()
zo te zien welquote:Op maandag 8 augustus 2005 08:08 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
voortzetting van de reeks vandaag?
zeker, zekerquote:Op maandag 8 augustus 2005 08:08 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
voortzetting van de reeks vandaag?
okquote:Op maandag 8 augustus 2005 08:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zeker, zekermoet nog even jouw 14 x 200+ terugveroveren he
jezusquote:Op maandag 8 augustus 2005 08:18 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ok
ik ga mijn 100+ vandaag proberen voort te zetten.
mijn pr is 85 dagen. hopelijk houd ik t vol tot t eind van t jaar of zo
NIETquote:Op maandag 8 augustus 2005 08:19 schreef Sjowhan het volgende:
Of iedereen op een tikfout gaat letten
Er is meer ergs in de wereld hoor
eindelijk weer s wat leuks in t wielrennenquote:Op maandag 8 augustus 2005 08:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NIET
Die duikbootgasten zijn gered en de ENECO tour was al kut
Nu zijn jouw tikfouten het grootste onheil ter wereld
Stel je niet aanquote:Op maandag 8 augustus 2005 08:22 schreef Sjowhan het volgende:
En ik ga zo es kijken waarom de webmailer van exchange (leuk zo in je eentje!) het niet doet...
Wat heeft Es daarmee te maken?quote:Op maandag 8 augustus 2005 08:22 schreef Sjowhan het volgende:
En ik ga zo es kijken waarom de webmailer van exchange (leuk zo in je eentje!) het niet doet...
tijd om te fokken is er altijdquote:Op maandag 8 augustus 2005 08:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stel je niet aanzolang je nog tijd hebt om te fokken is er niks aan de hand
Och, ik heb ff gekeken, staat de hd vol met logs, systeembeheerders zijn lui en deleten de logs niet, dus even wat ruimte vrijgemaakt en nu moettie ut weer doen..quote:Op maandag 8 augustus 2005 08:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stel je niet aanzolang je nog tijd hebt om te fokken is er niks aan de hand
er hoeft niet aan configs gesleuteld te wordenquote:Op maandag 8 augustus 2005 08:23 schreef dolle_hond het volgende:
ik ga vandaag niets meer met mail-configs doen
quote:Op maandag 8 augustus 2005 08:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat moet een flinke kast wezen dan![]()
dat scheelt weerquote:Op maandag 8 augustus 2005 08:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
er hoeft niet aan configs gesleuteld te worden
yup.quote:
vult vlot dusquote:Op maandag 8 augustus 2005 08:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
yup.
Er is maar een partitie van 40gig, en de logs lopen vanaf 27-07, dus na een tijdje is de hd volgelopen en stopt exchange ermee
Jezusquote:
en dat te bedenken dat de usenet (nieuwsgroepen)aanbieders dat ook moeten doen. Eweka had het een keer gedaan, binnen een dag hun hardeschijven vol, ik denk dan ook dat het bewaarplicht gedoe niet doorgaat, en afgeblazen wordt..quote:Op maandag 8 augustus 2005 08:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezusdat worden nog gouden tijden voor de harddisk- en de tapejongens
ja lijkt me ook, is totaal onrealistischquote:Op maandag 8 augustus 2005 08:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
en dat te bedenken dat de usenet (nieuwsgroepen)aanbieders dat ook moeten doen. Eweka had het een keer gedaan, binnen een dag hun hardeschijven vol, ik denk dan ook dat het bewaarplicht gedoe niet doorgaat, en afgeblazen wordt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |