was je vanmiddag zeker ook weerquote:Op zondag 7 augustus 2005 17:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Och je hebt me zo vaak dronken gezien
quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
was je vanmiddag zeker ook weer
Maar dan wel ergens anders.. iig niet thuis
quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:17 schreef Tha_T het volgende:
Geluidskaart was trouwens niet kapot. Ik had het volume uitgedraaid
SpeedyHJ??quote:
Ja nee, kdacht dat je al terug thuis was in Den Haag...quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waarvan?
Ik ben de hele dag al thuis. Nou ja, bij Arty thuis.
Hoi
quote:
Daar zat ik ookquote:Op zondag 7 augustus 2005 18:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik bedoelde rechtdoor richting Groningen hè?
Nee ik ga morgenochtend pas naar huis (de vierdaagse werkweek heeft zo zijn voordelenquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja nee, kdacht dat je al terug thuis was in Den Haag...
Vraag me niet waar ik dat gehaald heb eh
welkom weer danquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:08 schreef Tha_T het volgende:
Zijt ik weer
profiteren nog welquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee ik ga morgenochtend pas naar huis (de vierdaagse werkweek heeft zo zijn voordelen) Dus nog even profiteren van een avondje bij de man
![]()
hij/jullie moet wat doen aan zijn reputatie daarquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En niemand die je kon helpen toen je zei: waar woont Arty????
Damn![]()
Ow da's idd wel handig.. Ik dacht gewoon dat je vaak thuis werkte, wist niet dat het slechts 4 dagen was.quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee ik ga morgenochtend pas naar huis (de vierdaagse werkweek heeft zo zijn voordelen) Dus nog even profiteren van een avondje bij de man
![]()
Alweer een levenloze dag gevierdquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:20 schreef Duderinnetje het volgende:
En wat hebben we allemaal gedaan vandaag?
In februari wonen we in het centrum. We zullen ons best doen ons dan wat beter te profilerenquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
hij/jullie moet wat doen aan zijn reputatie daar
Ach gos!quote:
Jannes en Katja drop doen me niks. Wat nu?quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ach gos!
* Aai over bolletje geeft
Misschien kun je anders wat imaginary friends nemen. Beter dan niets toch?
Jannes, de zangerquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
v.d. Wal?
Nee, maar die is dan ook dood
Ik werk di/vrijdag.quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow da's idd wel handig.. Ik dacht gewoon dat je vaak thuis werkte, wist niet dat het slechts 4 dagen was.
Deed ik vroeger ook altijd, de maandagmorgen om 5.45u vertrekken van bij phille, gewoon om nog een nachtje bij hem te kunnen blijven...
Is ondertussen ook al bijna een jaar geleden
ik heb met Tha_T meegedaan geloof ikquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:20 schreef Duderinnetje het volgende:
En wat hebben we allemaal gedaan vandaag?
Toch leukquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik werk di/vrijdag.
En inderdaad daar zeker twee dagen van thuis![]()
Nee andere baan.quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:37 schreef leonieke het volgende:
[..]
Toch leuk
Hoe ga je dat nu oplossen als je definitief verhuisd bent? Constant thuis werken? of andere job?
Lieverd?quote:
Leuke woordspelingquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Altijd leuk, weer iets nieuws proberen
quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
Leuke woordspeling
Mss bij een Grunnse krant?
Ik weet ook niet wat je pcies doet bij de krant...quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik schud ze zo uit mijn mouw
Neh, niet bij een grunnse krant, denk ik. Is toch allemaal een beetje anders dan mijn huidige werk. Bovendien ben ik altijd erg van alles of niets. Lijkt me leuk om nu dan ook juist iets heel aanders te gaan doen!
We zien wel. Ik heb nog even.
oh jaquote:
Hoi dudequote:
toch welkom hoorquote:
En ga je in dezelfde branche zoeken of echt iets totaal anders zoals ik een jaar geleden deed?quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee andere baan.
Je kan als je bij een krant werkt en er is iets nieuwswaardig aan de hand niet zeggen: oké, stop de persen, ik ben over een uur of drie op de redactie!
Dus ik ga gewoon wat anders zoeken. Och, na acht jaar op dezelfde plek vind ik dat ook wel eens tijd worden. Altijd leuk, weer iets nieuws proberen
Ik wil niet 'de rest' zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |