Ben je nu al ziek van je logé ?quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Niet nodig, ik ben nog ziek ookToch in de tussentijd vrij druk met van alles regelen (werk, sociale aangelegenheden etc)..
dat moet ook niet door een trechterquote:Op zondag 7 augustus 2005 22:50 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik wel.. forum gaat toch als dikke stront door een trechter
echwelquote:Op zondag 7 augustus 2005 22:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik kan dat.![]()
Niemand die iets voelt hoor.![]()
Weer met van die rustgevende kruiden?quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga me nogeens een lekker theetje zetten
ja zoietsquote:Op zondag 7 augustus 2005 22:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weer met van die rustgevende kruiden?
Heerlijkquote:Op zondag 7 augustus 2005 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja zoietsgewoon een speciaal avond-theetje
Ga je lekker van slapen
al hen die zonder jou achter blijvenquote:Op zondag 7 augustus 2005 22:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Echt wel? Wie dan ?![]()
Dat wil ik niet op mijn geweten hebben.![]()
Dat moet ik dan ook maar eens proberenquote:Op zondag 7 augustus 2005 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja zoietsgewoon een speciaal avond-theetje
Ga je lekker van slapen
quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
al hen die zonder jou achter blijven
soms, soms nietquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Slaap jij anders zo slecht? Is het niet zo, hoofd op het kussen en zzzzzzzz![]()
Pfff, ben ik even blij dat als ik de lampt uit doe en ga liggen ik zo vertrokken benquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
soms, soms nietLigt er ook een beetje aan of ik heel intensief met fok bezig geweest ben en of ik keihard gezopen heb
![]()
Daarom heb ik gisteravond ook maar doorgetrokken tot kwart voor 2, toen begon ik wel een beetje in te kakken
Wacht nog maar even, ik ben er nog niet klaar voor.quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal ik zometeen maar eens m'n bedje in duiken?er is weer genoeg gepost voor vandaag
Jij bent er nog niet klaar voor dat ik in bed duik? Over welk bed gaat dit?quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wacht nog maar even, ik ben er nog niet klaar voor.![]()
jij? genoeg?quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal ik zometeen maar eens m'n bedje in duiken?er is weer genoeg gepost voor vandaag
Niet? Wat jammer, dan gooi ik de boel zo maar dicht.quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tja, dan kan ik er ook niets aan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |