Jannes is altijd mijn laatste reddingmiddelquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Lieverd?
Dat zegt me geen fuck.
Maar als je er niet vrolijk van wordt, mot je 'm afzetten
quote:
En bedanktquote:
*maar niets zegtquote:Op zondag 7 augustus 2005 20:19 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Jannes is altijd mijn laatste reddingmiddel
[afbeelding]
Jannes staat nu in de Top 40 met Een Beetje meer
Ik zal maar niet zeggen waar ik ligquote:Op zondag 7 augustus 2005 20:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
uiteindelijk ga je vanavond toch wel naar bed
Mwoah, maakt me niet zo veel uit.quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
En ga je in dezelfde branche zoeken of echt iets totaal anders zoals ik een jaar geleden deed?
quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen waar ik lig![]()
Ik zal hier geen bijdehand antwoord op gevenquote:Op zondag 7 augustus 2005 20:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En je denkt dat je dat niet bent?
Of niet van mij, dat kan ook![]()
![]()
Vraag me nu af, welke bijdehandte opmerking je zou plaatsen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zal hier geen bijdehand antwoord op geven
Djiezus, wat klus je nóu weer??quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:40 schreef D.Rose het volgende:
ik overweeg ff een boortje te gaan halen bij m'n moeder zodat ik verder kan klussen
Wat ben je aan het maken ?quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:40 schreef D.Rose het volgende:
ik overweeg ff een boortje te gaan halen bij m'n moeder zodat ik verder kan klussen
Dat kan ik dus niet zeggen, want dan heb ik toch antwoord gegevenquote:Op zondag 7 augustus 2005 20:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vraag me nu af, welke bijdehandte opmerking je zou plaatsen.![]()
ben bezig met mijn bureauquote:Op zondag 7 augustus 2005 20:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Djiezus, wat klus je nóu weer??![]()
zie vorige postquote:Op zondag 7 augustus 2005 20:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat ben je aan het maken ?
Trouwens hoe staat het met dat gevaarte ?
quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij wou geen rest zijn![]()
Je ben speciaalal is het door de blauwe kleur
Heel erg bekendquote:
Oke, tot zo.quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zie vorige post
tenminste, neem aan dat je het over het bureau had
*ff boortje gaat halen
| Forum Opties | |
|---|---|