abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Voormalig Sport Koningin zondag 7 augustus 2005 @ 19:35:52 #51
35237 Nuongirl
pi_29490347
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 19:33 schreef tong80 het volgende:

[..]

Open als mod eens een leuk topic.

Je ziet ze nooit die mods. Behalve nu zitten ze op elkaars rug om te ondersteunen wat niet te dragen is.

Dit meen je toch niet he ?
Sinds ik mod ben (en daarvoor al) zit ik dagelijks in C&H dus wat je nu zegt is onzin
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
pi_29490402
Ik zou het trouwens wel jammer vinden als RJP/RJPvD verplaatst wordt (naar GC?). Ik raad liever plaatjes van historische mensen dan van types auto's (ik verzin maar wat).

Vaak als ik een plaatje zocht om te posten, dacht ik bij mezelf ook wel dat ik erg vaak muzikanten of acteurs koos. Gewoon omdat ik die mensen beter ken dan atoomfysica. Maar ik heb steeds vaker in mijn achterhoofd dat het hier om een topic in C&H gaat als ik een plaatje post, omdat ik heel goed begrijp waarom de mods het gevoel hebben dat het teveel richting ftr/muz gaat. Trouwens, er worden heel veel kinderseries gevraagd (die ik allemaal niet ken ), dat vind ik echt wel C&H.

Maar ik denk ook dat tong en peaceman wel gelijk hebben wat betreft de laagdrempeligheid. Het is al heel erg laagdrempelig in RJPvD, omdat het vaak muzikanten en acteurs zijn. Die mensen zijn bijna publiek bezit, als je een beetje muziek luistert en films kijkt, zou je de meeste al moeten kennen.
Anders is dat met kastelen en andere 'dingen'. Natuurlijk, Neuschwannstein is een zeer bekende, maar meer dan die zou ik niet kunnen herkennen. Dit wil niet zeggen dat ik tegen de suggestie ben om er ook andere dingen dan personen in te zetten, lijkt me juist wel leuk, maar waar ligt dan de grens? Historische voorwerpen kunnen veel obscuurder zijn dan de moeilijke personen in RJP.
Ik had bijvoorbeeld als tussenplaatje een foto van een cilinderspeelwerkje geplaatst in RJP, omdat ik zelf niet wist hoe zoiets heet en hoopte dat iemand daar het wist. Maar niemand die een antwoord wist, wat me erg verbaasde. (Ik weet nu hoe het heet omdat iemand anders ook diezelfde vraag stelde in Muz)

Ik bedacht me net dat gebouwen niet alleen maar kastelen en ruïnes hoeven te zijn. Volgens mij zijn musea ook vaak goed te herkennen, en dat is toch zeker C&H genoeg?
  Trouwste user 2022 zondag 7 augustus 2005 @ 19:42:19 #53
7889 tong80
Spleenheup
pi_29490442
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 7 augustus 2005 @ 19:49:12 #54
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29490552
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 19:23 schreef peaceman het volgende:
Ik snap ook niet dat jullie nu ineens hier over beginnen. Sinds de weken dat ik in RJP gepost heb, heb ik nimmer een mod een opmerking zien maken over het gebrek aan andere C&H in het topic. Dat hebben jullie nagelaten. En ook hadden jullie zelf actief mee kunnen doen en hadden daarmee ook het soort plaatjes meer kunnen sturen.
Waarom reageren jullie hier eigenlijk niet op?
  zondag 7 augustus 2005 @ 20:01:13 #55
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_29490716
en toen werd het stil.....
Make love, not war ☮
pi_29490732
Dat is eigenlijk best een goed idee van Tong om te mergen, want soms wilde ik in RJPvD een plaatje van een schrijver paste, maar bedacht me dat dat beter in TTK past.....
pi_29490781
Ik vind het trouwens heel erg vervelend als iedereen hier zo vervelend tegen elkaar doet. We kunnen als volwassenen zijnde dit toch wel goed uitpraten, gewoon met suggesties komen en als iets niet duideljk is, elkaar om opheldering vragen, zonder verwijten?
  Voormalig Sport Koningin zondag 7 augustus 2005 @ 20:09:52 #58
35237 Nuongirl
pi_29490810
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 19:39 schreef wyccie het volgende:
Ik zou het trouwens wel jammer vinden als RJP/RJPvD verplaatst wordt (naar GC?). Ik raad liever plaatjes van historische mensen dan van types auto's (ik verzin maar wat).
Wij willen liever ook niet dat het topic naar GC gaat, daarom vragen wij jullie actief mee te denken, maar het lijkt wel alsof jullie ons tegenwerken. RJP is hier geboren, en zal hopenlijk nog heel lang hier doorgaan.
quote:
Vaak als ik een plaatje zocht om te posten, dacht ik bij mezelf ook wel dat ik erg vaak muzikanten of acteurs koos. Gewoon omdat ik die mensen beter ken dan atoomfysica. Maar ik heb steeds vaker in mijn achterhoofd dat het hier om een topic in C&H gaat als ik een plaatje post, omdat ik heel goed begrijp waarom de mods het gevoel hebben dat het teveel richting ftr/muz gaat. Trouwens, er worden heel veel kinderseries gevraagd (die ik allemaal niet ken ), dat vind ik echt wel C&H.
Zie je snapt me wel gelukkig Slowchat in de topics maakt ons niet uit. Maar zoals het gewoon soms erg vaak gaat is dat het gewoon idd een topic die bijv meer in muziek of ftr zou plaats horen. Leuk die oude tekenseries of oude artiesten, maar wat is er mis met wat meer afwisseling met oude presidenten, uitvinders, adel etc etc
quote:
Ik bedacht me net dat gebouwen niet alleen maar kastelen en ruïnes hoeven te zijn. Volgens mij zijn musea ook vaak goed te herkennen, en dat is toch zeker C&H genoeg?
Dat is idd ontopic Net als kastelen, andere beroemde en minder beroemde gebouwen, beroemde plekken etc etc.
En nieuw vers bloed in de topics is toch altijd goed ?
  Voormalig Sport Koningin zondag 7 augustus 2005 @ 20:10:48 #59
35237 Nuongirl
pi_29490822
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 20:01 schreef Diaan73 het volgende:
en toen werd het stil.....
Sorry dat ik even koffie ging pakken en afwassen
  zondag 7 augustus 2005 @ 20:16:23 #60
114177 Diaan73
pi_29490907
Er wordt toch ook niet gezegd dat het er niet bij kan... dat kan natuurlijk altijd. Er wordt nu voornamelijk beweerd dat RJPvD te algemeen is.... en dat vinden wij niet. In ieder geval ik vind dat niet.
Make love, not war ☮
  Trouwste user 2022 zondag 7 augustus 2005 @ 20:19:18 #61
7889 tong80
Spleenheup
pi_29490953
Zie je snapt me wel gelukkig Slowchat in de topics maakt ons niet uit. Maar zoals het gewoon soms erg vaak gaat is dat het gewoon idd een topic die bijv meer in muziek of ftr zou plaats horen. Leuk die oude tekenseries of oude artiesten, maar wat is er mis met wat meer afwisseling met oude presidenten, uitvinders, adel etc etc

Je bent echt niet op de hoogte. Heb je ooit een hele thread gezien er staan meer oude presidenten in dan er ooit dood worden geschoten.

En de uitvinder van de paperclip is al lang langs gekomen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 7 augustus 2005 @ 20:19:27 #62
114177 Diaan73
pi_29490955
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 20:10 schreef Nuongirl het volgende:

[..]

Sorry dat ik even koffie ging pakken en afwassen
Was niet persoonlijk bedoeld maar vond het ineens erg stil worden.... en tja dat moet natuurlijk ook gebeuren.
Make love, not war ☮
  Voormalig Sport Koningin zondag 7 augustus 2005 @ 20:20:07 #63
35237 Nuongirl
pi_29490960
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 20:16 schreef Diaan73 het volgende:
Er wordt toch ook niet gezegd dat het er niet bij kan... dat kan natuurlijk altijd. Er wordt nu voornamelijk beweerd dat RJPvD te algemeen is.... en dat vinden wij niet. In ieder geval ik vind dat niet.
Dat is dan een verschil van mening
Maar wat is er mis met die afwisseling die we voorstelde ? Niets toch ?
  zondag 7 augustus 2005 @ 20:21:17 #64
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29490980
We snappen allemaal best wat jullie bedoelen, maar misschien was een opmerking in het topic zelf wat makkelijker geweest. Kijk jullie zijn de mods en maken dus de regels. Maar het is en blijft raar naar mijn mening dat de mods een topic willen wijzigen waar ze zelf niet of nauwelijks in te vinden zijn. Niemand in het topic heeft er problemen mee en aanvullingen zijn altijd welkom, maar de manier waarop jullie het brachten gaf de indruk dat wij het volgens jullie niet goed doen. Ik noem de opmerking over laagdrempeliger maken en in elk geval de suggestie wekken dat we ons niet met C&H bezig houden in het topic. Niks meer, niks minder.
  Trouwste user 2022 zondag 7 augustus 2005 @ 20:22:00 #65
7889 tong80
Spleenheup
pi_29490990
Koffie zetten doe je maar in je eigen tijd

zondag 7 augustus 2005 @ 20:22:49 #66
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_29491008
Een opmerking in het toipic zelf kan natuurlijk niet. Dan was deze discussie daar gevoerd en dat is way off topic.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 7 augustus 2005 @ 20:24:51 #67
114177 Diaan73
pi_29491049
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 20:20 schreef Nuongirl het volgende:

[..]

Dat is dan een verschil van mening
Maar wat is er mis met die afwisseling die we voorstelde ? Niets toch ?
Tja dat kan idd. Met die afwisseling is op zich niets mis mee, maar moet niet opgelegd worden. En ik denk dat iedereen probeert plaatjes af te wisselen, de ene keer een acteur dan weer een zanger etc. En ja een plaatje van een gebouw oid zou er ook bij kunnen ja.
Make love, not war ☮
  zondag 7 augustus 2005 @ 20:25:06 #68
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29491053
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 20:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Een opmerking in het toipic zelf kan natuurlijk niet. Dan was deze discussie daar gevoerd en dat is way off topic.
tsss dit is echt te flauw voor woorden aan het worden...
doe dan actief mee..en waarom mag het niet? slowchat gebeurt er genoeg! En ga ons dan in elk geval niet wijsmaken dat wij het niet goed doen....die suggestie werd namelijk wel gedaan!
  Trouwste user 2022 zondag 7 augustus 2005 @ 20:25:28 #69
7889 tong80
Spleenheup
pi_29491058
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 20:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:

Trouwste user 2022 zondag 7 augustus 2005 @ 20:26:47 #70
7889 tong80
Spleenheup
pi_29491083
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 20:25 schreef peaceman het volgende:

[..]

tsss dit is echt te flauw voor woorden aan het worden...
doe dan actief mee..en waarom mag het niet? slowchat gebeurt er genoeg! En ga ons dan in elk geval niet wijsmaken dat wij het niet goed doen....die suggestie werd namelijk wel gedaan!
Dat je er nog serieus op in gaat.

pi_29491123
Geheel offtopic, en ook nog zonder plaatje, maar desalniettemin wil ik even zeggen dat ik met grote verbazing sta te kijken hoe zeer men zelfs in dit forum eerder op zoek is naar conflicten dan naar overeenstemming.
Op zichzelf een heel interessant gegeven. Ligt dat aan de tijd, of aan het medium?
Als je dit psychologisch gaat beschouwen wordt het weer oeverloos gezeik, wellicht dat een benadering vanuit C&H-perspectief wat zinvoller is.
  zondag 7 augustus 2005 @ 20:31:17 #72
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29491138
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 20:26 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dat je er nog serieus op in gaat.

je hebt gelijk...zinloos
  Voormalig Sport Koningin zondag 7 augustus 2005 @ 20:32:03 #73
35237 Nuongirl
pi_29491156
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 20:19 schreef tong80 het volgende:

Je bent echt niet op de hoogte. Heb je ooit een hele thread gezien er staan meer oude presidenten in dan er ooit dood worden geschoten.

En de uitvinder van de paperclip is al lang langs gekomen.

Waarom werd er dan in een van de vorige RJP`s een foto van Dagonet genegeerd ? Was ie te moelijk of zo ?
  Voormalig Sport Koningin zondag 7 augustus 2005 @ 20:33:01 #74
35237 Nuongirl
pi_29491171
Tong
Stoppen nu, laatste waarschuwing
  zondag 7 augustus 2005 @ 20:38:50 #75
114177 Diaan73
pi_29491247
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 20:32 schreef Nuongirl het volgende:

[..]

Waarom werd er dan in een van de vorige RJP`s een foto van Dagonet genegeerd ? Was ie te moelijk of zo ?
Volgens mij is die later nog geraden, maar soms als een foto te lang openstaat of de poster is er niet meer, dan gaan we gewoon verder... en als de poster weer online is, kan hij hem gewoon weer posten. En we hebben nog wel veel meer moeilijke plaatjes gehad hoor.
Make love, not war ☮
pi_29491298
De meesten posten nu ook andere dingen behalve acteurs en muzikanten, dat gaat prima en iedereen is er tevreden mee toch? Nou, zullen we dan alsjeblieft niet meer zo onaardig doen?
Laten we het erop houden dat alles een misverstandje was.
  Voormalig Sport Koningin zondag 7 augustus 2005 @ 20:47:01 #77
35237 Nuongirl
pi_29491359
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 20:41 schreef wyccie het volgende:
De meesten posten nu ook andere dingen behalve acteurs en muzikanten, dat gaat prima en iedereen is er tevreden mee toch? Nou, zullen we dan alsjeblieft niet meer zo onaardig doen?
Laten we het erop houden dat alles een misverstandje was.
Daar ging het ons enkel en alleen om, afwisseling dus
pi_29491381
Stond mod nou voor moderatie of voor modificatie? Probeer niet te veranderen waar je geen verstand van hebt en matig jezelf niets aan door te denken dat je het 'leuker' en toegankelijker kunt maken.
  Trouwste user 2022 zondag 7 augustus 2005 @ 20:50:48 #79
7889 tong80
Spleenheup
pi_29491402
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 20:33 schreef Nuongirl het volgende:
Tong
Stoppen nu, laatste waarschuwing

Ik wil graag stoppen, maar zeg me ajb waarmee

Holy shit ik lig in een deuk.

zondag 7 augustus 2005 @ 20:54:18 #80
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29491455
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 20:47 schreef Nuongirl het volgende:

[..]

Maar zo stond het er niet... Lees je eigen post maar eens terug, waarin je begint en nu doe ik aan copy paste:
Wat er mis is met het RJPvD in onze ogen is dat het bijna nooit meer een raakvlak heeft met Cultuur en historie. En dan kan je wel makkelijk zeggen, gooi hem dan naar GC, maar zo werkt het gewoon niet.

De combinatie foto`s en hints werkt prima zie ik, want meestal raden ze het niet direct van de foto, maar nadat er hints zijn gegeven. Dus waarom niet die combinatie en dan plaatjes/foto`s van personen e.d die meer een raakvlak hebben met C&H
?

Het vetgedrukte zorgde terrecht voor erg veel beroering, want ons inziens is dit niet zo.

Voor meer variatie is iedereen wel.
  Trouwste user 2022 zondag 7 augustus 2005 @ 20:54:37 #81
7889 tong80
Spleenheup
pi_29491459
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 20:47 schreef Nuongirl het volgende:

[..]

Ja mijn punt was ook dat er teveel negerinnen werden gepost. Belgen wil ik zien, of blanke Nigerianen.

zondag 7 augustus 2005 @ 21:13:01 #82
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_29491707
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 20:30 schreef iteejer het volgende:

Geheel offtopic, en ook nog zonder plaatje, maar desalniettemin wil ik even zeggen dat ik met grote verbazing sta te kijken hoe zeer men zelfs in dit forum eerder op zoek is naar conflicten dan naar overeenstemming.
Waar denk je zelf, dat het aan ligt?
pi_29491887
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 21:13 schreef -Angel- het volgende:
Waar denk je zelf, dat het aan ligt?
De achtergronden van het absolute ik-tijdperk zullen absoluut paralellen hebben in onze subcultuur. Oorzaak/gevolg doet er dan niet toe, het is te zeer vervlochten.
Sommigen zeggen dat het door de houding van de crew komt. Maar als er iets aan de hand is wat de users ver-ikt, dan zal dat uiteraard ook gelden voor de crew. Dat zijn immers ook users.
Het fenomeen interesseert me
  zondag 7 augustus 2005 @ 21:26:12 #84
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_29491918
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 21:23 schreef iteejer het volgende:

[..]

De achtergronden van het absolute ik-tijdperk zullen absoluut paralellen hebben in onze subcultuur. Oorzaak/gevolg doet er dan niet toe, het is te zeer vervlochten.
Sommigen zeggen dat het door de houding van de crew komt. Maar als er iets aan de hand is wat de users ver-ikt, dan zal dat uiteraard ook gelden voor de crew. Dat zijn immers ook users.
Kan een interessante discussie worden........in WFL of R&P
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 7 augustus 2005 @ 21:39:43 #85
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_29492131
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 21:23 schreef iteejer het volgende:

Weet je waar het naar mijn mening aan legt, nu juist in het feit dat sommige moderators zich ook als users gedragen. Sommige staan te veel op de voorgrond. Wat bedoel ik daarmee, wel naast dit forum bezoek ik ook wel eens andere forums. En wat mij vooral opvalt is dat ik daar nog ineens niet weet wie de moderators zijn. Terwijl ze wel aanwezig zijn, hier kan ik zo 10 uit mijn hoofd opnoemen. Echter moet ook gezegd de users daar zijn wat minder geneigd om allerlei dingen uit te halen. Dit ligt volgens mij aan de nationaliteit, ik weet niet wat het is maar Nederlanders hebben altijd de drang om nadrukkelijk aanwezig te zijn.
  zondag 7 augustus 2005 @ 21:43:11 #86
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_29492180
Als toevoeging, het zou een goede zaak zijn als elke moderator zijn account slechts "zakelijk" gaat gebruiken. En voor het dagelijks gebruik een kloon aanmaakt. En als moderator wat formeler optreedt, dus niet "hoeren tyfus hier gaan een slot op", maar "Dit topic is gesloten, ...".
  Voormalig Sport Koningin zondag 7 augustus 2005 @ 21:44:51 #87
35237 Nuongirl
pi_29492213
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 21:43 schreef -Angel- het volgende:
Als toevoeging, het zou een goede zaak zijn als elke moderator zijn account slechts "zakelijk" gaat gebruiken. En voor het dagelijks gebruik een kloon aanmaakt. En als moderator wat formeler optreedt, dus niet "hoeren tyfus hier gaan een slot op", maar "Dit topic is gesloten, ...".
-Angel-

Dit is niet echt iets voor C&H he ?
  zondag 7 augustus 2005 @ 21:46:24 #88
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_29492243
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 21:44 schreef Nuongirl het volgende:

-Angel-

Dit is niet echt iets voor C&H he ?
Nee, eigenlijk niet .
pi_29492828
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 20:32 schreef Nuongirl het volgende:
Voor RJPVD wel ja; desbetreffend plaatje had veel beter in RJP gepost kunnen worden.
Komt nog bij dat het plaatje vergezeld werd door en nogal badinerende tekst in de trant van 'het is hier allemaal niet Cultureel genoeg, ik zal wel 's even voordoen hoe het wél moet'...
Zo'n houding van iemand die voorheen zo goed als nooit voet heeft gezet in dat topic zet nu eenmaal kwaad bloed.
  maandag 8 augustus 2005 @ 10:15:02 #90
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_29499980
Paar uurtjes verder, het is duidelijk dat we qua inhoud van RJP toch een redelijk eind uit elkaar liggen. Overigens wil ik wel benadrukken dat RJP er vooral is voor jullie. We gaan RJP dus ook niet compleet over een andere boeg gooien. Dat komt C&H niet ten goede, het topic op zich niet en jullie (en daarmee ons) ook niet.

Dit topic is dan ook niet geopend door ons om 'de grote boemannen' uit te hangen en jullie RJP af te nemen, alleen om te bespreken of we er iets aantoe zouden kunnen voegen waardoor het iets meer C&H wordt. Volgens jullie mening is het dat. Goed accepteer ik. Ben gisteren nogmaals de topics gaan bekijken nav dingen genoemd in dit overlegtopic en ik zie waar jullie op doelen.

Goed, nieuw voorstel: RJP blijft in C&H in de huidige vorm maar met het verzoek aan jullie om in het achterhoofd te houden dat we in C&H zitten. Nee, ik zeg niet dat jullie dat nu niet doen, ik typ 't alleen even uit ditmaal.
RJPvD mag -wat ons betreft- samen met RJP omdat het als het ware hetzelfde is, alleen RJPvD is zó laagdrempelig dat het in principe ook in een andere fora prima zou passen.

Hoe klinkt dit?
(Un)masking for the greater good.
  maandag 8 augustus 2005 @ 10:46:26 #91
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29500475
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 10:15 schreef Natalie het volgende:
Paar uurtjes verder, het is duidelijk dat we qua inhoud van RJP toch een redelijk eind uit elkaar liggen
Nee, dat is dus niet zo. We liggen veel dichter bij elkaar dan je denkt. Jullie zouden graag zien dat wij ook wat andere plaatjes posten van bijvoorbeeld gebouwen/kunstwerken. Prima! Meer variatie! Wat inmiddels al gebeurt.
quote:
. Overigens wil ik wel benadrukken dat RJP er vooral is voor jullie. We gaan RJP dus ook niet compleet over een andere boeg gooien. Dat komt C&H niet ten goede, het topic op zich niet en jullie (en daarmee ons) ook niet.

Dit topic is dan ook niet geopend door ons om 'de grote boemannen' uit te hangen en jullie RJP af te nemen, alleen om te bespreken of we er iets aantoe zouden kunnen voegen waardoor het iets meer C&H wordt. Volgens jullie mening is het dat. Goed accepteer ik. Ben gisteren nogmaals de topics gaan bekijken nav dingen genoemd in dit overlegtopic en ik zie waar jullie op doelen.

Goed, nieuw voorstel: RJP blijft in C&H in de huidige vorm maar met het verzoek aan jullie om in het achterhoofd te houden dat we in C&H zitten. Nee, ik zeg niet dat jullie dat nu niet doen, ik typ 't alleen even uit ditmaal.
RJPvD mag -wat ons betreft- samen met RJP omdat het als het ware hetzelfde is, alleen RJPvD is zó laagdrempelig dat het in principe ook in een andere fora prima zou passen.

Hoe klinkt dit?
Een stuk beter en vriendelijker
  Voormalig Sport Koningin maandag 8 augustus 2005 @ 10:47:55 #92
35237 Nuongirl
pi_29500514
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 10:46 schreef peaceman het volgende:

[..]

Nee, dat is dus niet zo. We liggen veel dichter bij elkaar dan je denkt. Jullie zouden graag zien dat wij ook wat andere plaatjes posten van bijvoorbeeld gebouwen/kunstwerken. Prima! Meer variatie! Wat inmiddels al gebeurt.
[..]
We moesten er alleen via een omweg komen
Aangezien wij jullie niet begrepen en ws andersom/
  maandag 8 augustus 2005 @ 10:48:50 #93
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29500528
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 10:47 schreef Nuongirl het volgende:

[..]

We moesten er alleen via een omweg komen
Aangezien wij jullie niet begrepen en ws andersom/
Kijk nu zijn we aangekomen waar we allemaal willen, toch?
  Voormalig Sport Koningin maandag 8 augustus 2005 @ 10:50:36 #94
35237 Nuongirl
pi_29500568
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 10:48 schreef peaceman het volgende:

[..]

Kijk nu zijn we aangekomen waar we allemaal willen, toch?
inderdaad
  maandag 8 augustus 2005 @ 10:56:39 #95
114177 Diaan73
pi_29500640
Ik sluit me erbij aan.... en de discussie heeft in ieder geval opgeleverd dat er nu ook andere plaatjes worden gepost. Wat een leuke aanvulling is. En ja we hebben daarvoor wel even een omweg moeten maken, maar dat is niet erg. Het is en blijft een leuk en gezellig topic!
Make love, not war ☮
  Voormalig Sport Koningin maandag 8 augustus 2005 @ 10:59:04 #96
35237 Nuongirl
pi_29500674
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 10:56 schreef Diaan73 het volgende:
Ik sluit me erbij aan.... en de discussie heeft in ieder geval opgeleverd dat er nu ook andere plaatjes worden gepost. Wat een leuke aanvulling is. En ja we hebben daarvoor wel even een omweg moeten maken, maar dat is niet erg. Het is en blijft een leuk en gezellig topic!
Dat laatste zegt ook niemand
Zelfs ik lurk er
  maandag 8 augustus 2005 @ 11:12:22 #97
114177 Diaan73
pi_29500887
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 10:59 schreef Nuongirl het volgende:

[..]

Dat laatste zegt ook niemand
Zelfs ik lurk er
Nee dat weet ik en beweer ik ook niet, ik wilde het gewoon even benadrukken....
Make love, not war ☮
  maandag 8 augustus 2005 @ 11:12:41 #98
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_29500892
Klinkt al een stuk beter.
(Un)masking for the greater good.
  Trouwste user 2022 maandag 8 augustus 2005 @ 17:38:26 #99
7889 tong80
Spleenheup
pi_29504687
Vrede op aarde

Voormalig Sport Koningin maandag 8 augustus 2005 @ 19:19:11 #100
35237 Nuongirl
pi_29506194
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')