ja.. doettie automatisch enzo..quote:Op zondag 7 augustus 2005 04:52 schreef Nickthedick het volgende:
Zo, die vorige is helemaal uit m'n MyAt verdwenen.![]()
Hoezo?quote:
Ochtendvreten aan het maken of slapen denk ik.quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 04:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ben er nog steeds hoor
Moest even wat printen.
Ha! ik loop voor op jequote:Op zondag 7 augustus 2005 05:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als ik zometeen alles vast niet wat ik net geprint heb, ben ik echt al helemaal klaar met alles
Wat moet ik twee uur lang gaan doen?
Ik stel alles uitquote:Op zondag 7 augustus 2005 05:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ha! ik loop voor op jeIk BEN klaar met alles
Fok!ken enzo
Tsja ik kan geen film kijkenquote:Op zondag 7 augustus 2005 05:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik stel alles uit
En heb al film gekeken. Princess Diaries 2
ga slapenquote:Op zondag 7 augustus 2005 05:05 schreef BaggerUser het volgende:
verdomme kan amper leze
vast welquote:Op zondag 7 augustus 2005 05:04 schreef MMaRsu het volgende:
Als je 18 bent, ben je dan nog een puber?
Ik ben zelfs met mijn 22 nog een puberquote:Op zondag 7 augustus 2005 05:04 schreef MMaRsu het volgende:
Als je 18 bent, ben je dan nog een puber?
Als je dronken bent kun je nog steeds normaal typen hoorquote:Op zondag 7 augustus 2005 05:08 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
ik kannuie norm aal type truste "')
Neequote:Op zondag 7 augustus 2005 05:08 schreef cultheld het volgende:
Ga eens naar bed kinders.
Voor wat?quote:Op zondag 7 augustus 2005 05:11 schreef Imberr het volgende:kom me es steunen hier ajb: Een ode aan de nacht.
en steunen dus he!
Alsjeblieftquote:Op zondag 7 augustus 2005 05:11 schreef Imberr het volgende:kom me es steunen hier ajb: Een ode aan de nacht.
en steunen dus he!
quote:Op zondag 7 augustus 2005 05:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze heeft seks met haar hond.
En nu wilt ze weten wie haar gaat steunen als ze zwanger raakt.
Ah. Moet je mijn fantasie nou verpesten?quote:Op zondag 7 augustus 2005 05:22 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
ik moest lachen![]()
![]()
mijn hond is trouwens een wijfje
jaaquote:Op zondag 7 augustus 2005 05:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ah. Moet je mijn fantasie nou verpesten?![]()
Ik ben nog klaarwakker. Daarom ben ik zo laat nog wakker.quote:Op zondag 7 augustus 2005 05:25 schreef Imberr het volgende:
[..]
jaa![]()
![]()
waarom ben jij eig nog zo laat wakker?
Wtf...nee idd niet normaalquote:Op zondag 7 augustus 2005 05:32 schreef Imberr het volgende:
http://www.trendypuppy.com/petwear/robes.htm
das toch niet normaal meer..?!?
Slechte bui dankzij mijn collegaquote:
Nachtdienst of een uit de hand gelopen feestje?quote:
Hoe kom je op zulke vreemde sites anywayquote:
Ze zocht op honden penetratie maar ze kwam terecht op een site over honden pedicatie.quote:Op zondag 7 augustus 2005 05:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hoe kom je op zulke vreemde sites anyway.
zo'n plaatje van dat ene topic kwam van die sitequote:Op zondag 7 augustus 2005 05:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hoe kom je op zulke vreemde sites anyway.
zeg, doe ff beetje normaalquote:Op zondag 7 augustus 2005 05:38 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ze zocht op honden penetratie maar ze kwam terecht op een site over honden pedicatie.![]()
Dat ben ik niet gewend om te horen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 05:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
zeg, doe ff beetje normaal
je bent niet grappig ofzo hoor![]()
Ten eerste mag ik hem al keilang niet omdat het een sukkel is die alleen maar onzin lult en je al blij mag zijn als 1/10e van wat ie verteld waar is,quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 05:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ten eerste mag ik hem al keilang niet omdat het een sukkel is die alleen maar onzin lult en je al blij mag zijn als 1/10e van wat ie verteld waar is,
ten tweede zijn wij beveiliging () en dan gaat ie in zijn vrije tijd een meidje bedreigen waar die schijnbaar een beetje ruzie mee heeft
. (Zij werkt hier bij dit hotel en zo heb ik het dus te horen gekregen).
Ja hequote:
sluit em op ofzoquote:Op zondag 7 augustus 2005 05:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja he. Ik zou hem het liefste afmaken, maar dat mag natuurlijk weer niet.
Het ergste is dus dat hij ook echt zo'n stalker type is, zou me niets verbazen dat ie haar nu lastig gaat vallen omdat hij nu weet dat ik er ook van weet.
Wat toevallig, het begon bij ons ook net te plonsbuien. Hebben we toch iets gemeen.quote:
Ik bedreig hem nietquote:Op zondag 7 augustus 2005 05:44 schreef MMaRsu het volgende:
Ga je hem nu ook al bedreigen terwijl je beveiliging bent?
Is al over hierquote:
Je maakt jezelf wel verdacht zo met die avatar ( mensen met wapens! )quote:Op zondag 7 augustus 2005 05:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik bedreig hem nietIk zeg nu hier alleen maar wat ik wel zou willen doen, ik zeg niet "pas maar op of ik ga je kapot maken" , zoals hij wel doet
.
Hier ook net een klap.quote:Op zondag 7 augustus 2005 05:52 schreef Imberr het volgende:
daamn!! harde klap net!en dichtbij!
![]()
onweer!![]()
Mariniersquote:Op zondag 7 augustus 2005 05:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je maakt jezelf wel verdacht zo met die avatar ( mensen met wapens! )
Even de AIVD bellen zo![]()
Hier issie vlakbij ingeslagenquote:Op zondag 7 augustus 2005 05:52 schreef Imberr het volgende:
daamn!! harde klap net!en dichtbij!
![]()
onweer!![]()
Ja. Ik word er ook haast emotioneel van. Hoeveel wij toch niet met elkaar gemeen hebben.quote:
GEFELICITEERDquote:Op zondag 7 augustus 2005 05:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Wilt er iemand mij feliciteren met mijn 6000ste post?
![]()
gefeli enzoquote:Op zondag 7 augustus 2005 05:56 schreef Asskicker14 het volgende:
![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2005 05:57 schreef MMaRsu het volgende:
Imberr,,krijg ik nog een berichtje terug op m'n fotoboek
En ik ookquote:Op zondag 7 augustus 2005 05:57 schreef MMaRsu het volgende:
Imberr,,krijg ik nog een berichtje terug op m'n fotoboek
Feeks.quote:
Gelukkig toch iemand die wél aardig is.quote:
'K zie je binnenkort in de top-1000.quote:Op zondag 7 augustus 2005 05:56 schreef Asskicker14 het volgende:
![]()
Dank u hartelijk. Komt het er eindelijk toch van.quote:Op zondag 7 augustus 2005 05:59 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
'K zie je binnenkort in de top-1000.![]()
Top 1000quote:Op zondag 7 augustus 2005 05:59 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
'K zie je binnenkort in de top-1000.![]()
Schuilt er dan toch een vriendelijke kant achter haar.quote:
En dan?quote:
Ze is een en al vriendelijkheid hoorquote:Op zondag 7 augustus 2005 06:01 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Schuilt er dan toch een vriendelijke kant achter haar.![]()
En jij ook bedankt.![]()
Daar sta ikquote:
Dat illustreert hoe levenloos je wel niet bent. Dus hoe hoger, hoe levenlozer je bent.quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze is een en al vriendelijkheid hoor
oeh weer een complimentje![]()
Ja, dat weet ik. Maar wat ga je doen om daar te blijven?quote:
Wat een saai berichtjequote:Op zondag 7 augustus 2005 06:04 schreef Imberr het volgende:
ik weet niet eens meer op wie ik allemaal wel en niet heb gereageerd in me fb
op MMaRsu heb ik net gereageerd en op nog wat anderen en op een paar van een week geleden ofzo :S
Ach, dat ligt er aan in hoeveel tijd je daarin terecht bent gekomen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:04 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat illustreert hoe levenloos je wel niet bent. Dus hoe hoger, hoe levenlozer je bent.![]()
![]()
Hij gaat nog meer restanten van zijn sociale leven opofferen om op Fok! een hogere postaantal te bereiken.quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:04 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar wat ga je doen om daar te blijven?
Geeft niet hoorquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:06 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ach, dat ligt er aan in hoeveel tijd je daarin terecht bent gekomen.
zie imberr![]()
sociale levenquote:Op zondag 7 augustus 2005 06:06 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hij gaat nog meer restanten van zijn sociale leven opofferen om op Fok! een hogere postaantal te bereiken.![]()
Imber is wel een extreem voorbeeld. 52 posts per dag gemiddeld over 2 maanden.quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:06 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ach, dat ligt er aan in hoeveel tijd je daarin terecht bent gekomen.
zie imberr![]()
t is vakantiequote:Op zondag 7 augustus 2005 06:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Imber is wel een extreem voorbeeld. 52 posts per dag gemiddeld over 2 maanden.![]()
Nee, maar over 2 maanden wel.quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
sta ik in een of andere lijst dan ofzo?![]()
![]()
En ik dacht dat lekkere wijven zoals jij wel beter hun tijd te besteden hadden.quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
sta ik in een of andere lijst dan ofzo?![]()
![]()
Even tong checken...quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Imber is wel een extreem voorbeeld. 52 posts per dag gemiddeld over 2 maanden.![]()
lekkere wijvenquote:Op zondag 7 augustus 2005 06:09 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En ik dacht dat lekkere wijven zoals jij wel beter hun tijd te besteden hadden.![]()
dat is dus een compliment.
Gemiddeld 72 posts per dag.quote:
Geen vriendje?quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:11 schreef Imberr het volgende:
[..]
lekkere wijven![]()
maar nee.. ik niet dusals ik nou een vriendje had dan was t wel anders maar aangezien ik geen vriendje heb.. en in me vriendinnen heb ik geen zin, die zijn raar aan t worden de laatste tijd
![]()
Ach... als je eenmaal borsten krijgt zien de jongens je wel staan hoor.quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:11 schreef Imberr het volgende:
[..]
lekkere wijven![]()
maar nee.. ik niet dusals ik nou een vriendje had dan was t wel anders maar aangezien ik geen vriendje heb.. en in me vriendinnen heb ik geen zin, die zijn raar aan t worden de laatste tijd
![]()
Jij hebt vriendjes afgezworenquote:Op zondag 7 augustus 2005 06:11 schreef Imberr het volgende:
[..]
lekkere wijven![]()
![]()
En alleen 40+quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij hebt vriendjes afgezworenEn je hebt genoeg keuze
(alleen al op fok
)
Vertel mij wat. Ben vorig jaar bijna blijven zitten.quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:14 schreef Imberr het volgende:
maar ja..zodra school weer begint ben ik hier een stuk minder.. ik moet komend jaar mijn best gaan doen enzomoet ik ook echt huiswerk gaan maken en leren
Ook jonger hoorquote:
hoezo 'krijgt'?quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:13 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ach... als je eenmaal borsten krijgt zien de jongens je wel staan hoor.![]()
voor een tijdje ja.. maar das over een paar weken wel weer voorbijquote:Op zondag 7 augustus 2005 06:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij hebt vriendjes afgezworenEn je hebt genoeg keuze
(alleen al op fok
)
moet ik je mijn schoolcarriere tot nu toe es vertellen?quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Ben vorig jaar bijna blijven zitten.![]()
Nou, bewijs dat dan maar eens. Wij willen fotomateriaal zien.quote:
Post je tieten dan maar als je 16 bent, dan beoordelen wij wel of het wat is.quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nou, bewijs dat dan maar eens. Wij willen fotomateriaal zien.![]()
Vertel maar. Ik ben een goede luisteraar.quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:16 schreef Imberr het volgende:
[..]
moet ik je mijn schoolcarriere tot nu toe es vertellen?is echt té blond gewoon
![]()
Et tu DaMookquote:
ik ben over minder dan een jaar al 16, zoveel verschil met nu zal er dan niet zijnquote:Op zondag 7 augustus 2005 06:17 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Post je tieten dan maar als je 16 bent, dan beoordelen wij wel of het wat is.![]()
Waarom heb je nou weer geen vriendjequote:Op zondag 7 augustus 2005 06:11 schreef Imberr het volgende:
[..]
lekkere wijven![]()
![]()
Is dat een uitnodiging?quote:
Die zag ik gisteren nietquote:
Ik betwijfel hetquote:[..]
voor een tijdje ja.. maar das over een paar weken wel weer voorbij
Hè ? ik spreek geen Fransquote:
brugklas ath/gym, toen havo2 en toen nog es havo2quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Vertel maar. Ik ben een goede luisteraar.![]()
Tot ze de 40 naderen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik betwijfel hetLekkere wijven blijven altijd gewild
Da's alleen schandelijk als je vmbo doet.quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Ben vorig jaar bijna blijven zitten.![]()
ik bedoelde dat jongens afzwerenquote:Op zondag 7 augustus 2005 06:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik betwijfel hetLekkere wijven blijven altijd gewild
Gelukkig is dat bij mij niet het geval. Alleen ik kom van de VWO af dus ik ben nog steeds een lachertje.quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:19 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Da's alleen schandelijk als je vmbo doet.![]()
Dan is het legaalquote:Op zondag 7 augustus 2005 06:18 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ben over minder dan een jaar al 16, zoveel verschil met nu zal er dan niet zijn
quote:
Dat geeft niet, zolang je het maar leest.quote:
Dan zijn ze vaak niet meer lekker, dus is dat logischquote:
Borsten kunnen ook als je 16/17/18 toch nog groeienquote:Op zondag 7 augustus 2005 06:18 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ben over minder dan een jaar al 16, zoveel verschil met nu zal er dan niet zijn
Ik had een 448 voor mijn Cito Toets en ik had ook een advies voor Gymnasium/Atheneum aan de BCS.quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:19 schreef Imberr het volgende:
[..]
brugklas ath/gym, toen havo2 en toen nog es havo2![]()
![]()
en nu havo3
tot je 19e zelfsquote:Op zondag 7 augustus 2005 06:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Borsten kunnen ook als je 16/17/18 toch nog groeien
Ik vind borsten niet zo belangrijk bij girls..duss kom maar op![]()
Ik ben op de mavo blijven zitten in de 3equote:Op zondag 7 augustus 2005 06:19 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Da's alleen schandelijk als je vmbo doet.![]()
Owquote:
quote:
Al enkele wekenquote:Op zondag 7 augustus 2005 06:20 schreef coz het volgende:
PUB en slowchat om 06.00 ...en dat gaat samen ?![]()
Ik heb juist een talenknobbel en haal altijd negens voor Frans.quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben op de mavo blijven zitten in de 3eOp een taal, je raad het al, op Frans
klote taal
2x dat ik derde klas deed telde die ook niet meer mee voor mijn overgaan
Dat kan ik dus ook nietquote:Op zondag 7 augustus 2005 06:21 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dat geeft niet, zolang je het maar leest.![]()
komt nog wel , en anders ben je homoquote:Op zondag 7 augustus 2005 06:21 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vind borsten niet zo belangrijk bij girls..
Eensquote:Op zondag 7 augustus 2005 06:21 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vind borsten niet zo belangrijk bij girls..duss kom maar op![]()
Tough titties. Maar sindsdien gaat het beter?quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben op de mavo blijven zitten in de 3eOp een taal, je raad het al, op Frans
klote taal
2x dat ik derde klas deed telde die ook niet meer mee voor mijn overgaan
Ik had voor frans alleen maar 1enquote:Op zondag 7 augustus 2005 06:23 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik heb juist een talenknobbel en haal altijd negens voor Frans.![]()
ik haal altijd 4en en 5en voor fransquote:Op zondag 7 augustus 2005 06:23 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik heb juist een talenknobbel en haal altijd negens voor Frans.![]()
L'apprentissage plus dur qui est la clé jusqu'aux notes élevéesquote:Op zondag 7 augustus 2005 06:27 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik haal altijd 4en en 5en voor fransafgelopen schooljaar wel een 7 op me rapport maar dat was dankzij een vriendin van me bij wie ik altijd mocht afkijken
![]()
haalde toen altijd 6en en 7ens, was ze een x niet op school, hadden we s.o., had ik een 4viel niet op ofzo
blablabla dat is de sleutel tot blablabla leerlingenquote:Op zondag 7 augustus 2005 06:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
L'apprentissage plus dur qui est la clé jusqu'aux notes élevées![]()
Ik ook niet. Ik ben de brave boontje van de klas.quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:28 schreef Nickthedick het volgende:
Ik kan eerlijk zeggen dat ik nog nooit heb afgekeken of heb gespiekt.
DAT ZEG IK NET, dat komt door dat klote fransquote:Op zondag 7 augustus 2005 06:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe lukt het je trouwens om op MAVO te blijven zitten?![]()
Volgens mij moet je daar zelfs moeite voor doen om dat te kunnen presteren.
Praat eens Nederlands gvd, tis hier een NL forum en geen kolere franstalige zooiquote:Op zondag 7 augustus 2005 06:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
L'apprentissage plus dur qui est la clé jusqu'aux notes élevées![]()
Je hebt toch genoeg compensatiepunten als je voor alle overige vakken een 7 of hoger hebt gehaald?quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
DAT ZEG IK NET, dat komt door dat klote fransDe rest stond ik alles minimaal een 7
.
Ik had het nooit nodig.quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:29 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ben de brave boontje van de klas.![]()
Schijnbaar niet dusquote:Op zondag 7 augustus 2005 06:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je hebt toch genoeg compensatiepunten als je voor alle overige vakken een 7 of hoger hebt gehaald?
Excusez-moi, monsieurquote:Op zondag 7 augustus 2005 06:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Praat eens Nederlands gvd, tis hier een NL forum en geen kolere franstalige zooi
*Niet aanmeldtquote:Op zondag 7 augustus 2005 06:30 schreef Imberr het volgende:
ik haal wel altijd 8en en 9ens voor engels, duits en nederlands
en voor grammatica een 2 ofzodaar heb ik echt bijles in nodig
Ik wil je wel bijles geven.quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:30 schreef Imberr het volgende:
ik haal wel altijd 8en en 9ens voor engels, duits en nederlands
en voor grammatica een 2 ofzodaar heb ik echt bijles in nodig
niet met 3-enquote:Op zondag 7 augustus 2005 06:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je hebt toch genoeg compensatiepunten als je voor alle overige vakken een 7 of hoger hebt gehaald?
Grammatica he, geen biologiequote:
Alsof Frans op MAVO-niveau erg uitdagend is. No offence btw.quote:
Verkapt ik versier 15 jarig meisje postquote:
Ik ben zelf 16 joh. Ik moet toch wat.quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Verkapt ik versier 15 jarig meisje post
Jaquote:Op zondag 7 augustus 2005 06:34 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Alsof Frans op MAVO-niveau erg uitdagend is. No offence btw.![]()
Je m'apelle Asskiekeur? Zoiets?quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:34 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Alsof Frans op MAVO-niveau erg uitdagend is. No offence btw.![]()
Oui. Comment c'est ca va?quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:36 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Je m'apelle Asskiekeur? Zoiets?
Ik zie hier mogelijkheden.quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:36 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik ben zelf 16 joh. Ik moet toch wat.![]()
Ach ja. Ieder zijn eigen gebreken. Je moet je er gewoon doorheen slaan.quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja
Engels (en Duits) is makkelijk, maar frans is een pokke kolere klote taal.
Plus mal.quote:
Je moet eens weten hoe hard ik op Sugababes.nl bezig ben.quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:37 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik zie hier mogelijkheden.Een nieuwe FOK!-romance.
![]()
t is iig wel dichterbij dan Rotterdamquote:Op zondag 7 augustus 2005 06:37 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
![]()
Moeten we Boe al roepen met z'n lijstje of wachten we nog evenquote:Op zondag 7 augustus 2005 06:37 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Moeten we Boe al roepen met z'n lijstje of wachten we nog even
quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoe hard ik op Sugababes.nl bezig ben.![]()
![]()
Je weet waar ik het over hebquote:
Ik zie hier mogelijkheden.quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:37 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
![]()
beetje zielig vind je niet?quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoe hard ik op Sugababes.nl bezig ben.![]()
![]()
Dat zeggen ze nou altijd over mij. En ik begrijp het maar niet.quote:
Eerlijkheid is een goeie kwaliteit in een jongen.quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:42 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Eerlijkheid is een goeie kwaliteit in een jongen.![]()
Geef hem een kans![]()
Hey nacht meisje, wat voor muziek vind je eigenlijk leukquote:
Ik ga mijzelf niet belachelijk maken op het Fok! Forum, wat denk je wel niet.quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:44 schreef Imberr het volgende:
[..]alstie ff een foto van emzelf post dan zal ik er es over denken
![]()
![]()
ik val echt alléén maar op innerlijk heur![]()
rock, gothicrock, pop, r&b, en paar van die nederlandse liedjes..van veldhuis en kemper is wel meligquote:Op zondag 7 augustus 2005 06:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hey nacht meisje, wat voor muziek vind je eigenlijk leuk.
Je mist hier misschien wel een hele leuke kans.quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:44 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik ga mijzelf niet belachelijk maken op het Fok! Forum, wat denk je wel niet.![]()
dat doe je ook wel zonder fotoquote:Op zondag 7 augustus 2005 06:44 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik ga mijzelf niet belachelijk maken op het Fok! Forum, wat denk je wel niet.![]()
Geen Shostakovich? Stravinsky of Mussorgsky?quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
rock, gothicrock, pop, r&b, en paar van die nederlandse liedjes..van veldhuis en kemper is wel meligen van uuh.. weet ik veel..dat soort nlse liedjes
Dank je wel.quote:
watte??quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:47 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Geen Shostakovich? Stravinsky of Mussorgsky?![]()
Gevarieerdquote:Op zondag 7 augustus 2005 06:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
rock, gothicrock, pop, r&b, en paar van die nederlandse liedjes..van veldhuis en kemper is wel meligen van uuh.. weet ik veel..dat soort nlse liedjes
Rustig Im, die jongen is 16 en doet een beetje stoer uit verlegenheid. Ga hem nu niet kleineren.quote:
sorryquote:Op zondag 7 augustus 2005 06:49 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Rustig Im, die jongen is 16 en doet een beetje stoer uit verlegenheid. Ga hem nu niet kleineren.![]()
Ja..ik doe stoer uit verlegenhe....huh...neee....dat is niet waar.quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:49 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Rustig Im, die jongen is 16 en doet een beetje stoer uit verlegenheid. Ga hem nu niet kleineren.![]()
* Asskicker14 gaapt met MMaRsu meequote:
Richt je niet tot mij, maar tot haar.quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:50 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ja..ik doe stoer uit verlegenhe....huh...neee....dat is niet waar.![]()
![]()
Bejaarde vrouwen hebben ook tieten, weet je?quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:53 schreef Nickthedick het volgende:
De jeugd van tegenwoordigToen ik 16 was wilde ik wel de hele dag seks hebben met alles wat tieten had.
![]()
Vandaar dat geinterrumpeer.quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:53 schreef MMaRsu het volgende:
Imberr kom mij even knuffelen dan, ik heb het koud
je bent gewoon niks gew.. oh wacht, ik moest aardig doen he..quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik denk dat ik toch voor een uurtje moet gaan liggen. Want ik begin mij nu wat lichtjes te voelen in het hoofd. Ik zie jullie later wel nog.![]()
* Imberr knuft MMaRsuquote:Op zondag 7 augustus 2005 06:53 schreef MMaRsu het volgende:
Imberr kom mij even knuffelen dan, ik heb het koud
hoe heet jij eig. in t echt..?quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:54 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Bejaarde vrouwen hebben ook tieten, weet je?![]()
kom het toch niet laten![]()
Dikke mannen ook, maar dat maakte me toen niet uit. Zo ontzettend geil was ik.quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:54 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Bejaarde vrouwen hebben ook tieten, weet je?![]()
kom het toch niet laten![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:56 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dikke mannen ook, maar dat maakte me toen niet uit. Zo ontzettend geil was ik.![]()
Een 16-jarige jongen wil alles wel neuken.quote:
* MMaRsu geeft je een knuffel een zoentje op je wangquote:Op zondag 7 augustus 2005 06:57 schreef Imberr het volgende:
[..]
Wel terugknuffen want ik heb t ook koudd![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:59 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Een 16-jarige jongen wil alles wel neuken.'T is maar goed dat m'n ouders niet in de buurt van vee woonden.
![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:59 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Een 16-jarige jongen wil alles wel neuken.'T is maar goed dat m'n ouders niet in de buurt van vee woonden.
![]()
Moet ik m'n kloppend lid daar nog ergens tussen wringen? Of wordt dat niet op prijs gesteld.quote:Op zondag 7 augustus 2005 07:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
* MMaRsu geeft je een knuffel een zoentje op je wang
quote:Op zondag 7 augustus 2005 07:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
* MMaRsu geeft je een knuffel een zoentje op je wang
heb ik er maar uitgehaaldquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 07:03 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Moet ik m'n kloppend lid daar nog ergens tussen wringen? Of wordt dat niet op prijs gesteld.![]()
mja, ik dacht hey heb ik s'nachts ook een leuk meisje om mee te pratenquote:Op zondag 7 augustus 2005 07:06 schreef Imberr het volgende:
[..]
heb ik er maar uitgehaaldheb al 35 fok!kers in mijn lijst nu en heb er zelf net 5 toegevoegd ofzo
als je em wil hoef je t maar te vragen hoorquote:Op zondag 7 augustus 2005 07:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
mja, ik dacht hey heb ik s'nachts ook een leuk meisje om mee te praten...
Blijf dan maar uit z'n buurt.quote:
Dat zei ik niet hoorquote:Op zondag 7 augustus 2005 07:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
als je em wil hoef je t maar te vragen hoor
chocolaquote:Op zondag 7 augustus 2005 07:10 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat zei ik niet hoor
Voeg mij maar toe( ik heb wel een email adres in m'n profiel
)
* MMaRsu neemt een hapje chocola![]()
Misschien voeg ik jou ook wel toe en ga ik doen alsof ik Imberr ben.quote:Op zondag 7 augustus 2005 07:10 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat zei ik niet hoor
Voeg mij maar toe( ik heb wel een email adres in m'n profiel
)
* MMaRsu neemt een hapje chocola![]()
succesquote:Op zondag 7 augustus 2005 07:12 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Misschien voeg ik jou ook wel toe en ga ik doen alsof ik Imberr ben.![]()
Da's heel simpel... ik ga gewoon aan iedereen vragen hoe ze heten, hoe oud ze zijn en of ze van hondjes houden.quote:
aha..quote:Op zondag 7 augustus 2005 07:17 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Da's heel simpel... ik ga gewoon aan iedereen vragen hoe ze heten, hoe oud ze zijn en of ze van hondjes houden.![]()
Of heb je nog meer te melden?quote:
Dan zou ik mezelf per persoon afvragen of ik nog wel naar de kerk zou gaan.quote:Op zondag 7 augustus 2005 07:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
En wanneer je iemand anders was geweest?
Ah. Mooi antwoord.quote:Op zondag 7 augustus 2005 07:37 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dan zou ik mezelf per persoon afvragen of ik nog wel naar de kerk zou gaan.
Typische puber-reactie.quote:
Vind je? Ik heb het net bedacht toen ik op m'n WC zat te schijten.quote:
Heerlijk toch. Dan komen de beste ideeen naar bovenquote:Op zondag 7 augustus 2005 07:41 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Vind je? Ik heb het net bedacht toen ik op m'n WC zat te schijten.![]()
weet ikquote:
Ga Imberr dan nog maar een beetje opgeilen.quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 07:43 schreef Imberr het volgende:
[..]
weet ik![]()
dat antwoord irriteert heel veel mensen![]()
als je iets zegt en de ander verstaat t niet en vraagt: wat? en dan zeg jij: oh niks
geweldig
en dat de héle dag door
pest ik me moeder altijd mee
![]()
![]()
Tja, als ze daar zin in heeftquote:Op zondag 7 augustus 2005 07:43 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ga Imberr dan nog maar een beetje opgeilen.![]()
Ni.. nee, dat zou TE voorspelbaar zijn.quote:
Vraag wat ze aan heeft.quote:
Je weet een romantische sfeer wel te verpesten.quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 07:52 schreef coz het volgende:
omg ik zag net de meest treurige flahs ding ever http://www.dyrdee.com/manegefrei-flash/
zo romantisch is t niet op msnquote:Op zondag 7 augustus 2005 07:54 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Je weet een romantische sfeer wel te verpesten.Btw denk ik dat Marsupilami liever prive chat.
snifquote:
Hier dan wel?quote:
Met webcam aanquote:Op zondag 7 augustus 2005 07:54 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Je weet een romantische sfeer wel te verpesten.Btw denk ik dat Marsupilami liever prive chat.
iets vrolijks dan maarquote:Op zondag 7 augustus 2005 07:52 schreef coz het volgende:
omg ik zag net de meest treurige flahs ding ever http://www.dyrdee.com/manegefrei-flash/
open dirquote:Op zondag 7 augustus 2005 08:04 schreef coz het volgende:
[..]
iets vrolijks dan maar![]()
http://unix.rulez.org/~calver/funny/swf/humor_pong.swf
lolquote:Op zondag 7 augustus 2005 08:04 schreef coz het volgende:
[..]
iets vrolijks dan maar![]()
http://unix.rulez.org/~calver/funny/swf/humor_pong.swf
Trustequote:Op zondag 7 augustus 2005 08:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat slapen
Vannacht weer werken, dus ik spreek sommigen vannacht wel weer![]()
trustequote:Op zondag 7 augustus 2005 08:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat slapen
Vannacht weer werken, dus ik spreek sommigen vannacht wel weer![]()
Je eet toch wel bij je werk?quote:Op zondag 7 augustus 2005 08:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Truste
Ik ga eerst eten en dan slapen
Ik ben geen player, ik wil haar eerst leren kennenquote:
Nope, dan gaan sommige mensen daar weer lopen zeurenquote:Op zondag 7 augustus 2005 08:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je eet toch wel bij je werk?
* BliksemSchigt heeft een lekker ontbijtje weggewerkt; croissantjes, eitje, broodje met jam en verse sinaasappelsap
Goed plan kerel, ga ik ook ff doenquote:Op zondag 7 augustus 2005 08:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je eet toch wel bij je werk?
* BliksemSchigt heeft een lekker ontbijtje weggewerkt; croissantjes, eitje, broodje met jam en verse sinaasappelsap
Een van de eerste dingen die ik vroeg aan Imberr was of ze d'r webcam even aan wilde doenquote:Op zondag 7 augustus 2005 08:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik ben geen player, ik wil haar eerst leren kennen
![]()
Die leugenachtige bastard.quote:Op zondag 7 augustus 2005 08:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Een van de eerste dingen die ik vroeg aan Imberr was of ze d'r webcam even aan wilde doen.
dan slaap ikquote:Op zondag 7 augustus 2005 08:16 schreef MMaRsu het volgende:
Vraag ik later wel ff, als ik m'n ontbijt op heb
Des te geilerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |