ja.. doettie automatisch enzo..quote:Op zondag 7 augustus 2005 04:52 schreef Nickthedick het volgende:
Zo, die vorige is helemaal uit m'n MyAt verdwenen.![]()
Hoezo?quote:
Ochtendvreten aan het maken of slapen denk ik.quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 04:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ben er nog steeds hoor
Moest even wat printen.
Ha! ik loop voor op jequote:Op zondag 7 augustus 2005 05:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als ik zometeen alles vast niet wat ik net geprint heb, ben ik echt al helemaal klaar met alles
Wat moet ik twee uur lang gaan doen?
Ik stel alles uitquote:Op zondag 7 augustus 2005 05:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ha! ik loop voor op jeIk BEN klaar met alles
Fok!ken enzo
Tsja ik kan geen film kijkenquote:Op zondag 7 augustus 2005 05:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik stel alles uit
En heb al film gekeken. Princess Diaries 2
ga slapenquote:Op zondag 7 augustus 2005 05:05 schreef BaggerUser het volgende:
verdomme kan amper leze
vast welquote:Op zondag 7 augustus 2005 05:04 schreef MMaRsu het volgende:
Als je 18 bent, ben je dan nog een puber?
Ik ben zelfs met mijn 22 nog een puberquote:Op zondag 7 augustus 2005 05:04 schreef MMaRsu het volgende:
Als je 18 bent, ben je dan nog een puber?
Als je dronken bent kun je nog steeds normaal typen hoorquote:Op zondag 7 augustus 2005 05:08 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
ik kannuie norm aal type truste "')
Neequote:Op zondag 7 augustus 2005 05:08 schreef cultheld het volgende:
Ga eens naar bed kinders.
Voor wat?quote:Op zondag 7 augustus 2005 05:11 schreef Imberr het volgende:kom me es steunen hier ajb: Een ode aan de nacht.
en steunen dus he!
Alsjeblieftquote:Op zondag 7 augustus 2005 05:11 schreef Imberr het volgende:kom me es steunen hier ajb: Een ode aan de nacht.
en steunen dus he!
quote:Op zondag 7 augustus 2005 05:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze heeft seks met haar hond.
En nu wilt ze weten wie haar gaat steunen als ze zwanger raakt.
Ah. Moet je mijn fantasie nou verpesten?quote:Op zondag 7 augustus 2005 05:22 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
ik moest lachen![]()
![]()
mijn hond is trouwens een wijfje
jaaquote:Op zondag 7 augustus 2005 05:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ah. Moet je mijn fantasie nou verpesten?![]()
Ik ben nog klaarwakker. Daarom ben ik zo laat nog wakker.quote:Op zondag 7 augustus 2005 05:25 schreef Imberr het volgende:
[..]
jaa![]()
![]()
waarom ben jij eig nog zo laat wakker?
Wtf...nee idd niet normaalquote:Op zondag 7 augustus 2005 05:32 schreef Imberr het volgende:
http://www.trendypuppy.com/petwear/robes.htm
das toch niet normaal meer..?!?
Slechte bui dankzij mijn collegaquote:
Nachtdienst of een uit de hand gelopen feestje?quote:
Hoe kom je op zulke vreemde sites anywayquote:
Ze zocht op honden penetratie maar ze kwam terecht op een site over honden pedicatie.quote:Op zondag 7 augustus 2005 05:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hoe kom je op zulke vreemde sites anyway.
zo'n plaatje van dat ene topic kwam van die sitequote:Op zondag 7 augustus 2005 05:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hoe kom je op zulke vreemde sites anyway.
zeg, doe ff beetje normaalquote:Op zondag 7 augustus 2005 05:38 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ze zocht op honden penetratie maar ze kwam terecht op een site over honden pedicatie.![]()
Dat ben ik niet gewend om te horen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 05:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
zeg, doe ff beetje normaal
je bent niet grappig ofzo hoor![]()
Ten eerste mag ik hem al keilang niet omdat het een sukkel is die alleen maar onzin lult en je al blij mag zijn als 1/10e van wat ie verteld waar is,quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 05:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ten eerste mag ik hem al keilang niet omdat het een sukkel is die alleen maar onzin lult en je al blij mag zijn als 1/10e van wat ie verteld waar is,
ten tweede zijn wij beveiliging () en dan gaat ie in zijn vrije tijd een meidje bedreigen waar die schijnbaar een beetje ruzie mee heeft
. (Zij werkt hier bij dit hotel en zo heb ik het dus te horen gekregen).
Ja hequote:
sluit em op ofzoquote:Op zondag 7 augustus 2005 05:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja he. Ik zou hem het liefste afmaken, maar dat mag natuurlijk weer niet.
Het ergste is dus dat hij ook echt zo'n stalker type is, zou me niets verbazen dat ie haar nu lastig gaat vallen omdat hij nu weet dat ik er ook van weet.
Wat toevallig, het begon bij ons ook net te plonsbuien. Hebben we toch iets gemeen.quote:
Ik bedreig hem nietquote:Op zondag 7 augustus 2005 05:44 schreef MMaRsu het volgende:
Ga je hem nu ook al bedreigen terwijl je beveiliging bent?
Is al over hierquote:
Je maakt jezelf wel verdacht zo met die avatar ( mensen met wapens! )quote:Op zondag 7 augustus 2005 05:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik bedreig hem nietIk zeg nu hier alleen maar wat ik wel zou willen doen, ik zeg niet "pas maar op of ik ga je kapot maken" , zoals hij wel doet
.
Hier ook net een klap.quote:Op zondag 7 augustus 2005 05:52 schreef Imberr het volgende:
daamn!! harde klap net!en dichtbij!
![]()
onweer!![]()
Mariniersquote:Op zondag 7 augustus 2005 05:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je maakt jezelf wel verdacht zo met die avatar ( mensen met wapens! )
Even de AIVD bellen zo![]()
Hier issie vlakbij ingeslagenquote:Op zondag 7 augustus 2005 05:52 schreef Imberr het volgende:
daamn!! harde klap net!en dichtbij!
![]()
onweer!![]()
Ja. Ik word er ook haast emotioneel van. Hoeveel wij toch niet met elkaar gemeen hebben.quote:
GEFELICITEERDquote:Op zondag 7 augustus 2005 05:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Wilt er iemand mij feliciteren met mijn 6000ste post?
![]()
gefeli enzoquote:Op zondag 7 augustus 2005 05:56 schreef Asskicker14 het volgende:
![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2005 05:57 schreef MMaRsu het volgende:
Imberr,,krijg ik nog een berichtje terug op m'n fotoboek
En ik ookquote:Op zondag 7 augustus 2005 05:57 schreef MMaRsu het volgende:
Imberr,,krijg ik nog een berichtje terug op m'n fotoboek
Feeks.quote:
Gelukkig toch iemand die wél aardig is.quote:
'K zie je binnenkort in de top-1000.quote:Op zondag 7 augustus 2005 05:56 schreef Asskicker14 het volgende:
![]()
Dank u hartelijk. Komt het er eindelijk toch van.quote:Op zondag 7 augustus 2005 05:59 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
'K zie je binnenkort in de top-1000.![]()
Top 1000quote:Op zondag 7 augustus 2005 05:59 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
'K zie je binnenkort in de top-1000.![]()
Schuilt er dan toch een vriendelijke kant achter haar.quote:
En dan?quote:
Ze is een en al vriendelijkheid hoorquote:Op zondag 7 augustus 2005 06:01 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Schuilt er dan toch een vriendelijke kant achter haar.![]()
En jij ook bedankt.![]()
Daar sta ikquote:
Dat illustreert hoe levenloos je wel niet bent. Dus hoe hoger, hoe levenlozer je bent.quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze is een en al vriendelijkheid hoor
oeh weer een complimentje![]()
Ja, dat weet ik. Maar wat ga je doen om daar te blijven?quote:
Wat een saai berichtjequote:Op zondag 7 augustus 2005 06:04 schreef Imberr het volgende:
ik weet niet eens meer op wie ik allemaal wel en niet heb gereageerd in me fb
op MMaRsu heb ik net gereageerd en op nog wat anderen en op een paar van een week geleden ofzo :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |