hij ziet er toch best gezond uit ..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach ook dat deed hij zichzelf aan. Hij had ook mensen om zich heen kunnen verzamelen om voor een goede ideologische basis voor z'n plannen te zorgen.
Dat denk ik ook. Ik acht hem vooralsnog niet in staat de juiste mensen om zich heen te verzamelen om echt tot het centrum van de macht toe te treden. Een absolute meerderheid zal er niet in zitten en van de gevestigde partijen zal niemand met hem willen regeren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:05 schreef Elgigante het volgende:
[..]
ik denk dat Geert reeds zijn kruid verschoten heeft om echt een belangrijke speler te worden op de politieke markt.
Ja maar die mag niet van de rest van z'n stichtingquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:11 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
hij ziet er toch best gezond uit ..
[afbeelding]
Geert heeft te weinig inhoud en macht om echt grote jongnes om zich heen te verzamelen waarvan de elite begint te beven, bovendien gaat er niet zozeer om wat je brengt, maar hóe je het brengt en wanneer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik acht hem vooralsnog niet in staat de juiste mensen om zich heen te verzamelen om echt tot het centrum van de macht toe te treden. Een absolute meerderheid zal er niet in zitten en van de gevestigde partijen zal niemand met hem willen regeren.
Ook dat is een stroming, Groenlinkserquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja maar die mag niet van de rest van z'n stichting.
Als het aan mij ligt hebben we over een aantal jaar 150 oppositieleden, ik acht niemand verantwoordelijk en integer genoeg om het land te regeren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:17 schreef du_ke het volgende:
Dat is ook prima, het zal de VVD ook goed doen, ze stimuleren/ dwingen een echte koers te kiezen. Wat dat betreft vind ik het prima dat Wilders er is maaraan de macht hoeft hij van mij echt niet (net als de SP overigens).
Dat denk ik ook. Iemand die nog steeds serieus genomen wordt heeft niet zo'n forse daling in zetels. Het is een "gelegenheidspoliticus" die handig misbruik maakt van een gebeurtenis zoals de moord op Van Gogh om zijn platform te promoten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:05 schreef Elgigante het volgende:
ik denk dat Geert reeds zijn kruid verschoten heeft om echt een belangrijke speler te worden op de politieke markt.
Wilders heeft 'iets' nodig voor de definitieve verkiezingen, anders hoeft hij de dozen champagne echt niet te bestellen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:43 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Iemand die nog steeds serieus genomen wordt heeft niet zo'n forse daling in zetels. Het is een "gelegenheidspoliticus" die handig misbruik maakt van een gebeurtenis zoals de moord op Van Gogh om zijn platform te promoten.
Mocht er een terroristische aanslag in Nederland gebeuren, dan zal Wilders weer als eerste voorop staan te schreeuwen, krijgt ie weer 3 maanden veel zetels, en dan roomt het allemaal weer af naar een normaal niveau.
Iemand die echt wat te vertellen heeft naast de Marokkanen problematiek en de standaard "belasting verlagen" en "bureacratie is slecht" one-liners zou nu nog wel een behoorlijke achterban hebben.
Pim fortuyn was zo'n iemand. Alhoewel ik het niet eens was met zijn ideeen, wist hij altijd een groot publiek te trekken en had voor zijn moord al voldoende zetels om een serieuze speler te worden in de Nederlandse politiek. Ik zie Wilders echt niet zo ver komen. Zoals Elgigante eigenlijk al zegt.... hij heeft zijn beste kaarten gespeeld, en de supporters zijn niet blijven hangen.
Dat "komt nog wel" van GewoneMan zie ik ook echt niet gebeuren, tenzij er weer iets gebeurd waar Marokkanen en de Islam fijntjes de schuld van kan krijgen.
Ik denk dat hij een van de weinigen in Nederland is die in z'n handen staat te wrijven bij de gedachte aan een aanslag in Nederland...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:45 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Wilders heeft 'iets' nodig voor de definitieve verkiezingen, anders hoeft hij de dozen champagne echt niet te bestellen.
Hehe klinkt goed alleen een tikje onpraktischquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:24 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt hebben we over een aantal jaar 150 oppositieleden, ik acht niemand verantwoordelijk en integer genoeg om het land te regeren.
Ach, dromen bestaan nog hequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hehe klinkt goed alleen een tikje onpraktisch.
Ik zie niet in hóe een niewkomer de hudige garde om kan werpen zónder revolutie, zodra een Fortuyn aan de macht was gekomen, of dreigde veel zetels te halen en een coalitiepartnr te worden gold voor alle partijen: "De vijand van je vijand wordt je vriend", en simpelweg omdat macht corrumpeert.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:58 schreef Oud_student het volgende:
Kiezen in Nederland is net als het beantwoorden van multiple choice examen vragen. Je werkt volgens het afstreep systeem, een aantal valt gelijk af over 1 moet je nog denken, dan blijft 1 over.
Bij muliple choice opgaven heb je dan het goede antwoord, bij verkiezingen heb je hooguit het minst slechte.
Of het nu Wilders wordt of Peter R de Vries of wie dan ook, maak t eigenlijk niet uit.
Wat van belang is, is de kans dat er nu eens eindelijk verandering komt in het gezapige Haagse politieke systeem. En dat zie ik nog niet gebeuren. met Fortuyn was er misschien een kans geweest.
Geert Wilders is GEEN rasict. het is iemand die extremisme en andere problematiek wil aanpakken. maar goed als dat racisme is in jouw boekjequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:45 schreef Meh7 het volgende:
Ik ben niet echt racistisch ingesteld dus ik ga maar niet stemmen op Geert.
De keuze is aan jou, het 1 is alleen geen logisch gevolg van het andere.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:45 schreef Meh7 het volgende:
Ik ben niet echt racistisch ingesteld dus ik ga maar niet stemmen op Geert.
ja en toen dacht hij ... wat hij kan, dat kan ik ook!!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Denk z'n werk slapende gedaan wat dat dan ook is geweest. Hij is alleen wakker geworden toen Fortuyn zijn opwachting deed.
Ik denk dat de LPF een belangrijk en leerzaam hoodstuk politiek is geweest voor velen, derhalve zou ik het nooit terug willen draaien.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja en toen dacht hij ... wat hij kan, dat kan ik ook!!!
alleen daarom al zou ik niet op hem stemmen, verder hoor ik alleen gezeur van hem en geen concrete levensvaatbare oplossingen mbt dat gezeur
geen nieuwe LPF graag
Dan zou ik geen Wilders stemmen. Er is 1 kandidaat (Geert zelf). Welke andere gelukszoekers komen er dan bij hem in de fractie zitten ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:24 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik denk dat de LPF een belangrijk en leerzaam hoodstuk politiek is geweest voor velen, derhalve zou ik het nooit terug willen draaien.
Ik denk dat de boodschap wel over gekomen is inderdaad, toch vrees ik dat we bij nieuwe partijen altijd dit gelazer zullen krijgen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:31 schreef sp3c het volgende:
terugdraaien niet nee maar het is voorlopig niet voor herhaling vatbaar imo
Ik stem ook niet op Wilders, maar zeg nooit nooit natuurlijk, al deelt Wildes bij mij de 130ste plaats ofzo samen met Lazrak.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:45 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Dan zou ik geen Wilders stemmen. Er is 1 kandidaat (Geert zelf). Welke andere gelukszoekers komen er dan bij hem in de fractie zitten ?
ja ik ben bang van wel ja, veel mensen stemmen bv op pvda omdat pa en ma dat ook dedenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:50 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik denk dat de boodschap wel over gekomen is inderdaad, toch vrees ik dat we bij nieuwe partijen altijd dit gelazer zullen krijgen.
Dat is een ander probleem dat Geert Wilders heeft. Er zijn nog steeds "Fortuynisten" die op LPF stemmen. De LPF heeft ook allerlei standpunten met betrekking tot bureaucratie en het immigratiebeleid. Met ander woorden, LPF en GW werken elkaar in principe tegen door allebei stemmen voor hetzelfde doel te vergaren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:15 schreef sp3c het volgende:
geen nieuwe LPF graag
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |