Ik zou BIJNA uitgegaan zijn, totdat bleek dat er een homo-avond wasquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:17 schreef brainster het volgende:
[..]
Een groot deel is ofwel uit, ofwel op vakantie denk ik zo
quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:18 schreef brainster het volgende:
[..]
En nu? Ga je nu weer kijken of je hond het wil oplikken?
quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:18 schreef brainster het volgende:
[..]
En nu? Ga je nu weer kijken of je hond het wil oplikken?
Dan heb je juist een extra grote kans op een eige bitch..quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:18 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ik zou BIJNA uitgegaan zijn, totdat bleek dat er een homo-avond was
quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:19 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
wil ze vast wel maar ik weet niet zeker of ik dat wel zo'n goed idee vind
Scheer je wegquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:20 schreef Gabry het volgende:
[..]
Dan heb je juist een extra grote kans op een eige bitch..
Homo's zijn heel makkelijk![]()
hallo beste heer freissquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:20 schreef freiss het volgende:
hallo jongens.
dat was van de grondquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:20 schreef brainster het volgende:
[..]
En gister wilde je het beest wel alcohol laten oplikken.
quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:21 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat was van de grondniet van mun shirt
Details, detailsquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:21 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat was van de grondniet van mun shirt
Sorry, gaat onbewust. Kan je trouwens nu niet een nieuwe avatar voor mij maken, nu BeF een beetje dood isquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:22 schreef Rabrynil het volgende:
Doe'sniet kwartetten
Er waren een paar SC topics die fastchat heten. Er was er pas nog een volgens mij.quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:26 schreef freiss het volgende:
[..]
nu je het zegt, heette het niet eerst fastchat hier?
Ik mis de camchat topicsquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:26 schreef brainster het volgende:
[..]
Er waren een paar SC topics die fastchat heten. Er was er pas nog een volgens mij.
Ik had laast idd eentopic fastchat genoemd ipv slowchat, maar die ging uiteindelijk niet fastquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:26 schreef brainster het volgende:
[..]
Er waren een paar SC topics die fastchat heten. Er was er pas nog een volgens mij.
wat voor nieuws?quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:27 schreef DaMook het volgende:
Hallo zegIk zit even op de FP wat nieuws te lezen en ineens gaat het hier keisnel
We kunnen de reeks ook gewoon "chat" noemenquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik had laast idd eentopic fastchat genoemd ipv slowchat, maar die ging uiteindelijk niet fast
Ja, dit bericht: [upd] Vliegtuig komt bij Sicilië in zee terecht is wel grappig. Ik was in Sicilië een week geleden en anderhalf jaar ging ik naar Tunesië. Precies hetzelfde is met Sharm El_sheikh in Egypte, ik was daar 3 jaar geleden, ene jaar later stort er een vliegtuig neer en nu was er een bomaanslagquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:27 schreef DaMook het volgende:
Hallo zegIk zit even op de FP wat nieuws te lezen en ineens gaat het hier keisnel
Nehquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:29 schreef brainster het volgende:
[..]
We kunnen de reeks ook gewoon "chat" noemen
sorry damook.. ik doe weer meequote:Op zondag 7 augustus 2005 01:27 schreef DaMook het volgende:
Als je het ze lief vraagt organiseren ze misschien wel een extra homo avond voor jequote:Op zondag 7 augustus 2005 01:29 schreef Rabrynil het volgende:
Kunnen ze die homoavond niet doordeweeks doen
JAquote:
Caps lockquote:
kan ookquote:
freiss heel je topic wordt verkrachtquote:
Ja ik zie het, ik reageer ook maar dat zie je niet door alle plaatjesquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:35 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
freiss heel je topic wordt verkracht
sprinten![]()
Wa ist meissie ?quote:
Trusten Gabryquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:29 schreef Gabry het volgende:
Ik ga denk ik slapen, ik ben echt kapot van mijn wilde avonturen deze avond... ofzoiets![]()
Om dit tijdstip?quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:38 schreef Imberr het volgende:
vriendje vamme moeder is er wéérdie man is hier al de hele week
![]()
![]()
en jij mag hem nietquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:38 schreef Imberr het volgende:
![]()
![]()
Hij is er dus TE vaak?quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:38 schreef Imberr het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:40 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik meen het wel en je gaat me nu uitzwaaien gvd![]()
![]()
trustequote:Op zondag 7 augustus 2005 01:40 schreef Gabry het volgende:
[..]
![]()
Ik begrijp het hoorquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:40 schreef Imberr het volgende:
[..]
ze kennen elkaar net een week en hij is hier al de hele week![]()
![]()
daar heb ik problemen mee ja![]()
terechtquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:40 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
Schup um buitenquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:40 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:40 schreef Gabry het volgende:
[..]
![]()
Denk maar niet dat ik nu nog over je ga dromenquote:
wat ga jij slecht slapenquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:41 schreef Gabry het volgende:
[..]
Denk maar niet dat ik nu nog over je ga dromen![]()
*gone*![]()
Hehe, is net zoals onze hond, die lust geen brokken meer, alleen maar van die speciale hondenmaaltijdenquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:42 schreef Imberr het volgende:
en hij geeft onze hond teveel koekjesnou gedraagt ze zich vd weer verwend en daar was ze net vanaf
heb ook meteen men moeder duidelijk gemaakt dat zij maar ff tegen hem moet zeggen dattie daar mee op moet houden
![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:44 schreef Imberr het volgende:
ze gromde wel op hem net![]()
![]()
liev hondje heb ik toch![]()
![]()
Trouwens vroeg ik mij af, praat jij ook met zo'n leuk Limburgs accent?quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:44 schreef Imberr het volgende:
ze gromde wel op hem net![]()
![]()
liev hondje heb ik toch![]()
![]()
volgens bob welquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:45 schreef freiss het volgende:
[..]
Trouwens vroeg ik mij af, praat jij ook met zo'n leuk Limburgs accent?![]()
Ik vind het wel een mooi dialect hoor, maar soms versta ik er helemaal niets van.quote:
ik versta ook alleen t Geleense.. dat vriendje vamme moeder hequote:Op zondag 7 augustus 2005 01:46 schreef freiss het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooi dialect hoor, maar soms versta ik er helemaal niets van.![]()
is ie niet gewoon zat?quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:48 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik versta ook alleen t Geleense.. dat vriendje vamme moeder hedie praat 3 dialecten door elkaar
(vaals, maastrichts en nog iets) ik versta er niks van en me moeder ook niet
thank god spreekt ie ook gewoon nederlands
![]()
Gelukkig wel ja.quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:48 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik versta ook alleen t Geleense.. dat vriendje vamme moeder hedie praat 3 dialecten door elkaar
(vaals, maastrichts en nog iets) ik versta er niks van en me moeder ook niet
thank god spreekt ie ook gewoon nederlands
![]()
HEH? Weet je zeker dat het een vriend is en geen vriendin?quote:
trustequote:Op zondag 7 augustus 2005 01:52 schreef pekel het volgende:
Ik vertrek met pijn in m'n hart dit topic en verlaat jullie voor deze roege nacht..
Tot morgen, broeders..
quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:52 schreef pekel het volgende:
Ik vertrek met pijn in m'n hart dit topic en verlaat jullie voor deze roege nacht..
Tot morgen, broeders..
quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:51 schreef freiss het volgende:
[..]
HEH? Weet je zeker dat het een vriend is en geen vriendin?
trustequote:Op zondag 7 augustus 2005 01:52 schreef pekel het volgende:
Tot morgen, broeders..
dat was ook.. uhm.. kort maar krachtigquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:52 schreef pekel het volgende:
Tot morgen, broeders..
scherpquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:51 schreef freiss het volgende:
[..]
HEH? Weet je zeker dat het een vriend is en geen vriendin?
quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:56 schreef joupee het volgende:
ik ben ook het bed opzoeken...
trusten..
imberr![]()
vector, brainster en freiss![]()
doeggquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:56 schreef joupee het volgende:
trusten..
imberr![]()
trustequote:Op zondag 7 augustus 2005 01:56 schreef joupee het volgende:
trusten..
imberr![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:56 schreef joupee het volgende:
trusten..
imberr![]()
mag ik meeverzinnen?quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:00 schreef brainster het volgende:
[..]
Verzin jij het maar
* brainster lui is
zullen we het over Bassie en Adriaan hebbenquote:
Daar zijn al 3 topics over, maar okquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:05 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
zullen we het over Bassie en Adriaan hebben
quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:11 schreef Brechtje het volgende:
Hoi!![]()
en doei.![]()
*gaat slapen!
Heb net even in PUB staan poste overal, en zo in de nacht, wordt je er wel moe van.
Hoiquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:11 schreef Brechtje het volgende:
Hoi!![]()
en doei.![]()
*gaat slapen!
Heb net even in PUB staan poste overal, en zo in de nacht, wordt je er wel moe van.
Hoi Brechtjequote:Op zondag 7 augustus 2005 02:11 schreef Brechtje het volgende:
Hoi!![]()
en doei.![]()
*gaat slapen!
spelletjequote:Op zondag 7 augustus 2005 02:15 schreef freiss het volgende:
Wat gaan we hier nou doen?
Jij was al wegquote:
hehe ok.quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:17 schreef Imberr het volgende:
[..]
spelletje![]()
![]()
waarheid, doen of durven maar doen en durven kunnen niet dus dan maar alleen waarheid![]()
![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:17 schreef Imberr het volgende:
[..]
spelletje![]()
![]()
waarheid, doen of durven maar doen en durven kunnen niet dus dan maar alleen waarheid![]()
![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:17 schreef Imberr het volgende:
[..]
spelletje![]()
![]()
![]()
Heb ik ook, als ik zeg dat ik wegga van fok duurt het altijd nog een kwartier.quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij was al weg
Wat komt iedereen toch altijd moeilijk weg he
quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:23 schreef freiss het volgende:
Iedereen wacht op een goede vraag...
nou "raar nachtmeisje", verzin eens een goede vraag...quote:
Om af te trappen danquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:20 schreef brainster het volgende:
Omdat het gezellig moet blijven, kom maar op met die vraag!
Inderdaad, imberr kwam tenslotte met het ideequote:Op zondag 7 augustus 2005 02:26 schreef freiss het volgende:
[..]
nou "raar nachtmeisje", verzin eens een goede vraag...
junkiesietze.quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Om af te trappen dan
Aan wie in PUB heb je de grootste hekel ?
operc, omdat ie een 13 jarige puber aan het bashen was.quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Om af te trappen dan
Jajongquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Om af te trappen dan
ow dat heb ik gemist..quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:28 schreef brainster het volgende:
[..]
operc, omdat ie een 13 jarige puber aan het bashen was.
Dat ook.quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
Jajongmaar die heeft een ban aangevraagd geloof ik
boeiequote:Op zondag 7 augustus 2005 02:31 schreef DaMook het volgende:
Oh ik dacht dat de vraag alleen aan brainster was. Naja niemand heeft mij genoemd dus ik vind het wel ok
Ehh... ik kom hier niet zo vaak, maar dan toch...quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:34 schreef freiss het volgende:
[..]
Ehh... ik kom hier niet zo vaak, maar dan toch...
Imberr
HEheh.... telefooncel op straat lijkt mij wel eens grappig.quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:40 schreef Imberr het volgende:
hmm..
plek waar je t absoluut es zou willen doen?![]()
![]()
Mijn vader kwam al binnen of ik niet eens een keer moets gaan slapen...quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:42 schreef freiss het volgende:
Maar ik ga denk ik eens een keer slapen..
Een mooi strand op een tropisch eiland ofzoquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:40 schreef Imberr het volgende:
hmm..
plek waar je t absoluut es zou willen doen?![]()
![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:43 schreef freiss het volgende:
[..]
Mijn vader kwam al binnen of ik niet eens een keer moets gaan slapen...![]()
trustequote:Op zondag 7 augustus 2005 02:43 schreef freiss het volgende:
En niemand zwaait mij uit...
Ik ben tot 7uur nog hier hoorquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:45 schreef freiss het volgende:
DaMook nog steeds niet weg![]()
naar iedereen.
Om in jou stijl te blijven: Wat is de gekste plek waar je het ooit hebt gedaan ?quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:47 schreef Imberr het volgende:
iemand nog een vraag..?
nietquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Om in jou stijl te blijven: Wat is de gekste plek waar je het ooit hebt gedaan ?
(cu2 vragenlijst)
gaat iedereen slapenquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:52 schreef brainster het volgende:
Hey... ik ga maar is slapen, ik moet er redelijk vroeg uit (verjaardagsfeestje terwijl ik maandag jarig ben)
Dus.. truste damook
truste imberrrrr![]()
Dat jij nou de hele nacht wakker bentquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
gaat iedereen slapen![]()
![]()
truste dan he..
ik wou vandaag eig. al rond 12/1 uur gaan slapenquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:54 schreef brainster het volgende:
[..]
Dat jij nou de hele nacht wakker bent
Ik ben er nogquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
gaat iedereen slapen![]()
![]()
truste dan he..
Whehe, wanneer wilde je weer in je gewone ritme zitten ?quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik wou vandaag eig. al rond 12/1 uur gaan slapen![]()
maar ik ben echt verslaafd aan fok![]()
Het is je vergeven hoor!quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik wou vandaag eig. al rond 12/1 uur gaan slapen![]()
maar ik ben echt verslaafd aan fok![]()
iig voor vrijdagquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Whehe, wanneer wilde je weer in je gewone ritme zitten ?
owquote:
Owww nog tijd zat dusquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 03:12 schreef DaMook het volgende:
Ja he, dat iedereen gewoon 's nachts komt en overdag gaat slapen, dan zou het nu wel druk zijn.
okquote:
je kan ook gaan slapenquote:Op zondag 7 augustus 2005 03:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Moet toch iets als ik zo goed als klaar ben met werken
Dan word ik niet wakker meer van de bel hoor. Ik ben dan wel klaar met werken, maar moet nog wel tot 7.00 blijvenquote:
aahquote:Op zondag 7 augustus 2005 03:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan word ik niet wakker meer van de bel hoor. Ik ben dan wel klaar met werken, maar moet nog wel tot 7.00 blijven
Nu al bijna ? niet tot 7 uur ofzo ?quote:Op zondag 7 augustus 2005 03:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Moet toch iets als ik zo goed als klaar ben met werken
quote:Op zondag 7 augustus 2005 03:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nu al bijna ? niet tot 7 uur ofzo ?
Hmm te late reactieKomt door die zatte vent die aan de balie stond te lallen
Ik heb hetzelfde probleem hoorquote:
Hij is van hier naar de lift (+/- 5 meter) 2x bijna gevallenquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 03:29 schreef Imberr het volgende:
tjezus.. die man heeft nog heel wat te leren eer dattie hier thuishoort![]()
Whehe. Mijn collega die roomservice doet, kon net een trio hebben met twee dronken wijvenquote:Op zondag 7 augustus 2005 03:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hij is van hier naar de lift (+/- 5 meter) 2x bijna gevallen
Wij zijn er tochquote:Op zondag 7 augustus 2005 03:30 schreef Imberr het volgende:
zou ik gewoon weer tot 6/7 uur blijven of niet? heb helemaal geen zin om te slapen
ik ga me denk ik maar als een enorme bitch gedragenquote:
Wij hebben geen roomservicequote:Op zondag 7 augustus 2005 03:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Whehe. Mijn collega die roomservice doet, kon net een trio hebben met twee dronken wijven
Ah dus die heb je al weggekregenquote:Op zondag 7 augustus 2005 03:31 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ga me denk ik maar als een enorme bitch gedragen![]()
![]()
zo heeft der vorige serieuze vriend t ook geleerd (die heeft hier halfjaar gewoond..)
of was t nou een jaar?![]()
nou nee.. dat die weg is is niet mijn schuld.. een of ander lelijk wijf heeft em weggekaaptquote:Op zondag 7 augustus 2005 03:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah dus die heb je al weggekregenDan moet het met deze ook lukken, want je hebt nu al ervaring met het wegjagen van mannen
Ah dat was dus wel een goedequote:Op zondag 7 augustus 2005 03:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
nou nee.. dat die weg is is niet mijn schuld.. een of ander lelijk wijf heeft em weggekaaptik vond hem juist wel oke
bemoeide zich nergens mee enzo..hield altijd zun mond
En lastigquote:
ik doe alleen bitcherig als ze aan me haar en mij zittenquote:Op zondag 7 augustus 2005 03:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah dat was dus wel een goedeHad je dus iets minder bitcherig moeten zijn
volgens mij ben ik voor vanaaf wel klaarquote:Op zondag 7 augustus 2005 03:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gooi het eruit Imberr!
Precies de reden en gezeik dat ik er geen behoefte aan heb. Bemoei me er zo weinig mogelijk mee en negeer alle opmerkingen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 03:54 schreef Imberr het volgende:
zei die vent ook nog dat alstie men moeder eerder had leren kennen hij mee naar zandvoort was gegaan!!!![]()
dacht t dus ff lekker van niet zeg!! donder een end op!!
![]()
![]()
![]()
ja mên, ik krijg gewoon een fuckin' trauma hierdoorquote:Op zondag 7 augustus 2005 03:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Tja, wat een dilemma's een puber wel allemaal niet te verwerken krijgt.
zie mijn ondertitelquote:Op zondag 7 augustus 2005 04:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Het is dat ik vandaag overdag van 1 tot 5 heb liggen pitten, onopzettelijk weliswaar, wou even 5 minuten liggen maar ben ingedut. Anders zou ik nu allang op bed hebben gelegen, het verbaast me dat er nog zoveel lui op is.
Mijn broer is ook net zoals jou. Overdag hoor je niets van hem, want dan ligt hij meestal te dutten en is hij met geen mogelijkheid wakker te krijgen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 04:10 schreef Imberr het volgende:
[..]
zie mijn ondertitelik ben er altijd rond deze tijd
Ik volg het even niet?quote:Op zondag 7 augustus 2005 04:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als je nu gaat slapen, maar tot 12 uur, 1 uur slapen Asskicker, en je ligt vanavond voor 23.00 te slapen
hoe oud is je broer dan?quote:Op zondag 7 augustus 2005 04:13 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Mijn broer is ook net zoals jou. Overdag hoor je niets van hem, want dan ligt hij meestal te dutten en is hij met geen mogelijkheid wakker te krijgen.![]()
En 's nachts is hij de hele nacht op en gaat hij magnetronmaaltijden maken zodat iedereen wakker wordt.![]()
Nou, stel je gaat zometeen slapen, blijf dan niet tot 16.00 ofzo in je nest liggen, want dan slaap je vanavond (zondagavond) weer niet voor twee uur. Dus als je tot 12 uur ofzo slaapt, dan slaap je vanavond tenminste weer.quote:
18 jaar oud. Maar hij is echt zo'n typische computernerd.quote:Op zondag 7 augustus 2005 04:14 schreef Imberr het volgende:
[..]
hoe oud is je broer dan?en magnetron
![]()
![]()
je woont btw wel dichtbij zeg
Ah. Verstoring van het slaapritme. I get it. Mijn broer weet daar ook alles van.quote:Op zondag 7 augustus 2005 04:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nou, stel je gaat zometeen slapen, blijf dan niet tot 16.00 ofzo in je nest liggen, want dan slaap je vanavond (zondagavond) weer niet voor twee uur. Dus als je tot 12 uur ofzo slaapt, dan slaap je vanavond tenminste weer.
Ervaringsdeskundige spreekt
anime is cool!quote:Op zondag 7 augustus 2005 04:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
18 jaar oud. Maar hij is echt zo'n typische computernerd.
Houdt van anime en zit graag op Tweakers.![]()
Daar heb ik ook een beetje last van geloof ikquote:Op zondag 7 augustus 2005 04:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ah. Verstoring van het slaapritme. I get it. Mijn broer weet daar ook alles van.![]()
leukquote:Op zondag 7 augustus 2005 04:17 schreef Nickthedick het volgende:
Ik krijg de neiging m'n eigen oogballen te doorboren met verhitte spelden als ik dit hier zo lees.![]()
quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 04:19 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een beetje last van geloof ik
Je zou toch gaan slapen?quote:Op zondag 7 augustus 2005 04:19 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een beetje last van geloof ik
Once upon a midnight dreary, while I pondered weak and weary,quote:Op zondag 7 augustus 2005 04:28 schreef Imberr het volgende:
Swallowed up in the sound of my screaming
cannot cease for the fear of silent nights
Oh how i long for the deep sleep dreaming
the goddess of imaginary light
neequote:Op zondag 7 augustus 2005 04:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Denken jullie dat ik voor dat de zon opkomt de 6000 posts ga halen?![]()
Ah. Altijd fijn, zo'n steun in de rug. Op mijn mede-Fok!kers kan ik altijd rekenen.quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 04:40 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ah. Altijd fijn, zo'n steun in de rug. Op mijn mede-Fok!kers kan ik altijd rekenen.![]()
![]()
Ik zou maar oppassen met jouw gelach. Wie weet haal ik je nog weleens in. ÉÉN der komende maanden, uhm...jaren.quote:
'T is een echte klassieker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |