quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:43 schreef freiss het volgende:
[..]
Mijn vader kwam al binnen of ik niet eens een keer moets gaan slapen...![]()
trustequote:Op zondag 7 augustus 2005 02:43 schreef freiss het volgende:
En niemand zwaait mij uit...
Ik ben tot 7uur nog hier hoorquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:45 schreef freiss het volgende:
DaMook nog steeds niet weg![]()
naar iedereen.
Om in jou stijl te blijven: Wat is de gekste plek waar je het ooit hebt gedaan ?quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:47 schreef Imberr het volgende:
iemand nog een vraag..?
nietquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Om in jou stijl te blijven: Wat is de gekste plek waar je het ooit hebt gedaan ?
(cu2 vragenlijst)
gaat iedereen slapenquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:52 schreef brainster het volgende:
Hey... ik ga maar is slapen, ik moet er redelijk vroeg uit (verjaardagsfeestje terwijl ik maandag jarig ben)
Dus.. truste damook
truste imberrrrr![]()
Dat jij nou de hele nacht wakker bentquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
gaat iedereen slapen![]()
![]()
truste dan he..
ik wou vandaag eig. al rond 12/1 uur gaan slapenquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:54 schreef brainster het volgende:
[..]
Dat jij nou de hele nacht wakker bent
Ik ben er nogquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
gaat iedereen slapen![]()
![]()
truste dan he..
Whehe, wanneer wilde je weer in je gewone ritme zitten ?quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik wou vandaag eig. al rond 12/1 uur gaan slapen![]()
maar ik ben echt verslaafd aan fok![]()
Het is je vergeven hoor!quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik wou vandaag eig. al rond 12/1 uur gaan slapen![]()
maar ik ben echt verslaafd aan fok![]()
iig voor vrijdagquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Whehe, wanneer wilde je weer in je gewone ritme zitten ?
owquote:
Owww nog tijd zat dusquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 03:12 schreef DaMook het volgende:
Ja he, dat iedereen gewoon 's nachts komt en overdag gaat slapen, dan zou het nu wel druk zijn.
okquote:
je kan ook gaan slapenquote:Op zondag 7 augustus 2005 03:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Moet toch iets als ik zo goed als klaar ben met werken
Dan word ik niet wakker meer van de bel hoor. Ik ben dan wel klaar met werken, maar moet nog wel tot 7.00 blijvenquote:
aahquote:Op zondag 7 augustus 2005 03:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan word ik niet wakker meer van de bel hoor. Ik ben dan wel klaar met werken, maar moet nog wel tot 7.00 blijven
Nu al bijna ? niet tot 7 uur ofzo ?quote:Op zondag 7 augustus 2005 03:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Moet toch iets als ik zo goed als klaar ben met werken
quote:Op zondag 7 augustus 2005 03:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nu al bijna ? niet tot 7 uur ofzo ?
Hmm te late reactieKomt door die zatte vent die aan de balie stond te lallen
Ik heb hetzelfde probleem hoorquote:
Hij is van hier naar de lift (+/- 5 meter) 2x bijna gevallenquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 03:29 schreef Imberr het volgende:
tjezus.. die man heeft nog heel wat te leren eer dattie hier thuishoort![]()
Whehe. Mijn collega die roomservice doet, kon net een trio hebben met twee dronken wijvenquote:Op zondag 7 augustus 2005 03:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hij is van hier naar de lift (+/- 5 meter) 2x bijna gevallen
Wij zijn er tochquote:Op zondag 7 augustus 2005 03:30 schreef Imberr het volgende:
zou ik gewoon weer tot 6/7 uur blijven of niet? heb helemaal geen zin om te slapen
ik ga me denk ik maar als een enorme bitch gedragenquote:
Wij hebben geen roomservicequote:Op zondag 7 augustus 2005 03:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Whehe. Mijn collega die roomservice doet, kon net een trio hebben met twee dronken wijven
Ah dus die heb je al weggekregenquote:Op zondag 7 augustus 2005 03:31 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ga me denk ik maar als een enorme bitch gedragen![]()
![]()
zo heeft der vorige serieuze vriend t ook geleerd (die heeft hier halfjaar gewoond..)
of was t nou een jaar?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |