Ik zou BIJNA uitgegaan zijn, totdat bleek dat er een homo-avond wasquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:17 schreef brainster het volgende:
[..]
Een groot deel is ofwel uit, ofwel op vakantie denk ik zo
quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:18 schreef brainster het volgende:
[..]
En nu? Ga je nu weer kijken of je hond het wil oplikken?
quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:18 schreef brainster het volgende:
[..]
En nu? Ga je nu weer kijken of je hond het wil oplikken?
Dan heb je juist een extra grote kans op een eige bitch..quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:18 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ik zou BIJNA uitgegaan zijn, totdat bleek dat er een homo-avond was
quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:19 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
wil ze vast wel maar ik weet niet zeker of ik dat wel zo'n goed idee vind
Scheer je wegquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:20 schreef Gabry het volgende:
[..]
Dan heb je juist een extra grote kans op een eige bitch..
Homo's zijn heel makkelijk![]()
hallo beste heer freissquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:20 schreef freiss het volgende:
hallo jongens.
dat was van de grondquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:20 schreef brainster het volgende:
[..]
En gister wilde je het beest wel alcohol laten oplikken.
quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:21 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat was van de grondniet van mun shirt
Details, detailsquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:21 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat was van de grondniet van mun shirt
Sorry, gaat onbewust. Kan je trouwens nu niet een nieuwe avatar voor mij maken, nu BeF een beetje dood isquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:22 schreef Rabrynil het volgende:
Doe'sniet kwartetten
Er waren een paar SC topics die fastchat heten. Er was er pas nog een volgens mij.quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:26 schreef freiss het volgende:
[..]
nu je het zegt, heette het niet eerst fastchat hier?
Ik mis de camchat topicsquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:26 schreef brainster het volgende:
[..]
Er waren een paar SC topics die fastchat heten. Er was er pas nog een volgens mij.
Ik had laast idd eentopic fastchat genoemd ipv slowchat, maar die ging uiteindelijk niet fastquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:26 schreef brainster het volgende:
[..]
Er waren een paar SC topics die fastchat heten. Er was er pas nog een volgens mij.
wat voor nieuws?quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:27 schreef DaMook het volgende:
Hallo zegIk zit even op de FP wat nieuws te lezen en ineens gaat het hier keisnel
We kunnen de reeks ook gewoon "chat" noemenquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik had laast idd eentopic fastchat genoemd ipv slowchat, maar die ging uiteindelijk niet fast
Ja, dit bericht: [upd] Vliegtuig komt bij Sicilië in zee terecht is wel grappig. Ik was in Sicilië een week geleden en anderhalf jaar ging ik naar Tunesië. Precies hetzelfde is met Sharm El_sheikh in Egypte, ik was daar 3 jaar geleden, ene jaar later stort er een vliegtuig neer en nu was er een bomaanslagquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:27 schreef DaMook het volgende:
Hallo zegIk zit even op de FP wat nieuws te lezen en ineens gaat het hier keisnel
Nehquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:29 schreef brainster het volgende:
[..]
We kunnen de reeks ook gewoon "chat" noemen
sorry damook.. ik doe weer meequote:Op zondag 7 augustus 2005 01:27 schreef DaMook het volgende:
Als je het ze lief vraagt organiseren ze misschien wel een extra homo avond voor jequote:Op zondag 7 augustus 2005 01:29 schreef Rabrynil het volgende:
Kunnen ze die homoavond niet doordeweeks doen
JAquote:
Caps lockquote:
kan ookquote:
freiss heel je topic wordt verkrachtquote:
Ja ik zie het, ik reageer ook maar dat zie je niet door alle plaatjesquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:35 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
freiss heel je topic wordt verkracht
sprinten![]()
Wa ist meissie ?quote:
Trusten Gabryquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:29 schreef Gabry het volgende:
Ik ga denk ik slapen, ik ben echt kapot van mijn wilde avonturen deze avond... ofzoiets![]()
Om dit tijdstip?quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:38 schreef Imberr het volgende:
vriendje vamme moeder is er wéérdie man is hier al de hele week
![]()
![]()
en jij mag hem nietquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:38 schreef Imberr het volgende:
![]()
![]()
Hij is er dus TE vaak?quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:38 schreef Imberr het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:40 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik meen het wel en je gaat me nu uitzwaaien gvd![]()
![]()
trustequote:Op zondag 7 augustus 2005 01:40 schreef Gabry het volgende:
[..]
![]()
Ik begrijp het hoorquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:40 schreef Imberr het volgende:
[..]
ze kennen elkaar net een week en hij is hier al de hele week![]()
![]()
daar heb ik problemen mee ja![]()
terechtquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:40 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
Schup um buitenquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:40 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:40 schreef Gabry het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |