Met dat psychedelische gedoe eerder onder de LSD, maar nee, ik ben vandaag begonnen met weer een pilotstudie en dat is tof - en het is een leuk liedje, natuurlijk.quote:
De kemping is juist leuk op Lowlandsquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:30 schreef Z het volgende:
Ik ga toch nog, op de valreep, naar LL. En lekker decadent op en neer met de auto, niks geen campings.
en daarom heb ik een hekel aan mobiel bellen in public.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:08 schreef Seborik het volgende:
Haaai, ik heb even de hitte van mijn labhok verlaten om te nerden in het algemene computergedeelte en nu zit er hier iemand te bellen met z'n vriendin over een tentamen dat'ie waarschijnlijk niet gehaald heeft.
"Dag schat", "Zo werkt het niet lieverd." etc. etc. en hij is bijna in tranen. Dit zijn nu de dingen die moet delen met anderen.
Ja, maar al die herrie krakkemikkig douchen enz, ik heb er geen zin meer in... Eerst was het plan om op de Camping Flevostrand te gaan staan, maar dan kunnen we net zo goed heen en weer rijden ...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De kemping is juist leuk op Lowlands
Je moet ook niet douchen. Nergens voor nodig. Je moet zuipen, schreeuwen en door de modder rennen, niet douchenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:59 schreef Z het volgende:
[..]
Ja, maar al die herrie krakkemikkig douchen enz, ik heb er geen zin meer in... Eerst was het plan om op de Camping Flevostrand te gaan staan, maar dan kunnen we net zo goed heen en weer rijden ...
Naast dat dat niet mijn ding is ben ik daar te oud voorquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je moet ook niet douchen. Nergens voor nodig. Je moet zuipen, schreeuwen en door de modder rennen, niet douchen
Krijg je nou ook korting met je 55+ pas bij Lowlands?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:28 schreef Z het volgende:
[..]
Naast dat dat niet mijn ding is ben ik daar te oud voor
Hangt er van af of je de volumeknop wel open hebt staan, en of je je uberhaupt wel in dezelfde ruimte als de stereo-installatie bevindt.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:19 schreef -Angel- het volgende:
Is het erg wanneer je voor de twinstigste keer Kylie op de repeat hebt staan?
De volume knop staat open en ik zit dicht bij de boxen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:33 schreef Grobbel het volgende:
Hangt er van af of je de volumeknop wel open hebt staan, en of je je uberhaupt wel in dezelfde ruimte als de stereo-installatie bevindt.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je moet ook niet douchen. Nergens voor nodig. Je moet zuipen, schreeuwen en door de modder rennen, niet douchen
Ik ben ooit afgekeurd. Dus aan mij heb je sowieso niks.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:38 schreef Zanderrr het volgende:
Pff... wat een mietjes. Met jullie winnen we de oorlog ook niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |