Je kan iemand een uitnodiging sturen als de volgende link er staat:quote:Wat is GMail en waarom zijn jullie allemaal zo vrolijk met dat emailadres?
GMail is een nieuwe service van Google. Je krijgt namelijk 2500 MB (and still counting up) ruimte voor je email! Dat is niet alleen erg rieleks, maar Google beloofd een erg goed spamfilter, is bovendien ontzettend snel (in tegenstelling tot Hotmail), en tja, het is gewoon errug stoer.Maar wat is er nou zo speciaal? Ik kan me toch gewoon op die site registreren en dan heb ik er ? toch?
Nee. GMail werkt met een "invite-systeem".
Huh?
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van GMail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft GMail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten. Je kan je niet registreren. Je moet dus door andere mensen worden uitgenodigd. Voorbeeldje: Ik heb een GMail adres. En nu mag ik drie mensen uitnodigen om ??een GMail-adres te nemen. Nu kan ik natuurlijk alle kanten op met die drie invites.
Ik kan ze verkopen op Ebay
Ik kan ze ruilen voor Limburgse kaas of eeuwige liefde op GMail Swap
Of ik zoek de bovenste drie leden van Fok! op het GMail lijstje op, en stuur ze een uitnodiging!
Zo zitten wij hier dus. Er staan een heleboel mensen geduldig in de rij. Zij wachten op een uitnodiging. Heb je er dus ? of meer over, kan je die hier weggeven.
Het leuke is dat de nieuwe mensen ook weer invites krijgen. Zo kan dus iedereen een GMail account krijgen, zonder veel $$$ te betalen of mensen hun teennagels op te sturen.Ja maar wat moet je in hemelsnaam met 1 GB mailruimte?
Dat is gewoon gaaf.
SpyMac biedt dat ook aan! >:)
Maar Spymac is niet GMail, of wel?
Jullie zijn echt dom zeg.![]()
![]()
Wij ook van jou
Ok. Maar dan is dit toch weleens in het nieuws geweest?
Ja hoor, check onderstaande links maar eens:
Google's pressrelease
Tweakers.net over GMail
Webwereld dacht dat het een 1 april grap was
Spymac, de lang niet zo stoere concurrent, doet zijn intrede op Webwereld.nl
Slashdot meldt het ook
Invites
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van GMail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft GMail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten.
Hoe groot mogen de mails zijn
GMail laat bijlagen toe tot 10 MB. Dit wil niet zeggen dat je een 10 MB grootte mail naar hotmail kan sturen. Wel ontvangen.
Kan ik GMail via POP3 laten verlopen
Ja, het is mogelijk. Daarvoor moet je wel een extra programmatje installeren dat terug te vinden is op http://jaybe.org/info.htm
Op de betreffende site zijn ook screenshots terug te vinden van hoe je je mailcli? moet instellen.![]()
Heb je dit weleens gelezen? GMail is too creepy! ?
Yep, dat hebben we. De site rept over enge conspiracy dingen, en de privacy policy van GMail. Want wat doet GMail? Hun text-ad systeem zoals je ook op sommige sites ziet, leest je emailtjes en plaatst er relevante advertenties bij. Dat is het feitelijk. En sop zei hierover:
" En jij denkt dat hotmail, yahoo, etc niet in jouw email kan kijken? Of MSN Gesprekken kan volgen? Technisch is het allemaal mogelijk. En waarschijnlijk wordt dat ook wel gedaan om aan de hand van je profiel je interesses te bepalen. Niet persoonlijk, maar statistisch.
Waar het Google om draait is het automatisch relevante advertenties aanbieden bij de inhoud van de mail. Daar is geld mee te verdienen. De email adressen zullen nooit aan derden worden gegeven. Dat zou een instant death van Google in zijn algemeenheid zijn."
drelletje had te melden:
"alle mensen hier weten dat wel enzo en ik heb de privacy policy al door gelezen enz. En mij maakt het niet uit! Alles wat je doet en invult op google wordt toch ook geregistreerd en voor altijd opgeslagen. En jij googled toch ook? ofnie soms?"
Record is 3 delen op een dagquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:02 schreef tsjimp het volgende:
Hoe kun je in de naam des Here zesenvijftig delen aan gmail vollullen? :/
Ik geef er dagelijks minimaal 10 weg. aan volkomen onbekende mensen, dat welquote:Op zondag 7 augustus 2005 20:05 schreef Sjwanz01 het volgende:
Eerst was het een klein feestje als je een invite kreeg, nu kun je in de handen klappen als je er 50 kwijtraakt....
Nou,quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:18 schreef GewoneMan het volgende:
misschien staat het al in 1 van de 56 topics maar ehhhhhhh das teveel spitten. kan iemand mij vertellen hoelang het duurt voor ik een invite krijg? (of hoeveel mailtjes ik ervoor moet ontvangen/sturen) tips graag
heb je veel gemaild? want ik mail wel maar krijg geen invites. kan iemand me meer vertellen over hoe dat in zijn werk gaat?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:34 schreef PPL het volgende:
[..]
Nou,
Ik heb nog geen week een gmail-account, maar nu al 50 invites.
Lijkt me dus iig niet al te lastig om ze te krijgen
Ik ken meer mensen die het super vinden. Maar ik kan er echt niet aan wennenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vind die labels keihandig. Het zijn net virtuele mappen, maar dan veelzijdiger.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:44 schreef Jump het volgende:
...
Kan ik GMail via POP3 laten verlopen![]()
Ja, het is mogelijk. Daarvoor moet je wel een extra programmatje installeren dat terug te vinden is op http://jaybe.org/info.htm
...
Op het functioneren heb ik ook niks aan te merkenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is inderdaad wel eventjes wennen, maar je hoeft het natuurlijk niet te gebruiken he. Ook zonder functioneert GMail prima.
Dát wil ik dan net weer nietquote:En het heeft POP3-toegang, dus met elk mailprogramma kun je je post binnenhalen en dan alsnog gewone mappen gebruiken
Wel veel gemailed maar niet via gmailquote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:30 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
heb je veel gemaild? want ik mail wel maar krijg geen invites. kan iemand me meer vertellen over hoe dat in zijn werk gaat?
waarom zo moeilijk doen? ik heb gewoon 1 gmail account enkel en alleen voor spam en dan nog wat accounts voor MSN/Emailquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:34 schreef PPL het volgende:
[..]
Wel veel gemailed maar niet via gmail![]()
Overigens gebruik ik gmail wel als een verzamelbak van meerdere secundaire mailadressen, die allemaal geforwarded staan naar de gmail account (o.a. Versatel, Zonnet).
Die gebruik is als "spam-adresjes".
Als er teveel spam op binnenkomt dan gaat de forwarding eraf en neem ik een nieuw spam-adresje.
Nu alles wordt doorgestuurd naar gmail, hoef ik slechts één mailbox op te volgen (met behulp van gmail notifier).
Misschien dat door die activiteit de invites "getriggered zijn"
Ik zou je overigens niet kunnen zeggen aan welke voorwaarden een user moet voldoen om invites te krijgen.
(als het al niet random gaat)
Omdat ik dat op deze manier prettig vindquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:12 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
waarom zo moeilijk doen? ik heb gewoon 1 gmail account enkel en alleen voor spam en dan nog wat accounts voor MSN/Email![]()
Ik heb je een mailtje gestuurd.. Ik zie het graag. tnxquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:44 schreef Flaccid het volgende:
Invite nodig? Mail ff naar coeluh@gmail.com en ik stuur der eentje
Flaccid... tnx... Ik heb het ontvangen en verwerkt... mijn mams zal blij zijnquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:03 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik heb je een mailtje gestuurd.. Ik zie het graag. tnx
Same here...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:47 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb 50invites...
Dus mocht iemand een invite willen!
Ik vind het supermakkelijk werken die labels...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vind die labels keihandig. Het zijn net virtuele mappen, maar dan veelzijdiger.
De labels zijn inderdaad super handig. Makkelijk ordenen van berichten en als je een bepaalde berichtengroep nodig hebt kan je met een klik ze allemaal tevoorschijn halen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Skip inboxquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:21 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
De labels zijn inderdaad super handig. Makkelijk ordenen van berichten en als je een bepaalde berichtengroep nodig hebt kan je met een klik ze allemaal tevoorschijn halen.
Bij Filters kan je aangeven dat mail naar een bepaald label gaat. Als je Skip Inbox aanvinkt gaat ie direct in de juiste map...quote:
He, dat kende ik nog niet. Ik heb deze optie nu ook aangezet bij m'n filters, nu is het nog tofferquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:48 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
He, dat kende ik nog niet. Ik heb deze optie nu ook aangezet bij m'n filters, nu is het nog toffer
http://gmail.google.com/support/bin/answer.py?answer=13278quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:24 schreef Mickeys het volgende:
Help....
Wat ik ook probeer in outlook 2003.... ik krijg GMail niet aan de praat.... hij zeurt iets over de verbindingen checken, maar die staan voor alle goed ingesteld... ook op de site van gmail staan aanwijzingen, maar ik vermoed dat het pop.mail.com eigenlijk pop.gmail.com moet zijn en bij je mailadres idem dito... wie kan me helpen?
Had ik al gedaan maar dan nog lukt het mij nietquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:33 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
http://gmail.google.com/support/bin/answer.py?answer=13278
Server Information
Incoming mail server (POP3): pop.gmail.com
Outgoing mail server (SMTP): smtp.gmail.com
Geen idee verder. Dit heb ik van de help van gmail gehaald. Misschien heb je ergens een tiepfoutje gemaakt??quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:52 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Had ik al gedaan maar dan nog lukt het mij niet
Je moet ook POP-doorsturen eerst activeren in GMail-instellingenquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:52 schreef Mickeys het volgende:
gedaan... alleen ik heb niet berichten doorsturen naar mail bla bla gedaanquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:00 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je moet ook POP-doorsturen eerst activeren in GMail-instellingen
krijg je nog een foutmelding ofzo?quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:52 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ja iets over verbindingen... maar die staan goed ingesteld... andere mail werkt nl wel (ssl staat dus uit maar daar krijg ik dus de melding van)quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:24 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
krijg je nog een foutmelding ofzo?
move to inbox en daarna archiveren?quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:52 schreef OnaNia het volgende:
Is het ook mogelijk om verzonden berichten te archiveren? Zie er nergens een knopje voor staan... Zou wel stom zijn als het niet kan.
Msn is toch alleen voor hotmail?quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:20 schreef GewoneMan het volgende:
trouwens waarom geeft MSN niet aan dat ik mail heb? dat vind ik wel jammer
nee hoorquote:
Dan moet je mogelijk gmail in je outlook hebben staan... er staat me iets bij dat je ergens een link van microsoft moest hebben.... maar ik kan me vergissenquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:12 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nee hoor![]()
https://accountservices.passport.net/ppnetworkhome.srf?vv=310&lc=1033
en kies dan de optie Use an e-mail address you already have en je kan je op je Gmail aanmelden op MSNalleen werkt de email notificatie dan niet meer... of ik moet nog wat instellen ofzo
![]()
ik werk onder linux en gebruik GAIM, ook boot ik weleens in windows en in beide wil ik graag zien via MSN of ik mail heb. dat moet wel kunnen toch? maar hoequote:Op zondag 14 augustus 2005 21:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Er is ook de GMail Notifier natuurlijk
Donequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:03 schreef Oversight het volgende:
svp Oversight uitnodigen voor een Gmail account.
rob@whatthehack.org
svp Mirage uitnodigen voor een Gmail account.
tapkamer@chello.nl
plaats een plaatje in je gmail en bekijk de link en post die in een topic als pic. en we weten of het werkt ja of neequote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:55 schreef Monticola het volgende:
Simpele vraag eigenlijk (misschien wel een hele domme):
Kan je linken naar plaatjes die in jouw Gmail-account staan. Bijvoorbeeld doordat ze je meegestuurd hebt als bijlage naar iemand. Want als je op die foto klikt (weergeven) en je zet de URL in je favorieten.
En vervolgens log je uit en klik je op die link. Dan komt bij mij de desbetreffende foto.
Kan dit alleen op mijn PC? Of kan in principe iedereen dat plaatje zien?
Dan zou Gmail wel een mooie manier zijn om plaatjes te uploaden....
http://mail.google.com/mail/?view=att&disp=inline&attid=0.1&th=105cb069c4f783b6quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:46 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
plaats een plaatje in je gmail en bekijk de link en post die in een topic als pic. en we weten of het werkt ja of nee![]()
Niet dusquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:18 schreef Monticola het volgende:
[..]
http://mail.google.com/mail/?view=att&disp=inline&attid=0.1&th=105cb069c4f783b6
bron: http://www.tweakers.net/nieuws/38679quote:Googles GMail wordt toegankelijk zonder uitnodiging, zo is gisteren bekendgemaakt. Tot op heden was het alleen maar mogelijk om een account te openen na een uitnodiging ontvangen te hebben van een bestaande gebruiker, een constructie die leidde tot een ware run op 'GMail invites' toen de dienst vorig jaar gelanceerd werd. Vanaf nu kunnen gebruikers op de GMail-website hun mobiele telefoonnummer opgeven, waarna ze een sms ontvangen met een activatiecode. Het bedrijf zegt op deze manier automatische registraties en spam zoveel mogelijk te willen voorkomen. Momenteel kunnen alleen bezitters van een Amerikaanse gsm op deze manier een account openen, maar Google werkt aan ondersteuning van andere landen. Overigens is niet duidelijk of er een verband is tussen het nieuwe registratiesysteem en Google Talk, waarvoor een GMail-account nodig is, of dat GMail langzaamaan uit de beta-fase gaat komen.
Ik hoop dat dit alleen geld voor nieuwe accounts en niet voor bestaande.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:33 schreef GewoneMan het volgende:
Vanaf nu kunnen gebruikers op de GMail-website hun mobiele telefoonnummer opgeven, waarna ze een sms ontvangen met een activatiecode.
je bestaande account is al actief , wat denk je zelf ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:48 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit alleen geld voor nieuwe accounts en niet voor bestaande.
Lijkt me een geweldige truc om in één klap en hele partij GSM-nummers aan je database toe te voegen voor direct-marketing activiteiten (...)
done.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:43 schreef OnlineGokker het volgende:
Kan iemand me uitnodigen voor een invite
== Dan hou ik me aanbevolen... kan iemand mij ajb een invite sturen ?? THANX !quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:24 schreef aptenodytes-forsteri het volgende:
evt ook nog invites over, paar honderd..
Het idee is dat het altijd blijft oplopenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:53 schreef RoaRRR het volgende:
Misschien al 10.000 keer genoemd maar mijn opslag ruimte loopt op dit moment nog steeds op. Blijft deze oplopen en zo ja tot hoever gaan ze ?
En die hoeveelheid die loopt nog steeds opquote:Met meer dan 2651.007081 MB gratis opslagruimte tot uw beschikking, hoeft u nooit meer berichten te verwijderen.
Net even geprobeert, inloggen/nieuwe mail gaat primaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:54 schreef MaJo het volgende:
De laatste paar dagen werkt Gmail niet echt lekker, meer mensen die daar problemen mee hebben? [...]
Bij mij werkt het nu ook weer prima, maar af en toe kan ik echt een paar uur mijn mail niet in. Ik kan dan wel inloggen maar niet in de mailtjes komen. Erg vreemd!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:44 schreef aptenodytes-forsteri het volgende:
[..]
Net even geprobeert, inloggen/nieuwe mail gaat prima
Ik kan het dus niet voor je bevestigen (op dit moment).
Ik heb er ook wel eens last van gehad. Dan bleef 'ie de hele tijd op loading of sent staan, zonder dat er wat gebeurde, erg irritant. Ik had toen geloof ik m'n cache geleegd ofzo, en toen deed 'ie het weer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:54 schreef MaJo het volgende:
De laatste paar dagen werkt Gmail niet echt lekker, meer mensen die daar problemen mee hebben?
mss is het effectiever om dan af en toe daar via webmail in te kijken en de ten onterechte gemarkeerd als spam mailtjes toe te voegen aan je contact listquote:Op zondag 9 oktober 2005 09:00 schreef RemcoDelft het volgende:
Hier maar eens proberen: Ik wil het spamfilter van Gmail uitschakelen! Ik gebruik voornamelijk POPmail, en af en toe komt er (onterecht!) een mailtje in m'n spamfolder, die ik dan alleen via de webmail kan zien. Dit wil ik uiteraard niet, maar ik zou niet weten hoe ik het uitzet...
vet!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:15 schreef TeJo het volgende:
Iemand nog een accountje nodig?
http://www.demmer.nl/weblog/pivot/entry.php?uid=standard-1956
je netwerkbeheerder meppen en vragen of die dit verkeer ook wil toestaan?quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:31 schreef meranto het volgende:
Is het ook mogelijk om pop3 te gebruiken zonder ssl (poort 995). Op mijn werk is het namelijk niet mogelijk om zo mijn mail binnen te halen, poort 995 wordt geblokkeerd ofzo. Indien het op poort 110 zou werken lukt het wel, want mijn andere mailadressen werken wel op mijn werk, met poort 110 uiteraard
En dat getal blijft maar hoger worden. Hebben jullie dat ook?quote:Niets verwijderen.
Met meer dan 2656.247071 MB gratis opslagruimte tot uw beschikking, hoeft u nooit meer berichten te verwijderen
aha op de vorige pagina poste iemand het ook al, blijkbaar heeft iedereen er ''last'' van.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:00 schreef Lu_uK het volgende:
zeg de grote van mijn inbox steigt nogsteeds.
[..]
En dat getal blijft maar hoger worden. Hebben jullie dat ook?
Donequote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:11 schreef Lortnoc het volgende:
Zou iemand mij een invite kunnen sturen naar [afbeelding]?
Alvast bedankt!
Hij leert er vast wel mee levenquote:
Er staan bij mij nog berichten die ik in maart al in de prullenbak gooide (toen ben ik met gmail begonnen), die prullenbak is dus nog nooit geleegd. Is dat een bug of een feature, danwel een instelling die ik over het hoofd zie?quote:"(berichten in de Prullenbak worden na 30 dagen automatisch verwijderd)"
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:01 schreef Murray het volgende:
"As of today, UK Gmail users are seeing 'Google Mail' at the top of their Gmail accounts, and Google is warning they may lose their '@gmail.com' addresses in the future. All new signups from the UK will be assigned '@googlemail.com' addresses, and existing accounts will be able to use either domain for now. Gmail's help pages explain this is related to their ongoing dispute regarding the Gmail trademark."
http://mail.google.com/mail/help/intl/en-GB/googlemail.html
Allleen in GB, of hebben wij over een tijdje ook een googlemail adres i.p.v. gmail?
Ach, als het wel kon, had iemand anders het al gedaan... En de reden: spam voorkomen, is zo gek nog niet!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 05:23 schreef Casema het volgende:
Wat ik wel ruk vind is dat je gebruikersnaam 6 tekens of langer moet zijn...![]()
Ik zou graag mijn voornaan@gmail willen doen, maar dat kan dus niet als je voornaam maar 5 letters is...![]()
Iemand een idee of dat nog veranderd word ooit???
Vroeger maakte dat je populair... nu echt niet meer hoor...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:21 schreef Faceoff het volgende:
nog 100 invites over! wie wil?
Wat maakt het uit dan ? Als hij mensen aan een gmail kan helpen is dat toch goed?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:22 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
Vroeger maakte dat je populair... nu echt niet meer hoor...
OK!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:57 schreef Markster het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dan ? Als hij mensen aan een gmail kan helpen is dat toch goed?
Zo kom ik ook aan me gmail accountje
ik zeg net dat ik al een gmail account hebquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:54 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
OK!
Ik heb er ook nog 100 of zo... mail me op triangeljosti apenpiemeltje gmail puntje com
Niks mis ik in dat bericht. Alleen dat ALS het ook gaat gelden voor de rest van gmail ik hoop dat het een tijd naast elkaar blijft bestaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:09 schreef Darkomen het volgende:
wat mis jij van UK gmail users? Dit geldt dus niet voor gebruikers uit andere landen.
En hebben jullie problemen met GMAIL via POP3 in Outlook /express?
Sinds vandaag lukt het outlook niet post binnen te halen via POP3. Zou het aan mijn ISP liggen?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:13 schreef Darkomen het volgende:
Maar hebben jullie ook problemen met gmail via pop3 sinds 2-3 dagen?!?
Ik heb het ook weer, welke provider heb je?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:12 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Sinds vandaag lukt het outlook niet post binnen te halen via POP3. Zou het aan mijn ISP liggen?
Tiscali.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:17 schreef Darkomen het volgende:
[..]
Ik heb het ook weer, welke provider heb je?
Zoekt en gij zult vinden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:57 schreef Darkomen het volgende:
Ik ga er maandag ff achteraan.
Kan natuurlijk even een instelling in de modem zijn =>nat
Inderdaad ook al paar dagen problemen gehad met downloaden van gmail naar Outlook (ook Tiscali). Met nieuwe instellingen werkt t wel (pop en smtp). Mooi zo en bdanktquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:38 schreef Darkomen het volgende:
Goede tip, ik denk niet dat het een 'streek' is maar ik wil wel weten wat het is!
Altijd betrouwbaar, die 'iemand'quote:Op donderdag 3 november 2005 12:02 schreef Backhander het volgende:
Iemand zij dat alle mailtjes die je krijgt en je verstuurt gecontroleerd word door gmail...
Zoals je leest is dit in de UK alleen nog maar mogelijk, maar je kunt hier in nederland nu twee oplossingen kiezen gewoon gmail.com of googlemail.com. het nadeel is je andwoordt met gmail.com.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:01 schreef Murray het volgende:
"As of today, UK Gmail users are seeing 'Google Mail' at the top of their Gmail accounts, and Google is warning they may lose their '@gmail.com' addresses in the future. All new signups from the UK will be assigned '@googlemail.com' addresses, and existing accounts will be able to use either domain for now. Gmail's help pages explain this is related to their ongoing dispute regarding the Gmail trademark."
http://mail.google.com/mail/help/intl/en-GB/googlemail.html
Allleen in GB, of hebben wij over een tijdje ook een googlemail adres i.p.v. gmail?
Wat is dit nu dan?quote:Lockdown in sector 4!
Our system indicates unusual usage of your account. In order to protect Gmail users from potentially harmful use of Gmail, this account has been disabled for up to 24 hours.
If you are using any third party software that interacts with your Gmail account, please disable it or adjust it so that its use complies with the Gmail Terms of Use. If you feel that you have been using your Gmail account according to the Terms of Use or otherwise normally, please contact us at gmail-lockdown@google.com to report this problem.
En ontvangen, bedankt!quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:57 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
invite verzonden
jip die is er kijk is ff op http://www.google.com/downloadsquote:Op zondag 20 november 2005 20:56 schreef Darkomen het volgende:
heb je een progammatje die steeds je gmail checked?
Je krijgt ze toch direkt weerquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:04 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Geen dank ik moet die 100 invites toch eens kwijtraken
Edit: Invite verzonden
ALs je de rest van de posts daarboven had gelezen ging dit om een probleem die iemand anders had, ik weet wel dat ze er zijnquote:Op donderdag 24 november 2005 19:56 schreef dennispater het volgende:
[..]
jip die is er kijk is ff op http://www.google.com/downloads
Talk en notifier werken goed
Zoeken op Gmail drivequote:Op dinsdag 13 december 2005 10:10 schreef Kleintje het volgende:
Vraagje... ik wil mijn g-mail weer gebruiken als back-up.
Dus als extra harde schijf. Maar ben door een format dat tooltje kwijt.
Waar kan ik die vinden?
En kan iemand me misschien meer vertellen over die 'to do' functie van G-mail?
Volgens mij was google zelf ook niet heel erg super blij met deze tool enzo...quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:10 schreef Kleintje het volgende:
Tnx, ga gelijk op zoek. Wist de naam niet meer en kon via google niets vinden!
Check je chelloquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:29 schreef Barb het volgende:
TheDax, heb je nog een uitnodiging voor eena ccount over? Ik zou ook graag gmail willen,.
Kan niet. Dan je mail gewoon niet verwijderen. Je hebt toch ruimte zat.quote:Op zaterdag 24 december 2005 10:26 schreef 2Drix het volgende:
Weet iemand hoe je ervoor kan zorgen dat Gmail je mail in je prullenbak niet automatisch na 30 dagen leegt![]()
Lekker fucked upquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:20 schreef Baris het volgende:
[..]
Kan niet. Dan je mail gewoon niet verwijderen. Je hebt toch ruimte zat.
Waarom denk je dat een prullenbak prullenbak heet?quote:Op zondag 1 januari 2006 15:58 schreef 2Drix het volgende:
[..]
Lekker fucked up![]()
In m'n prullenbak zaten al me backup bestanden..kan ik weer helemaal opnieuw beginnen![]()
Lekker handig om je backup bestanden in de prullenbak te zetten.quote:Op zondag 1 januari 2006 15:58 schreef 2Drix het volgende:
[..]
Lekker fucked up![]()
In m'n prullenbak zaten al me backup bestanden..kan ik weer helemaal opnieuw beginnen![]()
Bij Gmail maakt het niet uit nee hoelang je uitgelogt blijftquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:13 schreef ikke_ook het volgende:
Bij hotmail vervalt je account als je 4 weken niet inlogd. Heeft gmail ook zoiets? Of kun je die zo lang ongebruikt laten als je wil? Ik heb namelijk een backupaccount gemaakt, waar ik iedere week een backup van bepaalde data naar toe stuur. Maar ik wil niet het risico lopen dat ik hem kwijt ben als ik hem een poos niet lees.
Kep nergens last van! Zit alleen te wachten op chat gedeeltequote:Op donderdag 9 februari 2006 13:50 schreef Taxi het volgende:
*kick*
Sinds gisteren al last van en nu helemaal.... Gmail proberen te openen (of Hotmail) en:
"De pagina kan niet worden weergegeven."![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb al bij Norton zitten wroeten (na een update), maar dat helpt niet...
Anderen met hetzelfde probleem, of ligt het toch aan mij?
Ligt aan jouquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:50 schreef Taxi het volgende:
*kick*
Sinds gisteren al last van en nu helemaal.... Gmail proberen te openen (of Hotmail) en:
"De pagina kan niet worden weergegeven."![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb al bij Norton zitten wroeten (na een update), maar dat helpt niet...
Anderen met hetzelfde probleem, of ligt het toch aan mij?
Wie weet komt er nog ondersteuning voor andere protocollenquote:Op maandag 13 februari 2006 09:12 schreef da_micha_man het volgende:
Ik vind de chatfunctie van Gmail wel cool, het is wel jammer dat je alleen met andere gmail acounts kunt praten. Top idee van Gmail![]()
Euhm? extra programma?? ik heb gewoon mijn outlook expres ingesteld, en het werkt. Niks extra programma!quote:Kan ik GMail via POP3 laten verlopen
Op de betreffende site zijn ook screenshots terug te vinden van hoe je je mailcli? moet instellen.
Ik heb er ook nog 239, dus als iemand er moet hebbenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:02 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb je er een gestuurt bij hotmail beland de invite meestal in de spambox dus let daar ff op![]()
Hier ook nog ff een paar linkjes.
http://mail.google.com/mail/a-8575595b4d-00204686f7-5ff5bb4e8d
http://mail.google.com/mail/a-8575595b4d-e191d7bb5d-4fe2bdb816
http://mail.google.com/mail/a-8575595b4d-653b0c6b46-f9cfcbd471
komt doordat de OP verouderd is. Ondertussen heeft Gmail al lang POP3 ondersteuning van zichzelfquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:50 schreef gateway het volgende:
Quote uit de openingspost:
[..]
Euhm? extra programma?? ik heb gewoon mijn outlook expres ingesteld, en het werkt. Niks extra programma!
Niet onder mijn duiven schieten ik heb er ook nog 96 overquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:07 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog 239, dus als iemand er moet hebben
ik zou niet durvenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:09 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Niet onder mijn duiven schieten ik heb er ook nog 96 over
![]()
Je hebt dus meerdere accountjes als je er nog zoveel hebt ? Ik krijg ze alleen nog op één account bij de rest * doet * 't niet meer.
Ik dacht dat ze alleen nog ivites uitdeelden op regelmatig gebruikte accounts.....quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:23 schreef Jump het volgende:
[..]
ik zou niet durven
Ik heb op men eerste GMail die ik soms gebruik er nog 98. Op men spam box enzo ook nog 100. Onlangs 2 adressen aangemaakt voor school en die krijgen er direct elk 20
uv got mailquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:02 schreef p_iglet het volgende:
*schop* ik heb een mail adres nodig met veel geheugen, iemand zo vriendelijk om een gmail invite te sturen naar het mail adres in mijn profiel?
Ga je een milieuclubje oprichten?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:09 schreef p_iglet het volgende:
bedankt!
Donequote:Op donderdag 27 april 2006 12:04 schreef koster het volgende:
iemand nog een uitnodiging voor mij??
alvast bedankt.
xxxx@xxxxx.nl
Dan kan die nog iemand blij makenquote:Op donderdag 27 april 2006 12:13 schreef Backhander het volgende:
ik heb er een verzonden
Done...quote:Op zondag 30 april 2006 19:23 schreef Exinaal het volgende:
Iemand dan mischien nog een uitnodiging voor mij??
ethoen@home.nl
Alvast bedankt!!!!
Google Chat?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:51 schreef MaJo het volgende:
Ik zag laatst iemand die had een soort chatfunctie op Gmail. Dat wil ik ookMaar geen idee hoe ik eraan kan komen. Iemand enig idee
Vreemd... Log behoorlijk vaak inquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Google Chat?
Die krijg je vanzelf, wordt gefaseerd aan iedereen verspreid.. Volgens mij op volgorde van hoe vaak je inlogd!
Hmm, misschien een browser die het niet ondersteund?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vreemd... Log behoorlijk vaak inWel grappig dat "exclusieve"
(net als Gmail OOIT was
)
Ik had hem net nog niet, ik dacht dat de taal veranderen mischien zou helpen en ja hoor in het engels doet hij het wel.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Google Chat?
Die krijg je vanzelf, wordt gefaseerd aan iedereen verspreid.. Volgens mij op volgorde van hoe vaak je inlogd!
Vreemd.. Volgens mij zou in principe iedereen het ook al moeten hebben!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:11 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ik had hem net nog niet, ik dacht dat de taal veranderen mischien zou helpen en ja hoor in het engels doet hij het wel.
Hier hetzelfde verhaalquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:11 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ik had hem net nog niet, ik dacht dat de taal veranderen mischien zou helpen en ja hoor in het engels doet hij het wel.
Nee, je kunt wel google instellen zodat hij via een Popserver naar je toe komt, dat van de andere email adres is zodat anderen op dat mailadres kunnen antwoorden.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:23 schreef Timar_ het volgende:
Kan ik in google ook mailtjes van een andere mail server binnen halen? Ik zag wel staan dat ik onder een ander email adres berichten kan versturen, maar ik snapte het niet echt
Jeumig, wat een irritante manier van schrijven. Je lijkt wel een fucking robot man.quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:59 schreef dennispater het volgende:
google chat werkt alleen onder english us
zo tja dat is dus ff een andere taal lezen
en google kun je wel verzenden naar andere email adressen en je kunt ze ook laten ophalen maar helaas kan google nog geen mail zelf ophalen.
En tja dat gmail niet exlicief is is omdat het zo goed is.
Ik verstuur elke dag ongeveer 3 gmail invite's
gaat als een speer. nog steeds vreemd genoeg.
Be a gmail user and stop homtail msn and live.
BTW live is echt idioot het support niet eens firefox. Die *****
Veel gmail plezier met uw nieuwe chat functie
Donequote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:24 schreef Precarious het volgende:
iemand nog een invite voor mij?
[afbeelding]
alvast bedankt!![]()
check.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:30 schreef _The_General_ het volgende:
Heeft nog iemand een invite?
Done!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:14 schreef yonielo het volgende:
iemand nog een invite voor mij (*****)
thnx in advanced!
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:14 schreef _The_General_ het volgende:
bedankt. doe me een plezier en verwijder me mailadres even uit je quote ?
Spam-account?quote:Op maandag 3 juli 2006 22:22 schreef Patsy_Stone het volgende:
Hellup! Ik kan ineens niet meer in gmail (en ik moet echt NU mijn mail checken...)![]()
Dit is de foutmelding:
Volgens ons systeem wordt uw account op ongewone wijze gebruikt. Om gebruikers van Gmail te beschermen tegen mogelijk schadelijk gebruik van Gmail, is deze account maximaal 24 uur vergrendeld.
Als u software van derden gebruikt die de Gmail-account beïnvloedt, schakelt u deze software uit of past u de instellingen aan zodat het gebruik voldoet aan de gebruiksvoorwaarden van Gmail. Als u denkt dat u de Gmail-account in overeenstemming met de gebruiksvoorwaarden of op een anderszins gewone manier gebruikt, neemt u via dit formulier contact met ons op om dit probleem te melden.
Heeft iemand dit eerder gezien & is het toen binnen 24 uur weer goedgekomen?
Haha, nee, zoveel mailtjes stuur ik nou ook weer niet. Ik kan in ieder geval inmiddels weer inloggenquote:
Invite send...quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:54 schreef DIMENSION82 het volgende:
Heeft er nog iemand een invite voor me?
**@hotmail.com
Alvast bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |