Net even geprobeert, inloggen/nieuwe mail gaat primaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:54 schreef MaJo het volgende:
De laatste paar dagen werkt Gmail niet echt lekker, meer mensen die daar problemen mee hebben? [...]
Bij mij werkt het nu ook weer prima, maar af en toe kan ik echt een paar uur mijn mail niet in. Ik kan dan wel inloggen maar niet in de mailtjes komen. Erg vreemd!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:44 schreef aptenodytes-forsteri het volgende:
[..]
Net even geprobeert, inloggen/nieuwe mail gaat prima
Ik kan het dus niet voor je bevestigen (op dit moment).
Ik heb er ook wel eens last van gehad. Dan bleef 'ie de hele tijd op loading of sent staan, zonder dat er wat gebeurde, erg irritant. Ik had toen geloof ik m'n cache geleegd ofzo, en toen deed 'ie het weer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:54 schreef MaJo het volgende:
De laatste paar dagen werkt Gmail niet echt lekker, meer mensen die daar problemen mee hebben?
mss is het effectiever om dan af en toe daar via webmail in te kijken en de ten onterechte gemarkeerd als spam mailtjes toe te voegen aan je contact listquote:Op zondag 9 oktober 2005 09:00 schreef RemcoDelft het volgende:
Hier maar eens proberen: Ik wil het spamfilter van Gmail uitschakelen! Ik gebruik voornamelijk POPmail, en af en toe komt er (onterecht!) een mailtje in m'n spamfolder, die ik dan alleen via de webmail kan zien. Dit wil ik uiteraard niet, maar ik zou niet weten hoe ik het uitzet...
vet!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:15 schreef TeJo het volgende:
Iemand nog een accountje nodig?
http://www.demmer.nl/weblog/pivot/entry.php?uid=standard-1956
je netwerkbeheerder meppen en vragen of die dit verkeer ook wil toestaan?quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:31 schreef meranto het volgende:
Is het ook mogelijk om pop3 te gebruiken zonder ssl (poort 995). Op mijn werk is het namelijk niet mogelijk om zo mijn mail binnen te halen, poort 995 wordt geblokkeerd ofzo. Indien het op poort 110 zou werken lukt het wel, want mijn andere mailadressen werken wel op mijn werk, met poort 110 uiteraard
En dat getal blijft maar hoger worden. Hebben jullie dat ook?quote:Niets verwijderen.
Met meer dan 2656.247071 MB gratis opslagruimte tot uw beschikking, hoeft u nooit meer berichten te verwijderen
aha op de vorige pagina poste iemand het ook al, blijkbaar heeft iedereen er ''last'' van.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:00 schreef Lu_uK het volgende:
zeg de grote van mijn inbox steigt nogsteeds.
[..]
En dat getal blijft maar hoger worden. Hebben jullie dat ook?
Donequote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:11 schreef Lortnoc het volgende:
Zou iemand mij een invite kunnen sturen naar [afbeelding]?
Alvast bedankt!
Hij leert er vast wel mee levenquote:
Er staan bij mij nog berichten die ik in maart al in de prullenbak gooide (toen ben ik met gmail begonnen), die prullenbak is dus nog nooit geleegd. Is dat een bug of een feature, danwel een instelling die ik over het hoofd zie?quote:"(berichten in de Prullenbak worden na 30 dagen automatisch verwijderd)"
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:01 schreef Murray het volgende:
"As of today, UK Gmail users are seeing 'Google Mail' at the top of their Gmail accounts, and Google is warning they may lose their '@gmail.com' addresses in the future. All new signups from the UK will be assigned '@googlemail.com' addresses, and existing accounts will be able to use either domain for now. Gmail's help pages explain this is related to their ongoing dispute regarding the Gmail trademark."
http://mail.google.com/mail/help/intl/en-GB/googlemail.html
Allleen in GB, of hebben wij over een tijdje ook een googlemail adres i.p.v. gmail?
Ach, als het wel kon, had iemand anders het al gedaan... En de reden: spam voorkomen, is zo gek nog niet!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 05:23 schreef Casema het volgende:
Wat ik wel ruk vind is dat je gebruikersnaam 6 tekens of langer moet zijn...![]()
Ik zou graag mijn voornaan@gmail willen doen, maar dat kan dus niet als je voornaam maar 5 letters is...![]()
Iemand een idee of dat nog veranderd word ooit???
Vroeger maakte dat je populair... nu echt niet meer hoor...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:21 schreef Faceoff het volgende:
nog 100 invites over! wie wil?
Wat maakt het uit dan ? Als hij mensen aan een gmail kan helpen is dat toch goed?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:22 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
Vroeger maakte dat je populair... nu echt niet meer hoor...
OK!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:57 schreef Markster het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dan ? Als hij mensen aan een gmail kan helpen is dat toch goed?
Zo kom ik ook aan me gmail accountje
ik zeg net dat ik al een gmail account hebquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:54 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
OK!
Ik heb er ook nog 100 of zo... mail me op triangeljosti apenpiemeltje gmail puntje com
Niks mis ik in dat bericht. Alleen dat ALS het ook gaat gelden voor de rest van gmail ik hoop dat het een tijd naast elkaar blijft bestaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:09 schreef Darkomen het volgende:
wat mis jij van UK gmail users? Dit geldt dus niet voor gebruikers uit andere landen.
En hebben jullie problemen met GMAIL via POP3 in Outlook /express?
Sinds vandaag lukt het outlook niet post binnen te halen via POP3. Zou het aan mijn ISP liggen?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:13 schreef Darkomen het volgende:
Maar hebben jullie ook problemen met gmail via pop3 sinds 2-3 dagen?!?
Ik heb het ook weer, welke provider heb je?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:12 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Sinds vandaag lukt het outlook niet post binnen te halen via POP3. Zou het aan mijn ISP liggen?
Tiscali.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:17 schreef Darkomen het volgende:
[..]
Ik heb het ook weer, welke provider heb je?
Zoekt en gij zult vinden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:57 schreef Darkomen het volgende:
Ik ga er maandag ff achteraan.
Kan natuurlijk even een instelling in de modem zijn =>nat
Inderdaad ook al paar dagen problemen gehad met downloaden van gmail naar Outlook (ook Tiscali). Met nieuwe instellingen werkt t wel (pop en smtp). Mooi zo en bdanktquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:38 schreef Darkomen het volgende:
Goede tip, ik denk niet dat het een 'streek' is maar ik wil wel weten wat het is!
Altijd betrouwbaar, die 'iemand'quote:Op donderdag 3 november 2005 12:02 schreef Backhander het volgende:
Iemand zij dat alle mailtjes die je krijgt en je verstuurt gecontroleerd word door gmail...
Zoals je leest is dit in de UK alleen nog maar mogelijk, maar je kunt hier in nederland nu twee oplossingen kiezen gewoon gmail.com of googlemail.com. het nadeel is je andwoordt met gmail.com.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:01 schreef Murray het volgende:
"As of today, UK Gmail users are seeing 'Google Mail' at the top of their Gmail accounts, and Google is warning they may lose their '@gmail.com' addresses in the future. All new signups from the UK will be assigned '@googlemail.com' addresses, and existing accounts will be able to use either domain for now. Gmail's help pages explain this is related to their ongoing dispute regarding the Gmail trademark."
http://mail.google.com/mail/help/intl/en-GB/googlemail.html
Allleen in GB, of hebben wij over een tijdje ook een googlemail adres i.p.v. gmail?
Wat is dit nu dan?quote:Lockdown in sector 4!
Our system indicates unusual usage of your account. In order to protect Gmail users from potentially harmful use of Gmail, this account has been disabled for up to 24 hours.
If you are using any third party software that interacts with your Gmail account, please disable it or adjust it so that its use complies with the Gmail Terms of Use. If you feel that you have been using your Gmail account according to the Terms of Use or otherwise normally, please contact us at gmail-lockdown@google.com to report this problem.
En ontvangen, bedankt!quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:57 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
invite verzonden
jip die is er kijk is ff op http://www.google.com/downloadsquote:Op zondag 20 november 2005 20:56 schreef Darkomen het volgende:
heb je een progammatje die steeds je gmail checked?
Je krijgt ze toch direkt weerquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:04 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Geen dank ik moet die 100 invites toch eens kwijtraken
Edit: Invite verzonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |