èg nie!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 06:15 schreef dl3b het volgende:
Is ze plat, waar zijn ze!
Ze noemen haar hier de Dutch Mountains...dus...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 06:15 schreef dl3b het volgende:
Is ze plat, waar zijn ze!
Je bent te goed voor deze wereldquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:28 schreef Dione-de-Graaff het volgende:
Lieffies, ik heb speciaal voor die Tong ofzo dat rode onderblousje vandaag aangedaan, maar hij reageert niet meer?
Morgen maar weer eens strak truitje aandoen en mijn shawltje ook?
binnenkort heb ik ook een tv-kaart, doe ik het zelf welquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij jat het ook maar van Mokkels.
Als die tong80 maar van de touwtjes van mijn lingerie afblijft, vind ik het allemaal best lief verder.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:51 schreef komrad het volgende:
welkom alwaysthebest, let er even op dat tong80 hier aan de touwtjes trekt
Ik zou niet durven Dioonquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:30 schreef Dione-de-Graaff het volgende:
[..]
Als die tong80 maar van de touwtjes van mijn lingerie afblijft, vind ik het allemaal best lief verder.
slaap jij even verder net als iemand even onder zijn of haar echte naam reageerd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:28 schreef Dione-de-Graaff het volgende:
Lieffies, ik heb speciaal voor die Tong ofzo dat rode onderblousje vandaag aangedaan, maar hij reageert niet meer?
Morgen maar weer eens strak truitje aandoen en mijn shawltje ook?
Idd, ze klinkt een beetje ziek. Maar toch in een leuk truitjequote:Op zondag 14 augustus 2005 13:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ze is een beetje hees vandaag. Geil hoor
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:25 schreef komrad het volgende:
ze is nu bij sail als presentatrice
Dat hoorde je verkeerd danquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:34 schreef komrad het volgende:
hoorde ik nu net goed dat dione ooit de scheepvaartschool gedaan heeft???
Zeker tong, ik heb bijna heel de tijd gekeken, terwijl ik niet eens van plan was om te kijkenquote:
Het kenmerk van de echte fanquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zeker tong, ik heb bijna heel de tijd gekeken, terwijl ik niet eens van plan was om te kijken, en dat allemaal voor Dione
.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zit je me nu te achtervolgen ?
volgens mij eerder dan tongquote:Op zondag 21 augustus 2005 14:54 schreef komrad het volgende:
was ze wel op tijd opgestaan tong?
Ik mocht nog even blijven liggen van haar.quote:
inderdaad!quote:Op donderdag 1 september 2005 00:36 schreef Ambrosius het volgende:
Het is een beetje stil rond Dione, ook al was ze er vandaag weer.
kun je nog wel iets zien op TV of zit ie echt helemaal onder?quote:Op maandag 5 september 2005 23:27 schreef tong80 het volgende:
Ik zit al twee dagen te sjorren. Of is dat te intiem ?
liever nog, bukkenquote:Op maandag 5 september 2005 23:32 schreef DrMarten het volgende:
Ze moet wat vaker gaan staan, en wat minder achter die tafel zitten
Lekker vlot iddquote:Op zondag 11 september 2005 13:20 schreef tong80 het volgende:
Wat heeft ze vandaag haar haar geil zitten.![]()
Mooi juist zien we haar sexy hals een keertje goed in beeld.quote:
Is dat Martijn Reuser?quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:08 schreef pascalheister het volgende:
te gast bij godenzonen![]()
[afbeelding]
odal zul je bedoelenquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:18 schreef tong80 het volgende:
Dank je wel. Ik ga net slapen man.Word ik weer wakker met een odol
quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:18 schreef tong80 het volgende:
Dank je wel. Ik ga net slapen man.Word ik weer wakker met een odol
quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:50 schreef Dione-de-Graaff het volgende:
Volgende keer als ik op TV kom doe ik wel weer mijn shawltje om, lieffies.
Ik krijg de laatste dagen teveel reakties op mijn hals.
deze is nog slechter dan lucillequote:Op dinsdag 13 september 2005 00:50 schreef Dione-de-Graaff het volgende:
Volgende keer als ik op TV kom doe ik wel weer mijn shawltje om, lieffies.
Ik krijg de laatste dagen teveel reakties op mijn hals.
vind het niet verkeerd dat zwart.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:53 schreef Ambrosius het volgende:
Jammer dat het zwart is..
Wel leuk dat ze ook het voetbal eens mag doen.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:11 schreef BennyNL het volgende:
zij heeft wel een rotkop zeg
kun je liever een daphne bunskoek topic openen. lekkere tieten + mooi gezichtje
Ja wat wil je ook met zo'n team onder de douchequote:Op zaterdag 17 september 2005 00:03 schreef At_Fundum het volgende:
Oei, ze ziet er uit alsof ze een zware avond had met het verlies van Nederland.
Misschien kwam daar dan inderdaad de slag en stootkracht wel op gangquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:05 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ja wat wil je ook met zo'n team onder de douche
Jammer dat ik toen net met vakantie wasquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:28 schreef Dione-de-Graaff het volgende:
Lieffies, ik heb speciaal dat rode onderblousje vandaag aangedaan
Dat korte rokje kan ik helaas niet voor je regelen, maar zonder sjaaltje en met blote schouders gelukkig welquote:Op maandag 26 september 2005 23:53 schreef zwarte het volgende:
La belle Dione zag er vandaag weer prachtig uit.Hopelijk zien we haar nog eens in een leuk rokje.
![]()
Alleen dat sjaaltje.... jammer.
Teringquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:23 schreef dragon_king het volgende:
[..]
Dat korte rokje kan ik helaas niet voor je regelen, maar zonder sjaaltje en met blote schouders gelukkig wel
[afbeelding]
foto van deze site
quote:Op woensdag 28 september 2005 00:57 schreef zwarte het volgende:
Op dinsdag 27 september 2005 09:23schreef dragon_king het volgende:[/b]
[..]
Dat korte rokje kan ik helaas niet voor je regelen,
Volgens mij heb ik het alleen over een rokje gehad. Het hoeft van mij niet per se eenkort rokje te zijn. (Mag natuurlijk wel). Het lijkt me fantastisch om Dione eens in een rokje te zien.
... over een zeer mooi onderwerp, met een mooie schouder partijquote:Op donderdag 29 september 2005 12:14 schreef Lionheaad het volgende:
blijft een goed topic, dit....
NOG groter ?quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:14 schreef pascalheister het volgende:
klik voor groter
[[url=http://home.zonnet.nl/oskark007/Dione_de_Graaf-Sportgala2003-04_tn.jpg]afbeelding][/url]
Zo dan!quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:14 schreef pascalheister het volgende:
klik voor groter
[[url=http://home.zonnet.nl/oskark007/Dione_de_Graaf-Sportgala2003-04_tn.jpg]afbeelding][/url]
Ze heeft al iemand geloof ik, ook uit de mediawereld ofzoquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:30 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Inderdaad, iemand enig idee of ze nog single is?![]()
En dat ook nog eens in een aantrekkelijke outfitquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:08 schreef zwarte het volgende:
Alle hulde voor Dione!! Eindelijk eens iemand die Dnjepr Dnjepropetrovsk gewoon in één keer goed uitspreekt, zonder hakkelen en stotteren. En zo hoort het ook! Dione, je bent meer dan geweldig!![]()
'k Wou het niet zeggen, maar je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En dat ook nog eens in een aantrekkelijke outfit!
quote:
Dat haar is juist geweldig zo. Dione met een ponyquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:28 schreef Ambrosius het volgende:
Toch even een puntje van kritiek: dat haar in d'r ogen vind ik toch wat minder.
Verder is er weinig op aan te merken, de shirtjes zijn de laatste tijd ook keer-op-keer interessant.
Wow ik snap zo niet wat jullie in haar zien...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:29 schreef pascalheister het volgende:
wat heb ik gemist zeg
[afbeelding]
Shit, had me even gewaarschuwd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:41 schreef Juan Zueco het volgende:
Toen het licht goed viel, was het doorschijnend.
Het was geil.
J.
Dan snap je niet veel, denk ik. La belle Dione is gewoon een van de prachtigste vrouwen op onze vaderlandse beeldbuis.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wow ik snap zo niet wat jullie in haar zien...![]()
Volgens mij kijk je dan niet veel tv... Kijk eens wat een brakke kop... Je zou er maar naast wakker wordenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:29 schreef pascalheister het volgende:
wat heb ik gemist zeg
[afbeelding]
Werd ik er maar naast wakkerquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Volgens mij kijk je dan niet veel tv... Kijk eens wat een brakke kop... Je zou er maar naast wakker worden![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:45 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Werd ik er maar naast wakker![]()
Joey is blij dat ie naast zn vriendinnetje wakker wordt en niet naast dat mollige spookquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:45 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Werd ik er maar naast wakker![]()
jaloezie die aandoenlijk is... Thx...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:00 schreef tong80 het volgende:
Ja je hebt je aandoenlijke jaloezie al genoeg gespuid.
Knulletje, ga fijn met je vriendinnetje spelen en vervuil deze topic niet met je kinderachtige gescheld. Alleen volwassen mensen kunnen ware schoonheid waarderen. Dat jij La belle Dione niet kunt waarderen, is jouw probleem. Val ons er niet mee lastig!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Joey is blij dat ie naast zn vriendinnetje wakker wordt en niet naast dat mollige spook
Amenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:26 schreef zwarte het volgende:
[..]
Knulletje, ga fijn met je vriendinnetje spelen en vervuil deze topic niet met je kinderachtige gescheld. Alleen volwassen mensen kunnen ware schoonheid waarderen. Dat jij La belle Dione niet kunt waarderen, is jouw probleem. Val ons er niet mee lastig!![]()
Dat ze een mollig spook is bedoel je?quote:
Joh, ga elders fietsen, en laat die jongens toch lekkerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat ze een mollig spook is bedoel je?
Ik laat ze toch...quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:10 schreef maril het volgende:
[..]
Joh, ga elders fietsen, en laat die jongens toch lekkerop Dionne
![]()
Knulletje, hier is echt niemand geïnteresseerd wat jij bedoelt. Ik heb je al aangeraden om fijn met je vriendinnetje te spelen en hier weg te blijven. Geloof me: jij bent wel de allerlaatste om mij het licht te laten zien. Als je zo weinig zicht op ware schoonheid hebt, ben je namelijk zelf bepaald geen helder licht.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik laat ze toch...
Het licht zien bedoel ik dan
Wow ware schoonheid nog wel... Das een aardig compliment voor iemand die iets te vaak bij de BK zitquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:50 schreef zwarte het volgende:
[..]
Knulletje, hier is echt niemand geïnteresseerd wat jij bedoelt. Ik heb je al aangeraden om fijn met je vriendinnetje te spelen en hier weg te blijven. Geloof me: jij bent wel de allerlaatste om mij het licht te laten zien. Als je zo weinig zicht op ware schoonheid hebt, ben je namelijk zelf bepaald geen helder licht.
Op televisie in ieder geval wel. En zo hoort het eigenlijk ook, want zo heel moeilijk is het nu ook weer niet. Maar ik vind het wel fantastisch, dat uitgerekend Dione deze prestatie keer op keer levert terwijl alle anderen steeds maar weer zitten te hakkelen en te stotteren.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:11 schreef maril het volgende:
Dione is tot op heden ook de enige die Dnjepr Dnjepropetrovsk uitspreekt zonder met haar opgen te knipperen.
Dankjewel, maar eerlijkheidsgehalve ben ik meestal al een kwartier voor de uitzending bezig met het oefenen van de juiste uitspraak van de naam van deze club.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:11 schreef maril het volgende:
Dione is tot op heden ook de enige die Dnjepr Dnjepropetrovsk uitspreekt zonder met haar opgen te knipperen.
Ja ik dacht zal een meer over je kunnen hebben dan je uiterlijk, laat ik wel aan de lieve kerels over hier,quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:02 schreef Dione-de-Graaff het volgende:
[..]
Dankjewel, maar eerlijkheidsgehalve ben ik meestal al een kwartier voor de uitzending bezig met het oefenen van de juiste uitspraak van de naam van deze club.
En ik heb van de eindregie geleerd om nooit met mijn ogen te knipperen.
*zucht* Wat een droomvrouwquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:02 schreef Dione-de-Graaff het volgende:
[..]
Dankjewel, maar eerlijkheidsgehalve ben ik meestal al een kwartier voor de uitzending bezig met het oefenen van de juiste uitspraak van de naam van deze club.
En ik heb van de eindregie geleerd om nooit met mijn ogen te knipperen.
je hebt helemaal gelijk, had ik niet gezien , maar wat erger is Dione ook niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:08 schreef zwarte het volgende:
Alle hulde voor Dione!! Eindelijk eens iemand die Dnjepr Dnjepropetrovsk gewoon in één keer goed uitspreekt, zonder hakkelen en stotteren. En zo hoort het ook! Dione, je bent meer dan geweldig!![]()
wat snap je niet?quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:40 schreef JoeyT het volgende:
Joey snapt t nog steeds niet
En Ingeborg Marx danquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:38 schreef sararaats het volgende:
Dione, als je dit ooit zou lezen: doe eens een diepere decolleté.
godflustering, ik geloof dat ik verliefd ben.
ik had het toch over Dione de Graaff of niet soms.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:51 schreef tong80 het volgende:
Ga ergens anders lullen over 2derangs wijfen.
Dit is het Dine topic.
Ok, you're welcomequote:Op maandag 31 oktober 2005 18:57 schreef sararaats het volgende:
anyway, als jullie willen dat ik weg ga zal je me moeten buitenzetten
ik ben niet hier om te baggeren.
ik wil gewoon meepraten
je valt op vrouwen?quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:53 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik had het toch over Dione de Graaff of niet soms.
zijn er nog pittige foto's van het wonder van Nederland?
Ik snap bijvoorbeeld niet wat dit stuk onbenul hier toch steeds te zoeken heeft....quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:40 schreef JoeyT het volgende:
Joey snapt t nog steeds niet
Inderdaad, maar persoonlijk zou ik Dione liever in een mooie avondjapon zien....quote:
Je hebt t zwaar met me hequote:Op dinsdag 1 november 2005 00:28 schreef zwarte het volgende:
[..]
Ik snap bijvoorbeeld niet wat dit stuk onbenul hier toch steeds te zoeken heeft....
Ga toch lekker buiten spelen, jochie! 't Is nu nog mooi weer....
Je vergist je, knulletje. Ik vind je alleen maar erg zielig. Je hebt hier niets te zoeken. Ga toch buiten spelen! Doe je misschien nog iets nuttigs. (Kan het me niet voorstellen, maar je weet maar nooit)quote:
Wow je afkraak posts zijn sterruuukquote:Op woensdag 2 november 2005 00:22 schreef zwarte het volgende:
[..]
Je vergist je, knulletje. Ik vind je alleen maar erg zielig. Je hebt hier niets te zoeken. Ga toch buiten spelen! Doe je misschien nog iets nuttigs. (Kan het me niet voorstellen, maar je weet maar nooit)
Meer zendtijd voor Dione... daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:23 schreef JohnDelta het volgende:
Als tv kijker lijkt het me goed dat dione meer zendtijdkrijgt: ik noem een "Dione en de Graaff" bij Talpa, DioneVision bij Rtl en een Studio Dione, waarbij ze van mij alle sporten mogen uitzenden als Dione maar in beeld blijft ;-)
Daar twijfelde ik ook niet aan, maar bijna 2 dagen geen posts in deze thread kan natuurlijk niet.quote:
tijdens de olympische spelen van 2004 plakte ik echt met mijn neus tegen het TV schermquote:
volgens mij ligt het aan de kwaliteit van de fotoquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:05 schreef popolon het volgende:
Wat is er met de onderkant van haar neus aan de hand?
Lijkt wel of ze zich geschoren heeft.
Beroep: televisiequote:Op vrijdag 11 november 2005 19:43 schreef sararaats het volgende:
kan er misschien iemand een mini-paspoortje van Miss de Graaff plaatsen?
ik vraag me namelijk af of ze een muziek-instrument bespeelt.
ga ergens anders de boel verzieken. dit was een serieuze vraag.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Beroep: televisie
Dieren: Hond en vissen
Muziek: 50 Cent
Instrument: Joey's dikke fluit
Geen muziekinstrument, wel het volgende van de site van studiosport:quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:28 schreef sararaats het volgende:
[..]
ga ergens anders de boel verzieken. dit was een serieuze vraag.
Het enge verschijnsel heeft het waarschijnlijk over zichzelf. Hij denkt dat hij het over la belle Dione heeft, maar vermoedelijk heeft ie gewoon wat teveel in de spiegel gekeken.quote:[
ga ergens anders de boel verzieken. dit was een serieuze vraag.
Ik zou willen dat ik mn eigen fluit in mn mond kon stekenquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:57 schreef zwarte het volgende:
[..]
Het enge verschijnsel heeft het waarschijnlijk over zichzelf. Hij denkt dat hij het over la belle Dione heeft, maar vermoedelijk heeft ie gewoon wat teveel in de spiegel gekeken.
![]()
Misschien kan Dione deze vraag zelf een keer beantwoorden als ze dit leest...quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:43 schreef sararaats het volgende:
ik vraag me af of ze een muziek-instrument bespeelt.
volgens mij is ze met vakantie.quote:Op zondag 13 november 2005 00:50 schreef zwarte het volgende:
[..]
Misschien kan Dione deze vraag zelf een keer beantwoorden als ze dit leest...
![]()
Zag er goed uit toch?quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:44 schreef tong80 het volgende:
Ze heeft vandaag een paarse colltrui aan
Heb je al eens een vlag geplaatst op de top van de berg?quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:58 schreef tong80 het volgende:
Ze heeft weer een geil zuigzoenshawltje om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |