èg nie!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 06:15 schreef dl3b het volgende:
Is ze plat, waar zijn ze!
Ze noemen haar hier de Dutch Mountains...dus...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 06:15 schreef dl3b het volgende:
Is ze plat, waar zijn ze!
Je bent te goed voor deze wereldquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:28 schreef Dione-de-Graaff het volgende:
Lieffies, ik heb speciaal voor die Tong ofzo dat rode onderblousje vandaag aangedaan, maar hij reageert niet meer?
Morgen maar weer eens strak truitje aandoen en mijn shawltje ook?
binnenkort heb ik ook een tv-kaart, doe ik het zelf welquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij jat het ook maar van Mokkels.
Als die tong80 maar van de touwtjes van mijn lingerie afblijft, vind ik het allemaal best lief verder.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:51 schreef komrad het volgende:
welkom alwaysthebest, let er even op dat tong80 hier aan de touwtjes trekt
Ik zou niet durven Dioonquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:30 schreef Dione-de-Graaff het volgende:
[..]
Als die tong80 maar van de touwtjes van mijn lingerie afblijft, vind ik het allemaal best lief verder.
slaap jij even verder net als iemand even onder zijn of haar echte naam reageerd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:28 schreef Dione-de-Graaff het volgende:
Lieffies, ik heb speciaal voor die Tong ofzo dat rode onderblousje vandaag aangedaan, maar hij reageert niet meer?
Morgen maar weer eens strak truitje aandoen en mijn shawltje ook?
Idd, ze klinkt een beetje ziek. Maar toch in een leuk truitjequote:Op zondag 14 augustus 2005 13:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ze is een beetje hees vandaag. Geil hoor
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:25 schreef komrad het volgende:
ze is nu bij sail als presentatrice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |