tijdens de olympische spelen van 2004 plakte ik echt met mijn neus tegen het TV schermquote:
volgens mij ligt het aan de kwaliteit van de fotoquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:05 schreef popolon het volgende:
Wat is er met de onderkant van haar neus aan de hand?
Lijkt wel of ze zich geschoren heeft.
Beroep: televisiequote:Op vrijdag 11 november 2005 19:43 schreef sararaats het volgende:
kan er misschien iemand een mini-paspoortje van Miss de Graaff plaatsen?
ik vraag me namelijk af of ze een muziek-instrument bespeelt.
ga ergens anders de boel verzieken. dit was een serieuze vraag.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Beroep: televisie
Dieren: Hond en vissen
Muziek: 50 Cent
Instrument: Joey's dikke fluit
Geen muziekinstrument, wel het volgende van de site van studiosport:quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:28 schreef sararaats het volgende:
[..]
ga ergens anders de boel verzieken. dit was een serieuze vraag.
Het enge verschijnsel heeft het waarschijnlijk over zichzelf. Hij denkt dat hij het over la belle Dione heeft, maar vermoedelijk heeft ie gewoon wat teveel in de spiegel gekeken.quote:[
ga ergens anders de boel verzieken. dit was een serieuze vraag.
Ik zou willen dat ik mn eigen fluit in mn mond kon stekenquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:57 schreef zwarte het volgende:
[..]
Het enge verschijnsel heeft het waarschijnlijk over zichzelf. Hij denkt dat hij het over la belle Dione heeft, maar vermoedelijk heeft ie gewoon wat teveel in de spiegel gekeken.
![]()
Misschien kan Dione deze vraag zelf een keer beantwoorden als ze dit leest...quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:43 schreef sararaats het volgende:
ik vraag me af of ze een muziek-instrument bespeelt.
volgens mij is ze met vakantie.quote:Op zondag 13 november 2005 00:50 schreef zwarte het volgende:
[..]
Misschien kan Dione deze vraag zelf een keer beantwoorden als ze dit leest...
![]()
Zag er goed uit toch?quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:44 schreef tong80 het volgende:
Ze heeft vandaag een paarse colltrui aan
Heb je al eens een vlag geplaatst op de top van de berg?quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:58 schreef tong80 het volgende:
Ze heeft weer een geil zuigzoenshawltje om
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |