Zo dan!quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:14 schreef pascalheister het volgende:
klik voor groter
[[url=http://home.zonnet.nl/oskark007/Dione_de_Graaf-Sportgala2003-04_tn.jpg]afbeelding][/url]
Ze heeft al iemand geloof ik, ook uit de mediawereld ofzoquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:30 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Inderdaad, iemand enig idee of ze nog single is?![]()
En dat ook nog eens in een aantrekkelijke outfitquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:08 schreef zwarte het volgende:
Alle hulde voor Dione!! Eindelijk eens iemand die Dnjepr Dnjepropetrovsk gewoon in één keer goed uitspreekt, zonder hakkelen en stotteren. En zo hoort het ook! Dione, je bent meer dan geweldig!![]()
'k Wou het niet zeggen, maar je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En dat ook nog eens in een aantrekkelijke outfit!
quote:
Dat haar is juist geweldig zo. Dione met een ponyquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:28 schreef Ambrosius het volgende:
Toch even een puntje van kritiek: dat haar in d'r ogen vind ik toch wat minder.
Verder is er weinig op aan te merken, de shirtjes zijn de laatste tijd ook keer-op-keer interessant.
Wow ik snap zo niet wat jullie in haar zien...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:29 schreef pascalheister het volgende:
wat heb ik gemist zeg
[afbeelding]
Shit, had me even gewaarschuwd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:41 schreef Juan Zueco het volgende:
Toen het licht goed viel, was het doorschijnend.
Het was geil.
J.
Dan snap je niet veel, denk ik. La belle Dione is gewoon een van de prachtigste vrouwen op onze vaderlandse beeldbuis.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wow ik snap zo niet wat jullie in haar zien...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |