Dat de omschrijving "shocklog" aan inflatie onderhevig is.quote:Wat vinden jullie daarvan?
Ik ben geschoktquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:01 schreef _WgV_ het volgende:
Wat vinden jullie daarvan?
quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:02 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Dat de omschrijving "shocklog" aan inflatie onderhevig is.
Kijk uit zeer schokkend!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:12 schreef knox_ het volgende:
Wat is een shocklog?
Mijn tekst, wat doe je?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:02 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Dat de omschrijving "shocklog" aan inflatie onderhevig is.
Ik hoop dat je niet te geschrokken bent?quote:
Dat is dus precies wat ik ook dachtquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:13 schreef Mutant01 het volgende:
De frontpage is inderdaad schokkend.
ok, als je het echt wil zien.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:21 schreef yvonne het volgende:
Screenshot?
Adblock.quote:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh!!quote:
nee hoor, die advertentie was te schokkend om te laten zien en ik heb die keurig weg ge-edit....quote:
Je doet jezelf tekort. In mijn ogen ben je gewoon een kwaliteitsuser.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:34 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Wtf? Alleen de legendarische domheid van vele fp'ers is schokkend, de rest valt mee. Zo heeft Fok geen getalenteerde columnisten, dit in tegenstelling tot Geenstijl.
Je maakt er een onzin-topic van door je offtopic reacties!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh!!
"trouw"quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:37 schreef Disorder het volgende:
Weblogs een nieuw fenomeen? Fijn om te weten dat journalisten in Nederland ZEER UP-TO-DATE ZIJN.
Praat de schade die jij hebt aangericht maar weer goedquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:36 schreef Breuls het volgende:
[afbeelding]
Niet te lezen, maar linksonder staat het. Zo te zien niet veel boeiends.
Vertel je er ook ff bij dat je momenteel last heb van zand in de ogen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:36 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Je doet jezelf tekort. In mijn ogen ben je gewoon een kwaliteitsuser..
Een "fp'er" is dan ook iemand die uitsluitend komt op de frontpage om ladingen bagger en ondoordachte onliners te strooien als "Amerikaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:36 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Je doet jezelf tekort. In mijn ogen ben je gewoon een kwaliteitsuser..
Als je schadevergoeding gaat eisen krijg je waarschijnlijk vanzelf weer extra gratis reclame.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:17 schreef darkskedar het volgende:
1000 euro schadevergoeding eisen voor de negatieve reclame.
Huh? Volgens mij is dit forum best een goede afspiegeling van de samenleving.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:49 schreef ThE_ED het volgende:
Valt mee dat ze het niet linken aan een bekend extreemrechts front/forum , maar misshcien waren ze bang voor een ban?
Nee, jij bent een kiwi.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:03 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ojeeik ben geregistreerd gebruiker op een shocklog
![]()
dat ook nog!quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:06 schreef Zanderrr het volgende:
Ik moet zeggen dat de weblog van Fok ook wel een treurigstemmende verzameling troep en bagger is...
Ik moet zeggen dat de weblog van Fok ook wel een treurigstemmende verzameling troep en bagger is...
Mét fikkende katten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:06 schreef Zanderrr het volgende:
Psychologen zijn idioten dat vind ikquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:01 schreef _WgV_ het volgende:
Nieuws kan nu eenmaal shokkerend zijn, daar kan Rob ook niks aan doen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:02 schreef Meki het volgende:
ik ben het eens met trouw
en dat komt mede door R@B
Dat Trouw eenstemeer bewijst dat hoe sneller ze failliet zijn, hoe te beter.quote:
Ik denk dat zo populair worden als .GS niet echt een ambitie kan zijn. Het zou imho dezelfde ambitie zijn om de "boy who cries wolf" te worden. Maar indien het gewenst is kunnen we wel populistische stukjes schrijven met daarin een voorspelbare eigen mening die de onderbuikgevoelens van schoolgaand Nederland voeden en niet te vergeten die de mensen die graag een andere baan hadden horen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:57 schreef vetprob het volgende:
De weblog van Fok! zou wel willen...
...tot nu toe blijft het alleen bij wanhopige pogingen populair te worden als geenstijl. Af en toe een brandend katje hier en daar plaatsen en het plaatje is compleet
Ik vind sommige beelden op ogrish.com schokkend. Dat is pas echt schokkend.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:53 schreef Aventura het volgende:
Ik was zo blij dat Marilyn Manson na 10 jaar geen 'shockrocker' meer werd genoemd. Nog even een nakotsen toen SBS6 met de term 'schockdoc' kwam. En dan nu dit. Weten die armzalige broodschrijvertjes wel wat het woord 'schokkend' impliceert?
Ik vind 'weblog' zo BrEezEr, ik ben dus geschokt dat die midlife-crise-mensen zich nu ook al met de WeBLoG bemoeien. En dat dat volk het een shocklog noemt, geeft al helemaal aan dat ze maar matige meelopers zijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:01 schreef _WgV_ het volgende:
In de weekendgids van Trouw staat vandaag een artikel over weblogs.
Psychologen analyseren de populariteit van dit "nieuwe" medium. En er staan wat screenshots van een standaar *.weblog.nl log.
Onder aan het artikel staan een aantal weblogs en "shocklogs" genoemt.
Tot mijn verbazing staat www.fok.nl, tussen geenstijl, vkmag en retecool, onder het kopje shocklogs![]()
Hoe noem je het nu dan?quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:53 schreef Aventura het volgende:
Ik was zo blij dat Marilyn Manson na 10 jaar geen 'shockrocker' meer werd genoemd.
Beoordeel/veroordeel niet de boodschapper maar de boodschap, iets waar islamieten helaas geen kaas van gegeten hebben.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:02 schreef Meki het volgende:
ik ben het eens met trouw
en dat komt mede door R@B
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |