dat ook nog!quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:06 schreef Zanderrr het volgende:
Ik moet zeggen dat de weblog van Fok ook wel een treurigstemmende verzameling troep en bagger is...
Ik moet zeggen dat de weblog van Fok ook wel een treurigstemmende verzameling troep en bagger is...
Mét fikkende katten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:06 schreef Zanderrr het volgende:
Psychologen zijn idioten dat vind ikquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:01 schreef _WgV_ het volgende:
Wat vinden jullie daarvan?
Nieuws kan nu eenmaal shokkerend zijn, daar kan Rob ook niks aan doen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:02 schreef Meki het volgende:
ik ben het eens met trouw
en dat komt mede door R@B
Dat Trouw eenstemeer bewijst dat hoe sneller ze failliet zijn, hoe te beter.quote:
Ik denk dat zo populair worden als .GS niet echt een ambitie kan zijn. Het zou imho dezelfde ambitie zijn om de "boy who cries wolf" te worden. Maar indien het gewenst is kunnen we wel populistische stukjes schrijven met daarin een voorspelbare eigen mening die de onderbuikgevoelens van schoolgaand Nederland voeden en niet te vergeten die de mensen die graag een andere baan hadden horen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:57 schreef vetprob het volgende:
De weblog van Fok! zou wel willen...
...tot nu toe blijft het alleen bij wanhopige pogingen populair te worden als geenstijl. Af en toe een brandend katje hier en daar plaatsen en het plaatje is compleet
Ik vind sommige beelden op ogrish.com schokkend. Dat is pas echt schokkend.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:53 schreef Aventura het volgende:
Ik was zo blij dat Marilyn Manson na 10 jaar geen 'shockrocker' meer werd genoemd. Nog even een nakotsen toen SBS6 met de term 'schockdoc' kwam. En dan nu dit. Weten die armzalige broodschrijvertjes wel wat het woord 'schokkend' impliceert?
Ik vind 'weblog' zo BrEezEr, ik ben dus geschokt dat die midlife-crise-mensen zich nu ook al met de WeBLoG bemoeien. En dat dat volk het een shocklog noemt, geeft al helemaal aan dat ze maar matige meelopers zijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:01 schreef _WgV_ het volgende:
In de weekendgids van Trouw staat vandaag een artikel over weblogs.
Psychologen analyseren de populariteit van dit "nieuwe" medium. En er staan wat screenshots van een standaar *.weblog.nl log.
Onder aan het artikel staan een aantal weblogs en "shocklogs" genoemt.
Tot mijn verbazing staat www.fok.nl, tussen geenstijl, vkmag en retecool, onder het kopje shocklogs![]()
Wat vinden jullie daarvan?
Hoe noem je het nu dan?quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:53 schreef Aventura het volgende:
Ik was zo blij dat Marilyn Manson na 10 jaar geen 'shockrocker' meer werd genoemd.
Beoordeel/veroordeel niet de boodschapper maar de boodschap, iets waar islamieten helaas geen kaas van gegeten hebben.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:02 schreef Meki het volgende:
ik ben het eens met trouw
en dat komt mede door R@B
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |