Het bed op de babykamer was ik ook al aan het denken, maar de meubels van het kamertje zijn te groot om er ook nog een een persoonsbed neer te zetten. De andere kamer is een studeerkamer met 3 bureaus dus daar is ook geen plaats. Bij ons zit er dan niets anders op. De wieg kan dan zolang ook wel beneden staan.quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:12 schreef Fjolle het volgende:
Wij hebben de wieg op onze slaapkamer gezet en een 1-persoons-bed op klossen op de babykamer. Wij hebben een waterbed, dus moesten zowiezo een ander bed. En die wieg wordt ook aangeraden om die dicht bij je te zetten, dus zodoende.
Ja jou moet ik hebben. Mag ik je mailen over iets?quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:41 schreef TearSong het volgende:
Die draai in de trap hebben wij ook inderdaad, kunnen ze niet met de brancard naar boven als er iets is. Al was mijn VK vrij nuchter, hij zei: 'traplopen is goed voor je en als je niet meer mag lopen takelen ze je wel uit het raam' Dus uiteindelijk stond het bed boven wel op klossen
Met een brancard wordt het hier ook lastig denk ik. Dat ding past niet eens door het raam. Moeten ze eerst het glas verwijderen, omdat er maar een klein gedeelte open kan.quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:59 schreef Fuente het volgende:
Sjah, onze draai is heel normaal, geen scherpe draai. Het liefste beval ik gewoon boven (geen gedoe, douche om de hoek, babykamer dichtbij enz enz) maar de vk's zijn er hier wel streng in, inderdaad dat het met een brancard moeilijk zou zijn.
Mijn man zei ooit na de geboorte van onze eerste dochter: "En iedereen die nu nog vrouwen als het zwakke geslacht durft te betitelen krijgt met mij aan de stok!"quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:34 schreef Rekkie het volgende:
Ik kan niet beschrijven hoe trots ik op mijn 2 meiden ben..... dat is een kwestie van ervaren.
quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:48 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Mijn man zei ooit na de geboorte van onze eerste dochter: "En iedereen die nu nog vrouwen als het zwakke geslacht durft te betitelen krijgt met mij aan de stok!"
Dat is de kwestie van ervaren dus ongeveer he.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |