abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 augustus 2005 @ 09:51:46 #51
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_29482034
och wat eenschatje zeg
geen makkelijke bevalling geweest zo te lezen, rust lekker uit met zn 3tjes
  zondag 7 augustus 2005 @ 09:53:13 #52
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_29482046
Wat een heerlijke meid!
pi_29482478
tis een prachtmeid, en die bevalling, wow respect voor roumysa , nu lekker genieten met z'n 3tjes
pi_29483205
ooohw, wat een prachtige baby !

Heel veel sterkte met bijkomen Roumeysa !!

Rekkie gefeliciteerd met je 2 mooie dames !
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_29483608
In principe wil ik thuis bevallen, dus moet straks thuis het bed op klossen, moet voor de kraamperiode eigenlijk ook. Alleen om het bed waar we normaal in slapen op klossen te zetten, gaat niet lukken denk. Ben ook veel te bang dat het doorkrakt. Nu hebben we boven waarschijnlijk ook niet veel plaats om ergens anders een eenpersoonsbed op klossen te zetten, dus dan word het beneden in de woonkamer.

Ergens komt het me wel raar over om misschien in de woonkamer te bevallen, maar ergens lijkt het me voor de kraamperiode ook wel fijn.

Zijn er meer die het zo gedaan hebben? Ben eigenlijk wel benieuwd?.
  zondag 7 augustus 2005 @ 12:04:42 #56
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_29483647
Rekkie en Roumysa, wat is Manou mooi
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  zondag 7 augustus 2005 @ 12:12:43 #57
121234 Fjolle
Bij twijfel, niet doen!
pi_29483788
Wij hebben de wieg op onze slaapkamer gezet en een 1-persoons-bed op klossen op de babykamer. Wij hebben een waterbed, dus moesten zowiezo een ander bed. En die wieg wordt ook aangeraden om die dicht bij je te zetten, dus zodoende.
Schaapjes aller landen verenigt u.
Veni, vidi, pavi (We came, we saw and we ate grass)
pi_29483847
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 12:12 schreef Fjolle het volgende:
Wij hebben de wieg op onze slaapkamer gezet en een 1-persoons-bed op klossen op de babykamer. Wij hebben een waterbed, dus moesten zowiezo een ander bed. En die wieg wordt ook aangeraden om die dicht bij je te zetten, dus zodoende.
Het bed op de babykamer was ik ook al aan het denken, maar de meubels van het kamertje zijn te groot om er ook nog een een persoonsbed neer te zetten. De andere kamer is een studeerkamer met 3 bureaus dus daar is ook geen plaats. Bij ons zit er dan niets anders op. De wieg kan dan zolang ook wel beneden staan.
pi_29484214
Randa, wij moeten beneden bevallen omdat er een draai in de trap zit, dus uit veiligheid moet dat dan. Dus wij zetten ook een eenpersoonsbed beneden op klossen. Ik denk dat we na de bevalling wel de klossen boven onder het bed doen, maar dat zien we nog wel
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_29484262
Die draai in de trap hebben wij ook inderdaad, kunnen ze niet met de brancard naar boven als er iets is. Al was mijn VK vrij nuchter, hij zei: 'traplopen is goed voor je en als je niet meer mag lopen takelen ze je wel uit het raam ' Dus uiteindelijk stond het bed boven wel op klossen
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_29484270
Rekkie en Roumysa, gefeliciteerd met jullie dochter!
pi_29484544
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 12:41 schreef TearSong het volgende:
Die draai in de trap hebben wij ook inderdaad, kunnen ze niet met de brancard naar boven als er iets is. Al was mijn VK vrij nuchter, hij zei: 'traplopen is goed voor je en als je niet meer mag lopen takelen ze je wel uit het raam ' Dus uiteindelijk stond het bed boven wel op klossen
Ja jou moet ik hebben. Mag ik je mailen over iets?

Rekkie, eindelijk! Gefelicteerd met je dochter

PS: een draai in de trap zie je toch vaak in huizen? Of hebben jullie het nou over een speciaal soort draai?
pi_29484839
Randa, bij ons passen ws. de klossen ook niet onder het bed omdat de poten een L-vorm hebben. als het idd niet lukt dan halen we gewoon 6 lege kratten..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_29485073
Bedankt voor de reacties, ik denk dat ik het besluit van ons handhaaf en beneden beval. Is wel alles bij de hand, wc, tv en apparatuur. Heeft wel iets denk ik. We maken het tegen die tijd wel gezellig.
pi_29485427
Rekkie en Roumysa,van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Manou.

Groetjes,Minoes
pi_29485475
Sjah, onze draai is heel normaal, geen scherpe draai. Het liefste beval ik gewoon boven (geen gedoe, douche om de hoek, babykamer dichtbij enz enz) maar de vk's zijn er hier wel streng in, inderdaad dat het met een brancard moeilijk zou zijn.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 7 augustus 2005 @ 13:59:39 #67
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_29485477
Rekkie, Roumysa, gefelciteerd met Manou!! Wat een lieffie!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_29485900
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 13:59 schreef Fuente het volgende:
Sjah, onze draai is heel normaal, geen scherpe draai. Het liefste beval ik gewoon boven (geen gedoe, douche om de hoek, babykamer dichtbij enz enz) maar de vk's zijn er hier wel streng in, inderdaad dat het met een brancard moeilijk zou zijn.
Met een brancard wordt het hier ook lastig denk ik. Dat ding past niet eens door het raam. Moeten ze eerst het glas verwijderen, omdat er maar een klein gedeelte open kan.
pi_29486015
Iedereen bedankt voor de reacties. Roumysa is inmiddels weer thuis en Manou laat zo nu en dan eens flink van zich horen......

Ik kan niet beschrijven hoe trots ik op mijn 2 meiden ben..... dat is een kwestie van ervaren.

Om even in te haken op het beddenverhaal van hier boven..... Roumysa ligt in hetzelfde bed als ik en die staat niet op klossen. Dat was totaal geen probleem voor de kraamverzorgster.

Nogmaals iedereen ontzettend bedankt...... meer foto's plaats ik later wel in het juiste topic (Baby-spam )
  zondag 7 augustus 2005 @ 14:48:55 #70
121234 Fjolle
Bij twijfel, niet doen!
pi_29486251
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 14:34 schreef Rekkie het volgende:
Ik kan niet beschrijven hoe trots ik op mijn 2 meiden ben..... dat is een kwestie van ervaren.
Mijn man zei ooit na de geboorte van onze eerste dochter: "En iedereen die nu nog vrouwen als het zwakke geslacht durft te betitelen krijgt met mij aan de stok!"
Dat is de kwestie van ervaren dus ongeveer he.
Schaapjes aller landen verenigt u.
Veni, vidi, pavi (We came, we saw and we ate grass)
pi_29486743
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 14:48 schreef Fjolle het volgende:

[..]

Mijn man zei ooit na de geboorte van onze eerste dochter: "En iedereen die nu nog vrouwen als het zwakke geslacht durft te betitelen krijgt met mij aan de stok!"
Dat is de kwestie van ervaren dus ongeveer he.
pi_29489900
Ons 2 persoonsbed kan niet op klossen. We hebben wel een 1 persoonsbed, die staat tussen de computers. Niet zo gezellig. Aan de voor en achterkant zit wel een hoge boog, zal dat erg zijn? Daar kan de vlos dus niet bij, alleen aan de zijkanten. Ik denk erover om het bed tzt beneden neer te zetten en daar te bevallen.
  Redactie Frontpage zondag 7 augustus 2005 @ 19:13:45 #73
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_29490049
Hoe ziet een klos er eik uit? Misschien past het wel! En vanaf wanneer moet het bed eik op klossen?
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zondag 7 augustus 2005 @ 19:34:36 #74
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_29490323
Waarom kan het dan niet?
Hebben jullie bijvoorbeeld 2 van die lange schotten als poten? Dan kan het wel hoor... er zitten gleuven in.

Het moet volgens mij vanaf 37 weken want dan mag je thuis bevallen.
Dit soort dingen kun je ook navragen bij je Verlos of de Kraamzorg. Die weten aan welke regels jouw huis moet voldoen. En die regels verschillen ook nog wel eens per kraambureau.

Andere oplossing is bierkratjes... maar ja, dan moet je er dus wel 4 of 5 hebben.
pi_29490349
Met 37 weken moet het bed op klossen staan. Dus vanaf de dag dat je thuis mag bevallen zeg maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')