Ik ben benieuwd (nieuwsgierig is een beter woordquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:06 schreef DarkManta het volgende:
Mijn vrouwtje gaat nou komende donderdag naar het ziekenhuis in Maastricht voor een echo.
Bij deze echo gaan ze ons vertellen of het een mannetje of een vrouwtje wordt
Evenstar zal er in het weekeinde weer zijn. Ze post nu niet omdat we in ons nieuwe huis nog geen internetverbinding hebben, maar in het weekend zal dat opgelost zijn.
Zelf ben ik nu op mijn werk even aan het fokken, moet me toch even kunnen afschakelen van het programmeren, anders zie ik alleen maar code
Maar ik begrijp overal uit dat je sowieso je bed omhoog moet gooien voor het geval je het ziekenhuis niet meer haalt oid. Of gaat dat bij jullie niet op?quote:Op maandag 8 augustus 2005 21:42 schreef Wennie het volgende:
Wij hebben trouwens een waterbed. Kraamzorg zei toen dat een matras op het waterbed leggen ook goed was. Maar ik ben niet van plan thuis te bevallen
quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:13 schreef Suzanna het volgende:
ik ben trouwens alweer 25 weken zwanger, het gaat echt hard!
Ik vind het ook al zo snel gaan! Vrijdag alweer 29 weken en vandaag bij de vlos werd de volgende afspraak alweer over 2 weken gemaakt! Het helpt voor mijn gevoel natuurlijk ook wel een beetje dat ik nu zeker weet dat ik niet meer ga werken voor mijn verlof( fysio heft brief voor het werk gemaakt dat het beter is als ik voorlopig niet werk, met de prognose dat ik na mijn verlof wel weer aanhet werk kan.) dasover een half jaarquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:50 schreef Vicky het volgende:
gaat echt snel
ze rentquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:24 schreef Girly het volgende:ik moet wel ff zeggen dat die kleine van jullie groeit als kool, ik zag ergens wat foto's van haar voorbij vliegen, dat ze stondik heb saskia nog nooit zien staan.
ik denk dat ik het toch weet..quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:15 schreef Vicky het volgende:
* Vicky heeft het hier nog steeds geheim kunnen houden wat het wordt .... *trots is*
is echt niet makkelijk...
Hoe heb je dat gedaan dan? Was je gelijk na je bevalling 16 kilo kwijt??quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:09 schreef Rottdog het volgende:
Kwam 6 aan en was 16 na de bevalling kwijt erg prettig
Fuente ben je wel eens erg druk van tevoor dat je daarom zo schommeld
Borstvoeding geven.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:22 schreef Igraine het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan dan? Was je gelijk na je bevalling 16 kilo kwijt??
Ja ok dat snap ik, ik dacht dat ze bedoelde gelijk na haar bevalling...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:33 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Borstvoeding geven.Na een half jaar was ik lichter dan voor mijn zwangerschap.
(5kg)
Nee de eerste keer dat mijn bloeddruk omhoog schoot was het nog ochtend, en gisteren had ik pas om 16:50 een afspraak en was het weer lager....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:09 schreef Rottdog het volgende:
Kwam 6 aan en was 16 na de bevalling kwijt erg prettig
Fuente ben je wel eens erg druk van tevoor dat je daarom zo schommeld
Zijn we hard mee bezigquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:57 schreef livelink het volgende:
Gefeliciteerd Skyhigh!! Spannend hoor. En succes met het aftellen.
Ik had wat problemen met inloggen, dus ik heb een aantal dagen niet kunnen reageren, maar ik wil Rekkie en Roumysa nog wel even van harte feliciteren met Manou!! En weer heb ik me er over verbaasd hoe klein ze nog zijn bij geboorte. Wat een plaatje![]()
Geniet er maar lekker van.
Geen borstvoeding had nl geen druppel (ook geen stuwing gehad) lichaam was te ziek (zwangerschapsvergiftiging) om borstvoeding in werking te zetten.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:33 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Borstvoeding geven.Na een half jaar was ik lichter dan voor mijn zwangerschap.
(5kg)
Dank je welquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:06 schreef lily het volgende:
Gefeliciteerd skyhigh
en natuurlijk ook nog Rekkie en Roumysa met Manou(wat een schatje zeg).
10 jaar geleden was het idd heel anders! Ik heb een dochter van bijna 11 en mijn zoon is vorig jaar geboren. De kraamhulpen zeggen ook hele andere dingen dan toen, het cb geeft veel meer advies, de uitzet is veranderd, het enige wat gelijk is gebleven zijn de dikke buiken bij de zwangerschap zei ik vorig jaarquote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:47 schreef skyhigh het volgende:
Jeetje, dacht dat ik nog best wat wist van het zwangeren, en de baby tijd van mijn vorige keer.
Maar blijkt als ik zo een beetje rond lees dat 10 jaar geleden toch best lang is.
Gisteren samen zitten rekenen. Hoe doen we dat nu precies na de bevalling wat betreft financien....ja, buiten die roze wolk wil ik bepaalde practische zaken nu al uit de weg hebben.
Tuurlijk hadden we het hiervoor er ook wel over gehad, maar dan is het nog een beetje toekomstmuziek.
Mijn vriendin wil niet helemaal stoppen met werk, omdat ze bang is dat haar wereldje dan heel klein word...1 misschien 2 dagen....ik kijk of ik iig 1 dag in de week minder kan werken.
Heb me vandaag bijna versproken op mijn werk...we hadden het over traphekjes en zei bijna dat wij die niet wilde halen....maar slikte het net op tijd in en zei dat we dat de vorige keer niet gehaald hadden.....phew.
Klopt het dat als je tegen de huisarts zegt dat je zelf al een test gedaan hebt, dat hij deze dan niet meer wil doen? Ik hoorde zoiets een tijd geleden. Mijn vriendin wil graag nogmaals de bevestiging...als je het mij vraagt is boven de pot hangen 's morgens en de hele dag goed misselijk zijn bovenop de test al bevestiging genoeg..maja, wat weet ik er van hahaha
Je zou ook mee kunnen doen met moeders voor moeders. Die doen nl. ook nog een testje en het is voor een heel goed doel.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:47 schreef skyhigh het volgende:
Klopt het dat als je tegen de huisarts zegt dat je zelf al een test gedaan hebt, dat hij deze dan niet meer wil doen? Ik hoorde zoiets een tijd geleden. Mijn vriendin wil graag nogmaals de bevestiging...als je het mij vraagt is boven de pot hangen 's morgens en de hele dag goed misselijk zijn bovenop de test al bevestiging genoeg..maja, wat weet ik er van hahaha
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:13 schreef Fuente het volgende:
Heb ik al meldplicht eigenlijk?
Ja, mijn vriendin wil er graag aan meedoen, ik vind het een mooi idee maar het is niet mijn pies dat ze willen hahaha. De test is idd wel leuk...nog een keer bevestiging een beetjequote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:37 schreef E.T. het volgende:
skyhigh, je staat er bij!
Spannende tijd is er voor je aangebroken. Gaan jullie ook meedoen met moeders voor moeders? (naast de kadootjes voor het meedoen, krijg je dan ook een test die heel erg mooi blijft, hier is ie na 2 jaar nog net zo mooi en helder als de dag dat ie gedaan werd)
Hallo Aukje, we tellen graag samen met je af hoor! Vooral als je ons op de hoogte houdt van hoe het met je gaat en straks natuurlijk trotse (of vermoeide) verhalen verteld in het babytopic!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:54 schreef aukje_1978 het volgende:
Hallo, ik ben Aukje en ben nu 38 weken en 6 dagen zwanger. Druk aan het aftellen dus. Ik heb weinig geduld en dat breekt me nu een beetje op.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:40 schreef _evenstar_ het volgende:
Het wordt een beetje te veel om op allen te reageren ( wat lullen jullie veel) maar heel veel felicitaties, sterkte wensen kussen en knuffels voor allen die ze willen
toch wel even speciaal voor anitra dat ze jullie toch een beetje op de hoogte hield en zij mij ook
![]()
update komt zo![]()
sja verhuizing en even tijdelijk geen internet daardoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:54 schreef Randa_v het volgende:
Ha evenstar leuk dat je weer online bent, had je gemist![]()
Ja dat doe ik goed hequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:10 schreef jessie het volgende:
Evenstar wat fijn dat alles ok is!
En het word natuurlijk een meisje![]()
En 24 kilo afgevallen poeh he
ik zit nu op de helft en alleen de lamellen worden nog opgehangen vandaag en dan van die pietsie kleine dingen die niet zo'n haast hebben.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:53 schreef Fuente het volgende:
Marie, heel veel sterkte, wat ontzettend rot zeg!
Evenstar, fijn dat je nie meer spuugt. Blij met je nieuwe huis? Verhuizen als je zwanger bent is nie echt superleuk (ik was 4 maanden zwanger toen we verhuisen, bleugh wat een gedoe!)
Als je wel zwaar getild had dan had ik persoonlijk naar Limbadwe gekropen om je op je kop te gevenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:20 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik zit nu op de helft en alleen de lamellen worden nog opgehangen vandaag en dan van die pietsie kleine dingen die niet zo'n haast hebben.
Ik heb zelf weinig last van de verhuizing gehad.. nu mag ik ook niets zwaars o.i.d. sjouwen en deed ik dat wel dan kreeg ik gelijk op me dakben helemaal blij met het huisje het is supermooi geworden ( vinden wij) en we zijn best wel trots
![]()
Dat klopt. Zo sta ik op. Ook van de bank af bij de vlos. Bij mij helpt het wel. Als ik het niet doe, verga ik meteen van de rugpijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:49 schreef _evenstar_ het volgende:
ik kreeg trouwens op me kop van de verlos met het opstaan van de bankmoet op me zij draaien en dan benen eraf gooien en dan pas opstaan
al moet ik zeggen dat ik uit automatisme nog steeds thuis gewoon normaal op sta
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |