Ja, mijn vriendin wil er graag aan meedoen, ik vind het een mooi idee maar het is niet mijn pies dat ze willen hahaha. De test is idd wel leuk...nog een keer bevestiging een beetjequote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:37 schreef E.T. het volgende:
skyhigh, je staat er bij!
Spannende tijd is er voor je aangebroken. Gaan jullie ook meedoen met moeders voor moeders? (naast de kadootjes voor het meedoen, krijg je dan ook een test die heel erg mooi blijft, hier is ie na 2 jaar nog net zo mooi en helder als de dag dat ie gedaan werd)
Hallo Aukje, we tellen graag samen met je af hoor! Vooral als je ons op de hoogte houdt van hoe het met je gaat en straks natuurlijk trotse (of vermoeide) verhalen verteld in het babytopic!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:54 schreef aukje_1978 het volgende:
Hallo, ik ben Aukje en ben nu 38 weken en 6 dagen zwanger. Druk aan het aftellen dus. Ik heb weinig geduld en dat breekt me nu een beetje op.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:40 schreef _evenstar_ het volgende:
Het wordt een beetje te veel om op allen te reageren ( wat lullen jullie veel) maar heel veel felicitaties, sterkte wensen kussen en knuffels voor allen die ze willen
toch wel even speciaal voor anitra dat ze jullie toch een beetje op de hoogte hield en zij mij ook
![]()
update komt zo![]()
sja verhuizing en even tijdelijk geen internet daardoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:54 schreef Randa_v het volgende:
Ha evenstar leuk dat je weer online bent, had je gemist![]()
Ja dat doe ik goed hequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:10 schreef jessie het volgende:
Evenstar wat fijn dat alles ok is!
En het word natuurlijk een meisje![]()
En 24 kilo afgevallen poeh he
ik zit nu op de helft en alleen de lamellen worden nog opgehangen vandaag en dan van die pietsie kleine dingen die niet zo'n haast hebben.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:53 schreef Fuente het volgende:
Marie, heel veel sterkte, wat ontzettend rot zeg!
Evenstar, fijn dat je nie meer spuugt. Blij met je nieuwe huis? Verhuizen als je zwanger bent is nie echt superleuk (ik was 4 maanden zwanger toen we verhuisen, bleugh wat een gedoe!)
Als je wel zwaar getild had dan had ik persoonlijk naar Limbadwe gekropen om je op je kop te gevenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:20 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik zit nu op de helft en alleen de lamellen worden nog opgehangen vandaag en dan van die pietsie kleine dingen die niet zo'n haast hebben.
Ik heb zelf weinig last van de verhuizing gehad.. nu mag ik ook niets zwaars o.i.d. sjouwen en deed ik dat wel dan kreeg ik gelijk op me dakben helemaal blij met het huisje het is supermooi geworden ( vinden wij) en we zijn best wel trots
![]()
Dat klopt. Zo sta ik op. Ook van de bank af bij de vlos. Bij mij helpt het wel. Als ik het niet doe, verga ik meteen van de rugpijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:49 schreef _evenstar_ het volgende:
ik kreeg trouwens op me kop van de verlos met het opstaan van de bankmoet op me zij draaien en dan benen eraf gooien en dan pas opstaan
al moet ik zeggen dat ik uit automatisme nog steeds thuis gewoon normaal op sta
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |