Ik ben benieuwd (nieuwsgierig is een beter woordquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:06 schreef DarkManta het volgende:
Mijn vrouwtje gaat nou komende donderdag naar het ziekenhuis in Maastricht voor een echo.
Bij deze echo gaan ze ons vertellen of het een mannetje of een vrouwtje wordt
Evenstar zal er in het weekeinde weer zijn. Ze post nu niet omdat we in ons nieuwe huis nog geen internetverbinding hebben, maar in het weekend zal dat opgelost zijn.
Zelf ben ik nu op mijn werk even aan het fokken, moet me toch even kunnen afschakelen van het programmeren, anders zie ik alleen maar code
Maar ik begrijp overal uit dat je sowieso je bed omhoog moet gooien voor het geval je het ziekenhuis niet meer haalt oid. Of gaat dat bij jullie niet op?quote:Op maandag 8 augustus 2005 21:42 schreef Wennie het volgende:
Wij hebben trouwens een waterbed. Kraamzorg zei toen dat een matras op het waterbed leggen ook goed was. Maar ik ben niet van plan thuis te bevallen
quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:13 schreef Suzanna het volgende:
ik ben trouwens alweer 25 weken zwanger, het gaat echt hard!
Ik vind het ook al zo snel gaan! Vrijdag alweer 29 weken en vandaag bij de vlos werd de volgende afspraak alweer over 2 weken gemaakt! Het helpt voor mijn gevoel natuurlijk ook wel een beetje dat ik nu zeker weet dat ik niet meer ga werken voor mijn verlof( fysio heft brief voor het werk gemaakt dat het beter is als ik voorlopig niet werk, met de prognose dat ik na mijn verlof wel weer aanhet werk kan.) dasover een half jaarquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:50 schreef Vicky het volgende:
gaat echt snel
ze rentquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:24 schreef Girly het volgende:ik moet wel ff zeggen dat die kleine van jullie groeit als kool, ik zag ergens wat foto's van haar voorbij vliegen, dat ze stondik heb saskia nog nooit zien staan.
ik denk dat ik het toch weet..quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:15 schreef Vicky het volgende:
* Vicky heeft het hier nog steeds geheim kunnen houden wat het wordt .... *trots is*
is echt niet makkelijk...
Hoe heb je dat gedaan dan? Was je gelijk na je bevalling 16 kilo kwijt??quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:09 schreef Rottdog het volgende:
Kwam 6 aan en was 16 na de bevalling kwijt erg prettig
Fuente ben je wel eens erg druk van tevoor dat je daarom zo schommeld
Borstvoeding geven.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:22 schreef Igraine het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan dan? Was je gelijk na je bevalling 16 kilo kwijt??
Ja ok dat snap ik, ik dacht dat ze bedoelde gelijk na haar bevalling...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:33 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Borstvoeding geven.Na een half jaar was ik lichter dan voor mijn zwangerschap.
(5kg)
Nee de eerste keer dat mijn bloeddruk omhoog schoot was het nog ochtend, en gisteren had ik pas om 16:50 een afspraak en was het weer lager....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:09 schreef Rottdog het volgende:
Kwam 6 aan en was 16 na de bevalling kwijt erg prettig
Fuente ben je wel eens erg druk van tevoor dat je daarom zo schommeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |