abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 11:06:44 #101
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_29517605
Mijn vrouwtje gaat nou komende donderdag naar het ziekenhuis in Maastricht voor een echo.
Bij deze echo gaan ze ons vertellen of het een mannetje of een vrouwtje wordt

Evenstar zal er in het weekeinde weer zijn. Ze post nu niet omdat we in ons nieuwe huis nog geen internetverbinding hebben, maar in het weekend zal dat opgelost zijn.

Zelf ben ik nu op mijn werk even aan het fokken, moet me toch even kunnen afschakelen van het programmeren, anders zie ik alleen maar code
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 11:13:39 #102
45621 Suzanna
Mama van...
pi_29517717
Rekkie en Roumysa, nog van harte gefeliciteerd met jullie lieve en prachtige dochtertje Manou!! Wat een schatje...

Fjolle, met mij gaat het nu wel weer eigenlijk... ben een beetje 'bijgekomen' van de schrik van het nieuws van mijn nichtje. Gisteren was de begrafenis en mijn zus heeft gefilmd, dus ik kan dan toch nog wat 'meemaken' ervan, dat is wel erg fijn.

Voor de rest gaat het met de zwangerschap ook prima...de baby beweegt veel en dat is altijd fijn ik ben trouwens alweer 25 weken zwanger, het gaat echt hard!
pi_29517844
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 11:06 schreef DarkManta het volgende:
Mijn vrouwtje gaat nou komende donderdag naar het ziekenhuis in Maastricht voor een echo.
Bij deze echo gaan ze ons vertellen of het een mannetje of een vrouwtje wordt

Evenstar zal er in het weekeinde weer zijn. Ze post nu niet omdat we in ons nieuwe huis nog geen internetverbinding hebben, maar in het weekend zal dat opgelost zijn.

Zelf ben ik nu op mijn werk even aan het fokken, moet me toch even kunnen afschakelen van het programmeren, anders zie ik alleen maar code
Ik ben benieuwd (nieuwsgierig is een beter woord )
pi_29518258
volgende week dinsdag weer naar de verloskundige en de kraam komt 6 september een voorbereidend gesprekje doen.

Maandag weer lekker zwemmen. dat heb ik wel gemist hoor...

vandaag 7 maanden alweer, gaat echt snel
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 12:09:52 #105
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_29518499
Spannend, darkmanta en evenstar!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_29518573
* Vicky heeft het hier nog steeds geheim kunnen houden wat het wordt .... *trots is*

is echt niet makkelijk...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 12:19:15 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_29518634
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 21:42 schreef Wennie het volgende:
Wij hebben trouwens een waterbed. Kraamzorg zei toen dat een matras op het waterbed leggen ook goed was. Maar ik ben niet van plan thuis te bevallen
Maar ik begrijp overal uit dat je sowieso je bed omhoog moet gooien voor het geval je het ziekenhuis niet meer haalt oid. Of gaat dat bij jullie niet op?
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 12:36:18 #108
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_29518838
Ik heb de hele kraamtijd een matras bovenop het waterbed gelegd (met een plank ertussen). Het verhoogde (en hardere) bed was in elk geval een stuk makkelijker in- en uitstappen En voor de kraamverzorgster was het ook makkelijker met controles.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 15:31:40 #109
62233 Jelief
ikke lief!
pi_29520915
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 21:42 schreef Wennie het volgende:
wat gaat het allemaal snel
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 11:13 schreef Suzanna het volgende:
ik ben trouwens alweer 25 weken zwanger, het gaat echt hard!
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 11:50 schreef Vicky het volgende:
gaat echt snel
Ik vind het ook al zo snel gaan! Vrijdag alweer 29 weken en vandaag bij de vlos werd de volgende afspraak alweer over 2 weken gemaakt! Het helpt voor mijn gevoel natuurlijk ook wel een beetje dat ik nu zeker weet dat ik niet meer ga werken voor mijn verlof( fysio heft brief voor het werk gemaakt dat het beter is als ik voorlopig niet werk, met de prognose dat ik na mijn verlof wel weer aanhet werk kan.) dasover een half jaar

alles was weer goed trouwens, bloeddruk goed, hartje gehoord en goed bevonden, groei is ook goed. Ik ging vanmorgen thuis op de weegschal staan en verwachte dat ik een kilo of 105 zou wegen, ik groei zo hard de laatste tijd... maar ik zat op de 103, dat betekent dat ik pas zo'n 7 kilo aan ben gekomen en daar ben ik heeeel erg blij mee! (gewicht is bij mij al jaren te hoog,dus dat het nu niet in de hoogte schiet is erg fijn)
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_29522995
Darkmanta en evenstar, echt spannend, ik zou het geslacht ook wel willen weten

vicky - knap dat je het geheim kan houden ben wel benieuwd hoor

Suzanna- fijn dat je toch min of meer wat meemaakt van de begravenis via een film, hoop dat je op deze manier ook goed kan verwerken

jelief - fijn dat alles weer goed was

ET hoe gaat het nu met je?
pi_29523685
Bij ons werd het geslacht niet bekeken en ook niet gevraagd aan ons of we het wilde weten. Zelf hadden we er niet om gevraagd. Dus uiteindelijk weten we het niet. We laten waarschijnlijk ook geen pretecho maken, dus wij laten ons nu verrassen.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 19:18:10 #112
3011 E.T.
pi_29523746
Lief dat je 't vraagt
Gaat eigenlijk hartstikke goed hier Valt dus eigenlijk weinig te melden Ik had vandaag zelfs 't idee dat ik alweer ongesteld aan t' worden was (al na 3,5 week) maar dat lijkt toch niet door te zetten. (misschien toch nog een laatste restje schoonmaak van de binnenboel).
Het is me heel erg meegevallen hoe 'makkelijk' ik er overheen kon stappen. Maar we gaan nu gewoon vol goede moed weer de MMM in en dus hopen dat m'n cyclus gauw weer een beetje doet waar het voor bedoeld is (ik moet 1 normale cyclus afwachten en dan mag ik beginnen met de ICSI-behandeling)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_29526826
ik ben blij dat het goed gaat met jullie ET, ik vind het ook indd erg knap hoe je je erover heen heb gezet, ik zou weer compleet instorten.
wel jammer dat het niet heeft doorgezet.
ik hoop dat je snel met de ICSI-behandeling kan beginnen, en dat je snel weer bij ons op het lijstje staat
ik moet wel ff zeggen dat die kleine van jullie groeit als kool, ik zag ergens wat foto's van haar voorbij vliegen, dat ze stond ik heb saskia nog nooit zien staan.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 22:46:23 #114
3011 E.T.
pi_29527211
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 22:24 schreef Girly het volgende:ik moet wel ff zeggen dat die kleine van jullie groeit als kool, ik zag ergens wat foto's van haar voorbij vliegen, dat ze stond ik heb saskia nog nooit zien staan.
ze rent (hard!)
pi_29535145
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 12:15 schreef Vicky het volgende:
* Vicky heeft het hier nog steeds geheim kunnen houden wat het wordt .... *trots is*

is echt niet makkelijk...
ik denk dat ik het toch weet..

Ik weet het alleen niet meer zeker, maar ik hou me aanbevolen voor de weddenschap tegen de tijd dat je moet bevallen

[ Bericht 68% gewijzigd door Fiorenza op 10-08-2005 10:37:55 ]
pi_29537452
Fuente ! waar ben je meis! Ik hoop dat je gewoon nog geen zin en of tijd hebt gehad na de vlos gister om hier te komen neuzen en dat je nu dus niet in het zh ligt!
pi_29538650
Ikke ben er nog Het forum is zoooow traag dat ik gister geen zin meer had (alleen dit topic openen duurt al 2 minuten bleugh!)
In ieder geval, mijn bloeddruk is weer gezakt! Het gaat dus telkens op en neer. Heeft iemand hier trouwens ervaring mee?
De eiwitten zijn ook niet vermeerderd dus tot nu toe nog steeds geen reden voor ingrijpen (gelukkig, ik wil graag gewoon thuis bevallen!).

Evenstar, hopelijk kun je zien wat het wordt! Ikzelf wil het niet weten, ik denk ook steeds iets anders (in het begin dacht ik een meisje, toen in het midden een jongen, en nu denk ik weer een meisje ).

Vicky, goed dat je het voor je kunt houden joh! Ik zou het denk ik niet kunnen, ik ben een enorme flapuit

Jelief, fijn dat je niet zoveel aankomt. Ik heb ook (veel) overgewicht en kom gelukkig ook amper aan! Precies weet ik het niet (weegschaalbatterijen zijn leeg, ik voel nog niet echt de drang om nieuwe te kopen ). Ach, scheelt allemaal voor na de bevalling he En dan ga'k denk ik maar in het dieettopic ofzo .
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_29538891
tis idd traag hier ja. Fijn dat je bloeddruk weer omlaag is Fuente.

ik zou ook niet voor mij kunnen houden wat het geslacht is en daarom weet ik het ook gewoon niet, ik vind het al knap dat ik de namen die we hebben niet verklapt heb.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 16:09:26 #119
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_29539696
Kwam 6 aan en was 16 na de bevalling kwijt erg prettig

Fuente ben je wel eens erg druk van tevoor dat je daarom zo schommeld
pi_29540940
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 16:09 schreef Rottdog het volgende:

Hoe heb je dat gedaan dan? Was je gelijk na je bevalling 16 kilo kwijt??
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  woensdag 10 augustus 2005 @ 17:33:43 #121
121234 Fjolle
Bij twijfel, niet doen!
pi_29541171
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 17:22 schreef Igraine het volgende:

[..]

Hoe heb je dat gedaan dan? Was je gelijk na je bevalling 16 kilo kwijt??
Borstvoeding geven. Na een half jaar was ik lichter dan voor mijn zwangerschap. (5kg)
Schaapjes aller landen verenigt u.
Veni, vidi, pavi (We came, we saw and we ate grass)
pi_29541465
Berichtje van Evenstar:
Alles gaat goed, de kleine is druk aan het worden.
Baarmoeder is op goede hoogte en de vk is tevreden!
Morgen heeft ze echo en vrijdag als het goed is internet dus dit was het laatste berichtje van mij

en nu verlaat ik z&g snel weer want heb helemaal niks hier te zoeken voorlopig
pi_29541583
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 17:33 schreef Fjolle het volgende:

[..]

Borstvoeding geven. Na een half jaar was ik lichter dan voor mijn zwangerschap. (5kg)
Ja ok dat snap ik, ik dacht dat ze bedoelde gelijk na haar bevalling...

Ik ben tijdens m'n zwangerschap 14 kilo aangekomen en nu 2 weken na m'n bevalling weeg ik nog 5 kilo zwaarder dan voor ik zwanger werd. Valt alleszins mee dus...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_29541921
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 16:09 schreef Rottdog het volgende:

Nee de eerste keer dat mijn bloeddruk omhoog schoot was het nog ochtend, en gisteren had ik pas om 16:50 een afspraak en was het weer lager....
Eigenlijk doe ik thuis niets meer, behalve koken. Maar niets huishoudelijks meer....
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_29542664
Zoals ik eerder al gemeld had in Topic wachten op het 2e streepje:

Sinds vorige week de test te hebben gedaan "weten" we dat mijn vriendin zwanger is.

We willen er nog niet me de omgeving over praten, bang dat we het jynxen enzo.
Het is natuurlijk nog allemaal hartstikke pril, en willen nog een paar weken wachten voor de rest op de hoogte gaan brengen.

Goed dat ik Fok! teruggevonden heb, want hier kan ik wel mijn blijdschap uiten

Het is niet eens het wachten met vertellen van de omgeving, maar kan niet wachten tot we mijn zoon gaan vertellen dat ie een broertje of zusje krijgt.

Aftellen tot de 1e 3 maanden voorbij zijn is begonnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')