Zijn we hard mee bezigquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:57 schreef livelink het volgende:
Gefeliciteerd Skyhigh!! Spannend hoor. En succes met het aftellen.
Ik had wat problemen met inloggen, dus ik heb een aantal dagen niet kunnen reageren, maar ik wil Rekkie en Roumysa nog wel even van harte feliciteren met Manou!! En weer heb ik me er over verbaasd hoe klein ze nog zijn bij geboorte. Wat een plaatje![]()
Geniet er maar lekker van.
Geen borstvoeding had nl geen druppel (ook geen stuwing gehad) lichaam was te ziek (zwangerschapsvergiftiging) om borstvoeding in werking te zetten.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:33 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Borstvoeding geven.Na een half jaar was ik lichter dan voor mijn zwangerschap.
(5kg)
Dank je welquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:06 schreef lily het volgende:
Gefeliciteerd skyhigh
en natuurlijk ook nog Rekkie en Roumysa met Manou(wat een schatje zeg).
10 jaar geleden was het idd heel anders! Ik heb een dochter van bijna 11 en mijn zoon is vorig jaar geboren. De kraamhulpen zeggen ook hele andere dingen dan toen, het cb geeft veel meer advies, de uitzet is veranderd, het enige wat gelijk is gebleven zijn de dikke buiken bij de zwangerschap zei ik vorig jaarquote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:47 schreef skyhigh het volgende:
Jeetje, dacht dat ik nog best wat wist van het zwangeren, en de baby tijd van mijn vorige keer.
Maar blijkt als ik zo een beetje rond lees dat 10 jaar geleden toch best lang is.
Gisteren samen zitten rekenen. Hoe doen we dat nu precies na de bevalling wat betreft financien....ja, buiten die roze wolk wil ik bepaalde practische zaken nu al uit de weg hebben.
Tuurlijk hadden we het hiervoor er ook wel over gehad, maar dan is het nog een beetje toekomstmuziek.
Mijn vriendin wil niet helemaal stoppen met werk, omdat ze bang is dat haar wereldje dan heel klein word...1 misschien 2 dagen....ik kijk of ik iig 1 dag in de week minder kan werken.
Heb me vandaag bijna versproken op mijn werk...we hadden het over traphekjes en zei bijna dat wij die niet wilde halen....maar slikte het net op tijd in en zei dat we dat de vorige keer niet gehaald hadden.....phew.
Klopt het dat als je tegen de huisarts zegt dat je zelf al een test gedaan hebt, dat hij deze dan niet meer wil doen? Ik hoorde zoiets een tijd geleden. Mijn vriendin wil graag nogmaals de bevestiging...als je het mij vraagt is boven de pot hangen 's morgens en de hele dag goed misselijk zijn bovenop de test al bevestiging genoeg..maja, wat weet ik er van hahaha
Je zou ook mee kunnen doen met moeders voor moeders. Die doen nl. ook nog een testje en het is voor een heel goed doel.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:47 schreef skyhigh het volgende:
Klopt het dat als je tegen de huisarts zegt dat je zelf al een test gedaan hebt, dat hij deze dan niet meer wil doen? Ik hoorde zoiets een tijd geleden. Mijn vriendin wil graag nogmaals de bevestiging...als je het mij vraagt is boven de pot hangen 's morgens en de hele dag goed misselijk zijn bovenop de test al bevestiging genoeg..maja, wat weet ik er van hahaha
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:13 schreef Fuente het volgende:
Heb ik al meldplicht eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |