abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 augustus 2005 @ 18:57:33 #126
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_29542944
Gefeliciteerd Skyhigh!! Spannend hoor. En succes met het aftellen.

Ik had wat problemen met inloggen, dus ik heb een aantal dagen niet kunnen reageren, maar ik wil Rekkie en Roumysa nog wel even van harte feliciteren met Manou!! En weer heb ik me er over verbaasd hoe klein ze nog zijn bij geboorte. Wat een plaatje
Geniet er maar lekker van.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:12:52 #127
121234 Fjolle
Bij twijfel, niet doen!
pi_29543302
Gefeliciteerd skyhigh. Ik duim mee voor jullie.
Schaapjes aller landen verenigt u.
Veni, vidi, pavi (We came, we saw and we ate grass)
pi_29543715
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 18:57 schreef livelink het volgende:
Gefeliciteerd Skyhigh!! Spannend hoor. En succes met het aftellen.

Ik had wat problemen met inloggen, dus ik heb een aantal dagen niet kunnen reageren, maar ik wil Rekkie en Roumysa nog wel even van harte feliciteren met Manou!! En weer heb ik me er over verbaasd hoe klein ze nog zijn bij geboorte. Wat een plaatje
Geniet er maar lekker van.
Zijn we hard mee bezig

Aan iedereen nogmaals bedankt voor de felicitaties.....
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:35:08 #129
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_29543927
Skyhigh gefeliciteerd en welkom

Handig he, dat fok Kan je toch van alles kwijt (vooral als er niet ook bekenden op fok zitten).

Weet je al een uitgerekende datum? (dan kan je er in het lijstje bij) enne... je begrijpt wel dat hier nu melden wel betekent dat je ons regelmatig op de hoogte moet houden he?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Jubileum moderator woensdag 10 augustus 2005 @ 19:46:42 #130
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_29544219
Skyhigh van harte gefeliciteerd en van harte welkom hier. Je zult je nickname wel eer aan doen denk ik zo
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_29545591
Ja Lois, voel me nu echt skyhigh hahaha

Ik zal jullie hier zeker op de hoogte houden, en zal ook een datum doorgeven als ik die weet...

Geheimpjes hebben samen is normaal wel leuk, maar moet zeggen: deze vreet aan me....
't allemaal spannend nu, en durf ook nog niet echt te geloven dat het gaat gebeuren, eerst de 3 maanden doorkomen, en dan zien we wel verder. Nu alleen hopen dat het goed blijft gaan
  woensdag 10 augustus 2005 @ 21:04:50 #132
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_29546033
Skyhigh gefeliciteerd

Ik heb zelf zwaar overgewicht (ben nog wat zwaarder dan Jelief) en ben tot dusver nog geen 2 kg aangekomen. Ben benieuwd wat de komende maanden nog gaan brengen

Wij weten ook het geslacht van ons beebje al, maar we hebben het tegen helemaal niemand verteld, ook niet tegen familie. Best wel moeilijk inderdaad, want ze letten precies op wat je zegt!

Komt de kraamzorg eigenlijk niet erg vroeg bij mij Volgende week dinsdag al, ik ben dan pas 6,5 maand zwanger. De babykamer komt pas de week erna
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_29546632
Skyhigh gefeliciteerd!

Wennie, kraamzorg is dan wel vroeg bij jou, hier zouden ze bij 7 maanden komen (is maar 2 weekjes later dan bij jou) maar het is toen 2 keer verzet. Uiteindelijk zijn ze hier pas 2 weken terug geweest . Dat van dat kamertje is niet erg, bij mij is ze niet eens boven geweest om te kijken.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_29546994
Skyhigh van harte gefeliciteerd!!

bij mij komen ze dus de 6e september, ben dan 35 weken. Welke Kraam heb jij Wennie??
Ga je nog mee zwemmen maandag??

ben tot nu toe 7 kg aangekomen ongeveer. Valt nog wel mee dus. Kilo's zitetn echt alleen op mijn buik, verder nergens anders..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 22:04:00 #135
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_29547390
Ze zouden hier ook met 7 maanden komen, maja toch iets eerder blijkbaar. Was helemaal verrast dat die mevrouw al belde

Fuente, jij bent ook al bijna uitgerekend, wat gaat het snel Mooi dat je bloeddruk weer goed was

Vicky, ik heb Kraamzorg Delfland. Ik ga maandag wel mee zwemmen! Van 't weekend even kijken of ik me badpak nog pas en of ik nog kan autorijden i.v.m. m'n buik. Ookal ben ik bijna niks aangekomen, de vorm van m'n buik is wel erg veranderd. Anders charter ik vriendlief wel even oftie ons wil brengen
Bij jou gaat het trouwens ook hard! Ruim 31 weken alweer. Wanneer begint de meldplicht?
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  woensdag 10 augustus 2005 @ 22:14:56 #136
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_29547634
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 17:33 schreef Fjolle het volgende:

[..]

Borstvoeding geven. Na een half jaar was ik lichter dan voor mijn zwangerschap. (5kg)
Geen borstvoeding had nl geen druppel (ook geen stuwing gehad) lichaam was te ziek (zwangerschapsvergiftiging) om borstvoeding in werking te zetten.
Kwam gewoon 6 kg aan en 6 wk later kreeg ik de nacontrole en bleek ik gewoon 16 kilo lichter te zijn en heb geen idee hoe ik dat gedaan heb maar ben wel 1 met overgewicht.
pi_29547750
Wennie, ik heb Kraamzorg Extra, zitten in de Herenstraat, lekker dichtbij dus.
We smssen wel ff over maandag.
Meldplicht is vanaf 37 weken toch?!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_29548464
Gefeliciteerd Skyhigh!!

Vandaag weer goedgekeurd! Alles zit mooi op schema, bloeddruk was goed.
Hartje klopte goed! Over 3 weekjes mag ik weer komen!
De pijn in mijn ribben klopt wel. Mijn borstkas zet nu uit, ter voorbereiding. En daar kun je dus last van hebben, ook ter hoogte van je bh. Dus dat zal het dan wel zijn!
pi_29554089
Gefeliciteerd skyhigh

en natuurlijk ook nog Rekkie en Roumysa met Manou (wat een schatje zeg).
pi_29554921
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 09:06 schreef lily het volgende:
Gefeliciteerd skyhigh

en natuurlijk ook nog Rekkie en Roumysa met Manou (wat een schatje zeg).
Dank je wel
  donderdag 11 augustus 2005 @ 10:08:12 #141
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_29554950
Skyhigh welkom bij de gezwangeren
pi_29555773
Jeetje, dacht dat ik nog best wat wist van het zwangeren, en de baby tijd van mijn vorige keer.
Maar blijkt als ik zo een beetje rond lees dat 10 jaar geleden toch best lang is.

Gisteren samen zitten rekenen. Hoe doen we dat nu precies na de bevalling wat betreft financien....ja, buiten die roze wolk wil ik bepaalde practische zaken nu al uit de weg hebben.
Tuurlijk hadden we het hiervoor er ook wel over gehad, maar dan is het nog een beetje toekomstmuziek.
Mijn vriendin wil niet helemaal stoppen met werk, omdat ze bang is dat haar wereldje dan heel klein word...1 misschien 2 dagen....ik kijk of ik iig 1 dag in de week minder kan werken.

Heb me vandaag bijna versproken op mijn werk...we hadden het over traphekjes en zei bijna dat wij die niet wilde halen....maar slikte het net op tijd in en zei dat we dat de vorige keer niet gehaald hadden.....phew.

Klopt het dat als je tegen de huisarts zegt dat je zelf al een test gedaan hebt, dat hij deze dan niet meer wil doen? Ik hoorde zoiets een tijd geleden. Mijn vriendin wil graag nogmaals de bevestiging...als je het mij vraagt is boven de pot hangen 's morgens en de hele dag goed misselijk zijn bovenop de test al bevestiging genoeg..maja, wat weet ik er van hahaha
pi_29555920
Hallo, ik ben Aukje en ben nu 38 weken en 6 dagen zwanger. Druk aan het aftellen dus. Ik heb weinig geduld en dat breekt me nu een beetje op.

@skyhigh: wij hadden thuis al 2 testen gedaan, maar gewoon een potje urine meegenomen naar de huisarts en die heeft nog een test gedaan. Toen kon ik het zelf pas echt geloven. Het is natuurlijk afhankelijk van de huisarts, maar als je er om vraagt zal hij er toch geen problemen mee hebben om even een testje te doen?

[ Bericht 0% gewijzigd door aukje_1978 op 11-08-2005 11:01:48 ]
pi_29556302
Net is mijn zwangerschapszwempak gearriveerd. Alles wat ik zelf nog had liggen was veel te klein geworden. Het was allemaal nog maat 38 terwijl ik al een tijdje voor de zwangerschap op mt 40 zat. Bij Babywalz hadden ze vrij goedkoop zwempak. Eigenlijk best jammer dat er in de winkels zelf niet tot weinig keus was en dan ook nog dik aan de prijs. Ik wil binnenkort toch ook gaan beginnen met regelmatig gaan zwemmen tijdens het uurtje vrijzwemmen. Beetje conditie houden.

Een paar dagen geleden heeft magneet voor de eerste keer het beebje gevoeld. Wel grappig.
Ik heb veel last van harde buiken. Niet altijd voelt dat even prettig, aangezien ik niets inspannends doe op die momenten zal het wel goed zijn. Het gebeurd eigenlijk vooral als beebje aan het bewegen is geweest.

Vannacht weer lang opgeweest, niet kunnen slapen. Beebje begint nu 's nachts wel erg lastig te worden. Beebje kickt eigenlijk de hele dag door. Vraag me wel eens af of dat beebje ook wel eens slaapt.
pi_29557257
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 10:47 schreef skyhigh het volgende:
Jeetje, dacht dat ik nog best wat wist van het zwangeren, en de baby tijd van mijn vorige keer.
Maar blijkt als ik zo een beetje rond lees dat 10 jaar geleden toch best lang is.

Gisteren samen zitten rekenen. Hoe doen we dat nu precies na de bevalling wat betreft financien....ja, buiten die roze wolk wil ik bepaalde practische zaken nu al uit de weg hebben.
Tuurlijk hadden we het hiervoor er ook wel over gehad, maar dan is het nog een beetje toekomstmuziek.
Mijn vriendin wil niet helemaal stoppen met werk, omdat ze bang is dat haar wereldje dan heel klein word...1 misschien 2 dagen....ik kijk of ik iig 1 dag in de week minder kan werken.

Heb me vandaag bijna versproken op mijn werk...we hadden het over traphekjes en zei bijna dat wij die niet wilde halen....maar slikte het net op tijd in en zei dat we dat de vorige keer niet gehaald hadden.....phew.

Klopt het dat als je tegen de huisarts zegt dat je zelf al een test gedaan hebt, dat hij deze dan niet meer wil doen? Ik hoorde zoiets een tijd geleden. Mijn vriendin wil graag nogmaals de bevestiging...als je het mij vraagt is boven de pot hangen 's morgens en de hele dag goed misselijk zijn bovenop de test al bevestiging genoeg..maja, wat weet ik er van hahaha
10 jaar geleden was het idd heel anders! Ik heb een dochter van bijna 11 en mijn zoon is vorig jaar geboren. De kraamhulpen zeggen ook hele andere dingen dan toen, het cb geeft veel meer advies, de uitzet is veranderd, het enige wat gelijk is gebleven zijn de dikke buiken bij de zwangerschap zei ik vorig jaar
Geniet van de zwangerschap en als je vriendin extra bevestiging nodig heeft dan kan ze dat toch vragen aan de huisarts?
  donderdag 11 augustus 2005 @ 12:31:10 #146
121234 Fjolle
Bij twijfel, niet doen!
pi_29557579
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 10:47 schreef skyhigh het volgende:
Je zou ook mee kunnen doen met moeders voor moeders. Die doen nl. ook nog een testje en het is voor een heel goed doel.
Schaapjes aller landen verenigt u.
Veni, vidi, pavi (We came, we saw and we ate grass)
pi_29564174
Lekker rustig is het hier
Heb ik al meldplicht eigenlijk? Hier is alles ok. Vandaag wezen winkelen en vanavond viert mijn broertje zijn verjaardag, erg gezellig (hopen we ). Verder alles rustig in m'n buikkie, al had ik vannacht wel een onrustige nacht. Werd ineens verkouden, m'n hele neus dicht, en na 2 uurtjes was het over? En telkens een drukkend gevoel onderin, dus ik zat echt te wachten op 'iets', mannetje werd gek van m'n gedraai, maar er was niets verder .
En de proefdruk van het geboortekaartje is klaar, erg mooi! Dus dat is ook geregeld.

Randa, leuk is dat getrappel he? 's nachts isset helaas wel wat minder Maar goed, allemaal voor een goed doel
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_29564626
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 19:13 schreef Fuente het volgende:
Heb ik al meldplicht eigenlijk?
allang vanaf de 37steweek volgens mij
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_29568660
We hebben even op de site van moeders voor moederd gekeken, en volgens hun berekening zouden we uitegerekend zijn op 11 april...dus die kan in de lijst, iig tot we bij de verloskundige geweest zijn
  donderdag 11 augustus 2005 @ 22:37:50 #150
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_29569064
skyhigh, je staat er bij!
Spannende tijd is er voor je aangebroken. Gaan jullie ook meedoen met moeders voor moeders? (naast de kadootjes voor het meedoen, krijg je dan ook een test die heel erg mooi blijft, hier is ie na 2 jaar nog net zo mooi en helder als de dag dat ie gedaan werd)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')