Vet gezellig!!quote:
Nopez.. ik heb maar twee maand verlof, kon het er niet in passenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:43 schreef melismay het volgende:
[..]
Vet gezellig!!
Ga jij nog op vakantie Leonieke?
Dat is pas volgend jaar.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:43 schreef marcb1974 het volgende:
Zie je, die voor volgend jaar staat al
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:47 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmm geld, wat was dat ook al weer ?
Dat is wel een bekend probleem jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nopez.. ik heb maar twee maand verlof, kon het er niet in passen![]()
Nee serieus, gewoon te veel geld uitgegeven aan andere dingen en te laat serieus beginnen overwegen om op vakantie te gaan.
Volgend jaar waarschijnlijk wel
Moet ik eerst weer naar mn ouders om m'n tentje op te halen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:48 schreef marcb1974 het volgende:
Je mag je tent hier in de tuin opzetten...........
Je komt dinsdag toch al bij mij op vakantie?quote:
Oh, heet dat ook al vakantie.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:51 schreef melismay het volgende:
[..]
Je komt dinsdag toch al bij mij op vakantie?
Een tent heb ik er ook nog wel bijquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:51 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Moet ik eerst weer naar mn ouders om m'n tentje op te halen.![]()
maar je woont niet in het buitenland.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een tent heb ik er ook nog wel bij![]()
Goed idee! Neem Cherrylips mee en plak er gelijk een groepsvakantie aan vast . . .quote:
Waarom?! Als het dan toch een groepsvakantie is, kan jij net zo goed ook meegaan!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:55 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Goed idee! Neem Cherrylips mee en plak er gelijk een groepsvakantie aan vast . . .![]()
Mja genoeg vakantie aangezien ik in het onderwijs werk. Dus daar kan ik het zeker en vast niet op steken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:50 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat is wel een bekend probleem ja
Voor mijn vakantie van volgend jaar ga ik echt sparen en ga op mijn toekomstige baan ook meteen zeggen dat ik wel vakantie wil
Dan moet ik natuurlijk ook mee hè?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:55 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Goed idee! Neem Cherrylips mee en plak er gelijk een groepsvakantie aan vast . . .![]()
Ja joh, je kan het noemen zoals je wilquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:52 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Oh, heet dat ook al vakantie.![]()
zou wel gezellig zijnquote:
Maar dan heb je wel alles wat je wilde.... Ik zou geen vrouw zijn als ik niet zou vragen....quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja genoeg vakantie aangezien ik in het onderwijs werk. Dus daar kan ik het zeker en vast niet op steken.
Gewoon alles gekocht wat ik wou afgelopen maand en het vakantiebudget is er als hte ware doorgedraaid![]()
Buitenland it is iddquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:56 schreef marcb1974 het volgende:
Je kan van hier zo naar Rotterdan en Den Haag, das allebei net buitenland
Ikke ??quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:55 schreef melismay het volgende:
Waarom?! Als het dan toch een groepsvakantie is, kan jij net zo goed ook meegaan!![]()
Een Fok!-Singles-groepsvakantie, gezellig . . .quote:
Omdat dat gezellig is dus!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:00 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ikke ??![]()
Waarom moet ik nou weer mee ??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet alles, geen huis ofzoquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:58 schreef melismay het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel alles wat je wilde.... Ik zou geen vrouw zijn als ik niet zou vragen....
Wat heb je gekocht dan?!!?
Heb ik nog een keuze hierin ??quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:02 schreef melismay het volgende:
Omdat dat gezellig is dus!En jij wil ook niet alleen weg, dus kan je dan leuk met ons mee!
Klinkt wel allemaal goed!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Niet alles, geen huis ofzo![]()
Maar wel: kleren, oorringen, handtas, kleren, fitness-abo, kleren, ...
Zo'n spullen dus![]()
En dan alles gedaan wat we wilden doen, regelmatig restaurantje meepikken enzo
Nope!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:07 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heb ik nog een keuze hierin ??
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:08 schreef melismay het volgende:
Nope!
Kom jij?!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:10 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Eerst maar ff de Singles meet doen, dan zie ik wel . . .![]()
Ja van het topic, moet je ook eens leuk komen kijken, gezellig!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:25 schreef marcb1974 het volgende:
Een singles meet, nou ja zeg
Ik ga zo de lonely planet maar eens lezen, even in thaise sferen komen alvast
Brillen zijn coolquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik vergeet dan nog miljn laatste aanschaf: mijn nieuwe bril![]()
Koop dan gewoon een bril voor het montuur, met gewoon glasquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:48 schreef melismay het volgende:
[..]
Brillen zijn cool
* melismay baalt dat ze zelf geen bril nodig heeft![]()
Het afwassen was er leuk, dank u.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:06 schreef melismay het volgende:
Eet smakelijk!
Veel plezier met de nuttige dingen
je bent gewoon bang dat mensen je een andere naam gaan geven, geef het maar toe!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:48 schreef dawg het volgende:
Gekkenhuis! Alweer een nieuw topic.
Al wordt dit wel een clichereactie.
Verkapte 'hoi' post.
Ja klopt, maar die montuurtjes die ik lleuk vind zijn zo duurrrrrrr en daar heb ik dus nu even geen geld voorquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Koop dan gewoon een bril voor het montuur, met gewoon glas
Veel mensen doen dat hoor![]()
Ga eens naar pearl ofzo. Daar verkopen ze soms leuke montuurkes voor 25 euro (niet dat ik zo één zou kopen aangezien ik die toch dagelijks nodig heb)quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:57 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja klopt, maar die montuurtjes die ik lleuk vind zijn zo duurrrrrrr en daar heb ik dus nu even geen geld voor
Ow ja, je huisgenoot is er niet, anders had je het hem kunnen laten doen in ruil voor tomatensoep ofzoquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:54 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Het afwassen was er leuk, dank u.
Bij ons zit een hele dure brillenwinkel, met allemaal die topmerken enzo, helemaalquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ga eens naar pearl ofzo. Daar verkopen ze soms leuke montuurkes voor 25 euro (niet dat ik zo één zou kopen aangezien ik die toch dagelijks nodig heb)
Ik was wel van plan om te komen. Is ook een beetje afhankelijk van waar en hoe, want ik zal waarschijnlijk van 'ver' moeten komen . . .quote:
Dan zet je toch gewoon een zonnebril op ??quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:48 schreef melismay het volgende:
Brillen zijn cool
* melismay baalt dat ze zelf geen bril nodig heeft![]()
Blijkbaarquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:58 schreef melismay het volgende:
[..]
Bij ons zit een hele dure brillenwinkel, met allemaal die topmerken enzo, helemaalMaar zo duuuuurrr, ja ik ben kieskeurig
Over een kleine 20 tot 25 jaar heb je geld zat en zal je toch aan een bril moeten. Zie hier, de twee vliegen . . .quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:57 schreef melismay het volgende:
Ja klopt, maar die montuurtjes die ik lleuk vind zijn zo duurrrrrrr en daar heb ik dus nu even geen geld voor![]()
Woei!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:04 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Over een kleine 20 tot 25 jaar heb je geld zat en zal je toch aan een bril moeten. Zie hier, de twee vliegen . . .![]()
Van hetzelfde dawg.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:03 schreef dawg het volgende:
Brillen zijn inderdaad cool. Vraag maar aan twist.
Hoe was het in de kroeg?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:08 schreef Copycat het volgende:
Brillen zijn cool!
Heee Copycat, je leeft nog..........quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:08 schreef Copycat het volgende:
Brillen zijn cool!
Ja, alhoewel ik daar gisteren niet zo zeker van wasquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:04 schreef marcb1974 het volgende:
Heee Copycat, je leeft nog..........![]()
Vooral de mijnequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:29 schreef marcb1974 het volgende:
Leuke dieren he die katers, en ook helemaal niet vervelend
Beetje late reactiequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:27 schreef Copycat het volgende:
Naar welk concert ga je, nixx?
Het is hier niet stil, alleen heel erg rustig voor de zaterdag middagquote:
Meestal wel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:25 schreef melismay het volgende:
Nou ik vind het stil, want er is nu al weer 2 uur niks gepost... Moet ik dan alles alleen doen!
De Sisters zijn tofquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:11 schreef nixxx het volgende:
ik ga naar The Sisters of Mercy
Ontzettend.quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:13 schreef nixxx het volgende:
Iedereen al naar bed??? hopelijk samen met iemand die je lief hebt![]()
Wat is leven... dat is een lastige
ik zou zeggen een vermogen tot voortplanting, een verlangen om te blijven voortbestaan, toegang tot forum.fok.nl dat zijn toch wel de drie kernpunten van leven...
je ziet des te later op de avond, des te dieper de gedachten
vergetenquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:19 schreef marcb1974 het volgende:
Goedemorgen,
heeft iemand het licht al aan gedaan?
Licht ?? Om 11 uur s'ochtends ?? Jij bent gek, verspilling van energie (+kost teveel). Gaat heen !!quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:19 schreef marcb1974 het volgende:
Goedemorgen,
heeft iemand het licht al aan gedaan?
Dan kan dat het zijn waarom ik niets ziequote:Op zondag 7 augustus 2005 11:20 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
vergeten
ik wist wel dat er iets mis was.
De kosten maken hier niets uit. Zit allemaal bij de huur in.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Licht ?? Om 11 uur s'ochtends ?? Jij bent gek, verspilling van energie (+kost teveel). Gaat heen !!![]()
![]()
Ik snap het niet helemaal, maar goed, dat is ook none of my business!quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:17 schreef nixxx het volgende:
Wel aardig, fysiek nixxx mis, ga vanmiddag ook squashen, even lekker tegen een onschuldig balletje rammen. Verder kom ik er wel overheen... maar nog een keer maakt het niet leuker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |