Stappen is goed! Ik wil ook stappen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Gelukkig lach je er nog bij.![]()
En waar ga je vanavond stappen?
Je kan er niet ergens blijven slapen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:19 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Stappen is goed! Ik wil ook stappen.
Ga naar de film in Enske maar moet de laatste trein weer terug hebben. KloteOV
Nee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:21 schreef melismay het volgende:
[..]
Je kan er niet ergens blijven slapen?
Whehehehe, je durfde het bijna niet te zeggen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:18 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik maar!
Hoewel ik een weekendje maastricht nog steeds op de planning heb![]()
Of Enske!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:16 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Groningen of Maastricht is veul verder. Maar goed, wie wil daar nou heen.![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:16 schreef Copycat het volgende:
Sjesus, het gaat hier zo snel dat er binnen no time tig posts staan tussen die van jou en degene waarop je reageerde.
Waarom kan je nergens blijven slapen? Waar zijn al die pauper-vrienden van je dan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:21 schreef QyRoZ het volgende:
En de laatste trein uit dat dorp gaat om 22:10.
Nergens.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Waarom kan je nergens blijven slapen? Waar zijn al die pauper-vrienden van je dan?![]()
Zou ook nog wel es een weekendje weg willen, maar ja in je ééntje is er ook geen zak aan . . .quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:18 schreef melismay het volgende:
Hoewel ik een weekendje maastricht nog steeds op de planning heb![]()
Lang leve m'n bolide . . .quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:19 schreef QyRoZ het volgende:
Stappen is goed! Ik wil ook stappen.
Ga naar de film in Enske maar moet de laatste trein weer terug hebben. KloteOV
![]()
Ik dacht dat je boos zou wordenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Whehehehe, je durfde het bijna niet te zeggen.![]()
Mee eensquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:23 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zou ook nog wel es een weekendje weg willen, maar ja in je ééntje is er ook geen zak aan . . .
Ik vind het dan ook erg leuk om te zien dat SC nu echt zijn plaatsje heeft verworven in R&P. Eerlijk gezegd niet verwacht. Zeker niet met die lange aanlooptijd.quote:
In Eindhoven in ieder geval. En dan zien we wel waar het schip strandt...quote:En waar ga je vanavond stappen?
Hij had het over een bolide. Jij krijgt een twingoquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:27 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Heb een auto gekocht, maar krijg hem pas over paar dagen
Pfff, hoe moet ik je versieren als ik niet waar je heen gaat?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
In Eindhoven in ieder geval. En dan zien we wel waar het schip strandt...
Het maakt niet uitquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:25 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen dat ik ontoerekeningsvatbaar ben.![]()
Hey! Noem die naam niet, gaat iedereen me weer uitlachenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hij had het over een bolide. Jij krijgt een twingo![]()
Nah, het zijn toch nog wel steeds dezelfde paar mensen die hier posten. Maar het gaat de laatste tijd toch wel steeds wat harder.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het dan ook erg leuk om te zien dat SC nu echt zijn plaatsje heeft verworven in R&P. Eerlijk gezegd niet verwacht. Zeker niet met die lange aanlooptijd.
[..]
In Eindhoven in ieder geval. En dan zien we wel waar het schip strandt...
Dat heet een extra uitdaging Q.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:28 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Pfff, hoe moet ik je versieren als ik niet waar je heen gaat?
En er komen af en toe best nieuwe mensen kijken toch? Het is wel gezellig in ieder gevalquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nah, het zijn toch nog wel steeds dezelfde paar mensen die hier posten. Maar het gaat de laatste tijd toch wel steeds wat harder.![]()
quote:
Vraag Twist maarquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu zijn ze allebei geboekt, geen weg terug meer
![]()
Durven is met een v, dat is 1quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:30 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Vraag Twist maar![]()
En ik zou niet eens durfen om tussen jullie in te staan . . .![]()
![]()
Jij moet niet zeuren, met je klilometers . . .quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:31 schreef melismay het volgende:
Durven is met een v, dat is 1
Nog niet . . .quote:En we zijn niet getrouwd![]()
Lekker QyRoZ, waar ga je heen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:32 schreef QyRoZ het volgende:
Over 7 dagen zit ik in het vliegtuig op weg naar betere oorden.
nouhou!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:30 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Vraag Twist maar![]()
En ik zou niet eens durfen om tussen jullie in te staan . . .![]()
![]()
Hongarije.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker QyRoZ, waar ga je heen?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:32 schreef QyRoZ het volgende:
Over 7 dagen zit ik in het vliegtuig op weg naar betere oorden.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:32 schreef marcb1974 het volgende:
Eind van de maand een week en bijna de hele maand november
Owkee owkee, maar het toetsenbord staat hier nogal onhandig...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:32 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jij moet niet zeuren, met je klilometers . . .
[..]
Nog niet . . .![]()
Sorry.quote:
Dan ga ik dus ook maar niet mee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:35 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Sorry.
Moet je maar meegaan naar FOK!Radio. Niet dat dat iets gaat veranderen, maar toch.
Nee, ik wil ook op vakantie.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:37 schreef marcb1974 het volgende:
Lukt het allemaal Twisted?
En Hongarije, ga je daar rondreizen QyRoZ?
Geen idee wat de planning is, ik laat me meeslepenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:37 schreef marcb1974 het volgende:
En Hongarije, ga je daar rondreizen QyRoZ?
Volgend jaar! Frankrijk! Tent! JIj! en ik!quote:
*nieuw isquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:29 schreef melismay het volgende:
[..]
En er komen af en toe best nieuwe mensen kijken toch? Het is wel gezellig in ieder geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |