Blijkbaarquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:58 schreef melismay het volgende:
[..]
Bij ons zit een hele dure brillenwinkel, met allemaal die topmerken enzo, helemaalMaar zo duuuuurrr, ja ik ben kieskeurig
Over een kleine 20 tot 25 jaar heb je geld zat en zal je toch aan een bril moeten. Zie hier, de twee vliegen . . .quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:57 schreef melismay het volgende:
Ja klopt, maar die montuurtjes die ik lleuk vind zijn zo duurrrrrrr en daar heb ik dus nu even geen geld voor![]()
Woei!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:04 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Over een kleine 20 tot 25 jaar heb je geld zat en zal je toch aan een bril moeten. Zie hier, de twee vliegen . . .![]()
Van hetzelfde dawg.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:03 schreef dawg het volgende:
Brillen zijn inderdaad cool. Vraag maar aan twist.
Hoe was het in de kroeg?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:08 schreef Copycat het volgende:
Brillen zijn cool!
Heee Copycat, je leeft nog..........quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:08 schreef Copycat het volgende:
Brillen zijn cool!
Ja, alhoewel ik daar gisteren niet zo zeker van wasquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:04 schreef marcb1974 het volgende:
Heee Copycat, je leeft nog..........![]()
Vooral de mijnequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:29 schreef marcb1974 het volgende:
Leuke dieren he die katers, en ook helemaal niet vervelend
Beetje late reactiequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:27 schreef Copycat het volgende:
Naar welk concert ga je, nixx?
Het is hier niet stil, alleen heel erg rustig voor de zaterdag middagquote:
Meestal wel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:25 schreef melismay het volgende:
Nou ik vind het stil, want er is nu al weer 2 uur niks gepost... Moet ik dan alles alleen doen!
De Sisters zijn tofquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:11 schreef nixxx het volgende:
ik ga naar The Sisters of Mercy
Ontzettend.quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:13 schreef nixxx het volgende:
Iedereen al naar bed??? hopelijk samen met iemand die je lief hebt![]()
Wat is leven... dat is een lastige
ik zou zeggen een vermogen tot voortplanting, een verlangen om te blijven voortbestaan, toegang tot forum.fok.nl dat zijn toch wel de drie kernpunten van leven...
je ziet des te later op de avond, des te dieper de gedachten
vergetenquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:19 schreef marcb1974 het volgende:
Goedemorgen,
heeft iemand het licht al aan gedaan?
Licht ?? Om 11 uur s'ochtends ?? Jij bent gek, verspilling van energie (+kost teveel). Gaat heen !!quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:19 schreef marcb1974 het volgende:
Goedemorgen,
heeft iemand het licht al aan gedaan?
Dan kan dat het zijn waarom ik niets ziequote:Op zondag 7 augustus 2005 11:20 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
vergeten
ik wist wel dat er iets mis was.
De kosten maken hier niets uit. Zit allemaal bij de huur in.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Licht ?? Om 11 uur s'ochtends ?? Jij bent gek, verspilling van energie (+kost teveel). Gaat heen !!![]()
![]()
Ik snap het niet helemaal, maar goed, dat is ook none of my business!quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:17 schreef nixxx het volgende:
Wel aardig, fysiek nixxx mis, ga vanmiddag ook squashen, even lekker tegen een onschuldig balletje rammen. Verder kom ik er wel overheen... maar nog een keer maakt het niet leuker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |